میرنیوز

اقداماتی جهت نظم بخشی به نحوه کنترل تردد در ورزشگاه آزادی

اقداماتی جهت نظم بخشی به نحوه کنترل تردد در  ورزشگاه آزادی 2024-07-18T12:29:38+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی‌الله مهبودی با اشاره به وضعیت کنونی ورزشگاه آزادی پس از انجام بازدید صورت گرفته از این ورزشگاه طی چند ماه گذشته، اظهار کرد: روز ۷ اسفند ۱۴۰۲ در وقت مقرر جلسه رسیدگی معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران در محل سالن جلسات ورزشگاه آزادی تشکیل شد.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران افزود: در این جلسه موضوعِاتی همچون تضییع زمینه‌هایی از حقوق عمومی به ویژه، بازار سیاه بلیت، عدم مدیریت مناسب و توأم با کرامت و ازدحام جمعیتی، عرضه و مصرف گسترده اقلام دخانی در ورزشگاه آزادی به هنگام برگزاری مسابقه فوتبال، سلامت و بهداشت عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: جلسه با حضور نمایندگان استاندار تهران، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی شهر تهران، فرمانده پلیس پیشگیری فاتب، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، شهردار منطقه ۲۲ تهران، مدیرکل استاندارد استان تهران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، رئیس پلیس راهورفاتب به منظور اصلاح وضعیت موجود در ورزشگاه آزادی و ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مراجعین در حوزه‌های مختلف بهداشت، سلامت، استاندارد، برقراری نظم، مدیریت ترافیک که از الزامات حقوق عامه‌ای است، برگزار شد.

مهبودی با اشاره به دستورات قضائی که پس از این جلسه صادر شده است، گفت: به منظور افزایش خدمات عمومی، رعایت بهداشت و سلامتی مقرر شد مرکز بهداشت شمال غرب ۱، ضمن بازدید منظم و مستمر از ورزشگاه، مسائل و موارد تهدید علیه بهداشت را جهت رفع، به صورت مکتوب به مدیران ورزشگاه ابلاغ و همچنین به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۶ تهران (جرایم پزشکی) گزارش کنند. همچنین مدیر ورزشگاه آزادی موظف به همکاری و تسهیل شرایط تردد مسئولان بهداشت به ورزشگاه است.

وی افزود: بنا شد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیر ورزشگاه آزادی؛ سلامت و بهداشت عمومی و شرایط ارائه خدمات پذیرایی مناسب را با افزایش پرسنل، امکانات و خدمات گسترش داده و موجبات رضایتمندی بیشتر مراجعین را فراهم کنند.

مهبودی یادآور شد: با توجه به حضور بانوان جهت تماشای مسابقات در ورزشگاه و با توجه به الزامات و پروتکل‌های ابلاغی از سوی مراجع ذیصلاح و حسب گزارش پلیس پیشگیری که به دلیل کمبود اتوبوس احتمال ارتکاب جرم افزایش یافته است مقرر شد استانداری تهران مکاتبات و پیگیری‌های لازم را در خصوص اختصاص و افزایش تعداد اتوبوس انجام داده و گزارش آن به دادستانی تهران ارسال شود. شرکت واحد اتوبوسرانی و شهرداری تهران موظف به همکاری هستند.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران تاکید کرد: همچنین مقرر شد، به جهت تأمین نظم و امنیت بیشتر و جلوگیری از جابجایی کالاهای ممنوعه، ابزارهای آتش زا، دخانیات مقرر شد پلیس پیشگیری فاتب ضمن دقت بیشتر در بازرسی بدنی و جلوگیری از ورود مواد دخانی به ورزشگاه، برقراری نظم و هدایت سریع و مناسب جمعیت مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود را جهت پیشگیری از وقوع جرم ظرف مدت یک هفته به دادستانی تهران ارسال کنند.

