میرنیوز
به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب فصاحت با اعلام اینکه یکی از شاخصهای ارزیابی مدیران میادین میوه و تره بار، مشتریمداری و ایجاد ارتباط با مشتریان است و بهرهبرداران فعال در این مراکز نیز میبایست فروشندگان خوبی بوده و در کار فروشندگی مهارت داشته باشند، گفت: در میادین باید طوری عمل کنیم که مشتریان از لحظه ورود بدانند که مدیران ما با حضور مؤثر خود، امور میدان را تحت کنترل دارند و بر آن نظارت میکنند.
وی با اشاره به لزوم ارتقای کیفی سطح فعالیتهای میادین میوه و تره بار، اظهار کرد: خواه ناخواه کار اصلی میادین، فروش محصول و کالا و به عبارتی، فعالیت اقتصادی و در عین حال خدماتی است و از این رو، آموزش تخصصی ارتباط با مشتری به فروشندگان و کارگران غرفهها در میادین از موضوعات مهمی است که انجام آن را پیگیری میکنیم.
فصاحت با بیان اینکه مدیران باید با ایدهپردازی، نوآوری و خلاقیت برای مسائل و مشکلات مختلف، راه حلهای اجرایی و عملیاتی ارائه کنند و با برنامهریزی و پیگیری مداوم و مستمر، به صورت پیوسته در مسیر اصلاح و بهبود امور گام بردارند، تصریح کرد: «نگاه اجتماعی» به موضوعات مختلف میادین میوه و تره بار، مکمّل «نگاه اقتصادی» به این مراکز است و امسال باید با نوآوری مبتنی بر نمادهای دینی و ملّی در میادین میوه و تره بار به استقبال عید نوروز و ماه مبارک رمضان برویم.
وی بر لزوم برگزاری دورههای آموزشی و بازآموزی دستاندرکاران میادین و بازارهای میوه و تره بار در سطوح مختلف - از مدیر میدان تا کارگران غرفهها - تأکید کرد و گفت: ارتباطگیری با مخاطب - چه از بُعد فرهنگی و چه از بُعد اقتصادی - در مشتریمداری مؤثر است و به این منظور با فعالتر شدن میادین، این مراکز میبایست به فضاهایی تبدیل شوند که علاوه بر رفع نیازهای کالایی شهروندان از بُعد امیدآفرینی و نشاطبخشی نیز فضای خوبی را برای خانوادهها فراهم کنند.
فصاحت با اعلام اینکه شهروندی که به میادین میوه و تره بار مراجعه میکند، میبایست از فضای میدان، حس و حال خوبی بگیرد و با روحیهای مثبت از این فضا خارج شود، افزود: با توجه به فشار اقتصادی موجود به ویژه بر روی اقشار نیازمند، باید زمینه را برای مشارکت افراد خیّر در جهت حمایت و کمک به نیازمندان آبرومندی که به میادین مراجعه میکنند، فراهم کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر لزوم فرهنگسازی برای استفاده از کیسههای پارچهای به جای کیسههای پلاستیکی در میادین میوه و تره بار با توجه به آسیبهایی که به محیط زیست بر جای میگذارد، تأکید و خاطرنشان کرد: در میادین، موضوع آموزشهای عمومی از جمله آموزش به کودکان برای مطالبه گری از والدینشان برای عدم استفاده از نایلکس از اهمیت ویژهای برای تبدیل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به مجموعهای پیشرو در کاهش مصرف و در نهایت، حذف پلاستیک برخوردار است.
منبع : خبرگزاری مهر
پایان انحصار آمریکا در گردهافشانی با پهپادهای ایرانی!
ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
ماجرای سنگاندازی برای واردات واگنهای متروی تهران چیست؟
رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرقهای شکار"
ساخت پهپادهای آشیانهدار توسط یک شرکت دانشبنیان
حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی
شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
التیام سریعتر زخمهای دیابتی با کمک پانسمان نانویی
۳ میدان میوه و ترهبار در جنوب تهران احداث میشود
مشکلات واگنهای مترو با ورود رئیسجمهور حل میشود؟
تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
امتحانات شبه نهایی دانشآموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
ورود واگنهای مترو امسال منتفی نیست
ثبتنام رسمی برای دریافت مشوقهای سربازی از ۱۵ اردیبهشت
چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
انتقاد بهزیستی از کمکاری مسئولان شهری در قبال معلولان
ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی میکند
فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانشآموزان موفق رشتههای ورزشی بدون کنکور معلم میشوند
غربالگری اختلالات یادگیری دانشآموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
توصیههای پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیهای در سال ۱۴۰۳