میرنیوز

نمره قبولی ایران در مهار کرونا / استخدام نیروی غیرمتخصص ممنوع

نمره قبولی ایران در مهار کرونا / استخدام نیروی غیرمتخصص ممنوع 2022-04-04T11:52:40+04:30

به گزارش ایسنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در معاونت های توسعه مدیریت و منابع، آموزشی، بهداشت، تحقیقات و فناوری، فرهنگی و دانشجویی و درمان به طور مستقیم با مدیران این معاونت ها به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در دیدار با معاون و مدیران معاونت توسعه  مدیریت و منابع، گفت:  استخدام نیروی غیرمتخصص از این پس ممنوع است. نیروهای هر بخش باید توسط مدیران ارزشیابی شوند و اگر کارآیی لازم را ندارند تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: مساله نظم و انضباط مدیران بسیار مهم است. مدیری که در انجام کارها نظم ندارد و تلاشی نمی‌کند نمی‌تواند نیروهای تحت امر خود را درست مدیریت کند.

۲۲۰ پروژه بیمارستانی نیمه‌ساز و ۴۳۰۰ خانه بهداشت ناتمام

ساخت و سازهای لاکچری را متوقف کنید

وزیر بهداشت با بیان اینکه ساخت و سازهای لاکچری باید متوقف شوند، گفت: در برخی دانشگاه‌ها از پول پرسنل ساخت و سازهای عجیب انجام شده است؛ در حالی که بالغ بر ۲۲۰ پروژه نیمه ساخت بیمارستانی و ۴۳۰۰ خانه بهداشت ناتمام داریم، این کارها باید متوقف شوند. بر روی این پروژه ها کنترل دقیق انجام دهید. باید نقشه تیپ داشته باشیم و استانداردها مشخص باشد.

ضرورت راه اندازی نهضت نرم افزاری

عین اللهی مردمی بودن، کارآمد بودن و رفتار خوب داشتن به ویژه با ارباب رجوع را از دیگر ویژگی‌های لازم برای مدیران برشمرد و بیان داشت: یکی از مشکلات اصلی ما این است که مدیریت کیفی نداریم. امروز نیازمند راه‌اندازی نهضت نرم‌افزاری هستیم. مدیران ما باید در میدان حاضر شوند. زمان به زودی می گذرد و مردم از ما انتظار دارند. من خودم در این ۷ ماه از ۳۷ سفراستانی داشته‌ام.

لزوم توجه به رفاه پرسنل

وی ضرورت توجه به مسائل رفاهی پرسنل را مورد تاکید قرار داد و گفت: معاونت توسعه موتور همه فعالیت‌هاست که اگر خوب کار نکند بقیه اجزاء و بخش ها نیز خوب کار نمی کنند. همه مدیران و هر بخشی باید برنامه اجرایی داشته باشند و مشخص کنند در هر فصل چه کارهایی می خواهند انجام دهند.

می‌خواهیم مدیریت کنیم نه ریاست

وزیر بهداشت در دیدار با معاون آموزشی و مدیران این مجموعه با اعلام اینکه اگر تغییری ایجاد نکنیم ریاست کرده ایم نه مدیریت، گفت: برخی فرآیندها در این حوزه باید اصلاح شود چون از حالت ستادی خارج شده است.

عین اللهی افزود: همایش‌ها را از این پس به صورت حضوری برگزار کنید. ایران پتانسیل دارد که در علوم پزشکی منطقه حرف اول را بزند پس برگزاری کنفرانس های علمی بین‌المللی را از طرف ایران تقویت کنید.

وی از مدیران معاونت آموزشی خواست در فیلد بیشتر حضور داشته باشند و اظهار داشت: دوره‌های کوتاه مدت برگزار کنید و به شرکت کنندگان امتیاز بدهید. به کارگیری نیروی غیرمتخصص به ویژه در معاونت آموزشی ممنوع است.

لزوم ایجاد مراکز تحقیق و توسعه در معاونت ها

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد مرکز تحقیق و توسعه در معاونت ها ادامه داد: وظیفه معاونت آموزشی افزایش علم و دانش در کشور است. برای دبیرخانه ها از نیروهای باسواد و مشاوران خوب استفاده کنید. هر دبیرخانه بر اساس طرح عدالت و تعالی سلامت باید برنامه سالانه ارائه دهد.

