میرنیوز
به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین حمیدی صبح امروز در همایش مهندسی و ایمنی ترافیک اظهار کرد: اقدامات پلیس راهور تهران بزرگ در یکصد سال گذشته مشخص است و فعالیتها و کارهای زیادی در حوزه ترافیک، خودرو و مسائل مختلف صورت گرفته است که هنوز جای کار و اقدامات زیادی در حوزه ترافیک داریم که میبایست انجام دهیم.
سردار حمیدی گفت: اتفاقات و اقدامات زیادی صورت گرفت که شهر تهران تا الان قفل نشده است و شهر تهران که الان در این وضعیت هست حاصل اقداماتی است که انجام نشده و اگر تهران الان قفل نشده ماحصل اقدامات گذشته است.
وی بیان داشت: باید ما کارنامه خوبی از اقدامات خود ارائه دهیم ولی همچنان آلودگی هوا و تصادفات جز دغدغههای ما بوده و هست و باید در این حوزه کارهای زیادی انجام داد و انجام و حل این مشکلات ارادهای فراتر از تهران میخواهد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ارکستر مدیریت در رفع ترافیک و آلودگی هوای تهران هماهنگ نمینوازد ولی با همدلی دوستان برای موضوعات و مشکلات شاهد یک عزم جدی هستیم.
وی گفت: طراحی شبکه ما در برخی جاها شاید اشتباه اجرا شده و نمیبایست انجام می شده و اینگونه نباید باشد که شهر را در اختیار خودرو بگذاریم و باید به سمت انسان محوری برویم.
سردار حمیدی گفت: چرا باید ترافیک و آلودگی هوا را تحمل کنیم و الان باید چه کاری باید انجام دهیم؟، باید تحمل خود را بالا ببریم؟ و مشکلات را تحمل کنیم. خوب معلوم است که این کار فنی نیست و نتیجه آن میشود ترافیک حاصل شده که میبینیم.
وی گفت: ما در این مقطع، هنوز ترافیک اوج را در تهران ندیده ایم و هنوز ترافیک اصلی شهر تهران شروع نشده است و الان همه میدانند که مشکل چیست و باید به سمت کاهش آلودگی هوا و کم کردن ترافیک باشیم و اینها را باید به مردم و مسئولین بگوییم.
وی افزود: امیدوارم در حوزههایی که کار هنوز انجام نشده است باید اقدام کنیم و در پل صراط بابت کارهای انجام نشده قطعاً از ما سوال میپرسند و هنوز کارهای انجام نشده زیادی هست که انجام دهیم.
منبع : خبرگزاری مهر
زائران حج بدون چمدان وارد مکه شدند
دعا برای سلامتی رئیسجمهور و هیئت همراه در مدینه منوره
آخرین جزئیات اعلامی سانحه هلیکوپتر رئیسجمهور توسط هلالاحمر
از زمین تا کهکشان؛ سفری با تلسکوپ در تهران
استمرار حضور عمرهگزاران ایرانی در عربستان بعد از موسم حج
دلایل کاهش نگرانکننده موالید و ازدواج در کشور/ چاره چیست؟
فن بازار شیراز؛ دروازه ورود ۲۰۰ شرکت به دنیای دانشبنیانها
بازداشت مالخران یک پاساژ موبایلفروشی در تهران
ماجرای قطع ۸۱۲ درخت در بوستان چیتگر و شکار سنجاب چیست؟
چالش امتحانات نهایی و استرس مضاعف میلیونها دانشآموز
دستگیری قاتل پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد
سفر به جنوب؛ حکایت تویوتای هیبرید توقیفی و لنج و گیتار!
اعزام ۸ آمبولانس به محل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور
اعزام پهپادهای هلال احمر به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور
همه امکانات درمانی در محل سانحه مستقر شده است
هشدار دادستانی نسبت انتشار اخبار دروغ درباره سانحه امروز
حضور یگانهای ویژه پلیس در منطقه سانحه بالگرد رئیسجمهور
نیروهای امدادی به محل حادثه بالگرد رئیسجمهور نزدیک شدند
۴۰ تیم واکنش سریع در منطقه سانحه حضور یافتند
پایان انحصار آمریکا در گردهافشانی با پهپادهای ایرانی!
ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
ماجرای سنگاندازی برای واردات واگنهای متروی تهران چیست؟
رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرقهای شکار"
ساخت پهپادهای آشیانهدار توسط یک شرکت دانشبنیان
حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی
شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
التیام سریعتر زخمهای دیابتی با کمک پانسمان نانویی
۳ میدان میوه و ترهبار در جنوب تهران احداث میشود