میرنیوز

استانداران به جلسات ستادملی مناسب سازی دعوت می شوند

استانداران به جلسات ستادملی مناسب سازی دعوت می شوند 2021-12-01T18:32:33+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی نژاد در حاشیه بیستمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور، از آمادگی این ستاد برای برگزاری جلسه با وزیر کشور و سایر وزرای عضو ستاد خبر داد و بر تقویت جلسات ستاد و کار گروه‌های استانی تاکید کرد.

وی افزود: پس از تشکیل ۲۰ جلسه ستادملی مناسب سازی که دارای مصوبات مختلفی بوده، از این پس سعی خواهد شد تا استانداران به عنوان مدیر ارشد استان‌ها به همراه سایر مدیران و مسؤولان استانی به منظور ارائه گزارش‌های استانی و دستاوردها و بیان نظرات، پیشنهادها، انتقادها و نحوه تعامل دستگاه‌ها و آسیب شناسی مباحث در جلسات شرکت کنند.

جمالی نژاد همچنین با بیان اینکه طی سال‌های اخیر با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته، شاهد توجه مسؤولان و افکار عمومی به ضرورت مناسب سازی نسبت به قبل هستیم، تصریح کرد: برای اینکه تمامی کودکان، سالمندان و معلولان از فضای شهری بهره کافی را ببرند و برنامه‌ها و پروژه‌های مرتبط با مناسب سازی با استقبال گسترده‌تری مواجه شود و استانداردهای این حوزه ارتقا یابد، همچنان نیازمند حساس شدن تمامی اقشار جامعه و افکار عمومی نسبت به این موضوع هستیم.

وی تاکید کرد: بدون تردید در شرایط امروزی بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها بویژه شبکه‌های مختلف صدا و سیما و همچنین شبکه‌های استانی آن می‌تواند ضمن برجسته کردن جوانب مختلف امر مناسب سازی، زمینه لازم برای مشارکت مؤثر و کارامد تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها، مدیریت شهری و روستایی و سازمان‌های مردم نهاد را در این حوزه فراهم نماید و برنامه‌های صدا و سیما در موضوع مناسب سازی کشور قطعاً تکمیل کننده مناسب و مطلوبی برای برنامه‌های مدیریت شهری، سازمان بهزیستی و سایر دستگاه‌ها و زمینه ساز پیشبرد برنامه‌های این عرصه است.

رئیس ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور اضافه کرد: در جلسه امروز ستاد، نماینده سازمان صدا و سیما گزارشی از اقدامات چند سال اخیر این سازمان در این موضوع ارائه نمود و با توجه به اهمیت موضوع، مقرر شد این سازمان تولید و پخش برنامه‌های مختلف و مناسبتی و همچنین گزارش‌های خبری با این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهد و بطور مستمر گزارش پیشرفت کار پروژه‌ها و برنامه‌ها را از سازمان‌ها و دستگاه‌ها پیگیری و انعکاس دهد.

جمالی نژاد همچنین گفت: در این جلسه که به بررسی مصوبات ۱۹ جلسه گذشته ستاد اختصاص داشت، نماینده وزارت راه و شهرسازی هم گزارشی از مصوبات جلسه سیزدهم که به میزبانی آن وزارتخانه تشکیل شده بود؛ بیان نمود و همچنین مقرر شد رفع مشکلات معلولان جسمی و حرکتی در فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن و پایانه‌های اتوبوسرانی و اتمام پروژه‌های مناسب سازی همچنان در دستور کار این وزارتخانه قرار داشته باشد.

بیستمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور که با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس این ستاد و علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور و دبیر این ستاد و سایر اعضا برگزار گردید، از سامانه پیگیری مصوبات و ارجاعات ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور رونمایی شد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

چشم نگران بیماران به افزایش تعرفه‌های پزشکی/ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱ چقدر زیاد می‌شود؟

 چشم نگران بیماران به افزایش تعرفه‌های پزشکی/ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱ چقدر زیاد می‌شود؟
2022-01-19T14:25:26+03:30
اخیراً انتشار خبری مبنی بر تعیین قیمت تمام‌شده خدمات درمانی از سوی سازمان نظام پزشکی نگرانی مردم را برانگیخته است اما، ویزیت پزشکان در سال آینده چقدر خواهد ...

