میرنیوز

مصرف مشروبات الکلی منجر به وقوع جنایت در خیابان استاد حسن بنا شد

 مصرف مشروبات الکلی منجر به وقوع جنایت در خیابان استاد حسن بنا شد 2023-01-24T17:03:51+03:30

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیست و یکم آبان ماه امسال، ماموران کلانتری 102 پاسداران در تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بیمارستان گلستان به بازپرس کشیک قتل پایتخت، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در بیمارستان گلستان گذاشتند و پس از حضور در سردخانه این مرکز درمانی با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نیز حکایت از آن داشت، مقتول راننده خودروی خاور بوده در خیابان استاد حسن بنا، مشغول جمع کردن چوب و شاخه‌های درختان بوده که در آنجا با 3 مرد جوان درگیر شده و با یک ضربه چاقو از ناحیه گردن به قتل رسیده است.

کارآگاهان در نخستین گام برای بررسی‌ صحنه جرم راهی محل حادثه شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند مقتول با سرنشینان یک خودروی سراتو درگیر شده است همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بازبینی دوربین‌های مداربسته پلاک خودروی مورد نظر را شناسایی کنند.

کارآگاهان در مرحله بعدی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه یکی از سرنشینان سراتو سفید رنگ را در غرب تهران شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای وی را با دستور بازپرس جنایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در اتاق بازجویی هدف تحقیقات قرار گرفت اما منکر هرگونه درگیری با مقتول شد؛  تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه متهم پس چند روز به قتل راننده خودروی خاور در خیابان استاد بنا اعتراف و عنوان کرد بخاطر اینکه روز حادثه با دوستان خود مشروبات الکلی مصرف کرده بود، دست به این جنایت زده است.

در ادامه نیز دو مرد جوان دیگری که  در این نزاع حضور داشتند، دستگیر شدند و آنها نیز به جرم مصرف مشروبات الکلی و نزاع مرگبار اعتراف کردند.

گفت‌وگو با متهم

با افرادی که در محل حادثه حضور داشتند از کجا آشنا شدی‌؟

هم محله‌ای بودیم و رفاقت طولانی داریم.

چرا پس از درگیری فرار کردی‌؟

ابتدا نمی‌دانستم که راننده خودروی خاور فوت کرده است، برای همین فرار کردم.

از کجا متوجه شدی که مرد جوان را به قتل رساندی‌؟

نمی‌دانستم ارتباطم را با همه جا قطع کرده بودم که توسط پلیس بازداشت شدم.

از روز حادثه بگو؟

با دوستانم مشروبات الکلی خوردیم و مست شدیم که در ادامه با خودروی سراتو به به خیابان آمدیم و هنگامی که به خیابان استاد حسن بنا رسیدیم، یک خودرو را دیدم که در خیابان نامناسب پارک کرده برای همین به او اعتراص کردم و درگیری لفظی میان ما رخ داد.

بعد چه شد‌؟

به دلیل اینکه در حالت عادی نبودم، به سمت خودروی خاور رفتم و با او درگیر شدم؛ او ابتدا من را هدف ضربات چوب قرار داد که در یک لحظه چاقو را کشیدم و به گردن مقتول یک ضربه وارد کردم.

پشیمانی‌؟

بله؛ اگر روز حادثه مشروب مصرف نمی‌کردم، راننده خودروی خاور را به قتل نمی‌رساندم. من قصد کشتن کسی را نداشتم.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی متهمان این درگیری مرگبار برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پلیس در چراغ‌های راهنمایی و رانندگی دخالت نکند/ حرکت انقلابی شورای شهر برای حل مشکل حمل و نقل عمومی

پلیس در چراغ‌های راهنمایی و رانندگی دخالت نکند/ حرکت انقلابی شورای شهر برای حل مشکل حمل و نقل عمومی
2023-01-31T09:25:52+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت:سازمان حمل و نقل نگهداری چراغ‌ها را برعهده دارد و پلیس نباید در دستکاری زمانبندی چراغ دخالت کند.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج
2023-01-31T09:25:52+03:30
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت: در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل کلاک تا ساسانی ترافیک سنگین گزارش شده است.

طرح جدید تغییر زمان سال تحصیلی/ تفاوت زمان سال تحصیلی در اقلیم های مختلف

طرح جدید تغییر زمان سال تحصیلی/ تفاوت زمان سال تحصیلی در اقلیم های مختلف
2023-01-31T09:25:52+03:30
وزیر آموزش و پرورش گفت: در این طرح زمان آموزش و سال تحصیلی بر اساس ساعات مناطق مختلف تنظیم شود و دیگر محدودیت مهر تا شهریور را نداشته باشیم و در اقلیم‌های مت...

ارتفاع برف در کوهرنگ به ۱۳۰ سانتی متر رسید

ارتفاع برف در کوهرنگ به ۱۳۰ سانتی متر رسید
2023-01-31T09:12:34+03:30
سازمان هواشناسی اعلام کرد: ارتفاع برف در کوهرنگ به ۱۳۰ سانتی متر رسید.

بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور

بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور
2023-01-31T09:12:33+03:30
سازمان هواشناسی وضعیت جوی هوا طی روز جاری و در روزهای آینده را اعلام کرد.

گره آلودگی هوا با تعطیلی مدارس و حرف‌های شیرین مسئولین حل نمی‌شود

 گره آلودگی هوا با تعطیلی مدارس و حرف‌های شیرین مسئولین حل نمی‌شود
2023-01-31T09:16:27+03:30
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری از ورود معاونت علمی به موضوع آلودگی هوا خبر داد و گفت: گ...

وضعیت هوای تهران ۱۴۰۱/۱۱/۱۱؛ تداوم هوای "قابل‌قبول"

 وضعیت هوای تهران ۱۴۰۱/۱۱/۱۱؛ تداوم هوای "قابل‌قبول"
2023-01-31T09:16:27+03:30
هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل‌قبول" قرار دارد.

"دریاچه ارومیه" قربانی کشاورزی و تغییر اقلیم!

 "دریاچه ارومیه" قربانی کشاورزی و تغییر اقلیم!
2023-01-31T09:16:27+03:30
تغییرات اقلیمی در سراسر کره زمین و از طرفی رویکردهای مدیریتی ناکارآمد و بدون شناخت کافی از آثار انسان ساختی که توسط جوامع انسانی محلی و فرامحلی رخ می‌دهد، ب...

چه هزینه‌هایی به‌ازای "تعطیلی اخیر مدارس" باید به خانواده‌ها برگردانده شود؟

 چه هزینه‌هایی به‌ازای "تعطیلی اخیر مدارس" باید به خانواده‌ها برگردانده شود؟
2023-01-31T09:16:26+03:30
معاون وزارت آموزش و پرورش با توجه به کثرت تعطیلی‌های سال‌ تحصیلی جاری گفت: بازگشت مبالغ خدمات ارائه‌نشده شامل سرویس مدارس برای تمام مدارس و کلاس‌های فوق‌برن...

افزایش ۱۰ درصدی ترافیک صبحگاهی/ توصیه به رانندگان در هوای بارانی

افزایش ۱۰ درصدی ترافیک صبحگاهی/ توصیه به رانندگان در هوای بارانی
2023-01-31T08:19:16+03:30
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خطرات رانندگی در هوای بارانی و برفی، نکاتی را به رانندگان متذکر شد.

۱۱۷۴ مصدوم زلزله خوی در بیمارستان‌ها تحت درمان قرار گرفتند

۱۱۷۴ مصدوم زلزله خوی در بیمارستان‌ها تحت درمان قرار گرفتند
2023-01-31T07:39:12+03:30
رئیس اورژانس کشور اعلام کرد:۱۱۷۴ مصدوم زلزله خوی در بیمارستان‌ها تحت درمان قرار گرفتند

ایران عضو سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی می‌شود

ایران عضو سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی می‌شود
2023-01-31T07:25:53+03:30
به پیشنهاد معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، ایران عضو سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی می‌شود.

مصوبه رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین ابهام دارد

مصوبه رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین ابهام دارد
2023-01-30T20:02:35+03:30
وزیر آموزش و پرورش گفت:مصوبه رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین ابهام دارد ولی امیدواریم مشکل بزودی برطرف شود.

فروش هر کیلوگرم مرغ تازه در میادین میوه و تره‌بار به قیمت ۴۹۵۰۰ تومان

 فروش هر کیلوگرم مرغ تازه در میادین میوه و تره‌بار به قیمت ۴۹۵۰۰ تومان
2023-01-30T18:09:19+03:30
هرکیلوگرم مرغ تازه در میادین میوه و تره‌بار به قیمت ۴۹۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قتل مرد سالخورده در خانه قدیمی محله خزانه/ اظهارات ضد و نقیض پسر مقتول راز جنایت را فاش کرد

 قتل مرد سالخورده در خانه قدیمی محله خزانه/ اظهارات ضد و نقیض پسر مقتول راز جنایت را فاش کرد
2023-01-30T18:09:19+03:30
با به قتل رسیدن یک مرد سالخورده در یک خانه قدیمی در محله خزانه تحقیقات تیم جنایی آغاز و در روند بررسی‌ها پسر مقتول که اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورده بو...

نحوه کمک به مردم زلزله‌زده "خوی" اعلام شد

 نحوه کمک به مردم زلزله‌زده "خوی" اعلام شد
2023-01-30T18:09:18+03:30
جمعیت هلال احمر در فراخوانی نحوه کمک به مردم زلزله‌زده "خوی" را اعلام کرد.

سازمان سنجش به جای اسکودا پاسخ داد: آزمون وکالت سال آینده "آزمون معوقه ۱۴۰۱" است

 سازمان سنجش به جای اسکودا پاسخ داد: آزمون وکالت سال آینده "آزمون معوقه ۱۴۰۱" است
2023-01-30T18:09:18+03:30
سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به سؤالی درباره آزمون وکالت ۱۴۰۱ اعلام کرد: این آزمون به دلیل حجم آزمون‌های موظفی این سازمان در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

آموزش و پرورش تنها مسئول رواج کتاب نیست

آموزش و پرورش تنها مسئول رواج کتاب نیست
2023-01-30T17:49:13+03:30
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش تنها نهادی نیست که مسئول رواج کتاب است.

