میرنیوز

جاعلان ویزای اقامت در دام پلیس/ مراقب تبلیغات مجازی باشید

جاعلان ویزای اقامت در دام پلیس/ مراقب تبلیغات مجازی باشید 2023-09-06T10:43:32+03:30

خبرگزاری مهر، گروه جامعه؛ این روزها شاهد تبلیغات دروغین بسیار درباره صدور اقامت ویزای رسمی برای مهاجرت به کشورهای اروپایی در شبکه‌های مجازی یا به صورت پیامک هستیم.

گذرنامه یکی از مدارک مهمی که برای ورود به خاک کشورهای دیگر، مورد نیاز است.

جاعلان ویزای اقامت در دام پلیس/ مراقب تبلیغات مجازی باشید

در جریان بازدید از ابزار جعل کلاهبرداران شکاتی وجود داشتند که هر کدام روایتی داشتند از جوانی که با هزار آرزو و امید برای پیشرفت، تا پدری که برای درمان فرزند بیمارش قصد مهاجرت داشتند.

پیامکی از یک شرکت هواپیمایی که دفترشان هم در قلهک بود برایمان برایمان ارسال شد که در متن پیامک آمده بود، دریافت کارت شهروندی، گواهینامه کشور فرانسه و مالت، اقامت، ویزا و… از طریق سرمایه گذاری در یک کمپانی در کشور مالت به طور قانونی مدارک اخذ و به راحتی مهاجرت کنید.

با دیدن این پیامک که به صورت قانونی کارها را انجام می‌دهند به دفترشان مراجعه کردیم که در ۲ طبقه بود و یک آژانس مسافرتی که بلیط‌های داخلی خارجی تور و تمام خدماتی که یک آژانس مسافرتی ارائه می‌دهد بود.

در ۳ مرحله من و همسرم ۲۸ هزار یورو پرداخت کردیم که گفتند ۴ ماه کاری مدارک را تحویل می‌دهیم که ۴ ماه شد ۸ ماه، بعد از ۸ ماه پاسپورت کشور فرانسه به ما تحویل دادند و پس از تحویل پاسپورت، هتل و بلیط را هم رزرو کردند و ما راهی کشور قطر شدیم تا از قطر به کشور فرانسه پرواز کنیم.

در کشور اردن یک توقف یک ساعته داشتیم و در همان جا در حین چک پاسپورت متوجه جعلی بودن آن شدند، یک روز در فرودگاه ما را بازداشت کردند و اجازه خروج ندادند.

پس از خواهش و تمناهای بسیار که ما خودمان هم از جعلی بودن پاسپورت‌ها خبر نداشتیم بعد از گذشت یک روز دیپورت شدیم به قطر و بعد ایران، به سراغشان در دفتر رفتیم که باز هم با همان چرب زبانی همیشگی گفتند از یک طریق دیگر برایتان اقدام می‌کنیم. که این بار دیگر قبول نکردیم و بدون مدارک به پایگاه سوم پلیس مراجعه کردیم چون تمام مدارک در کشور قطر از ما گرفتند.

با توجه به اینکه بدون مدارک و شواهد بودیم پلیس به ما اعتماد کرد و مسئله را پیگیری کردند و از لحظه شکایت تا دستگیری یک هفته طول کشید.

جاعلان ویزای اقامت در دام پلیس/ مراقب تبلیغات مجازی باشید

شاکی دیگری گفت: دی ماه سال ۱۴۰۰ به دفترشان مراجعه کردم و هدفم مهاجرت به شکل قانونی به کشور انگلستان بود. مدیر عامل دفتر گفت که از طریق اخذ ویزای کشور مالت به شیوه‌ی قانونی و خرید تابعیت دوم این کشور به مبلغ ۱۲ هزار یورو می‌توانید مهاجرت کنید.

بعد از پرداخت ۱۲ هزار یورو در ۳ قسط گفتند که مدارک حاضر و بیاید تحویل بگیرد وقتی تحویل گرفتم از من خواست که رسیدی را امضا کنم که در آن درج شده که شما هیچ حقی نسبت به مبلغی که پرداخت کرده‌اید ندارید و مبلغ را کاملاً دریافت کرده‌اید.

