میرنیوز

قوه قضائیه چگونه مانع از بیکاری ۲۴۲۰۰۰ کارگر شد؟

 قوه قضائیه چگونه مانع از بیکاری ۲۴۲۰۰۰ کارگر شد؟ 2023-06-20T11:27:30+03:30

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست مشترک سخنگوی قوه قضائیه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، امروز سه‌شنبه (30 خرداد) برگزار شد.

ستایشی در آغاز این نشست با بیان اینکه امروز در قوه قضائیه مسیر حرکت به سمت تحقق عدالت هموارتر با برنامه‌ریزی دقیق و علمی دنبال می‌شود، گفت: در کنار سایر اسناد بالادستی مهم، سند تحول قضایی بر پایه به حداکثر رساندن سرعت تحقق عدالت برای مردم با استفاده از ظرفیت‌های قانون در درون و برون از قوه قضائیه، سندی مهم برای دستگاه قضاست که بخش‌های زیادی از آن اجرایی شده و سایر راهکارها هم در حال اجراست.

وی افزود: گزارش اجرای سند تحول قضایی به‌زودی به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید، اما این نکته را اعلام می‌کنم که رویکرد تحول‌آفرین این سند را می‌توان تبدیل قوه قضائیه گرفتار در روزمرگی به قوه قضائیه برنامه‌محور با سنجه‌های قابل ارزیابی دانست.

سخنگوی قوه قضائیه سپس اظهار کرد: قوه قضائیه تحرک قابل توجهی در پیگیری آرمان عدالت دارد و آن را تنها ریل قانونی و شرعی خود می‌داند.

وی تأکید کرد: قوه قضائیه مردمی، پاسخگو، برون‌گرا، قاطع و حاضر در همه صحنه‌های مورد نیاز مردم، قوه‌ای پویا و هوشمند است که می‌تواند با سرعت نسبت به احقاق حقوق مردم تصمیم‌گیری کند.

ستایشی ادامه داد: سال گذشته مردمی‌سازی قوه قضائیه را در راستای جایگزین کردن رویکردهای هوشمند و فراگیر قوه با هدف دغدغه‌مندی حداکثری‌ نسبت به مطالبات مردم را با سرعت بیشتری دنبال کردیم.

وی‌ در ادامه برخی سامانه‌های رونمایی شده برای هوشمندسازی قوه قضائیه را برشمرد و آنها را امری برای تسهیل امور قضایی و حقوقی مردم دانست.

سخنگوی قوه قضائیه با اظهار اینکه مردم از این ظرفیت هوشمندسازی قوه قضائیه در هر روز بیش از صد هزار خدمت دریافت می‌کنند، گفت: سال قبل 517 هزار دادگاه به صورت مجازی و‌ برخط برگزار شد.

وی همچنین سفرهای استانی با حضور مسئولان قضایی را امری برای توسعه عدالت قضایی دانست.

ستایشی در ادامه گفت: آحاد جامعه بدون در نظر گرفتن تفکری که دارند، خدمات قضایی را عادلانه دریافت کرده‌اند. طرح گفت‌وگو با صاحب‌نظران و نخبگان که رئیس قوه قضائیه آن را اجرایی کرده با همین رویکرد از سوی ریاست قوه استمرار دارد که موفقیت‌هایی‌ به همراه داشته است.

وی ادامه داد: در اجرای فرامین هشت‌گانه مقام معظم رهبری خود را موظف می‌دانستیم که آنها را محقق کنیم و از این رو قرارگاه پیگیری اجرای فرامین مقام معظم رهبری با مسئولیت معاون اول قوه قضائیه راه‌اندازی و بیست‌و‌سه جلسه برگزار شده است.

ستایشی ادامه داد: از چند سال قبل و در راستای تحقق شعار سال، اقداماتی صورت گرفته است تا احکام قضایی مانع از روند تولید نشود، از جمله در سال گذشته از تعطیلی بیش از 3400 واحد تولیدی جلوگیری شد که مانع از بیکاری 242 هزار کارگر شده است.

