میرنیوز

پایان داستان شاه مهره انگلیس/ کوه یخی که هویدا شد

پایان داستان شاه مهره انگلیس/ کوه یخی که هویدا شد 2023-01-14T05:37:50+03:30

خبرگزاری مهر- گروه سیاست: نبرد اطلاعاتی با جاسوسان باکینگهام بالاگرفته است؛ حالا بعد از چند ماه‌ها از دستگیری، خبر اعدام شاه مهره سرویس اطلاعاتی انگلیس در کشورمان بمب خبری رسانه‌ها شده است. روباه پیر سرخورده از این شکست به روزهای موفق گذشته‌اش در سرزمین ایران حسرت می‌خورد. آنان که دستکم از زمان قاجاریه به صورت مدون و با کمک کمپانی هند شرقی، هر کجای ایران که قدم گذاشتند، نفوذ کردند، رشوه دادند و شبکه ساختند، حالا بشکل سختی به صخره سخت اطلاعاتی کشورمان برخورد کرده‌اند.

جاسوس انگلیس کیست؟

حال خبر دستگیری جاسوس انگلیسی، شاه مهره ملکه منتشر شده است، کسی‌که یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس بود. علیرضا اکبری در سال ۹۸ مدتی قبل در پی جاسوسی علیه کشور دستگیر شد. برهمین اساس و پس از تشکیل پرونده قضائی برای متهم و صدور کیفرخواست، پرونده به دادگاه ارجاع و جلسات رسیدگی با حضور وکیل متهم برگزار گردید و براساس مستندات متقن موجود در پرونده این فرد به جرم جاسوسی برای انگلیس به اعدام محکوم شد. در پی اعتراض متهم و فرجام‌خواهی وی، پرونده مجدداً در دیوان عالی کشور بررسی شد و دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام‌خواهی، دادنامه اولیه را ابرام و حکم اعدام اکبری را تأیید کرد.

ارتباط‌گیری با مراکز حساس از جمله شورای عالی امنیت ملی، وزارت دفاع، ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله اقدامات اکبری با هدف گرفتن اطلاعات و ارائه آن به سرویس جاسوسی MI6 بوده است.

پایان داستان شاه مهره انگلیس/ کوه یخی که هویدا شد

شرح خیانت‌های علیرضا اکبری جاسوس انگلیسی از زبان خود او بسی جای تأمل دارد که چگونه آگاهانه با سرویس جاسوسی بیگانه همکاری می‌کند. اعترافات اکبری نشان می‌دهد که MI6 چقدر دقیق او و مصاحبه‌هایش، مناظراتش و شخصیتش را رصد و آنالیز کرده و از نقاط ضعفش او را جذب خود کرده‌اند.

اکبری چگونه به دام MI6 افتاد

داشتن اطلاعات دست اول، شبکه سازی و حفظ جاسوسان و نفوذی‌ها برای استعمارگر پیر همراه مهم‌ترین راز موفقیت آنها در چپاول ملت‌های شرقی در اشراف اطلاعاتی شأن بوده است. اما گویا سریال کامروایی های آنان به پایان رسیده و بعد نازنین زاغری یک کوه یخ دیگر از سر شبکه جاسوسان هواخواه لندن برای نیروهای گمنام امام زمان (عج) در کشورمان افشا شده است.

این، جاسوس ۶۱ ساله سابقه ۷۰ ماه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس داشته و معاونت اسبق حوزه روابط خارجی وزارت دفاع، همکار اسبق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، مشاور اسبق فرمانده نیروی دریایی، مسئول اسبق حوزه دفاعی و امنیتی مرکز تحقیقات وزارت دفاع، مسئول اسبق سازمان نظامی اجرای قطعنامه ۵۹۸، رئیس اسبق بخش مطالعات دفاع وزارت دفاع، مشاور امور استراتژیک وزیر دفاع و فعالیت در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری از سوابق وی بوده است. او مدعی است که مبدع دیپلماسی دفاعی کشور بوده و زمانی که در سال ۸۱ بازنشسته می‌شود، دو بنگاه خصوصی مطالعاتی و اقتصادی راه‌اندازی می‌کند.

وی که قدرت تحلیل هم به لحاظ فکری و هم در بیان را داشت با توجه به سوابق کاری و دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده مورد توجه سرویس اطلاعاتی انگلیس MI6 قرار گرفت.

