میرنیوز

آمار کرونا در ایران| فوت ۸۲ نفر در شبانه‌روز گذشته/ ۸ استان بدون فوتی

 آمار کرونا در ایران| فوت ۸۲ نفر در شبانه‌روز گذشته/ ۸ استان بدون فوتی 2021-12-01T14:39:11+03:30

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را به شرح زیر اعلام کرد:

از دیروز تا امروز 10 آذر 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 4 هزار و 312 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 660 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 6 میلیون و 121 هزار و 757 نفر رسید.

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 82 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به 129 هزار و 912 نفر رسید.

در شبانه روز گذشته، 14 استان کشور، مرگ و میر صفر و یک داشته‌اند. استانهای قم، اردبیل، مرکزی، هرمزگان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی و قزوین، هیچ موردی از مرگ و میر نداشته‌اند. همچنین استانهای سیستان و بلوچستان، زنجان، کرمانشاه، لرستان، همدان و مازندران، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کرونایی داشته اند.

خوشبختانه تاکنون 5 میلیون 892 هزار و 574 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

سه هزار و 328 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون 38 میلیون و 873 هزار و 156 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

در حال حاضر 22 شهر در وضعیت نارنجی، 207 شهر در وضعیت زرد و 219 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار واکسیناسیون کرونا

تاکنون 57 میلیون و 776 هزار و 917 نفر دوز اول، 47 میلیون و 385 هزار و 346 نفر دوز دوم و یک میلیون و 105 هزار و 56 نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به 106 میلیون و 267 هزار و 319 دوز رسید. در شبانه روز گذشته 374 هزار و 656 دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

 

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

میانگین بارش‌های کشور «نرمال» شد/ غرب کشور همچنان کم‌بارش

میانگین بارش‌های کشور «نرمال» شد/ غرب کشور همچنان کم‌بارش
2022-01-19T13:15:26+03:30
رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه‌های بارشی اخیر سبب شد تا برای نخستین بار از ابتدای سال آبی وضعیت میانگین بارندگ...

سخت‌گیری در رسیدگی به پرونده‌ها از مصادیق ترک فعل است

سخت‌گیری در رسیدگی به پرونده‌ها از مصادیق ترک فعل است
2022-01-19T13:12:05+03:30
رئیس قوه قضائیه گفت: اعمال اغماض و یا سخت‌گیری بلاوجه در رسیدگی به پرونده‌ها از مصادیق ترک فعل محسوب می‌شود.

سخت گیری در رسیدگی به پرونده ها از مصادیق ترک فعل مشهود است

سخت گیری در رسیدگی به پرونده ها از مصادیق ترک فعل مشهود است
2022-01-19T12:58:45+03:30
رئیس قوه قضائیه گفت:اعمال اغماض و یا سخت‌گیری بلاوجه در رسیدگی به پرونده‌ها از مصادیق ترک فعل مشهود محسوب می‌شود .

امانی: مشکلات آتش نشانان را در نامه ای به شهردار تهران گفته بودم

امانی: مشکلات آتش نشانان را در نامه ای به شهردار تهران گفته بودم
2022-01-19T12:35:25+03:30
رئیس کمیته منابع انسانی شورای شهر تهران اعلام کرد: در مهرماه تمامی مشکلات آتش نشانان را طی نامه‌ای به شهردار تهران اعلام کرده بودم. ...

ورود محموله اهدایی واکسن آسترازنکا به ایران از اسپانیا

ورود محموله اهدایی واکسن آسترازنکا به ایران از اسپانیا
2022-01-19T12:35:24+03:30
سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: محموله اهدایی واکسن آسترازنکا از کشور اسپانیا به میزان ۲ میلیون و ۲۰۴ هزار دز صبح امر...

آتش نشانان در خیابان بهشت/ تجمع آتش نشانان یک روز مانده به حادثه پلاسکو

آتش نشانان در خیابان بهشت/ تجمع آتش نشانان یک روز مانده به حادثه پلاسکو
2022-01-19T12:35:24+03:30
آتش نشانان تهرانی یک روز مانده به سالگرد پلاسکو در مقابل شهرداری تهران تجمع کردند. 

انجام مقاوم سازی پل های سواره رو پایتخت طی سه سال آینده/ پل های بهسازی نشده خطری ندارند

انجام مقاوم سازی پل های سواره رو پایتخت طی سه سال آینده/ پل های بهسازی نشده خطری ندارند
2022-01-19T12:32:04+03:30
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در یک بازه زمانی دو الی سه ساله میتوانیم پل‌ های مقاوم سازی نشده پایتخت را مورد بهسازی و مقاوم سازی قرار دهیم.

