میرنیوز

خدمات رایگان بیمارستان ساسان به جانبازان / طرح ساخت بیمارستان ۲۵۰ تخته ویژه ایثارگران

خدمات رایگان بیمارستان ساسان به جانبازان / طرح ساخت بیمارستان ۲۵۰ تخته ویژه ایثارگران 2022-03-05T12:46:09+03:30

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا توکلی مهرجردی در نشستی خبری درباره فعالیت‌های بیمارستان ساسان، گفت: این بیمارستان یک بیمارستان سهامداری از قبل از انقلاب بوده است و پس از آن به عنوان یک بیمارستان تک تخصصی با مشارکت بخش خصوصی و بنیاد جانبازان ادامه فعالیت داد تا اینکه در سال ۸۵ بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان، بیمارستان را  در قالب هیئت مدیره به صورت خودگردان اداره کردند.

وی افزود: از سال ۹۵ تمام سهام بیمارستان به بنیادشهید منتقل شد. بیمارستان به صورت خودگردان و با تعرفه خصوصی اداره می‌شود. در دهه ۷۰ و ۸۰ با تخصیص بودجه خاص از منابع بیمارستان، از نظر ساختمان و تجهیزات به روز کردند و از سال ۹۰ هزینه‌ای بابت بروز رسانی به بیمارستان اختصاص نیافته است و در ۱۰ سال گذشته با استفاده از منابع درآمدی خود، بیمارستان را به روز نگه داشتیم.

وی افزود: این بیمارستان با توجه به سابقه‌ای که در دوره دفاع مقدس به عنوان یکی از مراکز اصلی داشت، عموم ایثارگران که پس از آن نیاز درمانی داشتند این بیمارستان را به عنوان مرجع خود انتخاب کردند و همچنین این بیمارستان به عنوان بیمارستان ارجاعی ارائه خدمت کرده و نیاز درمانی مراجعین را پاسخ می‌دهد. بیمارستان ما ۲۰۰ تخت خوابه است و تقریبا تمام خدمات پاراکلینیکی را ارائه می‌کند. در ۱۰ سال گذشته سعی شد کلیه بخش‌ها و قسمت‌ها توسط بیمارستان راسا اداره شود تا کیفیت خدمات افزایش یافته و ضمن آنکه فضاها و فرایندها را به سمت استاندارد نزدیک کنیم و همواره در این مدت در ارزیابی‌های وزارت بهداشت رتبه درجه یک خصوصی را به خود اختصاص داده‌ایم. اگرچه در این مدت منابع خاصی به ما اختصاص ندادند اما اجازه دادند هرچه درآمد و سود به دست می‌آوریم را هزینه ارتقای بیمارستان کنیم.

او تاکید کرد: روزانه حدود ۱۲۰۰ نفر مراجعه کننده سرپایی را رفع نیاز می‌کنیم و نیازمندان به خدمات بستری را با ضریب اشغال بالای ۹۰ درصد سرویس می‌دهیم. از سال ۹۲ تا کنون آمار ۱۱۴ هزار نفر بستری را داشتیم که حدود ۷۸ درصد مراجعین ما را ایثارگران تشکیل می‌دهند.

مهرجردی درباره ارایه خدمات کووید۱۹ در بیمارستان ساسان نیز گفت: روزهای ابتدایی شیوع بیماری وحشتی سیستم درمانی را فرا گرفته بود و ما به عنوان اولین مرکز بنیادی و افتخاری قبل از اجبار وزارتخانه، وارد مقوله کووید شدیم و درب بیمارستان به روی این بیماران باز شد؛ به گونه‌ای که در مقاطعی تا ۷۵ درصد مراجعین را بیماران کرونایی تشکیل می‌دادند. از اسفند ۹۸ تا امروز حدود ۳۸ هزار نفر مراجعه کننده مشکوک به کووید۱۹ داشتیم که ۱۶ هزار نفر با درمان سرپایی مرخص شدند و ۲۲ هزارنفر از آنها درمان اختصاصی کرونا گرفتند. ۴۴۰۹ نفر در این مدت بستری بیمار کرونا داشتیم که از این تعداد میزان فوتی ما ۴۸۷ نفر بوده است که یعنی ۱۱ درصد و نسبت به میانگین کشوری وضعیت خوبی داریم. ما مرکز ریفرال هستیم و بسیاری از بیماران بدحال حوزه ایثارگران به ما ارجاع می‌شد که این هم در میانگین آمار مرگ و میر موثر است.

