میرنیوز

مردم باید درجریان دخل‌وخرج کشور باشند و برآن نظارت کنند

مردم باید درجریان دخل‌وخرج کشور باشند و برآن نظارت کنند 2023-01-16T20:57:45+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دیوان محاسبات کشور که عصر امروز (دوشنبه، ۲۶ دی ماه) در محل دیوان محسابات کشور برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) گفت: این جلسه، جلسه تکریم و معرفی است و وظیفه حقوقی و حقیقی همه ما این است که از تلاش‌ها و مجاهدات عزیزان تقدیر و تشکر کنیم. اولاً خدا قوت می‌گویم هم به جناب آقای دکتر بذرپاش و هم به یکایک همکاران خودم در مجموعه دیوان محاسبات که تلاش کردند و راهی را پیش گرفته‌اند که امید به آینده را بیشتر کرده و امیدوارم با همین روحیه کار پیش رود و انشاالله سرعت و تدوام داشته باشند.

وی افزود: بدون شک برادر عزیزم جناب آقای دستغیب هم که مشغول خدمت در این مجموعه شدند با توجه به آن سابقه آشنایی که بیش از ۱۶ و ۱۷ سال از نزدیک با ایشان دارم و در موضوعات مختلف آشنا هستم و شناخت و تسلطی که بر مجلس دارند که بسیار مهم و جدی است و در همین جهت هم ایشان قبل از ورود من به مجلس در مجلس یازدهم همکاری جدی با من داشتند و تا روز انتخاب‌شان در اینجا، مشاور من بودند، مطمئنم که ان‌شاءالله با وقت‌‎گذاری و منحصر شدن در دیوان بتوانند این کار را ارتقا دهند و پیش ببرند و یکی از مشکلات جدی کشور که می‌تواند بخش عمده‌ای از ناکارآمدهای‌ها را حل و فصل کند به کمک یکایک عزیزان، عزیزانی که در استان‌ها مستقر هستند و عزیزانی که در مرکز هستند بتوانند وظایفی که قانون اساسی بر عهده آن‌ها گذاشته انجام دهند و بُعد نظارتی را به بهترین شکل خودش پیش ببرند.

منابع انسانی و افراد متخصص از مهم‌ترین ویژگی‌های دیوان محاسبات کشور است

وی با اشاره به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دیوان یعنی منابع انسانی و افراد متخصص دیوان، عنوان کرد: دیوان محاسبات مجموعه‌ای است که با تعهد، تخصص، وجدان و ورزیدگی می‌توان در آن ایفای نقش کرد. همه جا منابع انسانی نقش جدی و اساسی دارد و بدون شک در مجموعه دیوان از یک کارشناس تا بالاترین سطح مدیریتی و تخصصی، نقش‌های کلیدی و بی نظیری دارند.

دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها دو رکن رکین مجلس شورای اسلامی هستند

قالیباف با بیان اینکه مجلس دو بال جدی و اساسی دارد که آنها ابزار و دستگاه‌هایی هستند که کار مجلس را پیش می‌برند و به آنها کمک کرده و ذهن و نگاه نمایندگان را متوجه وظایف خود می‌کنند، ابراز داشت: در حوزه قانونگذاری، مرکز پژوهش‌های مجلس و در حوزه نظارت دیوان محاسبات کشور است که به عنوان دو رکن رکین مجلس هستند و اگر آنها وظایف خود را به دقت انجام دهند بسیار مؤثر خواهند بود که حضرت آقا نیز همین توقع را دارند که از جمله آن نظارت‌های مؤثر، کنترل‌های جدی و عالمانه است و تأکید دارند که در کار نظارت به جای رفتار مچ‌گیرانه، به شکل دستگیرانه عمل شود.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: حضرت آقا اثربخشی و اثرگذاری را از مجموعه دیوان توقع دارند که بتواند در نظام مدیریتی کشور این اثرگذاری را داشته باشد. به خصوص در ملاقات اخیر نیز تأکید بر شرکت‌های دولتی داشتند.

