میرنیوز

بیشتر از متهمان به عملیاتشان اشراف داریم/ اکثر استعلامات بانکی کاذب بود

بیشتر از متهمان به عملیاتشان اشراف داریم/ اکثر استعلامات بانکی کاذب بود 2020-07-18T13:10:24+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، سیزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۲۱ متهم کلان ارزی، صبح امروز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

قاضی مسعودی مقام در ابتدای جلسه ضمن تفهیم مواد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آئین دادرسی کیفری از متهم شهرخی خواست در جایگاه حاضر شود.

در ابتدای این جلسه شهرخی در جایگاه قرار گرفت و گفت: درباره برات اسنادی به مبلغ ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو به شرکت معتمد دنیای پارسه تمام جوانب را بررسی کرده بودیم. این برات بدون تعهد بود و در صورتی که ارز از سوی بانک مرکزی تخصیص نمی‌یافت، هیچ‌گونه تعهدی نداشتیم.

وی افزود: اعتبارسنجی درباره این شرکت انجام شده بود. اعتبارسنجی با توجه به نوع تسهیلات متفاوت است و در دو مرحله ریالی و ارزی پرونده را بررسی کردیم. مهمترین بخش اعتبارسنجی صورت‌های مالی شرکت بوده است. سرمایه شرکت و گردش عملیات شرکت در آن زمان بالغ بر سه هزار میلیارد تومان بوده است. نسبت حقوق صاحبان سرمایه به کل دارایی شرکت که یکی از شاخصه‌های مهم است نشان از آن داشت که این شرکت ۲۵.۵ درصد قدرت مالکانه داشته است.

متهم شهرخی اضافه کرد: بانک مرکزی هیچ حساسیتی درباره رفع تعهد ارزی در آن زمان نداشت و ما هیچ وقت در آن مقطع زمانی اگر تعهد ارزی رفع نشده بود نه برای این شرکت و نه برای شرکت‌های دیگر متوجه آن نمی‌شدیم.

این متهم در ادامه با اشاره به برخی فشارها و اختلاف‌هایی که بین ارکان بانک برای تخصیص ارز وجود داشت گفت: در شعبه پردیس این موضوع مطرح بود که، چون بانکداری شرکتی آن را معرفی کرده است خود آن‌ها باید اقدامات لازم را انجام می‌دادند و شعبه در این زمینه مقاومت می‌کرد. هیچ پیشنهادی از سوی شعبه انجام نداده‌ایم. هر اقدامی انجام دادیم در حد وظایف کمیته شرکتی بوده است و آقایانی که امروز می‌گویند ما مخالف بودیم چرا صورتجلسه را امضا کردند؟

در ادامه جلسه دادگاه قاضی مسعودی مقام خطاب به متهم شهرخی گفت: اینکه گفتید برای تخصیص ارز فشار می‌آوردند و ارکان بانک با یکدیگر اختلاف داشتند مربوط به چه کسانی است؟

متهم شهرخی گفت: اداره بانکداری شرکتی یعنی مبارکی با اداره اعتبارات بانک از برج ۸ تا برج ۱۲ چک‌های شرکت که برگشت می‌خورد را رفع سو اثر می‌کردند.

قاضی خطاب به متهم شهرخی بیان کرد: شما که در جلسه قبل گفتید اگر از تخلفات شرکت آگاه بودید اقدام به تخصیص ارز نمی‌کردید.

متهم شهرخی تصریح کرد: من وقتی کیفرخواست را خواندم تازه متوجه اوضاع شرکت شدم.

در ادامه قاضی مسعودی مقام گفت: همین تفاوت دلار و یورویی که شما می‌گوئید سه هزار و ۲۰۰ و سه هزار و ۴۰۰ بود، می‌شود ۷۰۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال یعنی ۷۰ میلیارد تومان این‌ها شاید برای شما پول نباشد. این رقم‌ها تفاوت دارد، اینکه ما ارز را از دولت بگیریم و در بازار بفروشیم، تفاوت قیمت دارد. حواله تفاوت قیمت دارد. ماندگاری ارز در خارج از کشور تفاوت قیمت دارد. کل این مطالب را که شما می‌گوئید ما اشراف کامل داریم. ما کارشناسی‌های لازم را انجام داده‌ایم. شما باید موارد خلاف را که در این فرآیند متوجه شدید، اعلام می‌کردید. مواردی که در اعتبارات اسنادی و حواله و ال سی روتین است، دادگاه و دادسرا اشراف کامل دارند. شما سو جریانی که وجود داشت را توضیح دهید.