پای درد دل آتش نشانان در سالگرد پلاسکو

پای درد دل آتش نشانان در سالگرد پلاسکو
2022-01-19T12:08:45+03:30
پنج سال از فاجعه پلاسکو می گذرد. سالگردی دیگر و وعده هایی دیگر در حالی که اینبار پلاسکو ساخته شده و بار دیگر دوباره ایستاده است. ۳۰ دی ماه ۹۵ بود که پلاسکو د...

دردسرهای دریافت مطالبات تامین اجتماعی از دولت/ ماجرای شریک اعتبار ۹۰ هزار میلیاردی

دردسرهای دریافت مطالبات تامین اجتماعی از دولت/ ماجرای شریک اعتبار ۹۰ هزار میلیاردی
2022-01-19T12:05:25+03:30
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران، در ارتباط با تخصیص ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار بابت پرداخت بخشی از بدهی های دولت به سازمان تأمین اجتماعی، توضیحات...

چشم نگران بیماران به افزایش تعرفه‌های پزشکی/ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱ چه‌قدر زیاد می‌شود؟

 چشم نگران بیماران به افزایش تعرفه‌های پزشکی/ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱ چه‌قدر زیاد می‌شود؟
2022-01-19T11:58:44+03:30
اخیراً انتشار خبری مبنی بر تعیین قیمت تمام شده خدمات درمانی از سوی سازمان نظام پزشکی نگرانی مردم را برانگیخته اما ویزیت پزشکان در سال آینده چه قدر خواهد شد؟

پاشنه آشیل توسعه گردشگری ایران چیست؟ / تجربه موفق مالزی در نهادینه‌سازی توجه به گردشگری

 پاشنه آشیل توسعه گردشگری ایران چیست؟ / تجربه موفق مالزی در نهادینه‌سازی توجه به گردشگری
2022-01-19T11:58:44+03:30
رئیس انجمن علمی مطالعات گردشگری گفت: گردشگری باید در پیشانی و محور توسعه اقتصادی کشور قرار بگیرد تا تمامی نهادها و ارگان‌های حاکمیتی و خصوصی ضمن در اولویت ق...

پرونده زمین خواری سه هزار میلیاردی در جریان رسیدگی است

پرونده زمین خواری سه هزار میلیاردی در جریان رسیدگی است
2022-01-19T11:38:45+03:30
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: وزارت اطلاعات چندین پرونده را با موضوع زمین خواری مورد بررسی قرار داده که یکی از آن‌ها پرونده تخلف سه هزا...

۲۱ زندانی ایرانی از جمهوری آذربایجان به کشور منتقل شدند

۲۱ زندانی ایرانی از جمهوری آذربایجان به کشور منتقل شدند
2022-01-19T11:38:44+03:30
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از انتقال ۲۱ زندانی ایرانی از جمهوری آذربایجان به کشور خبر داد.

امکان استفاده رایگان دانش‌آموزان استثنایی و خانواده آنها از اماکن ورزشی

امکان استفاده رایگان دانش‌آموزان استثنایی و خانواده آنها از اماکن ورزشی
2022-01-19T11:15:24+03:30
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در تلاشیم فضاهای ورزشی تحت تملک وزارتخانه را که به ۴۰۰۰ مورد می‌رسد به صورت رایگان در اختیار تمام ...

بارش در جنوب و جنوب شرق کشور/ ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا

بارش در جنوب و جنوب شرق کشور/ ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا
2022-01-19T11:15:24+03:30
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور از ورود سامانه جدید بارشی از مرزهای غربی کشور خبر داد. ...

آغاز نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو

آغاز نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو
2022-01-19T10:58:45+03:30
نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو، از تاریخ ۳۰ دی ماه لغایت ۳ بهمن ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تهران برگزار می‌شود.

علائم اعتیاد کودکان به اینترنت/ راهکارهایی برای ترک عادات غلط

علائم اعتیاد کودکان به اینترنت/ راهکارهایی برای ترک عادات غلط
2022-01-19T10:58:45+03:30
دبیر دومین پویش کودکان سایبری علائم اعتیاد کودکان به اینترنت را عنوان کرد و راهکارهایی برای ترک ای عادات غلط مطرح کرد.

تشکیل کمیته «مبارزه با فساد» در صندوق بازنشستگی فولاد

تشکیل کمیته «مبارزه با فساد» در صندوق بازنشستگی فولاد
2022-01-19T10:45:28+03:30
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از تشکیل کمیته مبارزه با فساد و سلامت اداری در این صندوق خبر داد.

امدادرسانی به بیش از ۵۱ هزار نفر در ۲۹ استان درگیر برف و کولاک

امدادرسانی به بیش از ۵۱ هزار نفر در ۲۹ استان درگیر برف و کولاک
2022-01-19T10:45:28+03:30
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: امدادگران هلال‌ احمر در پنج روز گذشته به بیش از ۵۱ هزار آسیب‌ دیده در این حوادث امدادرسانی کرده‌ اند.