شورای عالی نظارت قوه قضائیه به زودی آغاز به کار خواهد کرد

شورای عالی نظارت قوه قضائیه به زودی آغاز به کار خواهد کرد
2022-01-19T14:05:26+03:30
معاون اول قوه قضائیه بابیان اینکه برنامه جامع نظارت درون سازمانی قوه قضائیه با رویکرد هم افزایی نهادهای نظارتی در حال تدوین است، گفت: شورای عالی نظارت قوه قض...

لزوم برخورد قاطع دادستانی با تخلفات دفاتر اسناد رسمی در عدم ثبت "وکالتنامه خودرو"

 لزوم برخورد قاطع دادستانی با تخلفات دفاتر اسناد رسمی در عدم ثبت "وکالتنامه خودرو"
2022-01-19T13:58:44+03:30
به نظر می‌رسد زمان ورود قهری دادستان‌ها به موضوع اجحاف برخی دفاتر اسناد در حق مردم فرا رسیده که امکانات حاکمیتی را ابزار گروکشی مطالبات غیرمنطقی خود کرده‌ان...

تجمع آتش نشانان یک روز مانده به حادثه پلاسکو

تجمع آتش نشانان یک روز مانده به حادثه پلاسکو
2022-01-19T13:28:45+03:30
آتش نشانان تهرانی یک روز مانده به سالگرد پلاسکو در مقابل شهرداری تهران و شورای شهر تهران تجمع کردند. 

میانگین بارش‌های کشور «نرمال» شد/ غرب کشور همچنان کم‌بارش

میانگین بارش‌های کشور «نرمال» شد/ غرب کشور همچنان کم‌بارش
2022-01-19T13:15:26+03:30
رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه‌های بارشی اخیر سبب شد تا برای نخستین بار از ابتدای سال آبی وضعیت میانگین بارندگ...

سخت‌گیری در رسیدگی به پرونده‌ها از مصادیق ترک فعل است

سخت‌گیری در رسیدگی به پرونده‌ها از مصادیق ترک فعل است
2022-01-19T13:12:05+03:30
رئیس قوه قضائیه گفت: اعمال اغماض و یا سخت‌گیری بلاوجه در رسیدگی به پرونده‌ها از مصادیق ترک فعل محسوب می‌شود.

سخت گیری در رسیدگی به پرونده ها از مصادیق ترک فعل مشهود است

سخت گیری در رسیدگی به پرونده ها از مصادیق ترک فعل مشهود است
2022-01-19T12:58:45+03:30
رئیس قوه قضائیه گفت:اعمال اغماض و یا سخت‌گیری بلاوجه در رسیدگی به پرونده‌ها از مصادیق ترک فعل مشهود محسوب می‌شود .

امانی: مشکلات آتش نشانان را در نامه ای به شهردار تهران گفته بودم

امانی: مشکلات آتش نشانان را در نامه ای به شهردار تهران گفته بودم
2022-01-19T12:35:25+03:30
رئیس کمیته منابع انسانی شورای شهر تهران اعلام کرد: در مهرماه تمامی مشکلات آتش نشانان را طی نامه‌ای به شهردار تهران اعلام کرده بودم. ...

ورود محموله اهدایی واکسن آسترازنکا به ایران از اسپانیا

ورود محموله اهدایی واکسن آسترازنکا به ایران از اسپانیا
2022-01-19T12:35:24+03:30
سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: محموله اهدایی واکسن آسترازنکا از کشور اسپانیا به میزان ۲ میلیون و ۲۰۴ هزار دز صبح امر...

آتش نشانان در خیابان بهشت/ تجمع آتش نشانان یک روز مانده به حادثه پلاسکو

آتش نشانان در خیابان بهشت/ تجمع آتش نشانان یک روز مانده به حادثه پلاسکو
2022-01-19T12:35:24+03:30
آتش نشانان تهرانی یک روز مانده به سالگرد پلاسکو در مقابل شهرداری تهران تجمع کردند. 