وی افزود: بیمارستان ساسان یک مرکز اجرایی است که در کنار بنیاد شهید معنا پیدا می‌کند و ما با توجه به قوانین بالادستی و رهنمودهای ابلاغ شده، خدمات را طراحی می‌کنیم.   هرساله سعی کردیم به گونه ای عمل کنیم که رضایتمندی جانبازان افزایش یابد. ما به عنوان یک مرکز در کنار بنیاد شهید سیاست‌های آنها را دنبال می‌کنیم و با تشکیل کارگروهی از خود بیمارستان برنامه استراتژیک تنظیم کردیم خصوصا که در سال جاری با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی در بنیاد شهید، فرایند استاندارد طی می‌شود و سعی کردیم برنامه بر اصولی باشد که ما را به اهداف نزدیک کند.

او ادامه داد: جانبازان ما با افزایش سن، رو به سالمندی هستند و عوارض ثانویه مجروحیت‌شان در حال بروز است؛ ضمن اینکه ضایعاتشان هم تشدید می‌شود و این موارد چالش‌های آینده است که باید برای آن برنامه داشته باشیم و مراقبت را در حد کرامت گروه هدف ارائه دهیم. یکی از طرح‌های ما پیش‌بینی مراکز جامع توانبخشی و نگه‌داری ایثارگران است که با استفاده از شاخص‌ها و سنجه‌های بنیاد شهید، هم بتوان اشتغال‌زایی کرد و هم مراکزی در شان این گروه هدف با محوریت خدمات توانبخشی تاسیس کرد. اقدام دیگر که می‌توان بر آن فکر کرد اداره متمرکز مراکز درمانی وابسته است تا از هدر رفت منابع جلوگیری کرده و چشم اندازی متمرکز تعریف شود تا از موازی‌ کاری‌ها جلوگیری شود.

او با اشاره به مشکل کمبود پرستاران، اظهار کرد: این مشکل نظام سلامت است که ما هم با آن درگیر هستیم. قطعا بنیاد شهید هم به عنوان متولی ستادی سلامت ایثارگران با توجه به نیاز این گروه برای این امر برنامه دارد، پیشنهاد مطرح شده موضوع بورسیه کردن دانشجویان پرستاری است که از ابتدا تحت حمایت قرار گیرند و تعهد خدمت داشته باشند تا به این ترتیب هم آموزش هدف‌مند شود و هم اطلاعات خاص ایثارگران به پرستاران ارائه شود و در عین حال کمبود پرستار را تامین کرد. تمام تلاش ما این است که کیفیت خدمت به بالاترین حد ممکن برسد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه کمی و کیفی فضاها، ‌ بیان کرد: بحث ساخت یک بیمارستان ۲۵۰ تخته با تمامی امکانات بروز برای حوزه ایثارگری در دستور کار است که برای این امر زمین جنب بیمارستان توسط بنیاد شهید خریداری شده است و طرح تاسیس بیمارستان تدوین شده و در مرحله تدوین نهایی است و در سال ۱۴۰۱ به اجرا درمی‌آید. این بیمارستان در درمان نازایی، جراحی اعصاب پیشرفته برای جانبازان نخاعی و درمان کاملا اختصاصی جانبازان شیمیایی از جمله سلول درمانی و... فعال خواهد بود. داشتن بخش NICU با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه فرزندآوری یکی از موارد مهم این بیمارستان خواهد بود.

مهرجردی تصریح کرد: طی این سال‌ها مسئولیت‌های اجتماعی خود در زمینه برگزاری کمپین‌ها را دنبال کردیم و در آینده کارهای دیگری هم در دستور کار داریم که یکی از آنها ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان مجازی و سامانه پاسخگویی دوسویه گفت: امیدواریم از این طریق بتوانیم پاسخگوی ابهامات باشیم که آنلاین و آفلاین طرح مشکل و سوال کنند و یا حتی با بارگذاری نتیجه آزمایشات همکاران ما پاسخگو و راهنما باشند و بدانند باید به کدام متخصص مراجعه کنند. این سامانه در قالب سایت بیمارستان و یک اپلیکیشن استفاده خواهد شد. در فاز اول تدوین کلیه ماژورها صورت گرفت در فاز دوم پیاده سازی و تست و در فاز سوم اعلام عمومی را خواهیم داشت. اکنون در فاز دوم در حال رفع مغایرت هستیم و ان‌شاءالله برای اعلام عمومی آغاز به کار این سامانه پایان فصل بهار را در نظر گرفته‌ایم.