وی با اشاره به دیگر دستورات قضائی پس از بازدید از ورزشگاه آزادی اظهار کرد: دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۶ تهران (جرایم پزشکی) در صورت وصول گزارشات تهدید علیه بهداشت، تبلیغات دخانی در خصوص ورزشگاه آزادی را با قید فوریت رسیدگی کنند. همچنین شهرداری منطقه ۲۲ تهران، بهداشت شمال‌غرب ۱، پلیس پیشگیری؛ اقدامات لازم در جهت جلوگیری از سد معبر و عرضه مواد غذایی توسط دست فروشان در اطراف ورزشگاه را انجام و ظرف مدت یک هفته گزارش آن ارسال شود. شهرداری منطقه ۲۲ مسئول هماهنگی و ارائه گزارش است.

مهبودی با اشاره به اقداماتی که جهت نظم بخشی به نحوه کنترل تردد در مبادی ورود و خروج ورزشگاه، مدیریت ترافیک شهری و تسهیل عبور و مرور تصمیم‌گیری شده است، افزود: الف) شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن بررسی پیشنهاد احداث پارکینگ طبقاتی، گزارش و راهکارهای پیشنهادی خود را به دادستانی تهران ارسال کنند.

وی گفت: شهرداری منطقه ۲۲ تهران ضمن بازدید از واحدهایی ایجاد شده در فضاهای پارکینگ ورزشگاه آزادی و بررسی پروانه ساخت اقدام قانونی لازم را انجام و نتیجه را گزارش کنند.

معاون دادستان تهران ادامه داد: اقداماتی جهت نظم بخشی به نحوه کنترل تردد در مبادی ورود و خروج ورزشگاه آزادی تدبیر شد

وی افزود: با توجه به گزارش پلیس راهور که از ۲۲ پارکینگ موجود در ورزشگاه صرفاً ۸ پارکینگ در حال استفاده است مدیر ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور علت را طی گزارش دقیق با ذکر جزئیات را به دادستانی تهران ارسال کنند.

وی بیان داشت: پلیس راهور فاتب ضمن بررسی پیشنهاد افزایش تابلوهای راهنمای مسیر، نصب تابلوی پارک شمار در ابتدای اتوبان، معضلات و مشکلات را مشخص و راهکارها و پیشنهادات خود را به دادستانی تهران ارسال کنند.

مهبودی اعلام کرد: مقرر شد پلیس پیشگیری فاتب ضمن دعوت از یگان ویژه، یگان امداد، پلیس راهور و سایر یگان‌های مرتبط، حراست ورزشگاه آزادی، فدراسیون فوتبال؛ جلسه هماهنگی برگزار نموده و با طرح مسائل مطرح شده در جلسه، از جمله ساعت باز کردن درب پارکینگ‌ها، اقدامات لازم را انجام و نتیجه را گزارش کنند.

وی گفت: استانداری تهران در خصوص افزایش تعداد اتوبوس برای رفت و آمد و تسهیل شرایط استفاده از وسایط حمل و نقل عمومی، تبلیغ عدم استفاده از خودرو شخصی؛ مکاتبات و هماهنگی‌های لازم را با مراجع ذیربط انجام و نتیجه را گزارش کنند.

مهبودی گفت: مقرر شد شهرداری منطقه ۲۲ تهران ضمن بررسی پیشنهاد تخصیص زمین جدید برای استفاده به عنوان پارکینگ؛ گزارش و راهکارهای پیشنهادی خود را به دادستانی تهران ارسال کنند.

وی بیان داشت: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور هماهنگی لازم را با سازمان لیگ انجام تا همزمان با فروش بلیت ورود به ورزشگاه، جانمایی پارکینگ نیز صورت پذیرد.

مهبودی اعلام کرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیر ورزشگاه آزادی نسبت به تعریض و بزرگ‌تر کردن درب‌های ورودی پارکینگ‌ها و افزایش تعداد درب ورودی اقدام کرده و نتیجه را گزارش کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به گزارش واصله تعداد بلیت اختصاص یافته به بانوان بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ عدد است و پس از اتمام ظرفیت برخی از بانوان با استفاده از کد ملی پدر یا برادر خود اقدام به خرید بلیت کرده و موقع عبور از گیت الکترونیکی شناسایی می‌شوند، افزود: این موضوع باعث ایجاد تجمع و بی نظمی می‌شود لذا بنا شد، استانداری تهران مکاتبات و هماهنگی لازم در خصوص احراز هویت دقیق خریدار و هرگونه اقدام دیگر را انجام و نتیجه را گزارش کنند.