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه درباره آخرین وضعیت پرونده حمید نوری گفت: تا روزی که ما شاهد آزادی این عزیز باشیم پیگیری‌های مجدانه ادامه دارد و مشاهده شد که پیگیری‌های پرونده اسدالله اسدی منجر به آزادی وی شد و إن‌شاءالله موجبات آزادی آقای نوری هم آماده شود و اعتقاد بنده این است که وی به‌زودی زود به کانون خانواده خود بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: تماس آقای حمید نوری با خانواده خود مدت‌ها در حالت تعلیق بود و پس از 43 ماه بازداشت انفرادی، وی توانسته است با خانواده خود تماس برقرار کند و به اعتقاد ما این اقدام مثبت است اما کافی نیست و مدتی است که رنج حمید نوری در سلول کوچکش بیشتر شده است و این دقیقا مغایر با حقوق بشر است و فردی که دارای اختلالات روانی و بهداشتی است در کنار حمید نوری نگه‌داشته می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: حمید نوری حتی امکان دسترسی به عینک طبی خود را ندارد و نمی‌دانم با کدام موازین حقوق بین‌الملل این مطلب سازگاری دارد!

وی با بیان اینکه روز گذشته دوازدهمین جلسه دادگاه حمید نوری برگزار شد، گفت: وکلای وی مطالب خود را اعلام کردند و اتهاماتی که به نوری وارد شده را رد کردند و مشخص شد در مدتی که نوری در بازداشت بوده یک پلیس ایرانی‌الاصل در سوئد با هدفمندی به حمید نوری نزدیک شده و اطلاعات مخفی از حمید نوری را به دست آورده و در اختیار دادستانی سوئد قرار داده است.

ستایشی گفت: آنچه واضح است این است که با دسیسه ناپاک‌ترین افراد و گروهک منافقین حمید نوری گرفتار شده است.

ستایشی در ادامه درباره روند رسیدگی به پرونده قاتلان شهدای فرماندهی انتظامی مبارزه با قاچاق مواد مخدر در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان گفت: اخبار خوبی حاصل نشده است. علی‌رغم تلخی که این حوادث داشتند باید بدانیم که مردم مقاوم و صبور و مظلوم‌ گرفتار بدخواهی‌های تروریست‌های بین‌المللی و شبکه‌های مافیایی مواد مخدرند و نیروهای حافظ امنیت جان خود را برای آرامش مردم تقدیم می‌کنند‌. فرزندان این شهدا یتیم می‌شوند اما در مقابل رسانه‌های تروریست‌پرور همزمان آن را ترور شخصیت می‌کنند.

وی افزود: در خصوص شهادت 12 تن از شهدای فراجا در سیستان و بلوچستان تاکنون 20 متهم دستگیر شدند و تعدادی از متهمانی که در شهادت شهید شهرکی و همسرش نقش داشتند نیز  دستگیر شدند. در خصوص شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیب و سوران یک نفر دستگیر شد و دو نفر از عاملین آن به هلاکت رسیدند.

ستایشی افزود: در استان هرمزگان در رابطه با شهادت رئیس پلیس مواد مخدر رودان دو نفر از عاملین آن دستگیر شدند. در خصوص شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان سه نفر از عاملین دستگیر آن شدند. در خصوص شهادت فرمانده پاسگاه چارک، عامل شهادت ایشان متواری شده اما عاملین مواد مخدر مکشوفه دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین حکم اعدام عامل اصلی شهادت یکی از ماموران مواد مخدر در چندی قبل به تازگی اجرا شد.

سخنگوی قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنانش درباره طرح وزارت دادگستری برای تهیه سند دیپلماسی حقوقی ـ قضایی گفت: دیپلماسی قضایی همواره مورد تاکید ریاست قوه قضائیه بوده و اعلام کردند که از تمام ظرفیت‌ها برای حفظ منافع ملی کشور باید استفاده شود.

وی با بیان اینکه دیپلماسی حقوقی و قضایی باید در مسیر منافع مردم تلاش‌گر ظاهر شود، گفت: وزیر دادگستری بر تدوین سند دیپلماسی حقوقی و قضایی تاکید دارد و این موضوع به عنوان یک ابزار کارآمد در مراجع قضایی بین‌المللی استفاده شود.

ستایشی اظهار کرد: در یکی از موارد می‌توان به موافقت‌نامه حقوقی و انتقال محکومین میان ایران و بلژیک اشاره کرد که منجر به آزادی آقای اسدالله اسدی شد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: دیپلماسی حقوقی و قضایی ابعاد و زوایای مختلفی دارد که قوه قضائیه در زمینه انتقال محکومان و استرداد مجرمان با کشورهای مختلف در حال اجرای آن است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه دیپلماسی قضایی گفت: در سال گذشته 105 زندانی ایرانی محبوس در کشورهای دیگر به ایران منتقل شدند و نزدیک به هزار زندانی که از کشورهای دیگر که در ایران محبوس بودند به کشور خود منتقل شدند و نزدیک به 500 معاضدت حقوقی درخواست شده است.

