میرنیوز

مدیریت قبلی شهر را با ۷۰۰۰ اتوبوس تحویل گرفتند اما با ۲۰۰۰ اتوبوس تحویل دادند

مدیریت قبلی شهر را با ۷۰۰۰ اتوبوس تحویل گرفتند اما با ۲۰۰۰ اتوبوس تحویل دادند 2022-01-18T11:45:22+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی، روز سه شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور در جلسه علنی شورای شهر، ضمن ابراز خرسندی از تأیید حکم شهادت آتش نشانان حادثه پلاسکو از ریاست بنیاد شهید، رئیس مجلس شورای اسلامی و رهبر معظم انقلاب تشکر کرد.

در ادامه وی، با تقدیم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران به شورا گفت: بودجه سال گذشته حدود ۴۸ هزار میلیارد تومان بود که با اصلاح به حدود ۳۷ هزار میلیارد تومان رسید. افق حصول اعتبار ما تا پایان سال نیز حدود ۳۲.۵ تا ۳۳ هزار میلیارد تومان محقق است و نیازمند یک کار جدی هستیم. بخشی از مشکلات بودجه‌ای مربوط به گذشته است و تقویم مالی امسال ما تا پایان سال حدود ۶۰ هزار میلیارد بدهی به بانک‌ها دارد. تا امروز بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران داریم و خلأهای نیز در حوزه‌های مختلف ازجمله اتوبوس رانی داریم.

وی افزود: آنچه امروز از بودجه تقدیم شورا می‌شود، ویژگی ای خاصی دارد و در راستای رویکرد تحولی است. در لایحه بودجه سعی شده میان پروژه‌های سال آینده و سیاست‌های کلان شهر یک پیوستگی وجود داشته باشد و برنامه سوم را نیز هدفگذاری کنیم.

شهردار تهران با اعلام ارقام بودجه اظهار داشت: سر فصل بودجه ما یک بخش مربوط به ویژگی‌های بودجه سال آینده و بخش دیگر مبحثی است که تعهدات ما وابسته به آن خواهد بود که در آن حدود ۶۵ هزار میلیارد تومان اعتبار دیده ایم که ۵۱ درصد نسبت به بودجه ۱۴۰۰ رشد دارد. ما ناظر بر این اعتبار برنامه ریزی کرده ایم. بخش دوم نیز که درخواست مجوز دارد ناظر بر مشارکت‌ها است. ما سلسله پروژه‌هایی داریم که نیازمند مجوز است و می‌توان از طریق آنها به مردم و شهر کمک کرد. ما مجوز داشتیم که در ۴۴ هزار هکتار شهر در ۹ بخش پروژه‌هایی را بارگذاری کنیم و برای سال آینده به ۵ نقطه برای اجرای پروژه و ساخت هتل ۵ ستاره رسیدیم.

وی بیان کرد: این ۵ پروژه که ده‌ها هزار سرمایه گذاری است تنها توسط مشارکت انجام می‌شود و برای ما درآمد پایدار ایجاد خواهد کرد. در بودجه سال آینده تعهدی برای ادامه بزرگراه یادگار امام داریم که مطالعات این پروژه نیز انجام شده است. اما وقتی داخل شهر می‌شویم شاهد کلان پروژه‌هایی هستیم که خارج از اعتبارات ما است.

زاکانی ادامه داد: این پروژه به تبع داخل بودجه نیست اما عنوان آن در داخل بودجه است و ما با گرفتن مجوز می‌توانیم آنها اجرا کنیم که در حال حاضر برای یکی از پروژه‌ها سه پیمان کار در حال مذاکره هستند.

وی تصریح کرد: ۵۱ درصد رشد بودجه را داشته ایم که عمده این رشد ناشی از عوارض عمومی است و موضوع شهرسازی و تحولات آن را در برمی‌گیرد. ما با دست خود از سال ۹۸ قفل بر ساخت و ساز شهر زدیم و در حال صدور یک هشتم از مجوزهای ساخت و ساز نسبت به سال ۹۱ هستیم. لذا تمهیداتی برای باز کردن این قفل‌ها در نظر گرفته ایم.

