میرنیوز

فدراسیون بسکتبال را بدون بدهی تحویل می‌دهم/ ۸۰ درصد برنامه‌هایم محقق شد

فدراسیون بسکتبال را بدون بدهی تحویل می‌دهم/ ۸۰ درصد برنامه‌هایم محقق شد 2022-01-04T03:45:37+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بسکتبال از جمله فدراسیون هایی است که در نوبت انتخاباتی قرار دارد. قرار است انتخابات این فدراسیون ۱۹ دی ماه برگزار شود در حالیکه دوره چهارساله ریاست رامین طباطبایی ۲۳ دی ماه به پایان می رسد.

البته که وی برای حضور در انتخابات پیش روی فدراسیونش مجدداً کاندیدا شده است تا به قول خودش کارهای نیمه تمامش را به سرانجام برساند اما در عین حال او ابراز امیدواری می کند که انتخابات بسکتبال تحت هر شرایطی و با هر نتیجه ای به موقع برگزار شود تا این فدراسیون وارد دوره سرپرستی نشود.

طباطبایی همچنین از دوره چهار ساله مدیریت خود در فدراسیون بسکتبال دفاع کرد و با بیان اینکه ۸۰ درصد برنامه هایش طی این مدت محقق شده در مورد آنها توضیح داد و تاکید کرد که امور مالی و اینکه در آستانه انتخابات همه مسائل شفاف است را نقطه قوت این فدراسیون عنوان کرد.

همه اقدامات انتخاباتی انجام شده جز تایید صلاحیت ها

رئیس فدراسیون بسکتبال در گفتگو باخبرنگار مهر در رابطه با انتخابات این فدراسیون و اقدامات انجام شده برای آن گفت: تمام اقداماتی که باید برای برگزاری به موقع انتخابات انجام می شد را به سرانجام رسانده ایم. دعوت نامه ها هم سر وقت برای اعضای مجمع ارسال شد. درکل همه شرایط برای انتخابات ۱۶ دی ماه مهیاست. فقط اینکه هنوز تایید صلاحیت کاندیداها اعلام نشده که البته با توجه به پروسه طی شده در مورد دیگر فدراسیون ها فکر نمی کنم خیلی دیر باشد.

پرونده ۶ کاندیدا به مراجع ذی صلاح ارسال شد

وی ادامه داد: البته اطلاع رسانی در مورد مجمع انتخاباتی و امور مربوط به آن با دبیر مجمع است به خصوص که من خودم جزو کاندیدا هستم اما تا آنجایی که اطلاع دارم از میان کاندیداهای ثبت نام شده، کمیسیون تطبیق وزارت ورزش صلاحیت ۶ کاندیدا را به لحاظ مدیریتی تایید کرد و پرونده آنها را به مراجع ذی صلاح ارسال کرد.

فدراسیون را بدون بدهی تحویل می‌دهم/ ۸۰ درصد برنامه‌هایم محقق شد

تاکید بر برگزاری به موقع مجمع

طباطبایی نسبت به برگزاری به موقع انتخابات فدراسیون بسکتبال ابراز امیدواری کرد و یادآور شد: زمان برگزاری مجمع خیلی وقت پیش با هماهنگی وزارت ورزش نهایی شد و امیدوارم تاخیری هم نداشته باشد به خصوص که وارد شدن فدراسیون به دوره سرپرستی اصلاً به صلاح نیست. اینکه دوره ریاست من تمام شود، بعد یک نفر سرپرست شود و بعد از آن انتخابات برگزار شود فقط باعث آسیب دیدن ثبات مدیریتی در فدراسیون می شود که روی اجرای برنامه ها و پیگیری ها اهداف تاثیر منفی خواهد داشت.امیدوارم انتخابات به موقعی داشته باشیم.

۸۰ درصد برنامه هایم در چهار سال گذشته محقق شد

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد دوره چهارساله مدیریت خود و اینکه «طی این مدت چه میزان از برنامه ها و اهدافش به سرانجام رسید؟»، تصریح کرد: من مانند تمام روسای فدراسیون ها مجموعه اهداف و برنامه هایی برای چهار سال کاری خود داشتم که تا به امروز بیشتر از ۸۰ درصد آنها محقق شده است. ۲۰ درصد این برنامه به سرانجام نرسید که برای هر یک از آنها دلایلی وجود داشت.

جام جهانی و المپیک مهمترین اهداف قهرمانی بود که به آنها رسیدیم

وی در این زمینه به تحقق صد درصدی اهداف فدراسیون بسکتبال در بخش قهرمانی اشاره کرد و یادآور شد: صعودبه جام جهانی و کسب سهمیه المپیک از این رقابت ها مهمترین و بزرگترین هدف مان طی چهار سال گذشته بود که به آن دست یافتیم. بسکتبال ایران در قالب یک بازه زمانی ۲۴ - ۲۰ ساله به المپیک پکن رسید اما ما در یک پروسه چهارساله هدف مان در این زمینه را محقق کردیم. علاوه بر این در بازی های آسیایی هم یکی از هدف گذاری های مهم فدراسیون بود صاحب دو عنوان نایب قهرمانی و سومی در بخش پنج نفره و سه نفره شدیم. در بخش جوانان هم راهی جام جهانی شدیم که یکی از نقاط مثبت عملکرد فدراسیون به حساب می آید.