خودش اعتراف کرده است: «سفیران همه آمدند از جمله سفیر انگلیس که یک نفر هم همراهش بود؛ کارتی هم داد؛ من همینجوری گذاشتم در جیبم و تموم شد و رفت بالاخره. یک دعوتنامه برای ما فرستاد و ما هم رفتیم سفارت. تلفن من زنگ خورد، نمی‌شناختم، گوشی را برداشتم، یک آقایی گفت آقای فلانی (اکبری)؟ گفتم، بله من فلانی (اکبری) هستم. گفت، من از طرف سفیر بریتانیا از تهران زنگ می‌زنم، گفتم، خب سفیر بریتانیا در تهران با من چکار دارد؟ گفت که ایشان تمایل دارن د با شما ملاقات و گفتگو کنند».

اینگونه ارتباط‌گیری سفیر و افسر اطلاعاتی MI6 با اکبری انجام می‌شود و از این طریق خارج از روال معمول و بصورت ویژه (وی.آی.پی) ویزا می‌گیرد و به لندن سفر می‌کند.

پایان داستان شاه مهره انگلیس/ کوه یخی که هویدا شد

این جاسوس در بخش دیگر اعترافاتش گفته است که به او گفته‌اند «شما دیگر از این به بعد زحمت هم نکشید. خودتان زنگ بزنید. ما خودمان می آییم مدارک می‌گیریم. اصلاً ویزای طولانی مدت می‌دهیم.»

در ارتباطات بعدی با افسرهای اطلاعاتی انگلیس، پیشنهادی برای راه اندازی مؤسسه مطالعاتی تحقیقاتی در انگلستان دریافت می‌کند. کار این مؤسسه ارائه تحلیل و فکت به موسساتی بود که می‌خواهند در ایران یا منطقه فعالیت اقتصادی کنند و او که همواره علاقه داشت تحلیل‌هایش را در موارد مختلف بیان کند از این ضعفش استفاده می‌شود.

اکبری از سال ۱۳۸۶ متوجه شد که در حال همکاری با سرویس اطلاعاتی انگلیس است، در اعترافاتش می‌گوید: «رفتیم آنجا یک آقایی اومد وارد شد و سلام و علیک کرد. آقای خارجی بود؛ انگلیسی صحبت می‌کرد به اسم آقای مارک. ایشان می‌گفت تمام مصاحبه‌های تو رو این آقا آورده برام دیدم، یعنی با تمام زوایای فکر من آشنا بودن. منظور اینکه نوع نفوذ آنها این است که کاملاً شخص رو بطور دقیق می‌شناختند، اخلاقیاتش را می‌دانند. حتماً اتاقی که برای من می‌گرفتند، حتماً یک جوری بود که دستشویی‌اش رو به قبله نباشد؛ مثلاً برای من از قبل می‌گفتند ۳ تا ملحفه و ۲ حوله اضافه بگذارند که پهن کنم مثلاً زیر پام به عنوان جا نماز، روانشناسی دقیق رفتار شناسی دقیق داشتند، خیلی با پرستیژ به تمام باورهای اعتقادی من احترام تام می گذاشتند».

نکته مهم دیگر درباره اکبری دستمزد بالای او بوده است. اکبری بالاترین دستمزد را در بین جاسوسان انگلیسی می‌گرفته است. خانه‌ای در لندن، امکان تحصیل و پول برای تفریح و … از جمله امکانات اکبری بوده است.

عفو جاسوس در سال ۸۷

البته اکبری در سال ۱۳۸۷ نیز به جرم جاسوسی دستگیر شده بود و پس از طی مراحل قضائی، با اخذ تعهد مبنی بر عدم ارتباط‌گیری مجدد با سرویس‌ها حکم تعلیقی گرفت. اما او بر تعهد خود پایبند نمایند و مجدداً پس از یک دوره فطرت همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس را شروع کرد.

او در سال ۱۳۸۹ و پس از تعهدش به دستگاه اطلاعاتی کشور، به بهانه بیماری، از کشور خارج شد و اقدام به برقراری ارتباط مجدد با افسران اطلاعاتی انگلیس در اروپا کرد.

اکبری از سال ۱۳۹۱ دوباره به ایران بازگشت و چند سال اول را در یک دوره فترت گذراند. با این حال مجدداً با نزدیک‌شدن به برخی مسئولین و مراکز حساس، سعی کرد اطلاعات خود را به روزرسانی کند و روی تصمیم مسئولین تأثیر بگذارد.

