میرنیوز

بیانیه کمیته اخلاق دعوت به سکوت منفعلانه در قبال نگرانی‌ها بود/ عزیزی خادم استعفا کند

 بیانیه کمیته اخلاق دعوت به سکوت منفعلانه در قبال نگرانی‌ها بود/ عزیزی خادم استعفا کند 2022-02-13T14:22:47+03:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، موضوع بیانیه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پس از اقدام برخی از اعضای هیئت رئیسه برای برگزاری جلسه عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم، مباحث قابل تأملی را در این زمینه به میان آورده است. از جمله زیر سؤال رفتن استقلال رکن قضایی فدراسیون فوتبال، تبدیل شدن کمیته اخلاق به سپر رئیس فدراسیون و البته از همه مهم‌تر، طی نشدن تشریفات در انتصاب اعضای ارکان قضایی فدراسیون فوتبال که جای سؤال دارد.

 امیر ساعدوکیل، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و وکیل دعاوی ورزشی یادداشتی در این زمینه در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داد که عیناً در زیر می‌خوانید:

«کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بیانیه قابل تأملی صادر کرد که شاید در یک کلام ساده، هشدار به همه افرادی بود که در اتفاقات اخیر پیرامون فدراسیون فوتبال موضع‌گیری می‌کنند و بسیاری این بیانیه را اخطاریه‌ای شدید اللحن و دعوت به سکوت منفعلانه در برابر نگرانی‌های مدیریت فوتبال در فدراسیون قلمداد کرده‌اند. این داستان چندان بی‌سابقه نیست که عده‌ای در فوتبال برای اینکه باد حرف‌هایشان به گوشه کلاه کسی نگیرد و مبادا از فرصت‌ها، مزایا و میزهای ریاست محروم شوند، سال‌هاست عافیت طلبانه آنچنان وانمود به ندیدن و نشنیدن بسیاری از وقایع می‌کنند که مدیریت فوتبال ما در سطح باشگاه، فدراسیون و حتی وزارت ورزش و جوانان را به طور جدی با انتقاداتی روبه‌رو ساخته است.

در شرایطی که ماده 2 آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، هدف این کمیته را پشتیبانی از اخلاق حرفه‌ای فوتبال دانسته است، کمیته اخلاق باید به رکن اساسی‌تری که در ماده یک این آیین‌نامه و تمام مقررات فیفا به آن تصریح شده است، توجه نشان دهد و آن، حراست از خوشنامی فوتبال در کشور در راستای بند اول ماده 20 آیین نامه اخلاق، به عنوان امری مقدم بر تلاش در جهت خوشنامی دست اندرکاران فوتبال کشور است تا مبادا در چارچوب بند سوم ماده 4 این آیین نامه، اشخاص حقیقی یا حقوقی فعال در حوزه فوتبال از مقام خود به هیچ طریقی سوء استفاده نکنند و به ویژه از موقعیت خود برای مقاصد یا اهداف خصوصی بهره نگیرند.

یکی از پیش فرض‌های این وظیفه سنگین و خطیری که بر عهده کمیته اخلاق گذاشته شده است، پایبندی به بی‌طرفی و رعایت استقلال در عملکرد همه افراد و ارکان همانگونه که در ماده 5 آیین نامه اخلاق و ماده 3 اساسنامه فدراسیون ذکر شده، به معنی اتخاذ روشی هماهنگ با اهداف سالم ورزشی است. طبق بند اول ماده 26 آیین نامه، کمیته اخلاق باید طوری عمل کند که از نفوذ هر شخص ثالثی پرهیز شود. صد البته بر اساس ماده 8 همین آیین نامه، افرادی که در حوزه فوتبال فعال هستند مکلف شده‌اند فارغ از رعایت اصول وفاداری سازمانی و رازداری، نسبت به افشاگری و گزارش تخلفات احتمالی بلافاصله اقدام کنند. بدون تردید هرگونه تفسیری از بیانیه کمیته اخلاق که به منزله عدول از ماده 8 آیین نامه باشد فاقد وجاهت حقوقی است.

علاوه بر آنچه گفته شد علاوه بر اینکه اعضای ارکان مستقل فدراسیون از جمله کمیته اخلاق نباید در هیچ رکن و موقعیت فوتبالی دیگری اشتغال داشته باشند انتظار می‌رفت مطابق ماده 10 آیین نامه هرگونه منافع شخصی یا خصوصی در زمان انجام فعالیت در فدراسیون یا باشگاه‌ها یا منافعی که پس از انتخاب یا انتصاب، اعضای این کمیته، پیدا خواهند کرد به اطلاع برسانند تا شائبه هرگونه تضاد منافع که در بند چهارم ماده 27 آیین نامه هم به آن اشاره شده، منتفی باشد، اما اخباری منتشر شده که چنانچه صحت داشته باشد به منزله بی‌توجهی به مقررات این آیین نامه و از جمله بند پنجم ماده 60 اساسنامه فدراسیون خواهد بود.

