میرنیوز

۵۰ قهرمان ملی ساختم اما کسی سراغی از من نمی‌گیرد/ تمرین در باشگاه گندیده!

۵۰ قهرمان ملی ساختم اما کسی سراغی از من نمی‌گیرد/ تمرین در باشگاه گندیده! 2021-12-27T09:17:52+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزالیان مربی قائمشهری که حدود ۶۵ سال است به کشف و پرورش استعدادهای وزنه برداری مشغول است، از این که با وجود تحویل دادن حدود ۵۰ قهرمان ملی مورد توجه قرار نمی گیرد و هیچ نهاد و شخصی از او حمایت نمی کند، گلایه کرد.

این مربی که کاشف وزنه برداران بزرگی چون بهداد سلیمی بوده است، در مسابقات قهرمانی وزنه برداری آسیا که چند روز پیش به پایان رسید هم دو نماینده داشت که یکی در تیم بزرگسالان و یکی در تیم جوانان موفق به کسب مدال و شکستن رکورد جوانان شدند.

قاسم غرالیان در گفتگو با خبرنگار مهر به نحوه کشف و پرورش شریفی و آیت دو وزنه بردار فعلی تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: روزی که این دو در سن پایین به باشگاه ما آمدند به پدر و مادرشان گفتم که این دو قهرمان جهان خواهند شد. همانطور که در مورد بهداد سلیمی هم همین حرف را زده بودم.

این مربی سازنده وزنه برداری ادامه داد: یکی از این ورزشکاران می گفت که می خواهد در آینده راننده کامیون شود اما من به پدر و مادرش گفتم که او قهرمان جهان خواهد شد. تجربه به من یاد داده که به محض دیدن یک نوجوان تشخیص می دهم که او آینده ای خواهد داشت یا خیر.

غزالیان در ادامه خاطر نشان کرد: شریفی و آیت در همین باشگاه من کار را شروع کردند و از همان ابتدا می دانستم قهرمانان بزرگی خواهند شد. خوشحالم که با تمرین و پشتکاری که داشتند توانستند به تیم ملی برسند. مطمئن باشید که این دو آینده وزنه برداری ایران هستند و در آینده به موفقیت های بیشتری دست پیدا خواهند کرد. شبی که این دو ورزشکار به موفقیت رسیدند من اشک ریختم و خوشحال شدم که به حق شان رسیدند.

این مربی سازنده که در پرورش وزنه برداران سنگین وزن تخصص دارد با گلایه از بی توجهی هایی که اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و وزارت ورزش و فدراسیون وزنه برداری به او دارند گفت: بالای ۵۰ قهرمان ملی را کشف و پرورش داده ام که همگی در تیم ملی موفق بوده اند و چندتای آنها قهرمان دنیا شده اند اما هیچکس سراغم را نمی گیرد.

وی ادامه داد: انتظارم از مسئولان وزنه برداری و ورزش کشور این است که به وضعیت باشگاهی که ما در آن تمرین می کنیم رسیدگی کنند. این باشگاه فرسوده است و از نظر بهداشتی هم وضعیت خوبی ندارد و گندیده است. تمرین کردن در این فضا برای ورزشکاران و مربیان مناسب نیست و نیاز به حمایت و توجه مسئولان داریم که بتوانیم استعدادهای بیشتری را کشف کنیم و در اختیار ورزش کشور قرار دهیم.

قاسم غزالیان در ادامه خاطرنشان کرد: این باشگاه قابلیت تمرین وزنه برداری را ندارد اما وقتی کسی توجه نمی کند مجبورم از جیب خودم هزینه های آن را بدهم و تجهیزات را هم خودم برای باشگاه خریداری کنم. از مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و مسئولان فدراسیون وزنه برداری می خواهم به این وضعیت رسیدگی کنند و سراغی از ما بگیرند.

وی ادامه داد: من در ۶۵ سالی که کار پرورش ورزشکاران را داشته ام شاگردان زیادی داشته ام که الان در همه مشاغل صاحب موقعیت خوبی هستند اما انتظار دارم که به قهرمانان وزنه برداری توجه بیشتری کنند و سراغی از ما بگیرند و به مشکلات مان رسیدگی کنند.

