میرنیوز

عزیزی خادم: فدراسیون را خالی از منابع مالی و بدون داشتن حتی یک چای خشک تحویل گرفتم/ می‌خواهیم در کنار قطری‌ها یک ابرپروژه را اجرا کنیم

 عزیزی خادم: فدراسیون را خالی از منابع مالی و بدون داشتن حتی یک چای خشک تحویل گرفتم/ می‌خواهیم در کنار قطری‌ها یک ابرپروژه را اجرا کنیم 2021-12-23T13:57:43+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم امروز (پنجشنبه - 2 دی ماه) در همایش مشترک رؤسای هیئت‌های فوتبال استان‌های کشور که به میزبانی هیئت فوتبال استان اصفهان در هتل عباسی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: ابتدا به خاطر پیروزی‌های ارزشمند تیم‌های فوتبال ایران و موفقیت‌هایی که در فوتبال کشور رخ داده است، به جامعه فوتبال تبریک می‌گویم. همچنین از رؤسای هیئت‌های فوتبال استان‌های سراسر کشور که با کمبودهای مالی تلاش می‌کنند تا در مسیر رشد و موفقیت قرار داشته باشند، تشکر می‌کنم.

وی خطاب به رؤسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها گفت: رابطه من و شما فراتر از یک رابطه سازمانی بوده و قلبی است. فدراسیون فوتبال خود را وام‌دار هیئت‌های استانی می‌داند. در واقع فدراسیون جدا از مجمع نیست و همه در هر بخشی کار می‌کنیم تا با عزت حرف بزنیم و با افتخار سرمان را بالا بگیریم. شما، دوستان و همکاران روزهای مشقت من و کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده‌اید که این امر برای من فراموش‌نشدنی است و همه ما برای کشورمان و فوتبال ایران سرباز هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مجمع فدراسیون در اسفند ماه سال جاری، ادامه داد: در مجمع آتی که اسفند ماه برگزار خواهد شد به طور مفصل درباره عملکرد فدراسیون فوتبال صحبت خواهیم کرد که نشان می‌دهد در چه مسیری قرار داریم. نمی‌خواهم به عقب برگردیم. ما فدراسیونی را که خالی از منابع مالی بود و بدهی‌ها و مشکلاتی داشت، تحویل گرفتیم. البته که من از تمامی رؤسای قبلی تشکر می‌کنم و هر کسی به اندازه خود تلاش کرده و زحمت کشیده است. یک روزی هم ما این میز را ترک می‌کنیم. در واقع با حفظ کرامت و اخلاق پیش می‌رویم و هیچکس دوست ندارد عملکرد منفی داشته باشد که بعدها موجب ایجاد تکدر خاطر شود.

عزیزی خادم گفت: امروز به مسیری می‌رویم که یکی از سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین صعودهای تیم ملی به جام جهانی را داشته باشیم و من کمترین نقش را در این زمینه داشته‌ام. یک وظیفه ملی دارم که باید آن را انجام دهم و همه ما خود را وام‌دار ملت می‌دانیم و تلاش می‌کنیم جامعه ایرانی را در سراسر دنیا خوشحال و خرسند کنیم. امروز در تمام رده‌های مختلف باید بتوانیم منابع مالی ایجاد کنیم. زمانی که آمدم یک چای خشک هم نبود، اما امروز تیم ملی فوتبال بانوان با پرواز اختصاصی اعزام می‌شود که تمام این افتخارات برای همه است. حرف زدن راحت است، اما باید بگویم کار بی‌سابقه‌ای انجام شده است. امروز نگاه عدالت به معنای واقعی در تمام استان‌ها ایجاد شده است تا فردی از چرخه تیم ملی بیرون نماند.

«در حوزه VAR  چه باید می‌کردیم که نکردیم.»، وی با بیان این جمله افزود: در این زمینه اقداماتی صورت گرفت است، اما متأسفانه اجازه ندادند آنچه هست، دیده شود. برخی فقط می‌آیند که فقط گل بیندازند و بروند!

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: امروز در تمامی نقاط ایران و جهان سرمان برای فوتبال کشورمان بالاست. خیلی راحت در بخش بانوان می‌توانستند مربی خارجی بیاورند که این امر اتفاق نیفتاد. در واقع یک تعهد حداقل 16 میلیون دلاری باید می‌دادیم تا مربیانی با اسم بزرگ به ایران بیاوریم که اگر نتیجه می‌گرفتیم که هیچ و اگر نمی‌گرفتیم هم می‌گفتیم مربی خوب آوردیم و نشد، اما این کار را انجام ندادیم و پشت مربیان داخلی خود ایستادیم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال زوایای پنهانی ندارد، در ادامه بیان کرد: مگر هلدینگ نفتی است که چیزی را پنهان کنیم؟ دختران شما و ما روزی آرزوی داشتن لباس یک رنگ و خوب داشتند. امروز با هواپیمای اختصاصی و اردوهای خوب برنامه‌های آنها اجرایی می‌شود. همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل موانعی که ایجاد شده است، با دعای خیر مردم و با حداقل هزینه‌ها، توانسته است نتایج خوبی بگیرد. این فوتبال برای شما و مردم است.