بعد از گذشت چند ماه و مراجعه به دفتر با دیدن عده‌ای از افراد که برای مهاجرت اقدام و سفر کرده بودند و در فرودگاه بازداشت شده بودند متوجه جعلی بودن پاسپورت شدم بعد از این اتفاق به پایگاه سوم پلیس مراجعه و موضوع مطرح کردم.

جاعلان ویزای اقامت در دام پلیس/ مراقب تبلیغات مجازی باشید

تبعه افغانستان هستم و اقامت ایران را دارم پسرم از بدو تولد بیمار بود و قصد داشتم برای درمان پسرم را بفرستم به کشور آلمان؛ سال ۹۹ که پسرم ۱۶ ساله بود با این شرکت آشنا شدم و پس مراجعه به دفترشان گفتند که ۳ ماهه پاسپورت کشور مالت را تحویل می‌دهیم که مبلغش هم می‌شود ۷ هزار یورو و از طریق مالزی هم پرواز می‌کنید.

طی ۳ مرحله ۷ هزار یورو را پرداخت کردم که برخورد کردیم با دوران کرونا و گفتند راه‌ها بسته است یک سال معطل ماندیم تا راه‌ها باز شد.

پاسپورت مالت تحویل گرفتیم و قرار بود از مالزی پرواز کنیم که گفتند چون اتباع هستید و اقامت ایران دارید از مالزی نمی‌شود.

قرار بر این شد که از طریق قطر و با جام جهانی ما هم برویم که جام جهانی هم تمام شد ولی کار ما انجام نشد در آخر ما را فرستاد کشور عراق دقیقاً روز اربعین پارسال با پاسپورت افغانستانی وارد شهر نجف شدیم و هنگام خروج با پاسپورت مالت از فرودگاه نجف متوجه جعلی بودن پاسپورت شدند که بر اساس قانون پاسپورت جعلی ۲ الی ۳ ماه زندان داشت.

وقتی شرایط پسرم را دیدند همان روز ما را دیپورت کردند به ایران. برگشتم و رفتم سراغ همان آقا در دفتر که گفت از طریق قطر این بار اقدام می‌کنیم فقط شما یک سری آزمایشات باید بیاورید که بار دوم رفتیم آزمایش‌ها را تحویل دهم دیدم خودش نیست وقتی از نگهبان پرسیدم متوجه شدم این فرد کلاهبردار بوده و توسط پلیس آگاهی دستگیر شده‌.

جاعلان ویزای اقامت در دام پلیس/ مراقب تبلیغات مجازی باشید

۳۲ سال دارم، من و همسرم در یک مهمانی با برادر کلاهبردار آشنا شدیم و بعدها متوجه شدیم که کارهای مهاجرت به صورت قانونی انجام می‌دهند.

به دفترشان مراجعه کردیم که قرار بر این شد که اقامت ۱۰ ساله کشور آلمان بگیرند؛ ۲۰ هزار یورو از ما دریافت کردند و پاسپورت عمانی تحویل دادند.

وقتی سفر کردیم در فرودگاه عمان در حال سوار شدن بودیم تا به سمت آلمان پرواز کنیم که در فرودگاه عمان متوجه جعلی بودن پاسپورت‌ها شدند ۲۴ ساعت در فرودگاه بازداشت شدیم ولی اصلاً به ما بی احترامی نشد و برخورد خوبی هم داشتند.

برگشتیم ایران و به دفترشان مراجعه کردیم که باز هم با چرب زبانی خواست اغفالمان کند که دیگر زیر بار نرفتیم و اقدام به شکایت کردیم.

جاعلان ویزای اقامت در دام پلیس/ مراقب تبلیغات مجازی باشید

کلاهبرداران ادعا می‌کردند مدارک را از کشور ترکیه خریداری می‌کردند و هر چه پول دریافت می‌کردند صرف خرید مدارک می‌کردند.‌

کلاهبردار دیگری گفت: در یک شرکت مسئول کارهای تبلیغاتی و گرافیکی شبکه‌های اجتماعی بودم و کارهای دیجیتال انجام می‌دادم فایل‌هایی برای ارسال می‌کردند که عکس و مشخصات را با ادیت و فتوشاپ عوض کنم.

به همه گرافیست و همکاران توصیه داشت که حتی یک ادیت کوچک یا فتوشاپ ممکن است دردسر برایشان ایجاد کند و هر فتوشاپ و ادیت را انجام ندهند.