شهردار تهران اظهار داشت: درآمد اختصاصی سازمان‌ها و شرکت‌های خود را نیز ۶۲ درصد افزایش داده ایم. ۱۶۷ درصد نیز در حوزه اموال و مولد سازی رشد در نظر گرفته ایم تا حرکت خود را از داخل شهرداری آغاز کنیم. در لیست پیش رو مجموع درآمدها ۵۱ درصد رشد کرده و واگذاری دارایی‌های مالی ۱۴ درصد به دلیل اوراق مشارکت منفی است.

وی بیان کرد: بحث سیاست‌های تشویقی ساخت و ساز، افزایش درآمدهای پایدار، ایجاد طرفیت‌های جدید در شهر برای تأمین درآمدهای سال آینده نیز در نظر گرفته شده است. در حوزه تملیک دارایی‌ها هم بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان را در نظر گرفته ایم تا از این طریق بخشی هر بدهی‌های خود را تسویه کنیم.

زاکانی تصریح کرد: طی یک تقسیم بندی ۵ بخشی نیز بیشترین سهم را برای توسعه هوشمندسازی شهر گذاشتیم. سر فصل بعدی حمل و نقل و ترافیک است که بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته ایم و سهم این بخش ۳۲ درصد رشد داشته است. در حوزه خدمات شهری نیز ۱۴ درصد اعتبارات خود را برای این امر اختصاص داده ایم. ۹ درصد اعتبارات را نیز برای مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر اختصاص داده ایم. ۵ درصد از بودجه نیز برای ایمنی و مدیریت بحران پایتخت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ممکن است بخشی از سطوح از طریق مجوزها و مشارکت‌ها اعتبار بیشتری کسب کنند که در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری شاهد این موضوع خواهیم بود و امیدواریم سال آینده متفاوت‌تر از قبل باشد. در مسیر تغییر و تحول نیز ۷ سیاست خود را مد نظر قرار داریم و ذیل آن کارسازی کردیم و یک رویکردهای تحولی را دنبال کردیم تا خدمات متنوع را ارائه دهیم. به عنوان مثال یکی از این رویکردها آرامش و زیست پذیری بود و تلاش ما این بود که پروژه‌های شهر این اهداف را محقق کنند. شهر زیست پذیر نیز باید هوای پاک داشته باشد و در آستانه روز هوای پاک این هدف مگر با رفع منشأ آلودگی محقق نمی‌شود و در حوزه حمل و نقل عمومی در حال خروج از ارائه خدمت شایسته به مردم هستیم.

وی بیان کرد: در طول ۴ ماه گذشته توجه زیادی به حمل و نقل داشتیم و مدیران گذشته شهری با ۷ هزار اتوبوس را به حدود ۲ هزار اتوبوس به ما تحویل دادند. ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا عید نوروز به ناوگان عمومی اضافه می‌شود و ۱۴۰۰ دستگاه را در سال آینده اورهال خواهیم کرد و در حال انعقاد قرارداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی هستیم و کشور در حال خرید ۵ هزار دستگاه اتوبوس گازی است.

زاکانی درباره مترو نیز گفت: برای مترو نیز طی یک جدول اعلام می‌کنیم که در هر سه ماهه سال چه اتفاقی برای مترو رخ خواهد داد و یک سند اصلی بودجه به شما می‌دهیم و یک سند برای نظارت بر وعده‌های خود خواهیم داد. در موضوع هوای پاک تا بحث حمل و نقل حل نشود کار مؤثری انجام نمی‌شود و تا زمانی که ۷۵ درصد حمل و نقل توسط خودروهای شخصی انجام می‌شود و این حجم موتور سیکلت در شهر تردد دارد، مشکل آلودگی هوا حل نمی‌شود.

شهردار تهران تصریح کرد: برای ۷ خط مترو نیاز به ۳ هزار واگن داریم و سال آینده برای ۵۰ رام برنامه ریزی اورهال کرده ایم و آن را از پیش از سال جدید آغاز خواهیم کرد. اهتمام دولت برای رفع مشکلات حمل و نقل با تهاتر با نفت و انتقال ۶۳۰ دستگاه واگن نیز مهیا است و در حال تهیه حدود ۴۲۰ دستگاه واگن تولید ملی هستیم.