غزالیان ادامه داد: من به عنوان یک باغبان گل هایم را کاشته ام و به ثمر نشانده ام. حالا وظیفه مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان است که به این گل ها رسیدگی کنند تا از بین نروند. دو ورزشکاری که اخیرا در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا به موفقیت رسیدند نیاز به حمایت دارند چرا که آینده وزنه برداری این کشور هستند و قطعا در آینده به مدال های بیشتری دست پیدا خواهند کرد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران از بازیهای ملی خداحافظی کرد

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران از بازیهای ملی خداحافظی کرد
2022-06-29T03:16:55+04:30
علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران با سابقه سه دوره حضور در مسابقات جام جهانی از بازیهای ملی خداحافظی کرد.

توافق چشمی با استقلال

 توافق چشمی با استقلال
2022-06-29T00:43:28+04:30
مدافع تیم فوتبال استقلال برای تمدید قراردادش با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید.

طارمی در تیم منتخب لیگ برتر پرتغال در فصل ۲۲-۲۰۲۱ قرار گرفت

 طارمی در تیم منتخب لیگ برتر پرتغال در فصل ۲۲-۲۰۲۱ قرار گرفت
2022-06-29T00:43:28+04:30
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به عنوان یکی از یازده بازیکن برتر فصل گذشته لیگ برتر پرتغال انتخاب شد و در تیم منتخب این فصل از رقابت‌ها قرار گرفت.

وریا غفوری از استقلال جدا شد

 وریا غفوری از استقلال جدا شد
2022-06-28T20:30:07+04:30
کاپیتان تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم تماس مسئولان باشگاه استقلال از این تیم جدا شد.

تیم هندبال دختران ایران برابر اسلواکی شکست خورد

تیم هندبال دختران ایران برابر اسلواکی شکست خورد
2022-06-28T19:57:00+04:30
تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران نتیجه دومین دیدار خود در پرزیدنت کاپ رقابت‌های قهرمانی جهان را واگذار کرد.

تیم بسکتبال زیر ۱۵ سال دختران ایران مقابل سوریه شکست خورد

تیم بسکتبال زیر ۱۵ سال دختران ایران مقابل سوریه شکست خورد
2022-06-28T19:56:59+04:30
تیم بسکتبال نوجوانان دختر ایران در چارچوب مسابقات دسته B قهرمانی آسیا مقابل سوریه شکست خورد.

کلهر: ریشه اتفاقاتی که بین معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کشتی رخ داد در جای دیگر است

 کلهر: ریشه اتفاقاتی که بین معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کشتی رخ داد در جای دیگر است
2022-06-28T19:50:07+04:30
معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اعتقاد دارد، مناظره اخیر معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کشتی در مجمع این فدراسیون در شأن ورزش کشور نبوده است.

تیم هندبال دختران ایران برایر اسلواکی شکست خورد

تیم هندبال دختران ایران برایر اسلواکی شکست خورد
2022-06-28T19:16:59+04:30
تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران نتیجه دومین دیدار خود در پرزیدنت کاپ رقابت‌های قهرمانی جهان را واگذار کرد.

امضای «دیوار قهرمانان المپیک» توسط دکتر سجادی پس از دیدار با باخ

امضای «دیوار قهرمانان المپیک» توسط دکتر سجادی پس از دیدار با باخ
2022-06-28T19:16:58+04:30
وزیر ورزش و جوانان پس از دیدار با رییس کمیته بین‌المللی المپیک «دیوار قهرمانان المپیک» را امضا کرد.

تیم ملی مراکش قهرمان شد/ دست مربی ایرانی به جام نرسید

تیم ملی مراکش قهرمان شد/ دست مربی ایرانی به جام نرسید
2022-06-28T19:03:37+04:30
تیم ملی عراق در دیدار فینال فوتسال کشورهای عربی برابر مراکش شکست خورد و نایب قهرمان شد.