انجام مقاوم سازی پل های سواره رو پایتخت طی سه سال آینده/ پل های بهسازی نشده خطری ندارند

انجام مقاوم سازی پل های سواره رو پایتخت طی سه سال آینده/ پل های بهسازی نشده خطری ندارند
2022-01-19T12:32:04+03:30
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در یک بازه زمانی دو الی سه ساله میتوانیم پل‌ های مقاوم سازی نشده پایتخت را مورد بهسازی و مقاوم سازی قرار دهیم.

پای درد دل آتش نشانان در سالگرد پلاسکو

پای درد دل آتش نشانان در سالگرد پلاسکو
2022-01-19T12:08:45+03:30
پنج سال از فاجعه پلاسکو می گذرد. سالگردی دیگر و وعده هایی دیگر در حالی که اینبار پلاسکو ساخته شده و بار دیگر دوباره ایستاده است. ۳۰ دی ماه ۹۵ بود که پلاسکو د...

دردسرهای دریافت مطالبات تامین اجتماعی از دولت/ ماجرای شریک اعتبار ۹۰ هزار میلیاردی

دردسرهای دریافت مطالبات تامین اجتماعی از دولت/ ماجرای شریک اعتبار ۹۰ هزار میلیاردی
2022-01-19T12:05:25+03:30
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران، در ارتباط با تخصیص ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار بابت پرداخت بخشی از بدهی های دولت به سازمان تأمین اجتماعی، توضیحات...

چشم نگران بیماران به افزایش تعرفه‌های پزشکی/ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱ چه‌قدر زیاد می‌شود؟

 چشم نگران بیماران به افزایش تعرفه‌های پزشکی/ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱ چه‌قدر زیاد می‌شود؟
2022-01-19T11:58:44+03:30
اخیراً انتشار خبری مبنی بر تعیین قیمت تمام شده خدمات درمانی از سوی سازمان نظام پزشکی نگرانی مردم را برانگیخته اما ویزیت پزشکان در سال آینده چه قدر خواهد شد؟

پاشنه آشیل توسعه گردشگری ایران چیست؟ / تجربه موفق مالزی در نهادینه‌سازی توجه به گردشگری

 پاشنه آشیل توسعه گردشگری ایران چیست؟ / تجربه موفق مالزی در نهادینه‌سازی توجه به گردشگری
2022-01-19T11:58:44+03:30
رئیس انجمن علمی مطالعات گردشگری گفت: گردشگری باید در پیشانی و محور توسعه اقتصادی کشور قرار بگیرد تا تمامی نهادها و ارگان‌های حاکمیتی و خصوصی ضمن در اولویت ق...

پرونده زمین خواری سه هزار میلیاردی در جریان رسیدگی است

پرونده زمین خواری سه هزار میلیاردی در جریان رسیدگی است
2022-01-19T11:38:45+03:30
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: وزارت اطلاعات چندین پرونده را با موضوع زمین خواری مورد بررسی قرار داده که یکی از آن‌ها پرونده تخلف سه هزا...

۲۱ زندانی ایرانی از جمهوری آذربایجان به کشور منتقل شدند

۲۱ زندانی ایرانی از جمهوری آذربایجان به کشور منتقل شدند
2022-01-19T11:38:44+03:30
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از انتقال ۲۱ زندانی ایرانی از جمهوری آذربایجان به کشور خبر داد.

امکان استفاده رایگان دانش‌آموزان استثنایی و خانواده آنها از اماکن ورزشی

امکان استفاده رایگان دانش‌آموزان استثنایی و خانواده آنها از اماکن ورزشی
2022-01-19T11:15:24+03:30
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در تلاشیم فضاهای ورزشی تحت تملک وزارتخانه را که به ۴۰۰۰ مورد می‌رسد به صورت رایگان در اختیار تمام ...

بارش در جنوب و جنوب شرق کشور/ ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا

بارش در جنوب و جنوب شرق کشور/ ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا
2022-01-19T11:15:24+03:30
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور از ورود سامانه جدید بارشی از مرزهای غربی کشور خبر داد. ...

آغاز نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو

آغاز نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو
2022-01-19T10:58:45+03:30
نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو، از تاریخ ۳۰ دی ماه لغایت ۳ بهمن ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تهران برگزار می‌شود.