وی بیان کرد: در سال آینده باید ۳۰ میلیون مسافر در تهران روزانه با حمل و نقل عمومی جابه جا شوند که ۱۰ میلیون نفر باید توسط مترو باشد و به دنبال فعال کردن خطوط باقی مانده هستیم. توانمندی کشور می‌گوید ۳.۵ ساله می‌توان این کار را انجام داد و کار ۲۰ ساله را می‌توانیم در این باره زمانی انجام دهیم. قرار است در بودجه مطالعات ۴ خط باقی مانده مترو را انجام دهیم و از طریق بارگذاری در ایستگاه‌ها، بارگذاری بین ایستگاهی، تأمین تجهیزات با تهاتر نفت و بدهی‌های دولت و با خرید خدمات راهبردی این هدف را محقق کنیم.

زاکانی اظهار داشت: بحث نظم و انضباط شهری نیز اهمیت بالایی دارد و در این زمینه ساماندهی موتورسیکلت‌ها مدنظر است و در حال توافق‌هایی با وزارت صمت و دیگر دستگاه‌ها برای ایجاد موتورسیکلت‌های برقی هستیم. با وزارت نیرو نیز برای این امر وارد مذاکره شده ایم. یک تعهد ۱۰ هزار تاکسی برای نوسازی تاکسی‌ها در نظر گرفته ایم تا رفاه مردم ارتقا یابد.

وی با اشاره بر رفاه زندگی مردم بیان کرد: برای این امر نیز تمهیداتی را در نظر گرفته ایم که بالغ بر ۵۰ درصد خدمات از سوی میادین میوه و تره بار در حال انجام است و می‌خواهیم به سمت ارسال محصول به درب منازل شهروندان برویم. می‌خواهیم از طریق ایجاد پیوستگی میان میادین و فروشگاه‌های شهروند، امکان استفاده شهروندان از این فروشگاه‌ها را ایجاد کنیم و در میادین میوه فروشگاه شهروند ایجاد کنیم و امکان خرید اعتباری را نیز فراهم کنیم.

زاکانی گفت: شهرداری در حال ایفای نقش در حوزه مسکن است و نمی‌تواند نسبت به افزایش قیمت زمین بی تفاوت باشد و برای این کار نیز سیاست‌های ساخت و ساز را دنبال خواهیم کرد و در حال ارائه امکانات خود در بورس هستیم. باید بر روی املاک خود مولد سازی کنیم و باید تمامی املاک شهرداری در سازمان املاک ثبت شود که این امر حکم سه سال پیش شورای شهر است. شهرداری از املاک، مجوز و امکانات برخوردار است و می‌تواند با بردن این موارد در بورس نقش آفرینی کند.

وی درباره امنیت و ایمنی شهر بیان کرد: نمی‌توانیم نسبت به صدها چاله و گود خطرناک بی توجه باشیم که در این زمینه لایحه‌ای را به شورا داده ایم. از سوی دیگر ساختمان‌های نا ایمن، بافت فرسوده و غیره را نیز مورد رسیدگی خواهیم داشت. برای استفاده از ظرفیت قانون تأمین مسکن و انجام ۱۵۰ هزار نوسازی طی دو سال نیز با وزارت راه و شهرسازی مشارکت خواهیم داشت. در طرح رصد نیز ۱۱۴۱ پروژه نیاز به رسیدگی نیز شناسایی شد که باید جبران شوند و به سمت کارهای جدی برویم.

زاکانی بیان کرد: شهر باید چشم نواز باشد و نسبت به سیمای شهری بسیار حساس هستیم و روز گذشته در کمیسیون ماده ۵ بحث هتل سازی مطرح شد و قرار شد هتل‌ها از قاعده بلند مرتبه سازی خارج و مجوز ۳۰ طبقه بگیرند اما باید صورت معماری ایرانی اسلامی را داشته باشند تا چشم نواز بودن شهر محقق شود. شهر باید هویت بخشی شود و هویت ثانویه علم و فناوری داشته باشد لذا باید لکه‌هایی را در شهر نظر بگیریم و آنها را در اختیار پارک و علم و فناوری قرار دهیم که در حال حاصر پارک ولایت یکی از این موارد است و با بسیاری از دستگاه‌ها برای این امر صحبت شده است. با یکی از دانشگاه‌های تهران نیز وارد مصالحه شده ایم تا حدود ۳۰ هزار هکتار پارک علم و فناوری ایجاد شود تا فاصله شمال و جنوب پایتخت کاهش یابد.

