میرنیوز
به گزارش خبرگزاری مهر، محسن طارمیان معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: شورای شهر تهران در سالهای گذشته مصوباتی مبنی بر دیجیتال سازی و ایجاد سازههای نوین تبلیغاتی داشته است اما در دورههای گذشته مدیریت شهری، این مصوبات اجرایی نشده و ما در این دوره مدیریت شهری تلاش کردهایم این اتفاق عملی شود.
معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران تعداد سازههای تبلیغاتی پایتخت را سه هزار سازه دانست و اعلام کرد: سازمان زیباسازی با منتشر کردن فراخوانی در تلاش است ۱۰۰ سازه تبلیغاتی از این ۳۰۰۰ سازه را که شامل عرشه پلها، بیلبوردهای تبلیغاتی، برائت بورد و استرا بورد است و در بخشهای مختلف پایتخت پراکندگی دارد را دیجیتالی کند. پروژه دیجیتالسازی، احتمالاً تا یک ماه آینده در سطح پایتخت اجرایی خواهد شد و تا پایان سال نیز ما در سطح شهر تهران صد سازه سنتی را به سازه دیجیتالی تبدیل خواهیم کرد.
وی ایجاد نمایشگرهای سه بعدی جدید را دستاورد دیگری از سازمان زیباسازی دانست و ادامه داد: همزمان با پروژه دیجیتالی کردن سازههای سنتی به سازههای مدرن، سازمان زیباسازی در حال برنامهریزی برای ایجاد ۴۰ سازه سه بعدی در پایتخت است که به لحاظ زیر ساختی جذابیت بصری بسیار بالایی نسبت به سایر سازههای تبلیغاتی دارد. نمایشگرهای سه بعدی، اتفاق خوب و بزرگی در صنعت تبلیغات ایران است. برندهای ایرانی با توجه به اهمیت تولید داخلی از طریق این سازهها میتوانند با جذابیتهای بیشتری کالا یا خدمات خودشان را به مردم معرفی کنند.
طارمیان خبر از رونمایی اولین سازه سه بعدی در اواخر آبان ماه داد و اضافه کرد: اولین سازه سه بعدی در میدان تجریش در حال نصب و جایگذاری است و تا اواخر آبان ماه به بهرهبرداری میرسد.
وی در توضیح سازههای سه بعدی بیان کرد: تولید محتوای سازههای سه بعدی بسیار هزینهبر و متفاوت با سازههای سنتی و مدرن است و در ایران چون برای اولین بار است که این سازهها در حال راه اندازی است، تولید کننده محتوا برای این سازهها وجود ندارد. اما ما برای راه اندازی این سازهها از تولید کنندگان محتوای خلاق دانشبنیان استفاده کردهایم. تولید کنندگان محتوای سازههای سه بعدی در تلاشند تیزرهای جذاب سه بعدی از تولیدکنندگان داخلی و همچنین از فعالیتهای شاخص مدیریت شهری جدید مثل اپلیکیشن شهرزاد، تاکسیهای برقی و طرح نوماند و … طراحی کنند.
معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهر تهران اظهار کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت تهران و محدودیتهای مکانیابی این نمایشگرها و محل دید مخاطبان در تهران، ۴۰ سازه سه بعدی تبلیغات تجاری تا اوایل سال آینده در سطح پایتخت نصب و جانمایی شوند.
منبع : خبرگزاری مهر
بارگیری ۵ هزار تخته پتو و ۲۰ تن مواد غذایی برای کمک به مردم مظلوم لبنان
مطالبه بازنشستگان از دولت باید کنترل تورم باشد
لزوم اصلاح نظام بنگاهداری در صندوقهای بازنشستگی
بیش از ۶ هزار هکتار بافت فرسوده در تهران در مسیر نوسازی
برگزاری رزمایش دریایی محمد رسول الله ۳ مرزبانی فراجا در آب های عمان
کشف بیش از ۷ میلیون لیتر انواع فرآوردههای نفتی قاچاق
شناسایی و انهدام باند جاعلان اسناد و املاک موروثی میلیاردی
صدور رای برای نتانیاهو و گالانت یعنی شکست بزرگ آمریکا
١٠ هزار وکیل در دیوان کیفری بین المللی علیه نتانیاهو گزارش ارائه کردند
تعاونی تامین نیاز واحدهای بومگردی با رویکرد صنایعدستی تشکیل شد
هلال احمر ایران تعهد پایداری به اقدامات بشردوستانه دارد
اجرای بیش از ۲ هزار تن آسفالت در معابر پایانههای مسافری جنوب
موحدی: ضارب امام جمعه کازرون سابقه بمبگذاری داشت
ماجرای اخراج دانشجویان دانشگاه فرهنگیان چه بود؟
خبرنگار مهر سفیر «اطلاع رسانی سلامت در حوادث و بلایا» شد
تفکر بسیجی، بنبستشکن در مسیر مقابله با جبهه استکبار است
اژهای: گاهی برخی گرانیها باعث مسائل روانی برای جامعه هستند
ایجاد ورودیهای جدید برای ایستگاههای متروی مصلا و شهیدبهشتی
حسینی: جریمههای رانندگی مستند با تصاویر پلاک خودرو صادر میشود
دبیرکل و معاون امور بینالملل هلالاحمر عازم بیروت شدند
اژهای: به قولهایی که میدهید عمل کنید
اژهای: تأثیر گرانی بر امنیت اجتماعی جامعه؛ به قولهایی که میدهید عمل کنید
فرهنگ نماز باید توسعه پیدا کند
دستگیری گروگانگیران اتباع خارجی
۱۷ نفر در تصادف اتوبوس در شرق برزیل کشته شدند
۱۳ کشته و ۱۸ زخمی بر اثر رانش زمین و سیل در اندونزی
زاکانی: حمل و نقل عمومی از ۳۴ درصد به ۷۰ درصد ارتقا مییابد
آیلیگ ، یک نرم افزار هیجان انگیز
فضاهای حاشیه رود دره اوین به مجموعه گردشگری باغ سبز تبدیل میشود
رئیس جدید پلیس امنیت عمومی فراجا منصوب شد