جای تردیدی نیست که کمیته اخلاق حق دارد در راستای اجرای ماده 15 آیین نامه از شخصیت افراد حفاظت کرده و جلوی تخریب روحی افراد را بگیرد اما فراموش نکنیم در صورتی کمیته اخلاق می‌تواند در این موارد ورود کند که اولاً مذهب، قومیت، صداقت، شأن، شخصیت، نژاد، رنگ، محل تولد، لهجه، جایگاه حقوقی و جنسیت فردی مورد هتک حرمت قرار گیرد؛ ثانیاً ارسال نامه‌ها یا مصاحبه‌ها در روزهای اخیر بابت مسایل پیرامون ریاست فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه به طور خصمانه و مکرر در یک دوره زمانی قابل ملاحظه صورت گرفته باشد. ثالثاً قصد بیان کننده این اظهارات، منزوی کردن یا طرد یک فرد و تأثیر بر شأن او باشد.

بدیهی است انتقاد از عملکرد یا اظهار نظر درباره روش مدیریت یک فرد یا گروهی از افراد را نباید به عنوان بی‌احترامی به شأن فرد یا افراد تلقی کرد و نباید فراموش شود که اساسنامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین اساسنامه فیفا صراحتاً بر رعایت حقوق بشری که از آن جمله آزادی بیان دست اندرکاران فوتبال است، دفاع می‌کند و نباید عملکرد هیچ‌یک از ارکان فدراسیون به نحوی باشد که ناقض رعایت و تأمین این حقوق قلمداد شود و قطعاً تفسیر موسع (وسعت داده شده) از بند چهارم ماده 20 آیین نامه اخلاق هیچ وجاهتی ندارد چون انتقادهای کنونی، نه نسبت به تمامیت، تصویر و شهرت خود فدراسیون نزد افکار عمومی است، بلکه افزایش آگاهی عمومی صرفاً نسبت به رویکرد مدیریتی و نحوه عملکرد شخص رئیس فدراسیون و برخی مدیران منصوب ایشان، محور مصاحبه‌ها و موضع‌گیری‌های اخیر است.

چنانچه کمیته اخلاق درصدد اعمال تنبیهات مقرر در آیین نامه برای افراد خاطی برآید، نباید حقوق طرفین از جمله فرصت دفاع و دسترسی به محتوای پرونده مطابق مواد 44 و 59 آیین نامه مورد خدشه قرار گیرد و تشریفات ابلاغ بر اساس بند اول ماده 51 آیین نامه به درستی اجرا شود. بی‌شک طبق بند دوم ماده 51 اعلام رأی کمیته اخلاق از طریق فضای مجازی یا ایمیل یا درج در سایت فاقد اعتبار قانونی است. لذا اگر ابلاغ ممنوعیت شش ماهه فعالیت فوتبالی آقای سراجی مدیر عامل باشگاه سایپا آنگونه که در اظهاراتشان آمده به نحو مقرر صورت نگرفته باشد و بند اول ماده 52 یعنی ارسال نامه با امضای دبیرکل فدراسیون انجام نشده باشد باید به اجرای این رأی ایراد گرفت. باید این تذکر را به کمیته اخلاق داد که این کمیته بر اساس بند دوم ماده 52 آیین نامه می‌تواند اشتباهات آشکار خود را در رأی تصحیح کند. 

در خصوص اصل شاکله کمیته اخلاق فدراسیون نیز لازم به ذکر است که به موجب ماده 17 آیین نامه اخلاق، ترکیب این کمیته باید توسط رئیس فدراسیون پیشنهاد و به تأیید هیئت رئیسه برسد و این تعارض با بند «هـ» ماده 23 و بند چهارم ماده 62 اساسنامه فدراسیون که برتری حقوقی دارد دیده می‌شود که انتخاب اعضای ارکان قضایی فدراسیون از جمله کمیته اخلاق، مشروط به پیشنهاد هیئت رئیسه با مجمع عمومی است که متأسفانه تشریفات لازم در خصوص انتصاب اعضای این کمیته صورت نگرفته است.