اعتراض بوکسورها به شرایط فدراسیون/برگزاری مجمع واعتراض به پولادگر

اعتراض بوکسورها به شرایط فدراسیون/برگزاری مجمع واعتراض به پولادگر
2022-06-28T19:03:36+04:30
مجمع سالیانه بوکس در حالی امروز به میزبانی سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد که برخی از چهره های مطرح بوکس در اعتراض به وضعیت این رشته در محل آکادمی ملی...

رمضانی: دوست داشتم هر چه زودتر قراردادم را با استقلال تمدید کنم/ ساپینتو کلاس بالایی دارد

 رمضانی: دوست داشتم هر چه زودتر قراردادم را با استقلال تمدید کنم/ ساپینتو کلاس بالایی دارد
2022-06-28T18:56:47+04:30
مهاجم تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از تمدید قرارداد خود با این باشگاه گفت که دوست داشته است این اتفاق زودتر رخ دهد.

مهدی‌پور: استوری من ربطی به دانشگر نداشت و شرمنده او شدم/ دوست نداریم غفوری از استقلال برود

 مهدی‌پور: استوری من ربطی به دانشگر نداشت و شرمنده او شدم/ دوست نداریم غفوری از استقلال برود
2022-06-28T18:30:07+04:30
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: استوری شب گذشته من باعث ایجاد هجمه علیه محمد دانشگر شد و شرمنده او شدم.

قرارداد مهدی پور با استقلال تمدید شد

قرارداد مهدی پور با استقلال تمدید شد
2022-06-28T18:10:17+04:30
هافبک ملی پوش استقلال قرارداد خود را برای دو فصل آینده با این تیم تمدید کرد.

واکنش ثوری به اعتراض برخی پیشکسوتان: دوران قهرمانی‌تان تمام شده؛ بس کنید/ عاصم یوسفی فقط گفت «دلم خواست»!

 واکنش ثوری به اعتراض برخی پیشکسوتان: دوران قهرمانی‌تان تمام شده؛ بس کنید/ عاصم یوسفی فقط گفت «دلم خواست»!
2022-06-28T16:56:47+04:30
رئیس فدراسیون بوکس در واکنش به اعتراض برخی قدیمی‌های این رشته گفت: باور کنید پا به سن گذاشته‌اید و دیگر دوره قهرمانی‌تان نیست.

اعلام زمان ورود خارجی های پرسپولیس با شروع تمرینات

اعلام زمان ورود خارجی های پرسپولیس با شروع تمرینات
2022-06-28T16:36:58+04:30
زمان حضور مدافع و مربی خارجی تیم فوتبال پرسپولیس در تهران مشخص شد.

گلایه رئیس فدراسیون بوکس از اقدامات شرکت توسعه/ ثوری: قرار نیست با بلند کردن صدا‌ به خواسته‌های‌مان برسیم

 گلایه رئیس فدراسیون بوکس از اقدامات شرکت توسعه/ ثوری: قرار نیست با بلند کردن صدا‌ به خواسته‌های‌مان برسیم
2022-06-28T16:43:27+04:30
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بوکس با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد و با انتقاد رئیس فدراسیون از شرکت توسعه همراه بود.

فرهاد مجیدی به دنبال جذب مهاجم استقلال برای تیم اماراتی

فرهاد مجیدی به دنبال جذب مهاجم استقلال برای تیم اماراتی
2022-06-28T15:56:59+04:30
یک رسانه اماراتی مدعی شد تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات با درخواست فرهاد مجیدی به دنبال جذب یکی از مهاجمان استقلال است.

​دیدار سجادی و صالحی امیری با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری/ انتخابات فدراسیون به زودی برگزار می‌شود

 ​دیدار سجادی و صالحی امیری با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری/ انتخابات فدراسیون به زودی برگزار می‌شود
2022-06-28T15:50:07+04:30
وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در بدو ورود به لوزان با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دیدار کردند.

باقرزاده: چرا مجلس یک ریال بودجه برای بوکس در نظر نگرفته است؟!