او در پاسخ به سوالی درباره ارائه خدمت به جانبازان شیمیایی،‌ بیان کرد: گروه خاصی، ایثارگران جانبازان شیمیایی با درگیری ریه‌، چشم و پوست هستند و مسلما علائم بیماری آنها شبیه بیماری‌هایی مانند آسم است که درمان اختصاصی نیاز دارند. برای جانبازان شیمیایی که درگیری معمول دارند کلینیک ریه مجزا داریم و دستگاه تشخیصی برای این بیماران در تهران شاید یک یا دو مورد دیگر داشته باشد که از آن به شکل تخصصی استفاده می‌شود و پزشکانی که دوره استفاده از این دستگاه را دیده‌اند با ما همکاری دارند و روزانه مراجعین را بررسی می‌کنند. سه سال قبل برای اینکه جانبازان شیمیایی بهتر رصد شوند کلینیک تخصصی ویژه تشکیل دادیم که متخصص چشم،‌ ریه و پوست در آن حضور دارند ولی این کلینیک به دلیل کرونا با محدودیتهایی روبرو شد زیرا ارجاع بیماران از شهرهای دیگر با عوارض روبرو بود.

وی افزود: اقدام خاص ما ارائه خدمات فوق تخصصی در حد کشور آلمان به جانبازان شیمیایی است. برخی از جانبازان شیمیایی ما به خارج اعزام می‌شوند که عموما بیمارستانی در آلمان پذیرای آنها است. با پروفسور آلمانی که آنجا کار می‌کرد همکاری می‌کنیم و حتی مذاکره صورت گرفت که بتوانیم تمام خدمات استاندارد آنها را در کشور پیاده کنیم و دقیقا این اتفاق هم افتاد و سالی ۲ تا ۳ با این پروفسور از آلمان به ایران می‌آیند تا پیگیری جانبازان را انجام دهند که البته پس از کرونا انجام این ویزیت‌های دوره‌ای متوقف شده است که چند روز قبل با توجه به کنترل کووید برنامه‌ریزی شد که سال بعد از ایشان مجددا دعوت کنیم. تخصص ایشان در زمینه ریه است.

رئیس بیمارستان ساسان تاکید کرد: البته پزشکان و حوزه درمان ما در حال پیشرفت است و پزشکان بسیار خوبی با ما همکاری دارند ولی برای گروه‌های با ریسک بسیار بالا همچنان توسط این پروفسور ویزیت می‌شوند.

او در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه بخش زنان و زایمان بیمارستان فعال است؛ بیان کرد: درمان نازایی هم مانند بسیاری از درمان‌ها پیشرفته شده است که در بیمارستان جدید یک بخش ویژه برای درمان ناباروری خواهیم داشت. سیاست ما این است که هرگونه خدمت درمانی به همه افراد ارائه شود ولی گروه ایثارگر در اولویت اول است.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره بیمه جانبازان و هزینه‌های درمانی،‌ اظهار کرد: بر اساس قانون کلیه هزینه‌های درمانی ایثارگران باید صفر باشد و ارائه خدمات درمانی رایگان به ایثارگران را بنیاد شهید باید پاسخ دهد و بنیاد با بیمه خدمات درمانی و بیمه تکمیلی دی این خدمت را ارائه می‌کند. مراکز درمانی که با بیمه دی قرارداد دارند هر ایثارگری که مراجعه کند علی‌القاعده برای خدمات درمانی هزینه پرداخت نمی‌کند و هزینه با بیمه دی است. در خصوص بیمه‌ نیروهای مسلح هم سعی شده است که با مراکز قرارداد داشته باشد تا ایثارگر هزینه‌ای پرداخت نکند. سایر سازمان‌ها نیز به فراخور حال خود قراردادهای دیگری دارند. در بیمارستان ما ریالی بابت درمان از ایثارگر دریافت نمی‌کنیم، ممکن است ایثارگر به مراکز غیرطرف قرارداد مراجعه کند که ممکن است هزینه‌ای پرداخت کند که در بیمه تعریف نشده است.