بخش بهداشت باید در عمل اولویت باشد

وزیر بهداشت در دیدار با معاون و مدیران معاونت بهداشت با اشاره به این که همه می گویند بهداشت باید اولویت باشد ولی در عمل این اتفاق نمی افتد، گفت: من در برنامه خودم بهداشت را اولویت داده بودم ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است. برای رفع مشکلات مالی این حوزه باید سهمی از درآمدهای اختصاصی دانشگاه ها به حوزه بهداشت تعلق پذیرد.

عین اللهی با تاکید بر این که جابجایی نیروهای بهداشت ممنوع است، گفت: روسای دانشگاه ها موظفند به بخش بهداشت به صورت ویژه نگاه کنند. باید ریشه‌یابی شود که چگونه بهداشت در دوره‌ای بسیار درخشان ظاهر شد؟

وی افزود: در همین قضیه کرونا هزینه درمان هر بیمار ۴۰ میلیون تومان بود ولی هزینه هر واکسن ۸ دلار شد. این فرق حوزه بهداشت را با سایر حوزه ها نشان می دهد که چقدر توجه به آن مهم است.

وزیر بهداشت با ابراز رضایت از عملکرد حوزه بهداشت در واکسیناسیون و کرونا گفت: ایران در مهار کرونا در دنیا نمره قبولی گرفت و زحمات کادر بهداشت در این رویداد ارزشمند بود.

باید برای «جمعیت» تلاش کنیم

عین اللهی توجه ویژه به مساله جمعیت را خواستار شد و گفت: مساله جمعیت از دغدغه های مقام معظم رهبری است. متاسفانه سیاست هایی که تاکنون در این حوزه اجرا شده است منجر به فاجعه شده و باید برای مساله جمعیت هر چه می توانیم تلاش کنیم.

روسای مراکز تحقیقاتی نباید مادام‌العمر رییس باشند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به این که مراکز تحقیقاتی فقط باید با مجوز معاونت تحقیقات تاسیس شوند، گفت: روسای این مراکز نباید مادام العمر رییس باشند بلکه عملکرد آنها باید ارزشیابی شود تا امکان فعالیت اساتید دیگر در این مراکز نیز فراهم شود.

عین اللهی با تاکید بر اینکه معاونت تحقیقات و فناوری باید کل حوزه پژوهش وزارتخانه را رصد کند و برای تمام این حوزه برنامه داشته باشد، افزود: با توجه به  شعار سال که رهبر انقلاب فرمودند باید شرکت های دانش بنیان دو برابر شوند، عملکرد این معاونت بسیار مهم است. بسیاری از نیروها در دانشگاه ها و بورد هستند که می توانند به شما کمک کنند، بنابراین تا می توانید از توانمندی های آنان استفاده کنید.

ضرورت ارتباط وثیق معاونت‌ها

وزیر بهداشت در دیدار با معاون و مدیران معاونت فرهنگی، دانشجویی بر ارتباط وثیق بین تمام معاونت های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد و گفت: نباید هر معاونت به صورت جداگانه کار خود را پیش ببرد. ما وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم و همه باید در کنار هم کار کنیم و با هم ارتباط داشته باشیم.

فعالیت های قرآنی را در ماه رمضان پررنگ کنید

عین اللهی از معاونت فرهنگی، دانشجویی خواست فعالیت های قرآنی را در ماه مبارک رمضان افزایش و ارتقا دهد و گفت: ماه رمضان یک ماه است ولی در تمام طول سال اثرگذار است. این ماه، ماه نزول قرآن است و تا می توانید فعالیت های قرآنی را افزایش دهید. روسای دانشگاه ها را موظف کنید تا به این امر اهتمام داشته باشند.

نباید مشکل اعطای وام داشته باشیم

وی در خصوص وام های دانشجویی خاطرنشان کرد: گردش مالی وزارت بهداشت زیاد است و صندوق رفاه اصلا نباید در زمینه اعطای وام مشکل داشته باشد. اگر می بینید بانکی در این زمینه همکاری نمی کند با یک بانک دیگر قرارداد ببندید.

وی بر رسیدگی به وضعیت خوابگاه های دانشجویی و مساله رفاهی دانشجویان تاکید کرد و بیان داشت: در مساله واکسیناسیون کنار هم قرار گرفتن دانشجویان و نیروهای مسلح نشان داد اگر کنار هم باشیم و هم افزایی کنیم کارهای بزرگی می توان انجام داد.