مهبودی با بیان اینکه اداره کل استاندارد استان تهران ضمن ابلاغ استانداردها، با اعزام تیم‌های فنی، ارزیابی استاندارد مجموعه ورزشی آزادی را انجام و نتیجه را ظرف مدت یک هفته گزارش کنند، اظهار کرد: همچنین بنا شد شهرداری منطقه ۲۲ تهران با تشکیل جلسه و دعوت از اعضای پدافند غیرعامل و ساماندهی مشاغل مزاحم و سایر مسئولان مرتبط، حضور بسیار زیاد و پرتعداد دست فروشان را بررسی و چاره اندیشی کرده نتیجه را گزارش کنند.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفت: در جهت پیشگیری از نارضایتی‌های عمومی ساکنین اطراف ورزشگاه آزادی، شهرداری منطقه ۲۲ تهران جلسه‌ای با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیر ورزشگاه آزادی تشکیل داده و موضوعات مرتبط با ورزشگاه و منطقه و زباله‌های ریزشی در معابر شهری، پسماند ورزشگاه، پیشگیری از خسارت به المان‌های شهری، ایستگاه‌های اتوبوس، پل عابر پیاده، پایه تابلو برق‌ها، آلودگی‌های بصری (نرده‌های حصار) را بررسی کرده و اقدام لازم را انجام و نتیجه را گزارش کنند.

وی در پایان بیان کرد: همچنین مقرر شده تا شهرداری منطقه ۲۲ تهران ضمن دعوت از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و سایر سازمان‌های مرتبط، کمیته ایمنی ساختمان‌های ناایمن را تشکیل و نسبت به ارزیابی ایمنی مجموعه ورزشی آزادی و فدراسیون‌های اطراف آن اقدام و نتیجه را گزارش کنند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

تسهیلات ویژه جهت پرداخت برای بدهکاران قبور رزرو شده در بهشت زهرا (س)

تسهیلات ویژه جهت پرداخت برای بدهکاران قبور رزرو شده در بهشت زهرا (س)
2024-10-17T21:05:02+03:30
بدهکاران قبور رزرو شده بهشت زهرا (س) شامل تسهیلات ویژه جهت پرداخت می‌شوند.

شهرداری خود را متعهد به همکاری با فدراسیون‌های ورزشی می‌داند/ ورزش ابراز نشاط در جامعه

شهرداری خود را متعهد به همکاری با فدراسیون‌های ورزشی می‌داند/ ورزش ابراز نشاط در جامعه
2024-10-17T20:51:49+03:30
شهردار تهران گفت: شهرداری خود را متعهد به همکاری با فدراسیون‌های ورزشی در ترویج امر پسندیده ورزش جهت ایجاد نشاط در جامعه می‌داند.

سقوط کامیون به داخل رودخانه در جاده چالوس موجب مرگ راننده شد

سقوط کامیون به داخل رودخانه در جاده چالوس موجب مرگ راننده شد
2024-10-17T20:51:48+03:30
هلال احمر اعلام کرد: سقوط کامیون به داخل رودخانه در جاده چالوس موجب مرگ راننده شد.

۲.۴ همت اعتبار برای توسعه و تجهیز مدارس غیردولتی با هدف تجهیز هنرستان‌ها

۲.۴ همت اعتبار برای توسعه و تجهیز مدارس غیردولتی با هدف تجهیز هنرستان‌ها
2024-10-17T18:51:43+03:30
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: روند پرداخت ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تجهیز مدارس غیردولتی با هدف تجهیز هنرستان‌ها در حال انجام است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست درگذشت محیط‌بان پارک لار را تسلیت گفت

رییس سازمان حفاظت محیط زیست درگذشت محیط‌بان پارک لار را تسلیت گفت
2024-10-17T17:31:46+03:30
رییس سازمان حفاظت محیط زیست درگذشت محیط‌بان پارک ملی لار تهران را حین خدمت تسلیت گفت و بیان داشت: تعهد عمیق سربازان طبیعت کشور ما را برآن وامی‌دارد که مطالبا...