فدراسیون را بدون بدهی تحویل می‌دهم/ ۸۰ درصد برنامه‌هایم محقق شد

در بخش بانوان موفقیت های زیادی حاصل شد

طباطبایی به دستاوردهای بسکتبال در بخش بانوان اشاره کرد و افزود: تیم بانوان در غرب آسیا صاحب عنوان سومی شد که برای اولین بار به دست آمد و خیلی هم ارزشمند بود. در بخش بسکتبال سه به سه بانوان شاهد توسعه زیادی بودیم، در غرب آسیا در این بخش صاحب عنوان اولی شدیم، همیشه جزو ۲۰ تیم حاضر در رقابت های جام جهانی بودیم، در بخش مهارت های انفرادی صاحب مدال برنز شدیم.

به صد درصد اهداف مان در بخش قهرمانی دست یافتیم

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: کمتر فدراسیونی پیدا می شود که بتواند در بخش قهرمانی به تمام اهداف خود در یک پروسه چهارساله دست پیدا کند اما فدراسیون بسکتبال طی چهار ساله گذشته موفق شد صد درصد اهداف و برنامه هایش را در بخش قهرمانی محقق کند.

اجرای برنامه های پیش بینی شده در بخش زیرساخت ها

وی با بیان اینکه در بخش زیرساخت ها برنامه های خود را در قالب سه فاز تعریف کرده بودیم که دو فاز آن به طور کامل انجام شده و فاز سوم هم در مراحل میانی به سر می برد، گفت: فاز اول جانمایی بخش اداری فدراسیون و انتقال آن از محل ورزشگاه کشوری به آزادی بود که انجام شد. فاز دوم رسیدگی به وضعیت مجموعه اقامتی و شامل هتل، خوابگاه، رستوران و به روز کردن آن بود که آن هم به سرانجام رسیده است. فاز سوم کارهای زیرساختی در رابطه با رختکن ها و جایگاه VIP بود که در مراحل میانی به سر می برد.

امروز بسکتبال سالنی با وجاهت دارد

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: نتیجه قابل توجه و قابل مشاهده اقدامات انجام همین است که امروز بسکتبال از سالنی با وجاهت و در خور شان و شخصیت این رشته و اهالی آن برخوردار است. سالنی با امکانات جانبی که از هر حیث قابل قبول است.

فدراسیون را بدون بدهی تحویل می‌دهم/ ۸۰ درصد برنامه‌هایم محقق شد

تاکید بر توسعه ارتباطات

طباطبایی همچنین مروری بر دستاوردهای دوره مدیریتی اش در فدراسیون بسکتبال و در عرصه روابط عمومی و ارتباطات داشت و گفت: امروز فدراسیون بسکتبال از سامانه ملی به روز برخوردار است که مشخص می کند دقیقاً چه تعداد مربی، بازیکن و داور فعال داریم. این نتیجه فعالیت های انجام شده در بخش ارتباطات و روابط عمومی است. رسانه اجتماعی بسکتبال امروز ۷۰ هزار دنبال کننده دارد در حالیکه وقتی وارد فدراسیون شدم این آمار رقم ۱۵۰۰ هزار نفری را نشان می داد. در هر صورت ایران یکی از بهترین های آسیاست در بخش رسانه اجتماعی است.

دیده شدن بیشتر بسکتبال به واسطه پخش مستقیم دیدارها

وی در همین رابطه با به پخش مستقیمی تمام دیدارهای باشگاهی بسکتبال اشاره کرد و گفت: این هم نتیجه دیگری است که از فعالیت های رسانه های و ارتباطات به دست امده است. تمام دیدارهای لیگ بسکتبال از طریق اینستاگرام به صورت زنده پخش می شود که خیلی هم مورد استقبال است طوریکه اگر به هر دلیلی یکی موفق به پخش یکی از دیدارها نشویم با اعتراض مواجه می شویم. همین پخش مستقیم دیدارها در دیده شدن بیشتر و بهتر بسکتبال تاثیر داشته است.

استقبال آسیا و جهان از فعالیت بخش انگلیسی زبان سایت

به گفته رامین طباطبایی، راه اندازی و فعال کردن بخش انگلیسی زبان سایت فدراسیون بسکتبال یکی از دیگر اقداماتی بود که در راستای اهداف و برنامه های پیش بینی شده در بخش ارتباطات به نتیجه رسیده است. وی می گوید همین اقدام باعث می شود که مسئولان آسیایی و جهانی خیلی بیشتر و به روز تر در جریان اقدامات ما قرار بگیرد و به همین دلیل از اقدام انجام شده خیلی هم استقبال کردند. ضمن اینکه مسئله شان و شخصیتی که فدراسیون به این واسطه گرفته هم قابل توجه است.