او در زمینه پیشرفت‌های هسته‌ای و خواسته‌های ایران در مذاکرات، مسائل منطقه‌ای و دفاعی و نظامی و همینطور اقتصادی از جمله شناسایی مسیر دورزدن تحریم‌ها و مراودات ایران با کشورهای منطقه و چین و روسیه، به انگلیسی‌ها اطلاعاتی داده است. ارائه اطلاعات در مورد مسئولین، افراد مهم و تأثیرگذار نظام (روحیات و دیدگاه‌ها) از دیگر اقدامات اکبری بوده است.

یکی از این نفرات تأثیرگذار که اکبری شناخت و اطلاعات خوبی از او به بیگانگان داده بود، شهید محسن فخری‌زاده بود. اکبری در بخشی از اعترافاتش گفته بود: «ببینید در فضای موضوعات مهم جمهوری اسلامی که اینها می‌خواستند بدانند، طبعاً یک بخشی اش مساله مذاکرات هسته‌ای بود وقتی اسم سوال کرد که آیا آقای مثلاً فرض کنید دکتر فخری‌زاده می‌تواند اگر یک چنان پروژه‌ای باشد، من می‌گفتم چرا نمی‌تواند، مثلاً سوال راجع به اینکه که حالا مهمترین افراد بین این افراد کدام هستند؟ به تناسب تحولاتی که رخ می‌داد اخبار جاری که یک اتفاقی رخ می‌داد درباره آنها هم سوال می کرد».

پایان داستان شاه مهره انگلیس/ کوه یخی که هویدا شد

روند همکاری اکبری با MI6 به اینگونه بوده است:

سال ۱۳۸۳: برقراری ارتباط در مهمانی سفیر انگلیس و صدور ویزای وی‌ای‌پی انگلیس.

سال ۱۳۸۴: سفر به انگلیس و ملاقات با افسر MI6.

سال ۱۳۸۵: ادامه ملاقات با MI6 در کشورهای اروپایی.

سال ۱۳۸۶: دریافت ابزار امن ارتباطی از MI6 و تأسیس شرکت پوششی برای توجیه سفر به اروپا.

سال ۱۳۸۷: دستگیری توسط وزارت اطلاعات به جرم جاسوسی و صدور حکم تعلیقی و اخذ تعهد مبنی بر قطع ارتباط با MI6.

سال ۱۳۸۹: سفر به اروپا به بهانه درمان، برقرار ارتباط مجدد با افسر MI6، اجرای سناریوی سکته ساختگی برای توجیه اقامت اروپا، مهاجرات خانواده به انگلیس طبق سناریو MI6، ارتباط با افسران متعدد MI6، اخذ تابعیت انگلیس با حمایت ویژه MI6.

سال ۱۳۹۱: رفت و آمد به ایران و برقراری ارتباط با مسئولین، جمع آوری اطلاعات محرمانه و نفوذ در مراکز تصمیم ساز نظام.

پایان داستان شاه مهره انگلیس/ کوه یخی که هویدا شد

رمزشکن های اطلاعاتی ایران

حال قوه‌قضاییه او را به جرم افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت ملی از طریق انتقال اطلاعات به اعدام محکوم کرده و دیوان عالی کشور نیز این حکم را تأیید کرده است. وزارت اطلاعات نیز با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرده است اکبری یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس بود که اطلاعات مهم کشور را جمع‌آوری و به صورت کاملاً آگاهانه و هدفمند در اختیار این سرویس قرار داده است. او دارای دسترسی‌هایی به برخی دستگاه‌های حساس کشور بود.

او اولین جاسوس انگلوساکسونها در ایران است که قرار است اعدام شود. همین امر انگلیسی‌ها را پریشان کرده چون تبعات این شکست، برای لندن بسیار بزرگ است. حال ایران با دستگیری این سر جاسوس بزرگ، توان بالای اطلاعاتی خود را به رخ روباه پیر کشیده است.

اعلام حکم اعدام او نشان دهنده عزم راسخ ایران برای ورق زدن سریع تحولات جدید را نشان می‌دهد. گویا قرار است نبرد اطلاعاتی ایران با غرب با قدرت نمایی و برتری عیان ایران ادامه یابد. موضوعی که ترس روباه پیر را با مظلوم نمایی‌های خاص خودش در بی بی سی نشان می‌دهد. فاتح و شکننده رمزهای غیر قابل نفوذ «انیگما» در جنگ دوم جهانی، حالا اسیر رمز شکن‌های اطلاعاتی ایران شده است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)