علت فوت حمید فلاح، محیط‌بان پارک ملی لار در دست بررسی است

علت فوت حمید فلاح، محیط‌بان پارک ملی لار در دست بررسی است
2024-10-17T17:18:25+03:30
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت:علت فوت حمید فلاح، محیط‌بان پارک ملی لار در دست بررسی است.

همسر شهید انگشتر طلای خود را به مردم لبنان و غزه تقدیم کرد

همسر شهید انگشتر طلای خود را به مردم لبنان و غزه تقدیم کرد
2024-10-17T16:51:49+03:30
همسر شهید «رحیم تاراسی» انگشتر طلای خود را برای کمک به مردم مظلوم لبنان، یمن و غزه اهدا کرد

کشف پارکینگ احتکار خودروهای خارجی

کشف پارکینگ احتکار خودروهای خارجی
2024-10-17T16:51:49+03:30
 فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۱۰۸۰ دستگاه خودروی خارجی صفر کیلومتر احتکار شده در یک پارکینگ خبر داد.

بهره‌گیری از تجربیات کارآفرینان برتر در زمینه اشتغال‌زایی

بهره‌گیری از تجربیات کارآفرینان برتر در زمینه اشتغال‌زایی
2024-10-17T16:38:23+03:30
رئیس هیأت امنای کمیته امداد با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از تجربیات کار آفرینان برتر در زمینه اشتغالزایی مددجویان، گفت: ارتباط مستمر با کارآفرینان باید در برن...

سهم ۴۰ درصدی زنان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال کمیته امداد

سهم ۴۰ درصدی زنان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال کمیته امداد
2024-10-17T16:38:23+03:30
رئیس کمیته امداد به سهم ۴۰ درصدی بانوان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: زمینه اشتغال بانوان سرپرست خانوار را باید فراهم کنیم.

ضرورت حمایت امدادی و زیستی از مردم جنگ‌زده غزه و لبنان

ضرورت حمایت امدادی و زیستی از مردم جنگ‌زده غزه و لبنان
2024-10-17T15:31:45+03:30
رئیس جمعیت هلال احمر در همایش راهکارهای حمایت از محور مقاومت و مردم فلسطین و غزه بر ضرورت حمایت امدادی، زیستی و سلامت از مردم بی‌پناه و جنگ زده لبنان و غزه ت...

انهدام باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران

انهدام باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران
2024-10-17T15:18:26+03:30
رئیس پلیس آگاهی تهران از انهدام باند سرقت مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران خبر داد.

سارق دوچرخه و انباری در تهران دستگیر شد

سارق دوچرخه و انباری در تهران دستگیر شد
2024-10-17T15:18:25+03:30
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق دوچرخه و انباری خبر داد.

اشرار شمیران نو دستگیر شدند

اشرار شمیران نو دستگیر شدند
2024-10-17T15:05:03+03:30
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش به اتهام درگیری در شمیران نو تهران خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در تعقیب و گریز نفسگیر

دستگیری سارق حرفه‌ای در تعقیب و گریز نفسگیر
2024-10-17T14:51:48+03:30
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک سارق جوان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: این متهم در یک تعقیب و گریز نفسگیر دستگیر شد.

برگزاری دوره مهارت آموزی برای ۹۰۰ نابینا و کم بینا در تهران

برگزاری دوره مهارت آموزی برای ۹۰۰ نابینا و کم بینا در تهران
2024-10-17T14:38:31+03:30
مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران با اشاره به روز جهانی عصای سفید از برگزاری دوره مهارت آموزی برای افراد نابینا و کم بینا در پایتخت خبر داد.

پیگیری ویژه موضوعات راهبردی سازمان تأمین اجتماعی

پیگیری ویژه موضوعات راهبردی سازمان تأمین اجتماعی
2024-10-17T14:38:30+03:30
سرپرست سازمان تامین اجتماعی در جلساتی به پیگیری موضوعات راهبردی مانند وضعیت بودجه سازمان در لایحه بودجه، بررسی راهکارهای ایجاد توازن و رفع ناترازی در صندوق ت...

ده هزار سکه تاریخی به موزه آذربایجان اهدا شد

ده هزار سکه تاریخی به موزه آذربایجان اهدا شد
2024-10-17T14:38:29+03:30
ده هزار سکه تاریخی در حضور وزیر میراث فرهنگی به موزه آذربایجان شهر تبریز اهدا شد.

