میرنیوز

توجه به ارتقای رفاه و معیشت مردم در بودجه ۱۴۰۲/ تورم ۱۹ درصد کاهش یافته است

توجه به ارتقای رفاه و معیشت مردم در بودجه ۱۴۰۲/ تورم ۱۹ درصد کاهش یافته است 2023-01-11T10:55:08+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک ولادت صدیقه طاهره (س) اظهار داشت: ان شاء الله خداوند به کوثر وجود حضرت زهرا (س) برکات را به جمع ما و امت اسلامی عطا فرماید و عمل ما را خالص گرداند تا مصالح ما به نحو برتر رقم بخورد؛ مصلحتی که برای ما، کشور و نظام ما و امت اسلامی باشد.

وی عنوان کرد: از رئیس محترم و مجلس و نمایندگان مجلس تشکر می‌کنم که با همکاری آنها دولت توانست در سال مالی ۱۴۰۱ گام‌هایی بردارد و اقداماتی انجام دهد و کارهایی انجام شود که منجر به خدمت به مردم شود.

رئیس جمهور گفت: عنوان جلسه تقدیم بودجه ۱۴۰۲ است، لکن مستحضر هستید بخش اول لایحه بودجه که مربوط به شرکت‌ها است اول آبان ماه به مجلس تقدیم شد. آنچه مربوط به شرکت‌ها بود، برای اینکه قانون گذار وقت بیشتری برای رسیدگی به آن داشته باشد، یک ماه زودتر لایحه بودجه این بخش را مقرر کرد.

رئیسی تصریح کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۲ نیز ۵ آذر ماه تقدیم مجلس شد. بخش تبصره و احکام نیز ارسال گردید اما در مورد بخش مربوط به جداول تدابیری میان مجلس و شورای نگهبان بود و در نهایت نظر مجلس مبنی بر دو مرحله‌ای شدن نهایی شد. در نتیجه بخش مربوط به جداول امروز به مجلس تقدیم خواهد شد.

وی اضافه کرد: نسبت به لایحه بودجه ۱۴۰۲ تمام تلاش این بود با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم مطابقت داشته باشد. البته مستحضر هستید آنچه مربوط به سیاست‌ها بود، به شهریور ماه باز می‌گردد. تدوین لایحه بودجه از تیر ماه آغاز می‌شود و در میانه تدوین لایحه بود برنامه هفتم ابلاغ شد و هر جای کار باشد، بودجه باید با الهام گرفتن از این سیاست‌ها انجام گیرد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سیاست‌های ابلاغی در مجمع تشخیص مصلحت نظام یک سال و نیم مطرح بود و تقدیم دفتر مقام معظم رهبری رسید و در مدتی کوتاه به امضا، تصویب و ابلاغ رسید. طبیعتاً دولت برای اینکه بتواند بودجه کامل را تقدیم مجلس کند، در تدوین و تصویب برنامه نیازمند وقت مناسب است.

رئیسی ادامه داد: بعد از لایحه بودجه دوستان ما دارند با تمام همت خود کار را دنبال می‌کنند و به زودی برنامه هفتم نیز تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

وی بیان کرد: طبیعتاً نسبت به برنامه هفتم حتماً این نکته مورد توجه دولت و مجلس خواهد بود که نگاهی به اندازه اجرا شدن برنامه‌های گذشته خواهند داشت. ما حتماً بنا داریم برنامه‌ای که تدوین می‌شود نهایتاً همراه با تصویب و اجرا از سوی مجلس و دولت باشد.

تلاش ما آن بود که با کسری بودجه مواجه نشویم

رئیس جمهور با اشاره به نکات مورد توجه در بودجه ۱۴۰۲ تاکید کرد: جدا کردن احکام دائمی از احکام یک ساله در بودجه ۱۴۰۲ مورد تاکید بوده است. تلاش در سال ۱۴۰۱ است بود که در سال جاری با کسری بودجه مواجه نباشیم و لازم است از کمیسیون برنامه و بودجه و سازمان برنامه و بودجه برای این مسأله تشکر کنم که سعی کردند تا جایی که می‌شود ما گرفتار کسری بودجه نشویم.

رئیسی با تاکید بر اینکه با توجه به درآمدهای دولت تلاش ما این است که با ۲۰ درصد صندوق توسعه با کسری بودجه مواجه نباشیم، گفت: در موضوع تورم نیز تلاش ما این است که در شرایط فعلی که شاهد ۱۹ درصد کاهش تورم هستیم، حتماً اقدامات و تصمیمات باید منجر به کاهش بیشتر تورم باشد. کاهش نرخ بیکاری امروز ۸/۹ درصد است و امروز دولت به دنبال کاهش بیکاری و افزایش اشتغال است. میزان اشتغال در این مدت، طبق آمار نزدیک به وعده یک میلیون اشتغال بوده است و انجام شده است.