حمایت مادی و معنوی از استان ها برای توسعه بسکتبال

وی یکی دیگر از موفقیت های فدراسیون بسکتبال در دوره مدیریت خود را به افزایش تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات باشگاهی ارتباط داد و در این زمینه تاکید کرد: از کارهای مهم انجام شده در فدراسیون حمایت مادی و معنوی از هیات های استانی برای انجام فعالیت شان و حضور در مسابقات باشگاهی بود که نتیجه آن را در تعداد تیم های شرکت کننده شاهد هستیم. لیگ برتر از ۸ - ۷ تیم به ۱۶ تیم افزایش داشته است. امروز در لیگ دسته اول ۵۶ - ۵۵ تیم شرکت می کنند و شرکت کنندگان لیگ دسته دوم هم به ۴۰ تیم افزایش داشته است. اینها نتیجه گسترش بسکتبال در استان هاست که به توسعه کشوری این رشته منجر شده است.

فدراسیون را بدون بدهی تحویل می‌دهم/ ۸۰ درصد برنامه‌هایم محقق شد

عدم همکاری با مربی خارجی به خاطر ۱۰ برابر شدن قیمت دلار

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این پرسش که «۲۰ درصد برنامه و اهدافی که محقق نشد چه مواردی را شامل می شود و دلیل آنها چیست؟»، گفت: یکی از اقداماتی که با وجود برنامه ریزی و تلاش برای آن نتوانستیم به سرانجام برسانیم جذب گزینه خارجی بود تا به عنوان مربی یا مشاور با فدراسیون و در کنار تیم های مختلف همکاری داشته باشد. دلیلش هم تورم سال های اخیر است. برنامه من در این زمینه با دلار ۳ هزار ۶۰۰ تومانی پیش بینی شد در حالیکه قیمت دلار طی یکی دو سال ۱۰ برابر شد.

ناکامی از در اختیارگرفتن سالن اختصاصی دوم

طباطبایی یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده که موفق به تحقق آن نشد را در رابطه با در اختیار گرفتن سالن اختصاصی دوم عنوان کرد. وی در این زمینه گفت: فدراسیون بسکتبال به جز آزادی به یک سالن دیگر نیاز دارد. تلاش زیادی داشتیم تا سالن افراسیابی را هم به عنوان یک سالن اختصاصی در اختیار داشته باشیم اما با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این زمینه به توافق نرسیدیم.

مکاتبه با وزیر ورزش برای گرفتن سالن حجاب

وی در همین زمینه از مکاتبات صورت گرفته با وزیر ورزش و همچنین پریچهره مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خبر داد و یادآور شد: طی مکاتبات صورت گرفته متقاضی در اختیار گرفتن سالن حجاب شدیم. هنوز به نتیجه نرسیدیم اما اگر مدیریت بنده در فدراسیون بسکتبال ادامه دار باشد حتماً این موضوع را هم به سرانجام می رسانم.

کرونا هم بی تاثیر نبود

طباطبایی یکی از دیگر از عواملی که در عدم تحقق ۲۰ درصد برنامه هایش بی تاثیر نبود را کرونا و شیوع این ویروس عنوان کرد و گفت: به خاطر پاندمی یکباره کرونا خیلی از برنامه های مان متوقف شد یا با تاخیر انجام شد.

فدراسیون را بدون بدهی تحویل می‌دهم/ ۸۰ درصد برنامه‌هایم محقق شد

بدهی های قبلی فدراسیون را پرداخت کردم

رئیس فدراسیون بسکتبال در بخش دیگری از گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با مسائل مالی و اینکه این فدراسیون در آستانه انتخابات و وارد شدن به دوره مدیریت جدید از نظر مالی در چه شرایطی به سر می برد، گفت: وقتی سال ۹۶ ریاستم را آغاز کردم فدراسیون ۸۰۰ میلیون تومان بابت حق الزحمه داوران و ناظران بدهی داشت که پرداخت کردیم. همچنین پرونده مالی با اسپانسر قبلی مواجه شدم که به آن هم رسیدگی شد. در کل به تمام دعواهای حقوقی به موقع رسیدگی شد و پرونده آنها را بستیم.

فدراسیون را شسته و رفته و بدون بدهی تحویل می دهم

طباطبایی تاکید کرد: فدراسیون بسکتبال امروز نه پرونده حقوقی و شکایتی دارد و نه بدهی؛ از این دو حیث فدراسیون را شفاف و کاملاً شسته و رفته تحویل خواهم داد.

امیدوارم چهار سال بهتری پیش روی بسکتبال باشد

رامین طباطبایی ابراز امیدواری کرد که انتخابات پیش روی فدراسیون بسکتبال به موقع و در سلامت برگزار شود و به واسطه نتیجه حاصل از آن، بسکتبال چهار سال بهتر و پرباتری را پیش رو داشته باشد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)