نهضت مسجدسازی راه بیندازید

وزیر بهداشت تاکید کرد: نهضت مسجدسازی را در دانشگاه های علوم پزشکی راه بیندازید. بسیاری از بیمارستان های بزرگ و کوچک فضای خوبی برای نماز و عبادت ندارند که باید این مشکل مرتفع شود.

وی بر مشارکت دادن دانشجویان در کارهای پژوهشی، دانش بنیان و آموزشی تاکید کرد و گفت: جوانان مبدع بسیاری از کارهای بزرگ در ایران و جهان بوده اند. دانشجویان ایرانی پتانسیل های زیادی دارند و جا دارد از این توانایی‌هایشان در ۸۰۰ مرکز تحقیقاتی که در اختیار داریم بهره‌گیری شود.

وزیر بهداشت در پایان راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور را بزرگ‌ترین کار فرهنگی پس از انقلاب برشمرد و بیان کرد: جهادی فکر و عمل کنید، جهادی عمل کردن در سیل‌ها و زلزله‌ها بسیار کمک کننده بوده است. بر کار دانشگاه‌ها به صورت نرم افزاری، خود اظهاری، بازدیدهای میدانی و حضوری و از طریق آی تی نظارت جدی داشته باشید.

معاونت درمان نیاز به تحول دارد

وزیر بهداشت در دیدار با معاون و مدیران معاونت درمان با اشاره به این که این معاونت مجری طرح تحول بوده ولی خودش نیاز به تحول دارد، گفت: معاونت درمان به عکس معاونت های دیگر هیچ شورایی که وزیر در آن عضو باشد ندارد. رییس جمهور محترم در تمام شوراها حضور فعال دارند و ما هم باید در این راستا گام برداریم.

عین اللهی افزود: ضروری است تمام معاونت ها با هم در ارتباط باشند و هر مدیر برنامه کوتاه مدت اجرایی و فصلی ارائه دهد تا بر اساس آن مورد ارزشیابی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!

 پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!
2024-04-14T13:18:23+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پهپاد گرده‌افشان شد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت هوشمند می‌تواند ب...

ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T12:51:47+03:30
فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دس...

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

 ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
2024-04-14T12:38:24+03:30
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد.

رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"

 رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"
2024-04-14T12:38:23+03:30
یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجت...

ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان

 ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
2024-04-14T11:58:31+03:30
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت پهپادهای آشیانه‌دار برای تصویربرداری از مناطق صعب‌العبور شدند.

حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد

 حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
2024-04-14T11:58:31+03:30
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیش...

آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

 آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
2024-04-14T11:58:30+03:30
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی با جدیت بیشت...

شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری

 شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
2024-04-14T11:58:30+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹ مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ ۱۴...

طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی

 طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
2024-04-14T11:58:29+03:30
مرحله اول طرح فجرانه از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. مرحله دوم آن از ۲۰ اسفند تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت و مرحله سوم نیز از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردی...

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی

 التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی
2024-04-14T11:58:29+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان زخم‌پوش نانویی تولید کرده که می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی کمک کند. این پانسمان باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسری...

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

 ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
2024-04-14T11:58:29+03:30
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه ...

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

 مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
2024-04-14T11:58:28+03:30
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود...

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

 تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
2024-04-14T11:31:56+03:30
معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

 امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
2024-04-14T11:31:55+03:30
دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می‌کنند.

ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست

 ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست
2024-04-14T11:31:54+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

 ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
2024-04-14T11:31:54+03:30
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت‌نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشه...

چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟

 چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
2024-04-14T11:31:54+03:30
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۳۷ درصد زائران شیعه حج تمتع امسال، مرد و ۴۷ درصد زائران شیعه را زنان تشکیل می‌دهند.

افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو

 افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
2024-04-14T11:31:54+03:30
طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و اف...

انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان

 انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
2024-04-14T11:31:53+03:30
رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به عدم توجه مدیریت شهری به معلولان انتقاد کرد.

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T11:31:53+03:30
شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگی...

"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند

 "زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران مسلح در اتوبان صدر خبر داد.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

 "برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
2024-04-14T11:31:52+03:30
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که برقی کردن حمل و نقل عمومی و ارتقای سیستم احتراق خودروهای داخلی باعث می‌شود تا هوای مطلوبی که در این فروردین تجربه می‌کنیم...

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات

 فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی

 احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
2024-04-14T11:31:52+03:30
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مج...

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)