وی ادامه داد: افزایش ضریب جینی و کاهش فاصله طبقاتی از جمله اقداماتی است که اگر با اقدامات دیگر همراه باشد محقق خواهد شد. این اقدام نیازمند همکاری دولت و مجلس دارد تا به صورت یک بسته اقتصادی اتفاق بیفتد و به نقطه هدف برسیم.

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت در سال جاری تصریح کرد: امر ۱۱ ساله رتبه بندی معلمان نیز امسال اجرایی شد، پاداش بازنشستگان کشوری و لشکری انجام شد و اوراق مالی به صورت ۱۵ همت در سال جاری در حال انجام است و به موقع هم پرداخت شده است. باید به دولت اعتماد شود و اعتماد به دولت یعنی است اوراق در زمان خودش پرداخت شود. آغاز اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری که سه بار مورد گله مقام معظم رهبری در سالهای متوالی بود برطرف و انجام شده است.

رئیسی اظهار کرد: اقدامات مؤثری در کسب درآمدها، فرار مالیاتی و شناسایی معدیان مالیاتی وجود دارد که بیش از ۶۶ درصد آن در سال جاری انجام شده است. در این مدت تلاش شد از بانک مرکزی استقراض نداشته باشیم و این تاکید دولت بود که از تنخواه گردان بانک مرکزی استفاده نکند و این نگاه دولت به برخی از پرداخت‌ها بود.

وی اضافه کرد: از روز اول بحث در دولت این بود که حقوق کارمندان چطور پرداخت شود و به حمدالله با انضباط مالی تلاش دولت این بوده که درآمدها و کنترل هزینه‌ها را اعمال کند و اگر بانک‌ها در خلق پول و نقدینگی مراعات نکنند دولت موفق نخواهد بود و باید به اینها توجه شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: لایحه بودجه مهمترین سند مالی در کشور است. نگاه دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۲ رشد با ثبات اقتصادی، عدالت محوری و کارآمد سازی نظام حکمرانی است.

رئیسی با بیان اینکه اصلاح ساختار بودجه از امور مورد تاکید مقام معظم رهبری و نیازهای جدی کشور است، گفت: در بودجه تقدیمی آنچه مورد تاکید است تقویت تولید و اشتغال به عنوان نکته محوری است و پیش‌بینی ۵۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه شرکت‌های دولتی در اقتصاد کشور و پیش‌بینی بینی ۳۲۷ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی دولت و پیش‌بینی امکان ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در تمامی استان‌ها برای حمایت از تولید و اشتغال، ارائه مشوق‌های مالیاتی از جمله کاهش ۷ درصدی مالیات واحدهای تولیدی و کاهش تعرفه گمرکی نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی از ۴ درصد به ۱ درصد، همه در جهت این است که کار بتواند در جهت تولید و اشتغال بهتر صورت گیرد.

میانگین ۲۰ درصدی رشد حقوق‌ها در سال آینده

وی افزود: نکته بعدی ارتقای رفاه و معیشت مردم است که در این زمینه پیش‌بینی منابع مورد نیاز برای افزایش صد درصدی حق اولاد و پنجاه درصدی حق عائله مندی، موضوع قانون حمایت از خانواده، تأمین یارانه نقدی، یارانه دارو و تجهیزات پزشکی و افزایش متوسط یا میانگین رشد ۲۰ درصد حقوق کارکنان و بازنشستگان و رعایت عدالت از طرق پرداخت‌های پلکانی و افزایش حداقل پرداختی به ۷ میلیون تومان و معافیت مالیاتی حقوق تا ۷ میلیون تومان صورت گرفته است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مسأله بعدی در رابطه با مسکن و حمل و نقل است که تأمین منابع مالی برای حمایت از ساخت مسکن و تأمین اعتبارات لازم برای صندوق توسعه حمل و نقل و پیش‌بینی امکان اخذ تسهیلات مالی خارجی خارجی برای تأمین ناوگان و تجهیزات قطارهای شهری و ریلی مورد توجه بوده است.

پیش‌بینی ۶۹ همت برای یارانه دارو

رئیسی یادآور شد: در حوزه سلامت، پیش‌بینی ۶۹ همت برای یارانه دارو اجرای کامل پزشک خانواده و نظام ارجاع و پیش‌بینی حدود ۱۰ همت برای پوشش کامل بیمه تکمیلی ایثارگران از نکات محوری و مورد تاکید در بودجه ۱۴۰۲ بوده است.