حل موانع گردشگری ایران و آذربایجان در دستور کار قرار دارد

حل موانع گردشگری ایران و آذربایجان در دستور کار قرار دارد
2024-10-17T14:25:02+03:30
وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: امیدواریم در سفر آبان ماه ریاست جمهوری به کشور آذربایجان موانع سفر بین دو کشور حل شود.

تمدید مهلت معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی

تمدید مهلت معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی
2024-10-17T14:11:44+03:30
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت یک هفته‌ای دریافت معافیت تحصیلی و ثبت نام در دانشگاه‌ها برای مشمولان خبر داد.

مدارک مهم رانندگان خودروهای سنگین

مدارک مهم رانندگان خودروهای سنگین
2024-10-17T14:11:43+03:30
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور ضمن تاکید بر این که رانندگان خودروهای سنگین چه مدارکی باید همراه داشته باشند، گفت: شرکت در دوره‌های آموزشی برای دریافت کارت ...

بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای تحقق شعار سال

بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای تحقق شعار سال
2024-10-17T13:25:07+03:30
دادستان کل کشور بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تأکید کرد.

سند جامع صنایع دستی تصویب شد

سند جامع صنایع دستی تصویب شد
2024-10-17T13:25:05+03:30
طی یک ماه گذشته سند جامع صنایع دستی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد و در روزهای آینده ابلاغ می شود.

ریاست هیئت مدیره سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی ابقا شد

ریاست هیئت مدیره سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی ابقا شد
2024-10-17T12:45:02+03:30
شهردار تهران در حکمی محمد امین توکلی‌زاده را در سمت رئیس هیئت مدیره سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی» شهرداری تهران ابقاء کرد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران منصوب شد

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران منصوب شد
2024-10-17T12:45:02+03:30
شهردار تهران، در حکمی سید محمد نقیب را به عنوان مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران منصوب کرد.

ضرورت توانمندسازی مهارتی در جهت خودکفایی مددجویان

ضرورت توانمندسازی مهارتی در جهت خودکفایی مددجویان
2024-10-17T12:05:04+03:30
قائم مقام کمیته امداد برضرورت توانمندسازی مهارتی در جهت خودکفایی مددجویان تاکید کرد.

ابتکار کارکنان شهرداری برای مشارکت در پویش ایران همدل

ابتکار کارکنان شهرداری برای مشارکت در پویش ایران همدل
2024-10-17T12:05:04+03:30
شهردار تهران به ابتکار کارکنان شهرداری پایتخت برای مشارکت داوطلبانه در پویش ایران همدل با اهدای بخشی از حقوق خود، اشاره و پیشنهاد کرد همین ابتکار در دیگر شهر...

بر اثر واژگونی اتوبوس در زامبیا ۴ نفر کشته و ۲۹ نفر مجروح شدند

بر اثر واژگونی اتوبوس در زامبیا ۴ نفر کشته و ۲۹ نفر مجروح شدند
2024-10-17T11:38:23+03:30
در پی یک تصادف جاده‌ای در منطقه کافو، در حدود ۴۰ کیلومتری جنوب لوزاکا، پایتخت زامبیا، حداقل چهار نفر کشته و ۲۹ نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

۸ کشته بر اثر آتش گرفتن کشتی نفتی در جنوب میانمار

۸ کشته بر اثر آتش گرفتن کشتی نفتی در جنوب میانمار
2024-10-17T11:38:23+03:30
اداره خدمات آتش نشانی محلی روز پنجشنبه اعلام کرد، پس از آتش گرفتن یک کشتی نفتی در جنوب میانمار در منطقه تاننتای، هشت نفر کشته، سه نفر مجروح و یک نفر ناپدید ش...

 مجلس با جدیت حل مشکلات بهداشت و درمان را دنبال می‌کند

 مجلس با جدیت حل مشکلات بهداشت و درمان را دنبال می‌کند
2024-10-17T11:25:03+03:30
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمیسیون بهداشت مجلس آماده هرگونه همکاری با مجموعه بهداشت و درمان است تا مشکلات حل شود و نمایندگان مجلس کاملاً مشکل...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)