 عزیزی خادم درباره عملکرد تیم ملی فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: اتفاق بزرگی در فوتبال ساحلی انجام و تیم ملی نایب قهرمان شد و این در حالی بود که فوتبال ساحلی فعالیتی نداشت. تیم ملی فوتسال هم در ایتالیا عملکرد خوبی داشت. می‌خواهیم که استعدادیابی خوبی در فوتسال و فوتبال ساحلی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به فعالیت کمیته‌های این فدراسیون یادآور شد: امروز تمام کمیته‌های فدراسیون فوتبال تأثیرگذار هستند و تنها کاغذی رفتار نمی‌کنند و این یعنی اعتماد تبادل افکار و روابط منطقی و درست و من متوجه هستم که تمامی کمیته‌های فدراسیون چه اقداماتی انجام می‌دهند.

وی با تشکر از محمدرضا ساکت بابت زحماتی که در فدراسیون داشت، گفت: از رئیس هیئت فوتبال اصفهان و دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن تشکر می‌کنم، چرا که فعالیت‌های مثمرثمری در بخش فوتبال در این استان صورت گرفته است. از آنها خواستم تا اصفهان را به یک مرکز بزرگ آموزشی تبدیل کنند.

عزیزی خادم در ادامه به داوری هم اشاره کرد و اظهار داشت: دوره‌های مختلفی در بخش داوری خواهیم داشت و خبرهای خوبی در آینده در این به وجود می‌آید که فوتبال ملی و جامعه فوتبال آسیب نبینند.

رئیس فدراسیون فوتبال راجع به حضور تیم ملی در جام جهانی فوتبال 2022 قطر گفت: 400 تا 500 میلیارد تومان حداقل درآمد رفتن تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی است. 16 میلیون دلار برای این مبلغ در نظر داریم که این پول از طریق فیفا و AFC زودتر به دست ما برسد و تلاش‌مان براین است که مبلغ قابل توجهی از این پول را در استان‌ها هزینه شود.

وی ادامه داد: کار بزرگی در قطر انجام شده است و می‌خواهیم هیئت‌ها را به قطر بفرستیم. قصد داریم تا کارهای بزرگی انجام دهیم و مطالعات میدانی در این زمینه انجام خواهد شد. باید زیرساخت‌های مختلفی را بررسی کرد تا بتوانیم موفق شویم. می‌خواهیم در کنار فدراسیون فوتبال قطر یک ابرپروژه را اجرا کنیم. تفاهم‌نامه‌ای بی‌نظیر و تاریخی در قطر امضا شد که برای ایران است. در این قرارداد برای چهار سال امکانات قطر به صورت رایگان در اختیار فوتبال ایران خواهد بود و این براساس دیپلماسی فعالی است که داشتیم. ملاقات‌هایی را با رئیس فدراسیون قطر داشتیم و برای ما مهم بود که رئیس فیفا چنین احترامی برای فوتبال ایران قائل است. قرار است تا در بهمن ماه میزبان اینفانتینو  باشیم و در زمان حضور ایران بحث‌های مختلفی خواهیم داشت و با استفاده از تجارب مختلف، در راستای توسعه و موفقیت گام بر داریم.

عزیزی خادم در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به بازگرداندن میزبانی به ایران گفت: کار مهمی در برگرداندن میزبانی به ایران داشتیم. همچنین در کیش کار بزرگی انجام شد و تمام این اقدامات با عدد و رقم است. تیم‌های ملی اردوهای خوبی در کیش داشتند که موضوعی بی‌سابقه بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بحث اساسنامه خطاب به رؤسای هیئت‌های فوتبال ادامه داد: بحث اساسنامه یک بحث مهم و تهدید جدی است. من در آن زمان که شما به آن رأی دادید هیچ مسئولیتی نداشتم. روی اساسنامه کار شده و کار بزرگی هم صورت گرفته است. این اساسنامه یک نقشه راه داشته که باید جمع‌بندی انجام می‌شد. فدراسیون جهانی آن را تأیید کرده و ضلع سوم دولت هم تأیید کرده است. مجمع فدراسیون جهانی و دولت تأیید کرده‌اند و در نهایت باید در مجلس تأیید شود که این امر با تغییرات دولت، مانده است. به همین دلیل در جلساتی که داشتیم فیفا این مسئله را پیگیری کرده و می‌گوید ما با شما قدم به قدم آمدیم و با توافقات شما گام برداشتیم. در برگزاری انتخابات و برگرداندن میزبانی‌ها و بنابراین آخرین قدم نیز برداشته و تصویب شود. 70 روز کمتر مانده به فرصتی که به ما داده شده است و فیفا با ما شوخی ندارد و زمان کم داریم. امیدوارم شما با نمایندگان خود در مجلس صحبت کنید  تا مشکلات رفع شود.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم صدای مردم و ملت را منتخبان ملت بشنوند. این در شأن فوتبال ما و مردم نیست و باید راهکاری برای آن داشته باشیم. این کار را با یک کار جمعی و همدلی انجام دهیم تا نهایی شدن اساسنامه را قطعی کنند و فوتبال ایران در مسیر پیشرفت قرار گیرد. فوتبال ما جدای از تصمیمات و قوانین کشور نیست.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)