میرنیوز

مردم با حضور در تشییع پیکر سردار سلیمانی آمریکایی ها راشوکه کردند

مردم با حضور در تشییع پیکر سردار سلیمانی آمریکایی ها راشوکه کردند 2020-01-18T11:35:19+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش که صبح امروز در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، گفت: این روزها پر از خبرهای غیر منتظره بود که یکی از آنها خبر شهادت سردار عزیز و بزرگ سپهبد شهید سردار سلیمانی بود که از سرمایه‌های کم نظیر جمهوری اسلامی ایران بود. شهید سردار سلیمانی برای مردم ایران خدمت زیادی کرد و جانش را در نهایت برای کشورش داد. البته به بهترین وجه ممکن توسط شقی‌ترین افراد و دولت‌هایی که در کره زمین هستند به شهادت رسید. شهیدی که رسماً رییس جمهوری آمریکا اعلام کند من دستور دادم که سردار سلیمانی شهید شود و نهایتاً مسئولیت راقبول کند آن هم در یک کشور دیگری که وی در آن مهمان بوده است.

وی ادامه داد: در ادامه آن حادثه کرمان پیش آمد که شاهد بودیم تعدادی از هموطنان عزیزمان جانشان را از دست دادند و همچنین سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی که زیادی از ایرانی‌ها و همچنین شماری از خارجی‌ها در آن حادثه جان باختند. تعدادی از نخبگان نیز در این هواپیما بودند که جانشان را از دست دادند و تک تک آنها افتخارات علمی کشور محسوب می‌شدند. اینها حوادث دردناکی بودند.

وی ادامه داد: در همین دی‌ماه مردم با حضور در تشییع سردار سلیمانی یک تشییع با شکوه را به نمایش گذاشتند و آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که برداشت مردم ایران از سردار سلیمانی همان برداشت آمریکایی‌ها است. این از بدبختی آمریکا است که از یک گروه‌های تروریستی که دست آنها به خون ملت ایران آغشته است، خبر می‌گیرند و بر مبنای این خبر و اطلاعات عمل می‌کنند. مردم در عراق و در ایران با حضورشان برای تشییع پیکر سردار، آمریکایی‌ها را شوکه کردند. صداقت دلسوزی سردار سلیمانی نسبت به مردم موجب شد این جایگاه را کسب کند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه بیان کرد: اما امروز برای بحث درباره آموزش و پرورش اینجا جمع شده‌ایم. درباره آموزش و پرورش و تربیت سرمایه انسانی که مهمترین و اصلی‌ترین سرمایه کشور محسوب می‌شوند. کشورهایی که مسیر توسعه را پیدا کرده اند، یک سرمایه انسانی خوب داشتند.

جهانگیری ادامه داد: اگر ما به همین موضوع سرمایه انسانی توجه کنیم می‌بینیم که آموزش و پرورش مهمترین کانون تربیت سرمایه انسانی است. آموزش و پرورش به عنوان مهمترین دستگاهی که مسئولیت تربیت نیروی انسانی را دارد، می‌تواند نیروهایی را تربیت کند که آن شخص بداند دنیا و کشور به چه سمتی باید حرکت کند و در راستای توسعه کشور کمک کند، بنابراین اصلی‌ترین سازمان آموزش و پرورش است.

وی افزود: هر چقدر زمان به سمت رشد پیش می‌رود، می‌بینیم که هر چیزی ویژگی‌های خاص خودش را دارد و نیروهایی که در آموزش و پرورش و در نهایت در دانشگاه‌ها تربیت می‌شوند به تناسب با این شرایط می‌توانند در توسعه یک کشور نقش آفرین باشند. ملت ایران یک قرن اخیر به دنبال توسعه و پیشرفت بوده است اما اگر بخواهیم ایران را در مقایسه با کشورهایی که همزمان با ما تلاش و پیشرفت را شروع کردند مقایسه کنیم و بدانیم چرا نسبت به آنها عقبت‌تر هستیم، باید بگویم که عدم استمرار سیاست‌ها می‌تواند این مسئله را تشدید کنند. گاهی اوقات دولت‌ها تغییرات زیادی ایجاد می‌کنند و از این رو استمرار دولت‌ها می‌تواند کمک کننده باشد.

وی با بیان اینکه شاکله اصلی توسعه قطعاً نظام تعلیم و تربیت است و باید نکات کلیدی و ضعف‌ها را ببینیم و آنها شناسایی کنیم، گفت: می‌دانیم که اصلاح‌ها باید در نگرش‌ها، ساختارها و روندهای متناسب باشد اما باز هم اولین نقطه مهم برای ما توسعه آموزش و پرورش است. شاید برخی انتقاد کنند که آموزش و پرورش نیروی انسانی کافی ندارد، که باید گفت این طور نیست و آموزش و پرورش یک مجموعه بسیار دلسوز است و خوشبختانه یکی از نقاط مرجعی که اکثریت مردم ایران نسبت به آن مقبولیت دارند معلم و نظام آموزشی است.