قاضی مسعودی مقام افزود: من این تذکر را به دیگر متهمان هم می‌دهم، ما بیشتر از آن‌ها به عملیاتشان اشراف داریم. ده‌ها کارشناس رسمی در حوزه‌های مختلف داریم، این‌طور نیست متهمان مطالبی را بگویند و ما بگوییم چشم چرا که خیلی از مطالب را کذب و خلاف واقع مطرح می‌کنند. در رابطه با بانکداری شرکتی کذب می‌گویند و همه چیز را وارونه جلوه می‌دهند تا مسئولیت را به دیگران واگذار کنند این امر صحیح نیست. در مورد عملیات بانکی، ما همه موارد را بررسی کردیم اعم از تغییر ذی نفع، تغییر کالا و. هیچکدام از آن‌ها مجوز قانونی از بانک مرکزی ندارند. بانک مرکزی اصلاً نمی‌تواند این اقدامات را انجام دهد کارهایی که همه آن‌ها خلاف است و دارد انجام می‌گیرد و باید جلوی آن‌ها را بگیرند و همه آن‌ها در قبال رشوه و زیرمیزی است.

قاضی مسعودی مقام تصریح کرد: در زمان بانک مرکزی سابق، تماماً اتفاق افتاد تماماً خارج نویسی شد. ما استعلامات بانک‌ها را هم نگاه کردیم، بیشتر این استعلامات کذب است و در آن‌ها مطالب واقعی درج نشده. فکر کردند به ما برگه دادند و همه چیز تمام شد. در این پرونده ۲۰ کارشناس رسمی در حال کار کردن هستند فلذا اگر کسی بخواهد مطالب کذب ارائه دهد، هیچ‌گونه تأثیری ندارد. هم دادگاه و هم دادسرا به حقوق اقتصادی اشراف کامل دارند لذا متهمین از پرداختن به مطالب کذبی که به تصورشان موجب انحراف از دادرسی می‌شود خودداری کنند چرا که ما اشراف کامل داریم. وقتی دادگاه‌ها در مواردی مشابه آرای ۱۰۰۰ صفحه‌ای صادر کرده‌اند یعنی به این موضوعات اشرافیت کامل دارند یعنی مطالب را دانه به دانه بررسی می‌کنند لذا آنچه از شما خواسته می‌شود بیان واقعیت‌ها و پشت پرده‌های قضیه است این امر است که می‌تواند از مسئولیت شما بکاهد و نقش شما را در این فرآیند مشخص کند.

در ادامه متهم شهرخی گفت: آقای قاضی همه مطالبی که شما ذکر کردید کاملاً درست است از زمانی که شرکت به شعبه معرفی شد، من در جریان قرار گرفتم و در جریان اتفاقات پیش از معرفی شرکت به شعبه نیستم. من تازه زمانی که کیفرخواست صادر شد از روند کاری شرکت مزبور آگاهی یافتم.

قاضی گفت: الان که متوجه شدید، ایراد چه بود؟

متهم شهرخی گفت: اسناد حمل را ارائه دادند، اما کالایی نیامد و هنوز هم برایم سوال است چرا کالایی نیامد این‌ها یا باید ارز را به سیستم باز می‌گرداندند و یا کالا وارد کشور می‌کردند و من مدام پیگیر این موضوع شدم.

این متهم افزود: در بارنامه، مبلغ اسناد نمی‌آید. تعرفه گمرکی کالا عوض شد و ما از وزارت صمت استعلام کردیم و آن‌ها پس از استعلام از وزارت جهاد کشاورزی اعلام کردند تعرفه کالایی صادر شده و ماشین آلات کشاورزی وارد شده است.

قاضی مسعودی مقام پرسید: با همین ارزی که شما تخصیص دادید آن کالا وارد شد؟

متهم شهرخی گفت: اسناد را به من تحویل نداند.

قاضی گفت: قطعاً با همان ارز نیست.

متهم شهرخی گفت: خودشان اعلام کردند ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو ماشین آلات کشاورزی وارد کردند.