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه این نشست در پاسخ به اینکه شاکی خصوصی پرونده احمد علیرضابیگی در رابطه ماشین‌های شاسی‌بلند چه شخصی است، گفت: وزیر وقت صمت مبادرت به شکایت کرده است، پرونده به دادسرا ارجاع شد و منجر به قرار جلب دادرسی و کیفرخواست شد و جهت رسیدگی و اتخاذ تصمیم قانونی به دادگاه صادر شد که دادگاه نقص تحقیقات گرفته و مجدد به شعبه دادرسی ارجاع داده شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه هیئت نظارت بر نمایندگان و دادستان به عنوان مدعی‌العموم پیگیر شدند و تصمیمات لازم اتخاذ شد و در آینده اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سخنگوی قوه قضائیه سپس با اشاره به تعقیب و محاکمه مدیران دولتی بیان کرد: به دنبال این هستیم تا در حوزه مبارزه با فساد راه‌هایی که مفسدان می‌توانند از آنها فرار کنند را شناسایی کنیم و در این راستا 210 گلوگاه فسادخیز شناسایی و دولت اعلام شده است.

ستایشی ادامه داد: خروجی این موضوع پیشگیری از اقدامات فسادزاست همچنین قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی نشان داده در بحث با مبارزه با فساد به دنبال جنجال‌های تبلیغاتی نیست و آنچه منطبق با موازین قانونی است انجام می‌شود و اطلاع‌رسانی شفاف و ضابطه‌مند انجام خواهد شد.

وی گفت: برای مثال سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه تخلفات دستگاه‌ها مشخص و نمایان شدند اما هیچگونه جنجال‌آفرینی بیهوده ایجاد نشد و دولت و دستگاه قضایی آماده اقدام در برابر هرگونه مفسده هستند و در سال گذشته 395 پرونده فساد بررسی شدند.

 

در حال تکمیل ...

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!

 پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!
2024-04-14T13:18:23+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پهپاد گرده‌افشان شد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت هوشمند می‌تواند ب...

ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T12:51:47+03:30
فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دس...

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

 ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
2024-04-14T12:38:24+03:30
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد.

رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"

 رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"
2024-04-14T12:38:23+03:30
یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجت...

ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان

 ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
2024-04-14T11:58:31+03:30
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت پهپادهای آشیانه‌دار برای تصویربرداری از مناطق صعب‌العبور شدند.

حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد

 حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
2024-04-14T11:58:31+03:30
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیش...

آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

 آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
2024-04-14T11:58:30+03:30
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی با جدیت بیشت...

شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری

 شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
2024-04-14T11:58:30+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹ مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ ۱۴...

طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی

 طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
2024-04-14T11:58:29+03:30
مرحله اول طرح فجرانه از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. مرحله دوم آن از ۲۰ اسفند تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت و مرحله سوم نیز از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردی...

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی

 التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی
2024-04-14T11:58:29+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان زخم‌پوش نانویی تولید کرده که می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی کمک کند. این پانسمان باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسری...

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

 ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
2024-04-14T11:58:29+03:30
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه ...

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

 مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
2024-04-14T11:58:28+03:30
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود...

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

 تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
2024-04-14T11:31:56+03:30
معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

 امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
2024-04-14T11:31:55+03:30
دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می‌کنند.

ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست

 ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست
2024-04-14T11:31:54+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

 ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
2024-04-14T11:31:54+03:30
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت‌نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشه...

چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟

 چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
2024-04-14T11:31:54+03:30
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۳۷ درصد زائران شیعه حج تمتع امسال، مرد و ۴۷ درصد زائران شیعه را زنان تشکیل می‌دهند.

افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو

 افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
2024-04-14T11:31:54+03:30
طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و اف...

انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان

 انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
2024-04-14T11:31:53+03:30
رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به عدم توجه مدیریت شهری به معلولان انتقاد کرد.

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T11:31:53+03:30
شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگی...

"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند

 "زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران مسلح در اتوبان صدر خبر داد.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

 "برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
2024-04-14T11:31:52+03:30
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که برقی کردن حمل و نقل عمومی و ارتقای سیستم احتراق خودروهای داخلی باعث می‌شود تا هوای مطلوبی که در این فروردین تجربه می‌کنیم...

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات

 فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی

 احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
2024-04-14T11:31:52+03:30
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مج...

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)