جهانگیری ادامه داد: در حال حاضر کشور ما در یک شرایط خطیر و دشوار قرار گرفته است. شاید بیش از همه مجموعه‌های آموزشی باید به این مساله آگاه باشند. حتی از لحاظ سیاست خارجی شرایط کشور حساس است. آنها را رسماً و عملاً ترور سردار شهید سلیمانی را تایید کردند و می‌دانستند ما نسبت به این اقدام آنها عکس العمل نشان می‌دهیم و حتی در واکنش به عکس العمل ما تهدید هم می‌کنند که اگر عکس العمل نشان دهید عکس العمل نشان می‌دهیم و ۵۲ نقطه را می زنیم. عکس العمل محکمی برادران سپاهی انجام دادند. این سیستم رسانه‌ای متاسفانه چون در انحصار آنها است هر طور می‌خواهند راجع هر موضوعی فکر می‌کنند می‌توانند افکار عمومی را جهت بدهند.

وی افزود: بلافاصله بعد از حمله موشکی ایران گفتند اینکه چیزی نبود. گفته بودند که خیلی کارها می‌کنند چند تا موشک زدند که اصلاً معلوم نیست کجا خورده است. کسی که نه زخمی شده و نه کشته است. طوری حرف می‌زنند که انگار ما شهوت این را داشتیم که بزنیم صد تا آدم را بکشیم. ایران رسماً اعلام کرد و پادگان آنها را موشک باران کرد. الان دارند کم کم تلفات را اعلام می‌کنند. چرا که نمی‌توانند خیلی مسایل را مخفی کنند البته هیچکس در این دنیا نمی‌تواند مسایل را مخفی کند.

جهانگیری افزود: ما خودمان یکی از بزرگترین ضربه‌ای که در حادثه سقوط هواپیما خوردیم بیش از سقوط هواپیما و کشته شدند ۱۷۶ نفر انسان محترمی که در این هواپیما بودند، این بود که مسئله را مبهم نگه داشتند و مردم از این مسئله ناراحت شدند. شفاف بودن مهم‌ترین کاری است که باید انجام بگیرد. منطقه و شرایط بین المللی در حال حاضر حساس است و ما در کانون شرایط منطقه‌ای اطراف قرار گرفته‌ایم.

وی درباره برجام گفت: ما نمی‌خواهیم که برجام را به هم بزنیم و رسماً اعلام کردیم که اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکند ما نیز تعهدات خود را کاهش خواهیم داد. علاوه بر این شرایط اقتصادی در حال حاضر بسیار سخت است و ما در دو مقطع ۲ شوک تورمی داشتیم یکی در سال ۹۰ یکی هم در سال‌های ۹۷ و ۹۸ یعنی در یک دهه ۲ شوک تورمی پشت هم دیگر که قدرت خرید مردم را به شدت کاهش می‌دهد که این واقعیتی است که پیش روی ما است. آمریکا حتی به یک کاپیتان کشتی حامل نفت باج داد که کشتی را به جایی که قرار است انتقال یابد نبرد و به جای دیگری منتقل کند که خودش می‌خواهد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: این شرایط بین المللی و منطقه‌ای است که منطقه پرتنشی داریم. در اطراف منطقه ما همه کشورها درگیر هستند. همه دود و آتش و جنگ از آنها می‌آید. عراق, سوریه، لیبی، یمن و افغانستان و ما در کانون این چنین شرایطی قرار گرفته ایم. آمریکایی‌ها از برجام رفتند و ما گام‌های مختلفی برداشتیم. اروپایی‌ها حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند با اینکه می‌دانند ما کشوری نیستیم که برجام را برهم بزنیم. رسماً هم اعلام کردیم که ما در حد موادی که در برجام اختیار دادند که وقتی طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکند اجازه و حق داریم به همان اندازه تعهداتمان را کاهش دهیم که تعهداتمان را به همان نسبت کاهش دادیم.

جهانگیری افزود: امروز شرایط اقتصادی ما نسبت به آن چیزی که آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که می‌توانند آن را دچار فروپاشی کنند، نیست. وضع اقتصاد ما از ثبات، آرامش چه در تولید و صادرات و واردات قرار دارد و همه چیز آن خوب است. امروز هیچ کالایی نیست که ما نتوانیم آن را وارد یا حتی صادر کنیم در حالی که منبع مهم بودجه دولت نفت خام است که از منابع مهم درآمدی است که وقتی کاهش پیدا می‌کند دستگاه‌های دولتی در بودجه خود این کاهش را احساس می‌کنند که چه اتفاقی افتاده است.

وی ادامه داد: گاهی اوقات وقتی گفته می‌شود اقتصاد باید با دنیا ارتباط داشته باشد بعضی‌ها فکر می‌کنند این حرف غیرانقلابی است در حالی که این حرف عین انقلاب است. در این میان اقتصاد یک محیط درونی دارد به این معنا که فضای کسب و کار اصلاح شود، نظام بانکی باید خوب خدمت رسانی کند. همچنین اقتصاد یک بخش پیرامونی دارد و کلیت سیاست‌ها و سیاست‌های خارجی روی اقتصاد تاثیر می‌گذارد. اینکه نتوانیم از دنیا بازار بگیریم و محصولات را صادر یا وارد کنیم روی اقتصاد تاثیر خواهد گذاشت. روندهایی مثل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پنج رویکرد اصلی دارد که یکی از آنها درون‌زایی است یعنی باید از تمام ظرفیت‌های درون کشور استفاده شود. دوم اینکه باید برون‌نگر بوده و با دنیا در تعامل داشته باشیم، در ادامه دانش بنیان، عدالت محور و مردمی بودن از جمله محورهای اقتصاد مقاومتی است.