۹ شرکت دولتی کشور قریب به ۷۰ درصد ظرفیت مالی را در اختیار دارد / در حوزه دخل و انفال دچار آسیب‌هایی هستیم

وی در ادامه با بیان اینکه ۹ شرکت قریب به ۷۰ درصد ظرفیت مالی را دارد، عنوان کرد: اگر به این بحث‌ها متمرکز شویم طبیعتاً می‌توانیم این اثرگذاری را داشته باشیم.

قالیباف در ادامه با بیان اینکه نگاه من مدیریتی است و نگاه شما کارشناسی، تکنیکی و تاکتیکی دقیق است، عنوان کرد: امروز در رسیدگی‌ها، آمارها و داده‌ها، هم دخل و هم خرج مهم است. امروز در حوزه دخل دچار آسیب‌هایی هستیم. در حوزه انفال دچار آسیب‌هایی هستیم که باید به آن توجه کنیم و در این حوزه دقیق و برخط باشیم و باید در سطوح مختلف ملی، استانی، دستگاهی، اعتباری و تسهیلاتی به این موضوع نگریسته شود و این هاست که می‌تواند ما را در حوزه نظارتی مسلط کند و مجلس رسالت اصلی خود در این حوزه را انجام دهد.

دیوان محاسبات به صورت برخط می‌تواند از هر حرکت سوئی پیشگیری کند

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان دیوان محاسبات را نهاد مالی، تخصصی و حقوقی دانست و افزود: قطعاً دیوان با یک بررسی عالمانه و بدون سوگیری می‌تواند بیشترین کمک را به دولت، مجلس و همه مدیران کند. اگر دیوان برخط باشد قادر است از هر حرکت سوئی در مجموعه که به سیستم خلل وارد می‌کند پیشگیری کند و در صورت بروز هر اتفاقی می‌تواند به وقت و به جای خود به آن رسیدگی کرده و تصمیم گیری کند. البته گاهی آنقدر در این بحث‌ها تأخیر به وجود می‌آید که از موضوعیت می‌افتد.

وی در ادامه با بیان اینکه همین طور که تهیه گزارش‌های تفریغ بودجه پیش از زمان‌های مقرر یکی از کارهای خوب و جدی بود که در این دو سال و نیم اتفاق افتاد، عنوان کرد: البته تفریغ بودجه در حوزه کیفی سازی و عمق بخشی نیاز به توجه دارد و همچنین باید پیشنهادات کارساز در تصمیم گیری ها و نظارت و اصلاح امور و قانونگذاری داشته باشیم که به ما کمک کند.

مردم‌پایه بودن دیوان یعنی مردم بر دستگاه‌های کشور نظارت کنند

قالیباف با اشاره به دنبال کردن موضوع شفافیت در مجلس، عنوان کرد: یکی از وظایف دیوان در این حوزه ارائه گزارش به مجلس و مردم است. نگاه مردمی سازی که در دیوان به عنوان مردم پایه بودن دنبال می‌شود به معنای نظارت مردم بر دستگاه‌های کشور است تا دخل و خرج را به صورت شفاف ببینند و بر آن نظارت کنند.

رئیس مجلس در ادامه با تأکید بر توجه نظارت بر اموری که ممکن است مغفول مانده باشد و یا اموری که در چگونگی حل آن راهکاری وجود ندارد، اظهار کرد: مثلاً در بخشی تخصیص بودجه صد و اندی درصد بود درحالی که در بخشی دیگر تخصیص بودجه حداقل تا آبان ماه، صفر بود آن هم در موضوع اشتغال.

دیوان محاسبات تنها جایی است که می‌تواند اثربخشی تخصیص بودجه را دنبال کند

وی افزود: تنها جایی که می‌تواند اثربخشی تخصیص را صورت دهد و به موقع مجلس را مطلع کرده و جلوی ایرادات را بگیرد دیوان است. چرا سرگشته و بلاتکلیف باشیم و به بیرون نگاه کنیم وقتی دیوان محاسبات را داریم.

قالیباف ادامه داد: در حقیقت شما هم در تأمین بودجه و درآمد آن، هم در تصویب و تفریغ بودجه می‌توانید به ما کمک کنید و هم با نظارت برخطی که قانون به شما اجازه آن را داده است می‌توانید تخصیص مؤثر را پیگیری کنید.