وی ادامه داد: هویت ورزشی و نشاط شهری نیز بسیار اهمیت دارد. روح و تعالی شهر نیز مورد تاکید ما است و ما تعهداتی در این زمینه داریم. توجه ما در حال حاضر معطوف به ایجاد مسجد در ۱۰۰ پارک و رفع نیازهای شهر مثل ایجاد پاسگاه است. شهرداری باید به اورژانس نیز برای کاهش زمان رسیدن به بیماران و کاهش این زمان که ۱۸ دقیقه است ورود کند.

زاکانی با اشاره بر موضوع زنان بیان کرد: ۳۵۲ پارک را نیز نشانه گذاری کرده ایم تا محصور و ایمن شوند تا بانوان و دختران بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند. بنا داریم مدیریت شهری را از یک نهاد خدماتی به یک نهاد خدمت گذار اجتماعی تبدیل کنیم و در حال ایجاد تمهیدات برای این امر هستیم.

وی افزود: قرارگاه آسیب‌های اجتماعی که در تهران فعال است و در حال ایجاد تحول در شهر است، یکی از این موارد است. شهرداری به دنبال حمایت از خانواده معتاد، آموزش کودک کار و غیره است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!

 پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!
2024-04-14T13:18:23+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پهپاد گرده‌افشان شد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت هوشمند می‌تواند ب...

ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T12:51:47+03:30
فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دس...

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

 ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
2024-04-14T12:38:24+03:30
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد.

رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"

 رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"
2024-04-14T12:38:23+03:30
یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجت...

ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان

 ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
2024-04-14T11:58:31+03:30
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت پهپادهای آشیانه‌دار برای تصویربرداری از مناطق صعب‌العبور شدند.

حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد

 حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
2024-04-14T11:58:31+03:30
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیش...

آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

 آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
2024-04-14T11:58:30+03:30
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی با جدیت بیشت...

شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری

 شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
2024-04-14T11:58:30+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹ مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ ۱۴...

طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی

 طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
2024-04-14T11:58:29+03:30
مرحله اول طرح فجرانه از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. مرحله دوم آن از ۲۰ اسفند تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت و مرحله سوم نیز از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردی...

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی

 التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی
2024-04-14T11:58:29+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان زخم‌پوش نانویی تولید کرده که می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی کمک کند. این پانسمان باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسری...

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

 ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
2024-04-14T11:58:29+03:30
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه ...

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

 مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
2024-04-14T11:58:28+03:30
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود...

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

 تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
2024-04-14T11:31:56+03:30
معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

 امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
2024-04-14T11:31:55+03:30
دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می‌کنند.

ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست

 ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست
2024-04-14T11:31:54+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

 ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
2024-04-14T11:31:54+03:30
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت‌نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشه...

چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟

 چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
2024-04-14T11:31:54+03:30
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۳۷ درصد زائران شیعه حج تمتع امسال، مرد و ۴۷ درصد زائران شیعه را زنان تشکیل می‌دهند.

افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو

 افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
2024-04-14T11:31:54+03:30
طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و اف...

انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان

 انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
2024-04-14T11:31:53+03:30
رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به عدم توجه مدیریت شهری به معلولان انتقاد کرد.

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T11:31:53+03:30
شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگی...

"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند

 "زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران مسلح در اتوبان صدر خبر داد.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

 "برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
2024-04-14T11:31:52+03:30
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که برقی کردن حمل و نقل عمومی و ارتقای سیستم احتراق خودروهای داخلی باعث می‌شود تا هوای مطلوبی که در این فروردین تجربه می‌کنیم...

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات

 فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی

 احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
2024-04-14T11:31:52+03:30
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مج...

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)