میرنیوز
به گزارش خبرگزاری مهر، جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران عامل سازمانها و شرکتهای زیرمجموعه این معاونت از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح امروز به پیامها و تماسهای تلفنی شهروندان پاسخ دادند.
ارتباط مستقیم شهروندان با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران زیرمجموعه این معاونت، امروز صبح از طریق سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) انجام شد و ۳۴۵ تماس مرتبط با حوزه حمل و نقل شهری از سوی معاون شهردار و مدیران مربوطه پاسخ داده شد.
بیشترین تماسها، مربوط به شرکت واحد اتوبوسرانی و درباره کمبود اتوبوس، تأخیر حرکت اتوبوسهای بخش خصوصی، جابهجایی ایستگاههای اتوبوس بود، تماسهای مرتبط به سازمان تاکسیرانی شامل دریافت کرایه بیش از تعرفه و برخورد نامناسب برخی رانندگان تاکسی با مسافرها در رتبه دوم و موضوعات مترو از قبیل دستفروشی و کمبود و خرابی پلههای برقی نیز جزو پیامهای پر درخواست بود که در رده بعدی قرار داشت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان این جلسه با تأکید بر اینکه حل مسائل و مشکلات موجود با مشارکت اجتماعی و همراهی همدلانه مردم امکانپذیر است، اعلام کرد: مردم و شهرداری، مسئولیت دوطرفه در اداره شهر دارند و از شهروندان عزیز انتظار میرود، ضمن حفظ نقش مطالبهگری، مشارکت اجتماعی خود را نیز در موضوعات شهری ارتقا دهند.
بهرامی با اعلام اینکه برای ارزیابی عملکرد خود و همکارانمان، علاوه بر ساز و کارهایی مانند گزارشگیری از سامانه ۱۳۷، با حضور میدانی در سطح شهر، مسائل و مشکلات را از نزدیک و بدون واسطه مورد بررسی قرار میدهیم و به صورت رودررو با مردم گفتوگو میکنیم، تأکید کرد: عمدهترین موضوعات مطروحه که امروز در تماسهای مردم مطرح شد، موضوعات اتوبوسرانی و تاکسیرانی بود.
وی رفع کمبودهای ناوگان اتوبوسرانی را از طریق خرید اتوبوسهای نو و دست دوم و باکیفیت خارجی امکانپذیر دانست و با تأکید بر اینکه البته در این زمینه کمک دولت به شهرداری تهران ضرورت دارد، گفت: در مورد ناوگان تاکسیرانی نیز باید تعرفه کرایههای تاکسی واقعی شود تا اختلافات موجود بین رانندگان و مسافران کاهش پیدا کند.
معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه همه مدیران باید به خواستهها و مطالبات شهروندان بهموقع و دقیق پاسخ بدهند، خاطرنشان کرد: همه باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم و شهروندان خروجی عملکرد ما را بهصورت ملموس در شهر ببینند تا ما هم لبخند رضایت مردم از خدماتمان را بر چهره آنها ببینیم.
منبع : خبرگزاری مهر
پایان انحصار آمریکا در گردهافشانی با پهپادهای ایرانی!
ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
ماجرای سنگاندازی برای واردات واگنهای متروی تهران چیست؟
رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرقهای شکار"
ساخت پهپادهای آشیانهدار توسط یک شرکت دانشبنیان
حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی
شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
التیام سریعتر زخمهای دیابتی با کمک پانسمان نانویی
۳ میدان میوه و ترهبار در جنوب تهران احداث میشود
مشکلات واگنهای مترو با ورود رئیسجمهور حل میشود؟
تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
امتحانات شبه نهایی دانشآموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
ورود واگنهای مترو امسال منتفی نیست
ثبتنام رسمی برای دریافت مشوقهای سربازی از ۱۵ اردیبهشت
چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
انتقاد بهزیستی از کمکاری مسئولان شهری در قبال معلولان
ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی میکند
فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانشآموزان موفق رشتههای ورزشی بدون کنکور معلم میشوند
غربالگری اختلالات یادگیری دانشآموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
توصیههای پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیهای در سال ۱۴۰۳