در پایان هر چند امیدوارم کمیته اخلاق در مسیر اثبات شأن قضایی خود در فدراسیون، با تکیه بر پایبندی به بی‌طرفی و استقلال، از صدور تصمیمات آنی و متأثر از هیجانات عمومی اجتناب کند و خود را در موقعیت یک نهاد اداری و اجرایی نداند که بخواهد با هر استدلال و انگیزه‌ای اقدام به صدور بیانیه کند که قطعاً در حیطه صلاحیت یک رکن قضایی نیست، اما واقعیت این است که حتی اگر تصمیم کمیته اخلاق را قابل اجرا بدانیم و آقای سراجی نتواند در جلسه هیئت رئیسه شرکت کند، بر اساس بند سوم ماده 36 اساسنامه، چون تصمیم‌گیری درباره شخص رئیس فدراسیون است و وجود تعارض منافع در رأی گیری محرز است لذا جلسه هیئت رئیسه با حضور اکثریت باقیمانده رسمیت پیدا خواهد کرد و به این ترتیب با دو سوم اعضای حاضر امکان تحقق عزل یا تعلیق موقت رئیس فدراسیون کنونی وجود خواهد داشت.

ای کاش با توجه به شرایط موجود، اگر رئیس محترم فدراسیون آقای عزیزی خادم خود را دلسوز فوتبال می‌دانند شخصاً برای احترام به قانون‌مداری، پیشقدم در استعفا شده و اجازه دهد در این مقطع، تمرکز مناسب‌تری برای پیشبرد برنامه‌های فدراسیون فوتبال و برنامه‌ریزی برای صعود غرور آفرین تیم ملی در جام جهانی حاصل شود. بدون تردید نمی‌توان از کوشش‌ها و زحماتی که ایشان و همکاران ایشان در این مدت حدوداً یک‌ساله در مدیریت فوتبال داشته‌اند و موفقیت‌هایی هم که حاصل شده است، چشم پوشی کرد».

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها

 پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن به پیشنهاد نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها
2024-02-26T08:13:55+03:30
در فاصله ۲۴ ساعت تا پایان فرصت نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر باشگاه ذوب‌آهن با درخواست انتقال بازیکنانش به استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد.

بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر

 بازگشت کامران قاسم‌پور به تشک از ۲ هفته دیگر
2024-02-26T08:13:55+03:30
کامران قاسم‌پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.

منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم

 منافی: اوسمار نیاز به حمایت و زمان دارد/ باید به جانشین بیرانوند روحیه و انگیزه بدهیم
2024-02-26T08:13:55+03:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرمربی برزیلی سرخپوشان در حال حاضر نیاز به حمایت و زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند.

سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود

 سپهرزاد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد/ انتظارمان از صابری بیشتر بود
2024-02-26T08:13:54+03:30
مربی دوومیدانی ایران مدعی است، مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که چندی پیش در کشورمان برگزار شد، سطح بالایی داشته است.

آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد

 آل‌نعمه به دنبال تکمیل کادر فنی فولاد
2024-02-26T06:00:37+03:30
سومین سرمربی فولاد خوزستان در فصل بیست و سوم لیگ برتر به دنبال تکمیل دستیارانش در فولاد خوزستان است.

هموار شدن راه خروج آلوز از زندان

 هموار شدن راه خروج آلوز از زندان
2024-02-26T06:00:37+03:30
با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سالدنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند

 گادژی‌ماگمادوف: کشتی ایران هم یک تانک داشت/ سیاست و ورزش ۲ مقوله جدا از هم هستند
2024-02-26T06:00:35+03:30
نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز

 آمادگی افسانه‌های تنیس برای ایندین ولز
2024-02-26T06:00:34+03:30
عکس منتشر شده از سوی نواک جوکوویچ که در پرواز منتهی به آمریکا با رافائل نادال گرفته شده، حسابی سروصدا به پا کرد.

فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید

 فاطمه همتی به مدال نقره کاپ آسیا رسید
2024-02-26T06:00:33+03:30
فاطمه همتی در دیدار نهایی مسابقات کامپوند کاپ آسیایی بغداد به مدال نقره دست یافت.

بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت

 بوحمدان دوباره به فولاد بازگشت
2024-02-26T06:00:33+03:30
بازیکن نیم فصل اول گل‌گهر سیرجان به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| بانک شهر قهرمان شد
2024-02-26T06:00:31+03:30
شاگردان رضا یزدانی با رسیدن به برد ششم در فینال و پیش از رسیدن به کشتی‌گیران ایرانی تیم هندی، قهرمانی خود در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان قطعی کردند.

رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!

 رئیس پورتو: بازیکنانی که بازی می‌کنند، مهمتر از طارمی هستند/ او هم یکی مثل امباپه است!
2024-02-26T06:00:31+03:30
رئیس باشگاه پورتوی پرتغال جدایی بدون هزینه مهدی طارمی در پایان فصل را اتفاقی طبیعی می‌داند.

شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس

 شرط ربیعی برای جدایی مهاجم مورد نظر پرسپولیس
2024-02-26T06:00:31+03:30
باشگاه ذوب‌آهن در صورتی رضایتنامه مهاجم خود را صادر می‌کند که بتواند لوسیانو پریرا را جذب کند.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

 لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی ۳ ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول
2024-02-26T06:00:30+03:30
تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی‌پسند، پیکان، ایفاسرام، نیان الکترونیک، شهداب و طبیعت در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد

 جوادی: بعد از مدال آسیایی آسیب‌های سختی دیدم/ برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد
2024-02-26T06:00:29+03:30
دارنده مدال برنز تکواندو قهرمانی آسیا تاکید کرد که یک سال و نیم مصدومیت سختی داشتم اما حالا بازگشتم و برای رسیدن به اهدافم کوتاه نخواهم آمد.

آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان

 آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان
2024-02-26T06:00:29+03:30
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

ارسلان مطهری به تراکتور پیوست

 ارسلان مطهری به تراکتور پیوست
2024-02-26T06:00:28+03:30
مهاجم استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی

 جام اتحادیه| لیورپول به ۱۰ رسید؛ قهرمانی «بچه»‌های کلوپ در دوئل دراماتیک با چلسی
2024-02-26T06:00:28+03:30
قرمزپوشان مرسی‌ساید با غلبه بر چلسی، اولین جام فصل جاری فوتبال انگلیس را بالای سر بردند.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک
2024-02-26T06:00:27+03:30
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی آلمان دست یافت.

تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد

 تحلیل جامع وضعیت فعلی سپاهان؛ از نقص‌های تاکتیکی تا دلیل خشونت زیاد
2024-02-26T06:00:27+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان به تحلیل عملکرد اخیر این تیم و خصوصا خشونت زیاد زردپوشان اصفهان در فوتبالی که ارائه می‌دهند، پرداخت.

جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد

 جام جهانی فوتبال ساحلی| برزیل با غلبه بر ایتالیا قهرمان شد
2024-02-26T06:00:26+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با شکست ایتالیا در فینال؛ قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ امارات شد.

فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!

 فرصت‌سوزی؛ بلای جان استقلال در مسیر قهرمانی!
2024-02-26T06:00:26+03:30
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که فرصت‌سوزی زیاد می‌تواند بلای جان آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی باشد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس

 جام جهانی فوتبال ساحلی| دومین سومی ایران با ۶ تایی کردن بلاروس + عکس
2024-02-26T06:00:25+03:30
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات را به دست بیاورد.

دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود

 دمیر: ترکیب تیم ملی قطر منصفانه نیست/ کاظمی: بازی خیلی فیزیکی بود
2024-02-24T08:00:36+03:30
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: نمی‌دانم قطری‌های چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟!

پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی

 پتروشیمی دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های جهان/ الهی، حبیب‌زاده و مومنی در تیم برائتی
2024-02-24T08:00:35+03:30
تیم پتروشیمی شازند دومین تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است که از صبح امروز (شنبه) در تنکابن آغاز خواهد شد.

بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

 بیانی: ۳ امتیاز دیدار برابر سپاهان جهش خوبی در راه قهرمانی استقلال است/ ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
2024-02-24T08:00:34+03:30
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان و پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T19:07:16+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس

 کشتی آزاد باشگاه‌های جهان| برنامه مسابقات مشخص شد؛ رویارویی بانک شهر با قرقیزستان؛ پتروشیمی با بلاروس
2024-02-23T18:53:47+03:30
قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان انجام شد و دو تیم کشورمان حریفان خود را شناختند.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت

 بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| ایران به سختی از سد قطر گذشت
2024-02-23T18:53:47+03:30
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ موفق به پیروزی میلی‌متری مقابل قطر شد.

قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد

 قرارداد سرمربی تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد
2024-02-23T16:00:39+03:30
اتحادیه فوتبال قطر با تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی این کشور، پاداش قهرمانی او و شاگردانش در جام ملت‌های اسیا ۲۰۲۳ را داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)