احتمال وقوع سیل در تهران؛ آماده باش امدادگران

احتمال وقوع سیل در تهران؛ آماده باش امدادگران
2023-01-30T17:49:13+03:30
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، از آماده باش امدادگران در پی احتمال سیل در تهران خبر داد.

آموزش و پرورش تنها مسئول ترویج کتابخوانی نیست

آموزش و پرورش تنها مسئول ترویج کتابخوانی نیست
2023-01-30T17:35:54+03:30
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش تنها نهادی نیست که مسئول رواج کتاب است.

اهمیت نقش اطلاعاتی در مأموریت‌های فراجا

اهمیت نقش اطلاعاتی در مأموریت‌های فراجا
2023-01-30T16:29:13+03:30
فرمانده کل انتظامی کشور، به تشریح اهمیت نقش های انتظامی در ساختار و ابعاد مختلف فراجا پرداخت.

امشب و فردا اوج فعالیت سامانه بارشی در کشور/بارش های کدام استان ها سنگین تر است؟

امشب و فردا اوج فعالیت سامانه بارشی در کشور/بارش های کدام استان ها سنگین تر است؟
2023-01-30T16:29:12+03:30
سازمان هواشناسی اعلام کرد:امشب و فردا اوج فعالیت سامانه بارشی در کشور است.

اسکان اضطراری ۲۱ هزار زلزله زده خوی

اسکان اضطراری ۲۱ هزار زلزله زده خوی
2023-01-30T16:15:52+03:30
بنابر اعلام جمعیت هلال احمر، ۲۱ هزار و ۷۰۰ نفر از هموطنان زلزله زده در شهرستان خوی، اسکان اضطراری داده شدند.

باید از کتاب درسی گذر کنیم/ وظیفه تنظیم گری داریم

باید از کتاب درسی گذر کنیم/ وظیفه تنظیم گری داریم
2023-01-30T15:49:54+03:30
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: ایفای نقش تنظیم گرانه در چاپ و پخش کتب غیر درسی آن دسته از وظایف ما است که در جشنواره کتاب رشد به دنبال انجام آن ...

اختصاصی/ عاملان قتل پاسدار "قاسم فتح‌اللهی" دستگیر شدند

 اختصاصی/ عاملان قتل پاسدار "قاسم فتح‌اللهی" دستگیر شدند
2023-01-30T15:55:57+03:30
عاملان قتل پاسدار "قاسم فتح‌اللهی" در خیابان مختاری تهران بازداشت شدند.

"دشمن درجه یک مالاریا" در آب‌های ایران تبدیل به گونه مهاجم شده است!

 "دشمن درجه یک مالاریا" در آب‌های ایران تبدیل به گونه مهاجم شده است!
2023-01-30T14:49:16+03:30
یک محقق گفت: ماهی پشه‌خوار "Gambusia holbrooki" که با خوردن لاروهای پشه آنوفل ماده از گسترش مالاریا جلوگیری می‌کند، در آب‌های ایران تبدیل به گونه ...

استقبال مشروط رئیس قوه قضائیه از آزادی پیش از موعد زندانیان

 استقبال مشروط رئیس قوه قضائیه از آزادی پیش از موعد زندانیان
2023-01-30T14:49:16+03:30
رئیس قوه قضائیه با استقبال از اِعمال ارفاقات قانونی به زندانیان گفت: تاکید مؤکد می‌کنم که این اِعمال ارفاقات شامل زندانیان مخل امنیت و آرامش شهروندان نیست.

عاملان قتل پاسدار "قاسم فتح‌اللهی" دستگیر شدند

 عاملان قتل پاسدار "قاسم فتح‌اللهی" دستگیر شدند
2023-01-30T14:42:38+03:30
عاملان قتل پاسدار "قاسم فتح‌اللهی" در خیابان مختاری تهران بازداشت شدند.

تحول در اقتصاد کشت‌ و صنعت‌ها با به‌کارگیری ۳۰ فناوری

 تحول در اقتصاد کشت‌ و صنعت‌ها با به‌کارگیری ۳۰ فناوری
2023-01-30T14:29:23+03:30
دبیر ستاد زیست فناوری گفت: در حوزه کشت و صنعت‌ به کارگیری ۳۰ فناوری، متحول‌کننده اقتصاد کشت و صنعت‌ها است که یکی از آنها موضوع کریسپر بوده که می‌تواند اقتصا...

نخستین نمونه قطار ملی مترو فروردین به حرکت درمی‌آید

 نخستین نمونه قطار ملی مترو فروردین به حرکت درمی‌آید
2023-01-30T14:29:22+03:30
تست‌های باقی‌مانده قطار ملی مترو به منظور اخذ تاییدیه مراجع بین‌المللی در حال انجام بوده و پیش‌بینی می‌شود فروردین ماه سال ۱۴۰۲ نخستین نمونه این قطار با سطح...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)