قاضی گفت:، ولی این ارزی که شما تخصیص دادید نیست.

متهم شهرخی گفت: نه ارزی که ما دادیم وون کره بود.

در ادامه نماینده دادستان گفت: آقایان ارز را گرفته‌اند و در آن بازه زمانی فروخته‌اند و از تفاوت ارز دولتی و ارز آزاد منفعت کسب کرده‌اند. قابل توجه اینکه گواهی بازرسی که صادر شده است متعلق به یک شرکت سوئیسی است. گواهی صوری این شرکت را در یک پرونده دیگری دیده‌ایم گواهی صوری صادر شده توسط این شرکت با این سابقه بوده است.

وی ادامه داد: متهم پایسته مسئول شعبه بوده و باید بر روند ارزی و ریالی نظارت می‌کرد. بر اساس اقاریر یکی از متهمان ریال تأمین شده برای بانک توسط متهم بصیرانی بوده است. این متهم اقرار کرده تقریباً ۲۵ میلیون یورو از بانک رفاه گرفته شده است. مبلغ ریالی آن توسط بصیرانی تأمین شده و سپس فروخته شده است. از این بابت سهم بصیرانی ۵ درصد و سهم اسد بیگی ۶ درصد بوده است.

نماینده دادستان بیان کرد: مصوبه بانکداری شرکتی وجود نداشته است و تضمین‌ها یک ماه بعد گرفته شده است سوال این است که چرا از اداره تعهدات بانک مرکزی استعلام نشده است؟

متهم شهرخی پاسخ داد: بانک مرکزی یکسری شرکت‌ها را مجاز معرفی می‌کند. شرکت بازرسی که در آن زمان گواهی بازرسی از مبدا را انجام داده است توسط بانک مرکزی معرفی شده بود. موضوع اعتبارسنجی را شعبه باید انجام می‌داد. کار من در چارچوب قانون بوده است و کم کاری انجام نداده‌ام. اگر شعبه بازاریابی می‌کرد پروسه دیگری داشت. این کار از سوی بانکداری شرکتی به ما اعلام شد. در شعبه کار پنهانی نمی‌توان انجام داد و در تمام کارها رئیس و شعبه در جریان بوده است. روزی که مبارکی تماس گرفت اداره بین‌الملل نیز همان روز تماس گرفت تا بگوید فردا جلسه تشکیل شود. من با این شرکت هیچ مشارکت و معامله ارزی نداشتم.

قاضی خطاب به متهم شهرخی گفت: قبول دارید این موضوع توسط مبارکی تسریع شده است؟

متهم شهرخی پاسخ داد: بله از سوی او تماس داشته‌ام.

نماینده دادستان خطاب به متهم گفت: در جلسه ۱۵.۸ متهم منتظری بود؟

این متهم گفت: در جلسه امور اداری امور بین‌الملل بود. در جلسه بانکداری شرکت هم بود البته فکر می‌کنم، اما در جلسه ۱۵.۸ نبود.

نماینده دادستان گفت: مبارکی با شما چند تماس داشته است؟

متهم شهرخی گفت: دو تماس داشته است در تماس اول شرکت هفت تپه را معرفی کرده است در تلفن دوم که صبح روز ۱۵.۸ بوده است گفته است کار شرکت را انجام دهید و پرونده بسته شود.

در این بخش از جلسه دادگاه نماینده دادستان گفت: جناب آقای قاضی سهم متهم پایسته و شهرخی در پروسه بانک رفاه اندک است و من تقاضای تخفیف در مجازات را دارم.

در ادامه این جلسه دادگاه وکیل متهم شهرخی در جایگاه قرار گرفت و اعلام کرد: مراتب دفاع در لایحه‌ای تقدیم می‌شود.

خبر در حال تکمیل است…

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.

موج آنفلوانزا کاهشی شد/ آخرین وضعیت شیوع کرونا در ایران

 موج آنفلوانزا کاهشی شد/ آخرین وضعیت شیوع کرونا در ایران
2024-02-26T06:00:44+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان این‌که حدود دو تا سه درصد موارد دارای علائم سرماخوردگی، مبتلایان کرونا هستند، گفت: موج آنفلوانزا رو ب...