علائم اعتیاد کودکان به اینترنت/ راهکارهایی برای ترک عادات غلط

علائم اعتیاد کودکان به اینترنت/ راهکارهایی برای ترک عادات غلط
2022-01-19T10:58:45+03:30
دبیر دومین پویش کودکان سایبری علائم اعتیاد کودکان به اینترنت را عنوان کرد و راهکارهایی برای ترک ای عادات غلط مطرح کرد.

تشکیل کمیته «مبارزه با فساد» در صندوق بازنشستگی فولاد

تشکیل کمیته «مبارزه با فساد» در صندوق بازنشستگی فولاد
2022-01-19T10:45:28+03:30
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از تشکیل کمیته مبارزه با فساد و سلامت اداری در این صندوق خبر داد.

امدادرسانی به بیش از ۵۱ هزار نفر در ۲۹ استان درگیر برف و کولاک

امدادرسانی به بیش از ۵۱ هزار نفر در ۲۹ استان درگیر برف و کولاک
2022-01-19T10:45:28+03:30
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: امدادگران هلال‌ احمر در پنج روز گذشته به بیش از ۵۱ هزار آسیب‌ دیده در این حوادث امدادرسانی کرده‌ اند.

متولیان اصلی در جزیره لارک حضور ندارند

متولیان اصلی در جزیره لارک حضور ندارند
2022-01-19T10:45:27+03:30
مدیرعامل بنیاد علوی گفت: قرار بود این جزیره قطب گردشگری شود. اما متولیان اصلی در این جزیره حضور ندارند. باید با مردم گفتگوی بیشتری کنیم. می‌بایست نقش لارک در...

آیا جامعه ایران، "تاب‌آور" است؟/ تشریح مختصات جامعه‌ با تاب‌آوری اجتماعی بالا

 آیا جامعه ایران، "تاب‌آور" است؟/ تشریح مختصات جامعه‌ با تاب‌آوری اجتماعی بالا
2022-01-19T10:52:02+03:30
رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد گفت: موضوع "تاب‌آوری اجتماعی" موضوعی است که به نسبت تاب‌‌آوری فردی، کمتر بر روی آن کار شد...

شناخت ذائقه گردشگران هندی در دستور کار رایزن بازرگانی قرار گرفت

شناخت ذائقه گردشگران هندی در دستور کار رایزن بازرگانی قرار گرفت
2022-01-19T10:32:05+03:30
تلاش برای شناخت ذائقه گردشگران هند در دستور کار رایزن بازرگانی اعزامی به هندوستان قرار گرفت تا گامی دیگر برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه وزارت میراث و سازمان توسع...

مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد روز جمعه سرویس‌ دهی ندارد

مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد روز جمعه سرویس‌ دهی ندارد
2022-01-19T10:18:46+03:30
سرویس‌ دهی خط ۵ مترو در محدوده ایستگاه‌ های کرج تا هشتگرد، به علت ادامه عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری، جمعه ۱ بهمن‌ ماه سال جاری انجام ن...

نیروگاه خورشیدی ۱۰ کیلوواتی منطقه ۱۹ تهران سال آینده افتتاح می‌شود

 نیروگاه خورشیدی ۱۰ کیلوواتی منطقه ۱۹ تهران سال آینده افتتاح می‌شود
2022-01-19T10:25:23+03:30
شهردار منطقه ۱۹ تهران از افتتاح نیروگاه تولید انرژی خورشیدی ۱۰ کیلووات در سال آینده خبر داد.

آموزش و پرورش از پذیرش مسئولیت بازگشایی مدارس سرباز می‌زند؟!

 آموزش و پرورش از پذیرش مسئولیت بازگشایی مدارس سرباز می‌زند؟!
2022-01-19T10:25:23+03:30
اعلام چندین‌باره بازگشایی مدارس در ایام کرونا و جدی نبودن این فرآیند در میدان عمل، نه‌تنها گره‌ای از وضعیت آموزشی باز نکرده بلکه باعث تبدیل شدن آموزش حضوری ...

حامیان "صید مخرب ترال" را بشناسید! + اسامی و تصاویر

 حامیان "صید مخرب ترال" را بشناسید! + اسامی و تصاویر
2022-01-19T10:12:02+03:30
اعضای "کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان" با صدور بیانیه‌ای به‌صورت رسمی ضمن حمایت تمام‌قد از "صید ترال و پرورش گونه مهاجم تیلاپیای نیل...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)