متولیان اصلی در جزیره لارک حضور ندارند

متولیان اصلی در جزیره لارک حضور ندارند
2022-01-19T10:45:27+03:30
مدیرعامل بنیاد علوی گفت: قرار بود این جزیره قطب گردشگری شود. اما متولیان اصلی در این جزیره حضور ندارند. باید با مردم گفتگوی بیشتری کنیم. می‌بایست نقش لارک در...

آیا جامعه ایران، "تاب‌آور" است؟/ تشریح مختصات جامعه‌ با تاب‌آوری اجتماعی بالا

 آیا جامعه ایران، "تاب‌آور" است؟/ تشریح مختصات جامعه‌ با تاب‌آوری اجتماعی بالا
2022-01-19T10:52:02+03:30
رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد گفت: موضوع "تاب‌آوری اجتماعی" موضوعی است که به نسبت تاب‌‌آوری فردی، کمتر بر روی آن کار شد...

شناخت ذائقه گردشگران هندی در دستور کار رایزن بازرگانی قرار گرفت

شناخت ذائقه گردشگران هندی در دستور کار رایزن بازرگانی قرار گرفت
2022-01-19T10:32:05+03:30
تلاش برای شناخت ذائقه گردشگران هند در دستور کار رایزن بازرگانی اعزامی به هندوستان قرار گرفت تا گامی دیگر برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه وزارت میراث و سازمان توسع...

مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد روز جمعه سرویس‌ دهی ندارد

مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد روز جمعه سرویس‌ دهی ندارد
2022-01-19T10:18:46+03:30
سرویس‌ دهی خط ۵ مترو در محدوده ایستگاه‌ های کرج تا هشتگرد، به علت ادامه عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری، جمعه ۱ بهمن‌ ماه سال جاری انجام ن...

نیروگاه خورشیدی ۱۰ کیلوواتی منطقه ۱۹ تهران سال آینده افتتاح می‌شود

 نیروگاه خورشیدی ۱۰ کیلوواتی منطقه ۱۹ تهران سال آینده افتتاح می‌شود
2022-01-19T10:25:23+03:30
شهردار منطقه ۱۹ تهران از افتتاح نیروگاه تولید انرژی خورشیدی ۱۰ کیلووات در سال آینده خبر داد.

آموزش و پرورش از پذیرش مسئولیت بازگشایی مدارس سرباز می‌زند؟!

 آموزش و پرورش از پذیرش مسئولیت بازگشایی مدارس سرباز می‌زند؟!
2022-01-19T10:25:23+03:30
اعلام چندین‌باره بازگشایی مدارس در ایام کرونا و جدی نبودن این فرآیند در میدان عمل، نه‌تنها گره‌ای از وضعیت آموزشی باز نکرده بلکه باعث تبدیل شدن آموزش حضوری ...

حامیان "صید مخرب ترال" را بشناسید! + اسامی و تصاویر

 حامیان "صید مخرب ترال" را بشناسید! + اسامی و تصاویر
2022-01-19T10:12:02+03:30
اعضای "کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان" با صدور بیانیه‌ای به‌صورت رسمی ضمن حمایت تمام‌قد از "صید ترال و پرورش گونه مهاجم تیلاپیای نیل...

تهران در روز هوای پاک آلوده است/ هشدار به گروه های حساس

تهران در روز هوای پاک آلوده است/ هشدار به گروه های حساس
2022-01-19T09:52:06+03:30
هوای تهران با شاخص ۱۱۳، برای گروه های حساس ناسالم است.

چندگانگی عملکرد ثبت اسناد از معضلات بزرگ دستگاه قضائی است

چندگانگی عملکرد ثبت اسناد از معضلات بزرگ دستگاه قضائی است
2022-01-19T09:52:05+03:30
جت‌الاسلام مرتضوی‌مقدم گفت: یکی از معضلات بزرگ ما در دستگاه قضائی چندگانگی عملکرد ثبت اسناد است؛ مانند ارائه گواهی عدم حضور که برخی دفاتر اسناد آن را صادر می...

گول هوای فریبنده جمعه را نخورید/ احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات

گول هوای فریبنده جمعه را نخورید/ احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات
2022-01-19T09:42:04+03:30
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات خبر داد.

بحران کاهش جمعیت "امنیت" کشور را به خطر می‌اندازد!/ فاصله چندانی تا "بسته‌شدن پنجره جمعیتی" نداریم!

 بحران کاهش جمعیت "امنیت" کشور را به خطر می‌اندازد!/ فاصله چندانی تا "بسته‌شدن پنجره جمعیتی" نداریم!
2022-01-19T09:45:23+03:30
یک فعال حوزه جمعیت و خانواده گفت: مردم کشورمان هنوز از آینده وحشتناک پیری جمعیت ایران اطلاع ندارند؛ اگر با این فرمان جلو برویم، اتفاقات بسیار بدی در انتظار ...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)