ناترازی به دلیل نبود منابع نیست به دلیل عدم دقت به قانون یا سلیقه‌ای عمل کردن است

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه توجه به حسابرسی مبتنی بر عملکرد از موضوعات مهم دیگر است، بیان داشت: ما حتماً به دنبال اصلاح ساختار بودجه هستیم و همه امکانات خود را برای اجرای آن در برنامه ۵ ساله هفتم جمع کرده ایم اما همین چند نکته می‌تواند بخش قابل توجهی از کسری و ناترازی عملیاتی را اصلاح کند که برخی از آنها به دلیل عمل نکردن به قانون و یا سلیقه‌ای عمل کردن به قانون است لذا ناترازی به دلیل نبود منابع نیست.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت هوشمندسازی، شفاف سازی، کارآمدسازی و مردمی سازی که کلید حل این مسائل بوده و باید با هم پیش برود، گفت: این شاخصه‌ها زمانی می‌تواند کارآمد باشد که بر بستر هوشمندسازی حرکت کند. من با تجربه این را عرض می‌کنم بسیاری از نابسامانی‌های مدیریتی، و بی انضباطی مالی و ضعف مدیریتی را در هر بخشی که توفیق حضور داشتم، چه از مجموعه وسیعی همچون قرارگاه سازندگی، چه در حوزه نیروهای مسلح و چه بیرون از آن در شهرداری، نیروی انتظامی و هر کجا که بودم با تکیه بر هوشمندسازی توانستیم برطرف کنیم و موفقیت‌هایی را کسب کنیم لذا امروز نیز باید در این مسیر حرکت کنیم.

قالیباف در ادامه صیانت از مدیران توانمند و پاکدست نیز را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: مجدداً تأکید می‌کنم که باید از تخلفات پیشگیری کرد اما اگر پدیده زشت و خلاف قانونی نیز رخ داد بین بروز تخلف و رسیدگی به این بی قانونی باید حداقل زمان صرف شود که اگر نشود آفت‌هایی دارد.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان ادامه داد: رعایت انصاف، عقلانیت، حفظ کرامت مدیران و حفظ حرمت عوامل اجرایی نیز که در سختی‌های موجود تلاش می‌کنند نباید نادیده گرفته شود چرا که سرمایه‌های تخصصی نظام هستند و حفظ این سرمایه‌ها برای یکایک ما واجب است که به آن اهمیت داده شود. بارها این موضوع را در سرکشی‌های نظارتی استانی از من شنیده اید که نباید شجاعت را از مدیران شجاع و امین گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر معضل‌هایی دیده می‌شود که در برخی کارها که قرار است مدیران تصمیم گیری کنند مردد هستند که اگر این تصمیم گرفته شود چه اتفاقی می‌افتد و اگر تصمیم گیری نکنند چه می‌شود، عنوان کرد: لازمه پیشرفت و حل مشکلات گرفتن تصمیم‌های درست در شرایط ریسک است و از این رو باید پیوند قوی میان مجریان و ناظران باشد و در این مسیر دلسوزی شود و زیست مؤمنانه و در عین حال قاطعانه و با محبت در نظر گرفته شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم به تخصص، تعهد و باوری که به یکایک شما داریم و شناختی که از آقای دستغیب داریم این مسیر را با سرعت، دقت و درایت و با رعایت انسجام مجموعه پیش برویم و برای برادر عزیزمان جناب آقای بذرپاش در مسؤلیت جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ایشان در کار و زندگی خود موفق باشند و جا دارد یادی کنم از برادر عزیز سردار رستم قاسمی که از روزهای جنگ با این مرد آشنا شدیم و انصافاً این مرد شبانه روز نمی‌شناخت. به این مدت زمان محدود سکانداری وزارت راه از سوی ایشان نگاه نکنید که بیماری ایشان را از پای انداخته بود اما تا لحظه آخر تلاش خود را می‌کرد. شما آبادانی را در کشور نمی‌بینید که آثار زحمات این مرد در آن نباشد. ان شاء الله که ایشان در جوار رحمت الهی در کنار شهدا و مهمان شهدای کربلا باشند و امیدوارم که همگی عاقبت به خیر باشیم و به گونه‌ای حرکت کنیم که مدیون شهدا، امام شهدا، مردم عزیز و رهبر معظم انقلاب نباشیم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)