او در پاسخ به سوال دیگر ایسنا در زمینه همکاری این بیمارستان با بیمه دی، گفت: چالش ما با هر شرکت بیمه‌ای در پوشش خدماتی است که تعریف شده است، من به عنوان یک مرکز تحت پوشش بنیاد شهید نمی‌توانم به ایثارگر بگویم فلان خدمت تحت پوشش نیست و باید پول بدهی، هرچقدر این عناوین بیشتر شود، نارضایتی ما افزایش می‌یابد. از طرفی تعامل بیمه با ما برای پرداخت به موقع مطالباتمان موضوع مهم دیگر است که در این زمینه با بیمه دی مشکل خاصی نداشته‌ایم و تعامل نامطلوبی با ما نداشته‌اند.

وی در پاسخ به سوالی درباره ارائه سایر خدمات،‌ بیان کرد: برای پاسداشت روز جانباز اگرچه نمی‌توانیم اکنون جشن و مراسم داشته باشیم ولی سرکشی خاص ایثارگران،‌ اهدای هدیه‌ای ناقابل و... را در برنامه داریم. موضوع دیگری هم تعریف کردیم که اگر درخانواده یا بستگان ایثارگر موردی دارند که از حالت بیمه خارج شده است( دختر ازدواج کرده ایثارگر یا پسرش که از بیمه خارج شده باشد) و نیاز به خدمات جراحی داشته باشد در بیماراستان با تخفیف ویژه خدمت ارائه دهیم که اگر بیمه تکمیلی داشته باشند فرانشیز نمی‌گیریم و اگر هیچ بیمه‌ای نداشته باشند با تخفیف منطقی تا سقف ۳۰ درصد به آنها خدمت می‌دهیم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!

 پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!
2024-04-14T13:18:23+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پهپاد گرده‌افشان شد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت هوشمند می‌تواند ب...

ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T12:51:47+03:30
فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دس...

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

 ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
2024-04-14T12:38:24+03:30
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد.

رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"

 رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"
2024-04-14T12:38:23+03:30
یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجت...

ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان

 ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
2024-04-14T11:58:31+03:30
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت پهپادهای آشیانه‌دار برای تصویربرداری از مناطق صعب‌العبور شدند.

حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد

 حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
2024-04-14T11:58:31+03:30
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیش...

آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

 آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
2024-04-14T11:58:30+03:30
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی با جدیت بیشت...

شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری

 شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
2024-04-14T11:58:30+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹ مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ ۱۴...

طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی

 طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
2024-04-14T11:58:29+03:30
مرحله اول طرح فجرانه از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. مرحله دوم آن از ۲۰ اسفند تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت و مرحله سوم نیز از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردی...

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی

 التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی
2024-04-14T11:58:29+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان زخم‌پوش نانویی تولید کرده که می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی کمک کند. این پانسمان باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسری...

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

 ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
2024-04-14T11:58:29+03:30
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه ...

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

 مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
2024-04-14T11:58:28+03:30
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود...

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

 تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
2024-04-14T11:31:56+03:30
معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

 امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
2024-04-14T11:31:55+03:30
دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می‌کنند.

ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست

 ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست
2024-04-14T11:31:54+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

 ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
2024-04-14T11:31:54+03:30
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت‌نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشه...

چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟

 چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
2024-04-14T11:31:54+03:30
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۳۷ درصد زائران شیعه حج تمتع امسال، مرد و ۴۷ درصد زائران شیعه را زنان تشکیل می‌دهند.

افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو

 افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
2024-04-14T11:31:54+03:30
طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و اف...

انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان

 انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
2024-04-14T11:31:53+03:30
رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به عدم توجه مدیریت شهری به معلولان انتقاد کرد.

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T11:31:53+03:30
شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگی...

"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند

 "زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران مسلح در اتوبان صدر خبر داد.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

 "برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
2024-04-14T11:31:52+03:30
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که برقی کردن حمل و نقل عمومی و ارتقای سیستم احتراق خودروهای داخلی باعث می‌شود تا هوای مطلوبی که در این فروردین تجربه می‌کنیم...

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات

 فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی

 احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
2024-04-14T11:31:52+03:30
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مج...

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)