 باقرزاده: چرا مجلس یک ریال بودجه برای بوکس در نظر نگرفته است؟!
2022-06-28T15:50:07+04:30
نایب رئیس کمیته ملی المپیک از در نظر گرفته نشدن بودجه برای فدراسیون بوکس از سوی مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

اتحاد کلبا برای جذب مهدی‌پور درخواست رسمی داده بود

 اتحاد کلبا برای جذب مهدی‌پور درخواست رسمی داده بود
2022-06-28T15:50:07+04:30
هافبک تیم فوتبال استقلال در حالی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد که از لیگ امارات هم پیشنهادی جدی داشت.

مذاکرات باشگاه استقلال با مدافع هوادار

 مذاکرات باشگاه استقلال با مدافع هوادار
2022-06-28T15:36:47+04:30
باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی را با مدافع فصل گذشته تیم فوتبال هوادار انجام داده است.

عارف غلامی از استقلال مهلت خواست/ قراردادی با میرزایی امضا نشده است

 عارف غلامی از استقلال مهلت خواست/ قراردادی با میرزایی امضا نشده است
2022-06-28T15:36:47+04:30
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال از مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد مهلت خواسته است.

مربی ایرانی جام کشورهای عربی را به دست می‌آورد؟

مربی ایرانی جام کشورهای عربی را به دست می‌آورد؟
2022-06-28T15:16:58+04:30
تیم ملی فوتسال عراق با سرمربی ایرانی خود امروز برگزار کننده دیدار فینال جام کشورهای عربی است.

امامی‌فر: فوتبال ایران باید از قانون «بازی جوانمردانه مالی» استفاده کند/ قانون سقف قراردادها سودی نداشت

 امامی‌فر: فوتبال ایران باید از قانون «بازی جوانمردانه مالی» استفاده کند/ قانون سقف قراردادها سودی نداشت
2022-06-28T14:56:47+04:30
رئیس مرکز ملی فوتبال پیشنهاد کرد که فوتبال ایران باید برای وضعیت بهتر نقل‌وانتقالات قانون بازی جوانمردانه مالی را اجرا کند.

مهاجم برزیلی به تیم مس رفسنجان پیوست

مهاجم برزیلی به تیم مس رفسنجان پیوست
2022-06-28T14:30:34+04:30
مهاجم برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان به تیم مس رفسنجان پیوست.

شهاب زاهدی به باشگاه شاختار دونتسک اوکراین پیشنهاد شد

شهاب زاهدی به باشگاه شاختار دونتسک اوکراین پیشنهاد شد
2022-06-28T14:17:16+04:30
روزنامه نگار و مفسر فوتبال اوکراین اعلام کرد شهاب زاهدی مهاجم ایران آماده بازگشت به لیگ اوکراین است و می‌تواند بهترین گزینه برای خط حمله تیم شاختار دونتسک با...

مخالفت جدی رحمتی با جدایی مدافع آلومینیوم/ پاسخ منفی به درخواست یک بازیکن برای انتقال به استقلال

 مخالفت جدی رحمتی با جدایی مدافع آلومینیوم/ پاسخ منفی به درخواست یک بازیکن برای انتقال به استقلال
2022-06-28T14:23:43+04:30
سرمربی آلومینیوم اراک با انتقال مدافع باتجربه تیمش به سایر تیم‌های لیگ برتری مخالفت کرد.

پاشازاده: استقلال قرارداد بازیکنانش را تمدید کند، منطقی‌تر است/ با پیشنهادهای ۲۰ میلیاردی به بازیکنان هم موافقم و هم مخالف!

 پاشازاده: استقلال قرارداد بازیکنانش را تمدید کند، منطقی‌تر است/ با پیشنهادهای ۲۰ میلیاردی به بازیکنان هم موافقم و هم مخالف!
2022-06-28T14:23:42+04:30
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با پرداخت برخی ارقام مثل ۲۰،۳۰ میلیارد تومان به بازیکنان در نقل‌وانتقالات هم موافق هستم و هم مخالف.

کاراته‌کاهای اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند

کاراته‌کاهای اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند
2022-06-28T13:10:38+04:30
ترکیب تیم ملی کاراته ایران برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در دو بخش کاتا و کومیته معرفی شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)