اجرای نورپردازی سه‌بعدی و نورافشانی در پایتخت

 اجرای نورپردازی سه‌بعدی و نورافشانی در پایتخت
2024-02-26T06:00:44+03:30
همزمان با میلاد با سعادت امام زمان(عج)، ویدئومپینگ و نورافشانی ویژه‌ای در مناطق مختلفی از پایتخت برگزار خواهد شد.

ناتوانی سازمان هواشناسی در پیش‌بینی بلندمدت آب‌وهوا

 ناتوانی سازمان هواشناسی در پیش‌بینی بلندمدت آب‌وهوا
2024-02-26T06:00:43+03:30
کارشناس هواشناسی با ابراز "آبان امسال پیش‌بینی ورود هوای سرد به کشور طی بهمن را انجام داده بودم."، گفت: چرا سازمان هواشناسی توان انجام پیش‌بینی بل...

واریز ۴۰۰۰۰۰ تومان به حساب مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار زیر ۲ سال در ۸ استان

 واریز ۴۰۰۰۰۰ تومان به حساب مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار زیر ۲ سال در ۸ استان
2024-02-26T06:00:43+03:30
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ مرحله سوم طرح ملّی یسنا خبر داد و گفت: در این طرح مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب مادران باردا...

اعتبار ۲۲۰۰۰۰ تومانی شامل کدام خانواده‌های ایرانی می‌شود؟

 اعتبار ۲۲۰۰۰۰ تومانی شامل کدام خانواده‌های ایرانی می‌شود؟
2024-02-26T06:00:43+03:30
بنا بر اعلام وزارت رفاه، اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی طرح "فجرانه" کالابرگ شامل ۷ دهک درآمدی خواهد شد.

فعالیت میادین "میوه و تره‌و‌بار و مراکز منتخب معاینه فنی خودرو تهران" در روز یکشنبه

 فعالیت میادین "میوه و تره‌و‌بار و مراکز منتخب معاینه فنی خودرو تهران" در روز یکشنبه
2024-02-26T06:00:42+03:30
شهرداری تهران نحو فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو و میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در روز تعطیل رسمی ۶ اسفندماه را اعلام کرد.

"ماه‌نورد آمریکایی" روی ماه چپ کرد!

 "ماه‌نورد آمریکایی" روی ماه چپ کرد!
2024-02-26T06:00:42+03:30
ماه‌نورد آمریکایی اودیسیوس که حامل تجهیزات ناسا بود در لحظه فرود بر روی ماه، واژگون شده است.

"سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی" ضرورتی برای عصر حاضر

 "سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی" ضرورتی برای عصر حاضر
2024-02-26T06:00:41+03:30
رییس شورای سیاست‌گذاری پنجمین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی گفت: اهمیت و ضرورت برگزاری همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای، ارتقای سواد رسانه‌ای و سو...

انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله در پایتخت + عکس

 انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله در پایتخت + عکس
2024-02-26T06:00:40+03:30
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله خبر داد.

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:40+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

شرایط جوی مساعد نیست؛ از سفر پرهیز کنید/ ترافیک جمکران تحت مدیریت است

 شرایط جوی مساعد نیست؛ از سفر پرهیز کنید/ ترافیک جمکران تحت مدیریت است
2024-02-26T06:00:39+03:30
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه شرایط جوی اکثر محورها برای سفر مساعد نیست از مردم درخواست کرد تا پایدار شدن شرایط جوی از سفر پرهیز کنند.

تعطیلی مدارس برخی مناطق استان تهران در روز دوشنبه ۷ اسفند

 تعطیلی مدارس برخی مناطق استان تهران در روز دوشنبه ۷ اسفند
2024-02-26T06:00:39+03:30
مدارس ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم)  شهرستان‌‌‌ فیروزکوه در نوبت صبح روز دوشنبه ۷ اسفند غیرحضوری شد.

ساعت کاری ادرات در روز دوشنبه تغییر نکرده است

 ساعت کاری ادرات در روز دوشنبه تغییر نکرده است
2024-02-26T06:00:39+03:30
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران اعلام کرد: ساعت کاری ادارات فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه تغییر نکرده است.

ایران رتبه دوم "فرونشست" جهان شد!