جاعلان ویزای اقامت در دام پلیس/ مراقب تبلیغات مجازی باشید

سرهنگ کارآگاه گودرز داوری فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان تحت عنوان جعل پاسپورت و مدارک اخذ ویزا کشورهای اروپایی و آسیایی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، ۲ مرد جوان با چرب زبانی و جعل مدارک هویتی برای اخذ ویزا کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی از شهروندان پول‌های زیادی دریافت و کلاهبرداری کرده‌اند.

فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و پی بردند که آنها قصد دارند تا با جعل مدارک بیشتر مبالغ دیگری از شهروندان دریافت کنند.

جاعلان ویزای اقامت در دام پلیس/ مراقب تبلیغات مجازی باشید

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و ۲ متهم اصلی پرونده را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی مهر جعلی از بانک‌های دولتی، مراکز بهداشتی، دانشگاه جامع علمی و کاربردی، مدارک جعلی ورود به کشور عمان، تعداد زیادی سند تک برگ خام و جعل شده، تعدادی پاسپورت کشور مالت و فرانسه جعلی، مدارک اخذ ویزا اعم از مدرک دیپلم و کارشناسی جعلی و اسلحه شکاری و فشنگ فاقد مجوز، دستبند فلزی نظامی، چراغ گردان، بلندگو، بی‌سیم، لباس نظامی و موتور سیکلت تریل فاقد پلاک و مدارک کشف شد.

سرهنگ کارآگاه داوری با بیان اینکه متهمان دیگری نیز در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند، ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر از کلاهبرداری از شهروندان با شگرد جعل پاسپورت و مدارک اخذ ویزا کشورهای اروپایی و آسیایی اعتراف و ۱۵ شاکی در مواجه حضوری آنها را شناسایی کردند.

فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است و مردم موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفتند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!

 پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!
2024-04-14T13:18:23+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پهپاد گرده‌افشان شد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت هوشمند می‌تواند ب...

ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T12:51:47+03:30
فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دس...

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

 ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
2024-04-14T12:38:24+03:30
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد.

رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"

 رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"
2024-04-14T12:38:23+03:30
یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجت...

ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان

 ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
2024-04-14T11:58:31+03:30
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت پهپادهای آشیانه‌دار برای تصویربرداری از مناطق صعب‌العبور شدند.

حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد

 حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
2024-04-14T11:58:31+03:30
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیش...

آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

 آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
2024-04-14T11:58:30+03:30
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی با جدیت بیشت...

شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری

 شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
2024-04-14T11:58:30+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹ مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ ۱۴...

طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی

 طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
2024-04-14T11:58:29+03:30
مرحله اول طرح فجرانه از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. مرحله دوم آن از ۲۰ اسفند تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت و مرحله سوم نیز از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردی...

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی

 التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی
2024-04-14T11:58:29+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان زخم‌پوش نانویی تولید کرده که می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی کمک کند. این پانسمان باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسری...

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

 ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
2024-04-14T11:58:29+03:30
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه ...

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

 مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
2024-04-14T11:58:28+03:30
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود...

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

 تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
2024-04-14T11:31:56+03:30
معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

 امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
2024-04-14T11:31:55+03:30
دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می‌کنند.

ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست

 ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست
2024-04-14T11:31:54+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

 ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
2024-04-14T11:31:54+03:30
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت‌نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشه...

چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟

 چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
2024-04-14T11:31:54+03:30
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۳۷ درصد زائران شیعه حج تمتع امسال، مرد و ۴۷ درصد زائران شیعه را زنان تشکیل می‌دهند.

افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو

 افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
2024-04-14T11:31:54+03:30
طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و اف...

انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان

 انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
2024-04-14T11:31:53+03:30
رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به عدم توجه مدیریت شهری به معلولان انتقاد کرد.

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T11:31:53+03:30
شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگی...

"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند

 "زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران مسلح در اتوبان صدر خبر داد.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

 "برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
2024-04-14T11:31:52+03:30
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که برقی کردن حمل و نقل عمومی و ارتقای سیستم احتراق خودروهای داخلی باعث می‌شود تا هوای مطلوبی که در این فروردین تجربه می‌کنیم...

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات

 فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی

 احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
2024-04-14T11:31:52+03:30
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مج...

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)