میرنیوز

از کرونای پر سر و صدا تا احتمال تغییر طرح ترافیک پایتخت

از کرونای پر سر و صدا تا احتمال تغییر طرح ترافیک پایتخت 2020-02-01T17:56:49+03:30

به گزارش ایسنا، اداره اخبار اجتماعی امروز (۱۲ بهمن ماه) مصاحبه و گزارش‌هایی روی خروجی خود منتشر کرده که برخی از مهمترین آن‌ها در ادامه آمده است:

برزخ میلیاردی مترو

اوایل امسال شورای شهر تهران مجوز انتشار ۱۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه مترو در خطوط ۶ و ۷ را مصوب کرد، اوراقی که قرار بود در سایه روابط حسنه دولت و مدیریت شهری بلافاصله با تضمین ۵۰ درصدی دولت منتشر شود تا گره توسعه مترو را که کور شده بود را باز کند.

به گزارش ایسنا، شورای شهر تهران با رأی حداکثری خود در حالی مجوز انتشار ۱۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه خط ۶ و۷ مترو را صادر کرد که قرار بود مسئولان شهرداری با توجه به قول مساعد دولت کار را در اسرع وقت پیش ببرند؛ اما شاید آن زمان هیچ کس فکر نمی‌کرد این منابع مالی مهم در پیچ و خم تغییر مدیریت و مشکلات شهرداری در سیستم مالی ـ بانکی قفل شود.

تمهیدات استان تهران برای ورود دانشجویان ایرانی مقیم چین/احتمال انتقال دانشجویان در هفته آینده

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و اتخاذ اقدامات و تدابیر پیشگیرانه از ورود ویروس کرونا به استان تهران در استانداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمد تقی زاده در حاشیه جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی،‌ فرماندهی و پاسخ به بحران استان تهران که در خصوص ضرورت اقدامات و قرنطینه مسافران چین به تهران و ایجاد قرارگاه زیست پدافند غیرعامل برگزار شد، گفت: با اعلام وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه و پیرو شیوع بیماری کرونا در دو شهر چین تعدادی از هموطنان و دانشجویان کشور ما در این کشور حضور داشتند که قرار شد با تمهیداتی به کشور بازگردند.

کروناویروس همچنان پشت مرزهای ایران / بیماری تست تشخیص سریع ندارد

رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به جدید بودن کرونا ویروس ۲۰۱۹،‌ گفت: همین موضوع سبب شده تست تشخیص سریع برای شناسایی ویروس وجود نداشته باشد، اما فرآیند و تجهیزات آزمایش‌های مولکولی شناسایی بیماری به شکل کامل در کشور فراهم است.

دکتر حسین عرفانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین تمهیدات وزارت بهداشت برای مقابله با ورود احتمالی ویروسکرونا به ایران، گفت: پس از آنکه دبیرکل سازمان بهداشت جهانی به صورت رسمی اعلام کرد ویروس جدید۲۰۱۹ باید به عنوان یک رویداد بهداشتی اضطراری با اهمیت بین‌المللی شناخته شود، وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به معاون اول رئیس جمهور،دکتر اسحاق جهانگیری، خواستار محدودیت و تعلیق موقت پروازهای مستقیم به چین شد.

بیمه "سلامت" چه تفاوتی با "تامین اجتماعی" دارد؟

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت، درباره تفاوت‌های بیمه سلامت با سایر سازمان‌های بیمه‌گر از جمله بیمه درمان تامین اجتماعی توضیح داد.

شاهرخ رامزی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص تفاوت سرانه پرداخت حق بیمه در سازمان بیمه سلامت با سازمان‌های بیمه‌گر دیگر بویژه سازمان تامین اجتماعی گفت: تمامی افرادی که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند، به نوعی شاغل بوده و همه این افراد بر اساس سابقه کار و اِشِل حقوقی، سطح دریافتی‌های متفاوتی دارند و اینگونه نیست که براساس حداقل حقوق مصوب قانون کار، حقوق دریافت کنند.

انتقاد بهزیستی از ستاد مبارزه با موادمخدر بدنبال عدم پرداخت بودجه درمان اعتیاد

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از ستاد مبارزه با مواد مخدر به دلیل عدم پرداخت بودجه مربوط به پیشگیری و درمان معتادان متجاهر انتقاد کرد.

فرید براتی سده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان بهزیستی هنوز رقمی را برای درمان افراد مبتلا به اعتیاد از ستاد مبارزه با مواد مخدر دریافت نکرده است، گفت: این مبلغ حدود ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلون تومان  برای درمان افراد پذیرفته شده در مراکز سازمان بهزیستی بوده که هنوز در اختیار این سازمان قرار نگرفته است.

احتمال رتبه بندی معلمان بازنشسته سال ۹۸

محسن حاجی میرزایی- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی همکاران نیمه اول سال ۹۸ بازنشسته شدند و موافقیم اینها را نیز از مزایای رتبه بندی برخوردار کنیم، گفت: به هیئت مربوطه ماموریت دادم با حداکثر مساعدت تلاش کنند همکاران بازنشسته شده درسال جاری از رتبه بندی استفاده کنند که هنوز قطعی نشده ولی ما تلاش می کنیم از آن بهره‌مند شوند.

نظر محیط زیست درباره واگذاری حیوانات پارک پردیسان

درحالی‌که برخی گمانه‌زنی‌ها درباره تعطیلی مرکز بازپروری حیات وحش پارک پردیسان و انتقال گونه‌های آن به باغ‌ وحش‌های کشور مطرح می‌شود، مدیرکل دفتر مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید: این مرکز تعطیل نمی‌شود البته قصد نداریم آن را به باغ وحش تبدیل کنیم.