 ایران رتبه دوم "فرونشست" جهان شد!
2024-02-26T06:00:38+03:30
نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که "ایران" دومین کشور دنیا از نظر نرخ و سومین کشور از نظر مساحت فرونشست در جهان است!

بهبود نسبی "دریاچه ارومیه" تا چه زمانی دوام می‌آورد؟

 بهبود نسبی "دریاچه ارومیه" تا چه زمانی دوام می‌آورد؟
2024-02-23T13:54:08+03:30
با توجه به افزایش ۴۳ درصدی بارش‌ها در حوضه آبریز ارومیه و همچنین رهاسازی آب از سد مهاباد، شرایط دریاچه ارومیه تا حدودی بهبود پیدا کرده، اما سؤال این است که ...

کتاب "واژه‌نامه‌ی روابط عمومی و تبلیغات" منتشر شد

 کتاب "واژه‌نامه‌ی روابط عمومی و تبلیغات" منتشر شد
2024-02-23T13:27:21+03:30
کتاب "واژه‌نامه روابط عمومی و تبلیغات" به کوشش بابک سپاس‌مقدم منتشر شد.

وضعیت هوای تهران ۱۴۰۲/۱۲/۰۴؛ همچنان در مدار "ناسالم برای گروه‌های حساس"

 وضعیت هوای تهران ۱۴۰۲/۱۲/۰۴؛ همچنان در مدار "ناسالم برای گروه‌های حساس"
2024-02-23T13:27:20+03:30
هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

آلودگی هوا منجر به افزایش ۲ برابری موارد ابتلا به "آلزایمر" می‌شود!

 آلودگی هوا منجر به افزایش ۲ برابری موارد ابتلا به "آلزایمر" می‌شود!
2024-02-23T13:27:20+03:30
نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که آلودگی هوای ناشی از ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون از عوامل اصلی بروز آلزایمر در کلان‌شهرهاست.

وزیر بهداشت در قطر: ایران از کشورهای سرآمد منطقه در حوزه سلامت است

 وزیر بهداشت در قطر: ایران از کشورهای سرآمد منطقه در حوزه سلامت است
2024-02-23T13:27:19+03:30
وزیر بهداشت در جریان سفر به قطر و دیدار با جامعه سلامت ایرانی مقیم در این کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران از کشورهای سرآمد منطقه در حوزه سلامت به شمار می‌رود.

ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محله‌های "مرتضی‌گرد و خلازیر" متوقف شد

 ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محله‌های "مرتضی‌گرد و خلازیر" متوقف شد
2024-02-22T19:54:03+03:30
شهردار منطقه ۱۹ از توقف ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در محله‌های مرتضی‌گرد و خلازیر خبر داد.

فعالیت ۲۷۰۰۰۰ پرستار در ایران/ نیاز به جذب سالانه ۱۵۰۰۰ پرستار برای جبران کمبود نیرو

 فعالیت ۲۷۰۰۰۰ پرستار در ایران/ نیاز به جذب سالانه ۱۵۰۰۰ پرستار برای جبران کمبود نیرو
2024-02-22T19:54:02+03:30
رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به فعالیت بیش از ۲۷۰ هزار پرستار در ایران، گفت: نیازمندیم تا سالانه ۱۵هزار نفر برای جبران کمبود نیروی انسانی جذب شوند.

عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان واریز شد

 عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان واریز شد
2024-02-22T19:54:02+03:30
عیدی تمامی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به حساب آنها واریز شد.

۲ هفته از طرح کالابرگ "فجرانه" گذشت؛ صف‌ها همچنان پابرجاست

 ۲ هفته از طرح کالابرگ "فجرانه" گذشت؛ صف‌ها همچنان پابرجاست
2024-02-22T15:14:01+03:30
طرح کالابرگ "فجرانه"، با هدف حمایت از خانواده‌های دهک‌های اول تا هفتم، از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده است. با وجود گذشت بیش از دو هفته از آغاز این طرح، خ...

اجرای تونل نوری ۶۰ متری در میدان امام خمینی(ره) + عکس

 اجرای تونل نوری ۶۰ متری در میدان امام خمینی(ره) + عکس
2024-02-22T13:54:04+03:30
به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت تونل نوری ۶۰ متری در میدان امام خمینی(ره ) مقابل ساختمان بلدیه اجرا شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)