وی افزود: در جهت تمرکز زدایی و نقش دادن به استان‌ها، واگذاری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی ملی در سطح استان به استان و پیش‌بینی تشکیل صندوق عدالت و پیشرفت حتماً می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

رئیس جمهور بیان کرد: در حوزه فرهنگ و آموزش عالی، در حوزه آب و تنش‌های آبی پیش‌بینی هایی در لایحه بودجه صورت گرفته و نکته مهم این است که تمام تلاش بر این است که کار به صورت شفاف انجام شود تا کار برای مجریان و ناظران، شفافیت بتواند به صحت و پیشرفت امور در کارها کمک کند.

رئیسی عنوان کرد: تلاش شده است در بودجه ۱۴۰۲ از هزینه‌های غیرضروری و فاقد اولویت حتماً جلوگیری شود و ایجاد ثبات اقتصادی و به اقتصاد و بازار سیگنال دادن در آن به صورت کامل قابل پیش‌بینی باشد.

منابع عمومی دولت در بودجه ۱۴۰۲، هزار و ۹۸۴ هزار میلیارد تومان است

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در بودجه ۱۴۰۲ گفت: به صورت خلاصه، تمام منابع عمومی دولت در بودجه ۱۴۰۲ نسبت به قانون بودجه سال جاری با در نظر گرفتن افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در نیمه سال ۱۴۰۱ و انتقال بخشی از مصارف و منابع تبصره ۱۴ به بودجه عمومی، به هزار و ۹۸۴ هزار میلیارد تومان رسیده است.

رئیس جمهور ادامه داد: درآمدهای عمومی در لایحه نسبت به قانون بودجه ۱۴۰۱ حدود چهار درصد افزایش داشته و به ۹۷۸ هزار میلیارد تومان رسیده است. منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های سرمایه نسبت به قانون بودجه سال جاری، ۳۸ درصد افزایش داشته است و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۳۲۷ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که حدود ۲۶ درصد نسبت به قانون سال جاری افزایش را نشان می‌دهد.‌

رئیسی خطاب به رئیس مجلس و نمایندگان بیان کرد: یقیناً شما برای بررسی بودجه وقت زیادی خواهید گذاشت و پیشاپیش از فرصتی که می‌گذارید و دقتی که به کار خواهید گرفت تقدیر خواهم کرد. آنچه می‌خواهیم و در مجموع به تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان می‌رسد باید منجر به عدالت اجتماعی و آرامش در مردم و ثبات اقتصادی و در نهایت رفاه اجتماعی منجر شود تا مردم احساس کنند مشکلاتشان کاهش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: با تمام فتنه انگیزی ها و توطئه‌های دشمن با به راه انداختن جنگ ترکیبی در حوزه‌های روانی، سیاسی، رسانه‌ای و اقتصادی، امروز ملت ایران سربلند است که دشمن را ناکام گذاشت. خدا را شاکر هستیم که ملت با بصیرت ما با توجه به رهنمودهای مقتدای بصیرت آفرینمان دشمن را ناکام گذاشت و دشمن این بار هم مانند دفعات قبل در توطئه و فتنه علیه ملت ایران مفتضح شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: مسئولیت ما و مسئولین در مقابل این مردم مؤمن، متدین، مخلص و دلداده به انقلاب در همه استان‌ها، اقوام و گویش‌ها مضاعف می‌شود و باید بیشتر تلاش کنیم به مردم خوب خود خدمت کنیم و امیدوار هستیم خدا به ما کمک کند تا بتوانیم در جهت رفع مشکلات مردم و باز شده گره‌ها گام برداریم.

رئیسی افزود: یقین می‌دانیم با آنچه فاطمه اطهر، امام بزرگوار و رهبری معظم و سردار دل‌ها شهید سلیمانی به ما آموختند بقین داریم که خود را برای رفع مشکلات توانمند می‌دانیم.

وی اظهار داشت: ما به شعار «ما می توانیم» عمیقأ معتقد هستیم و عمیقأ اعتقاد داریم می‌توانیم با همکاری و همدلی و همگرایی راه را پیش ببریم و احساس مردم این باشد که مشکلاتشان روز به روز به لطف الهی و با مشارکت مردم و به دست توانای همه مسئولان برطرف و با خدمتگزاری ما گره‌ها باز شود و مشکل‌ها کاهش پیدا کند.

رئیس جمهور در پایان تاکید کرد: تلاش این بوده است تا بودجه‌ای که با تجربه همه بودجه‌های تمام سنوات گذشته تصویب می‌شود، بهترین بودجه‌ای باشد که ارائه شده است. به زودی هم برنامه هفتم را تقدیم عزیزان در مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)