جهانگیری در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر اولویت اول کشور آموزش و پرورش است و اگر فرصت داده شود می‌تواند تهدیدات را تبدیل به فرصت کند، گفت: آموزش و پرورش جزو هزینه‌های جاری نیست و جزو سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و مقام معظم رهبری هم فرمودند که آموزش و پرورش بهترین نوع سرمایه‌گذاری است. آموزش پرورش یک موضوع فرابخشی که همه بخش‌ها را در برمی‌گیرد و باید مشارکت عمومی در این بخش بیشتر شود.

جهانگیری گفت: شوراهای آموزش و پرورش ظرفیت مهمی است که شکل گرفته و برای تحقق مشارکت عمومی از این شوراها استفاده می‌کند. شورای آموزش و پرورشی موفق است که والدین بتوانند فرزندان خود را بدون هیچ دغدغه‌ای در مدرسه بگذارند.

جهانگیری یادآور شد: در قانون اساسی ایراداتی وجود دارد که باید اختیارات را تفویض کنیم چرا که کشور بزرگی مانند ایران نیاز به تبدیل به اختیارات دارد چون وزیری که در تهران نشسته است نمی‌تواند برای همه شهرستان‌ها و روستاها تصمیم بگیرد و از وزیر آموزش و پرورش هم درخواست می‌کنیم اجازه دهد اقدامات لازم را در استان‌ها انجام دهند و یک تفویض اختیاری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه ۱۷ دستگاه در شورای آموزش و پرورش همکاری می‌کنند، از شهرداری‌ها درخواست کرد که به آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف کمک کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور در پایان گفت: دولت ایران جزو ثروتمندترین دولت‌های دنیاست و این دولت دارای نفت و گاز و منابع طبیعی است که باید از آن به درستی استفاده کند و در بودجه سال ۹۹ هم ۵۰ هزار میلیارد تومان از مولد سازی دارایی‌های دولت درآمد پیش‌بینی کرده‌ایم و هر وزارتخانه می‌تواند دارایی‌های خود را مولد کند و از آن درآمد کسب کند. آموزش و پرورش هم می‌تواند از دارایی‌هایی که دارد استفاده کند و نسبت به حل مشکلات و مسائل خود استفاده کند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!

 پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!
2024-04-14T13:18:23+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پهپاد گرده‌افشان شد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت هوشمند می‌تواند ب...

ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T12:51:47+03:30
فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دس...

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

 ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
2024-04-14T12:38:24+03:30
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد.

رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"

 رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"
2024-04-14T12:38:23+03:30
یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجت...

ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان

 ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
2024-04-14T11:58:31+03:30
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت پهپادهای آشیانه‌دار برای تصویربرداری از مناطق صعب‌العبور شدند.

حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد

 حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
2024-04-14T11:58:31+03:30
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیش...

آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

 آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
2024-04-14T11:58:30+03:30
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی با جدیت بیشت...

شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری

 شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
2024-04-14T11:58:30+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹ مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ ۱۴...

طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی

 طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
2024-04-14T11:58:29+03:30
مرحله اول طرح فجرانه از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. مرحله دوم آن از ۲۰ اسفند تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت و مرحله سوم نیز از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردی...

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی

 التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی
2024-04-14T11:58:29+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان زخم‌پوش نانویی تولید کرده که می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی کمک کند. این پانسمان باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسری...

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

 ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
2024-04-14T11:58:29+03:30
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه ...

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

 مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
2024-04-14T11:58:28+03:30
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود...

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

 تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
2024-04-14T11:31:56+03:30
معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

 امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
2024-04-14T11:31:55+03:30
دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می‌کنند.

ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست

 ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست
2024-04-14T11:31:54+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

 ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
2024-04-14T11:31:54+03:30
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت‌نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشه...

چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟

 چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
2024-04-14T11:31:54+03:30
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۳۷ درصد زائران شیعه حج تمتع امسال، مرد و ۴۷ درصد زائران شیعه را زنان تشکیل می‌دهند.

افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو

 افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
2024-04-14T11:31:54+03:30
طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و اف...

انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان

 انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
2024-04-14T11:31:53+03:30
رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به عدم توجه مدیریت شهری به معلولان انتقاد کرد.

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T11:31:53+03:30
شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگی...

"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند

 "زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران مسلح در اتوبان صدر خبر داد.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

 "برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
2024-04-14T11:31:52+03:30
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که برقی کردن حمل و نقل عمومی و ارتقای سیستم احتراق خودروهای داخلی باعث می‌شود تا هوای مطلوبی که در این فروردین تجربه می‌کنیم...

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات

 فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی

 احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
2024-04-14T11:31:52+03:30
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مج...

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)