شهاب‌الدین منتظمی در گفت و گو با ایسنا  با بیان اینکه مرکز بازپروری حیات وحش پارک پردیسان قرار است که در چارچوب رسالت سازمانی ما به کار خود ادامه دهد، اظهار کرد: ما نمی‌خواهیم که این مرکز بازپروری را به باغ وحش تبدیل کنیم بنابراین گونه‌هایی که قابلیت رهاسازی دارند را در زیستگاه خود رها می‌کنیم. سایر گونه‌ها را نیز به باغ وحش‌ها یا مراکز نگهداری از حیات وحش که مجوزهای لازم را دارند، تحویل می‌دهیم.

احتمال تغییر طرح ترافیک پایتخت در سال آینده

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از احتمال تغییر در طرح ترافیک پایتخت در سال آینده خبر داد.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: جلسات کارشناسی ما در رابطه با بحث طرح ترافیک تهران و رفع معایب و نواقص و بررسی پیشنهادات زیادی که داده‌ایم شروع شده و این جلسات در حال برگزاری است.

هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری با سوءاستفاده از نام سازمان‌های معتبر

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به سوءاستفاده کلاهبرداران اینترنتی از اسامی سازمان‌های دولتی و معتبر هشدار داد.

سرهنگ تورج کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: امروزه فضای مجازی در دسترس همه شهروندان قرار دارد  و همین موضوع ضرورت افزایش آمادگی در برابر تهدیدات و آسیب‌های این فضا را دو چندان کرده است. از سوی دیگر  قدرت نفوذ و انتشار مطالب در فضای مجازی به اندازه‌ای سریع و گسترده است که گاهی افراد سودجو می‌توانند از آن سواستفاده کرده و کاربران بدون آگاهی قطعا قربانی این افراد خواهند شد. 

جستجو برای یافتن دو مفقود شده در ارتفاعات سقز

به‌دنبال انتشار خبری در مورد مفقود شدن ۲۳ کولبر در ارتقاعات سقز، مدیرعامل هلال احمر استان کردستان با ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت که این افراد از بومیان محلی و تعدادشان ۱۶ نفر بوده که ۱۴ نفرشان پیدا شده‌اند.

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۲:۴۵ امروز مفقود شدن تعدادی از بومیان در منطقه سقز و بانه به ما اطلاع داده شد که در آمارهای اولیه این تعداد ۲۳ نفر عنوان شد اما در بررسی‌های بعدی مشخص شد که این افراد ۱۶ نفر بودند. در پی همین موضوع بلافاصله تیم‌های سقز و بانه را مطلع کردیم و تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند. همچنین جلسه‌ای هم در فرمانداری سقز برگزار شد اما پیش از آغاز عملیات این افراد در محلی به اسم سرشیو میان سقز و بانه پیدا شدند.

به گزارش ایسنا، پربازدیدترین اخبار اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر است:

بیمه "سلامت" چه تفاوتی با "تامین اجتماعی" دارد؟

احتمال اجرای آزمایشی واکسیناسیون HPV از تابستان ۹۹

بیماری کرونا را نمی‌توان از مردم پنهان کرد

کروناویروس همچنان پشت مرزهای ایران / بیماری تست تشخیص سریع ندارد

احتمال تغییر طرح ترافیک پایتخت در سال آینده

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!

 پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!
2024-04-14T13:18:23+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پهپاد گرده‌افشان شد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت هوشمند می‌تواند ب...

ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T12:51:47+03:30
فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دس...

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

 ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
2024-04-14T12:38:24+03:30
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد.

رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"

 رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"
2024-04-14T12:38:23+03:30
یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجت...

ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان

 ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
2024-04-14T11:58:31+03:30
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت پهپادهای آشیانه‌دار برای تصویربرداری از مناطق صعب‌العبور شدند.

حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد

 حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
2024-04-14T11:58:31+03:30
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیش...

آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

 آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
2024-04-14T11:58:30+03:30
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی با جدیت بیشت...

شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری

 شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
2024-04-14T11:58:30+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹ مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ ۱۴...

طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی

 طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
2024-04-14T11:58:29+03:30
مرحله اول طرح فجرانه از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. مرحله دوم آن از ۲۰ اسفند تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت و مرحله سوم نیز از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردی...

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی

 التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی
2024-04-14T11:58:29+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان زخم‌پوش نانویی تولید کرده که می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی کمک کند. این پانسمان باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسری...

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

 ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
2024-04-14T11:58:29+03:30
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه ...

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

 مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
2024-04-14T11:58:28+03:30
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود...

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

 تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
2024-04-14T11:31:56+03:30
معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

 امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
2024-04-14T11:31:55+03:30
دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می‌کنند.

ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست

 ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست
2024-04-14T11:31:54+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

 ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
2024-04-14T11:31:54+03:30
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت‌نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشه...

چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟

 چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
2024-04-14T11:31:54+03:30
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۳۷ درصد زائران شیعه حج تمتع امسال، مرد و ۴۷ درصد زائران شیعه را زنان تشکیل می‌دهند.

افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو

 افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
2024-04-14T11:31:54+03:30
طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و اف...

انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان

 انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
2024-04-14T11:31:53+03:30
رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به عدم توجه مدیریت شهری به معلولان انتقاد کرد.

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T11:31:53+03:30
شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگی...

"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند

 "زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران مسلح در اتوبان صدر خبر داد.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

 "برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
2024-04-14T11:31:52+03:30
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که برقی کردن حمل و نقل عمومی و ارتقای سیستم احتراق خودروهای داخلی باعث می‌شود تا هوای مطلوبی که در این فروردین تجربه می‌کنیم...

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات

 فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی

 احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
2024-04-14T11:31:52+03:30
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مج...

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)