میرنیوز

شکست دشمن در جنگ ترکیبی/ معاندان به فتنه اقتصادی روی آورده‌اند

شکست دشمن در جنگ ترکیبی/ معاندان به فتنه اقتصادی روی آورده‌اند 2022-12-29T15:44:52+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، قطعنامه پایانی مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در جمع مردم تهران در میدان امام حسین (ع) قرائت شد.

متن قطعنامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ» و سست نشوید و غمگین نگردید و شما برترید اگر ایمان داشته باشید

آیه شریفه ۱۳۹ سوره مبارکه آل‌عمران

یوم الله ۹ دی، سالروز پیروزی و سربلندی ملت بزرگ ایران در آزمونی دیگر از بصیرت، هوشمندی، ولایتمداری و تجلی قدرت الهی در کالبد نمایشی دیگر از غیرت دینی و انقلابی و مظهر لحظه شناسی هنرمندانه این ملت در یکی دیگر از بِزنگاه‌های سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی و مُهر پایانی بر توطئه ریشه‌دار فتنه ۸۸ بود.

روزی که دینداران واقعی با جلوه‌های درخشانی از بصیرت انقلابی، شور و شعور را به نمایش گذاشتند و با استعانت از درگاه الهی و درک درست از مکتب امام (ره) و لبیک به موقع به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و گذر از مسیر سخت، لغزان و پر پیچ و خم فتنه‌ها حماسه آفریدند و با پایبندی به آرمان‌ها و وفاداری به مولا و مقتدای خود سایه‌های تاریک را روشن و غبار فتنه را با حضور میلیونی‌خود فرو نشاندند.

اینک در سالگرد این حماسه عظیم ایمانی و مردمی ملت مبارزِ انقلابی و آگاه ایران اسلامی که در تقارن با ایام غمبار شهادت مظلومانه حلقه اتصال امامت و ولایت، حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) اهمیت معناداری یافته است، ما شرکت کنندگان در مراسم پرشور نکوداشت یوم الله تاریخی نهم دی با نگاه آگاهانه به جهاد تبیین به عنوان امری فوری، قطعی و همگانی و با فریاد رسا و ندای ملکوتی "الله اکبر؛ خامنه‌ای رهبر" اعلام می‌داریم:

۱. ما فرزندان معنوی زهرای اطهر (سلام الله علیها) به تأسی از سیره نورانی فاطمی (س) از مسئولیت معاصرت با، ولی امر مظلوم زمانمان آگاهیم و چون "شهید حاج قاسم سلیمانی" و شهدای مدافع حَرم و حریم، تا قیام قائم (عج) و ظهور مصلح کل، جان فدای حکیم فرزانه، امام مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدّ ظلّه العالی خواهیم بود و پاسداری از خون شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت را وظیفه دینی خود دانسته و از مسئولان و کارگزاران نظام می‌خواهیم با بر افراشته نگه‌داشتن پرچم ایثار و شهادت، برای تداوم راه امام راحل (رحمه‌الله علیه) و تحقق آرمان‌های بلندشان، از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرده و در جهت استحکام بخشی به روحیه قوی و ثبات قدم نیروهای حافظ امنیت بکوشند.

۲. ما ملت هوشیار و موقعیت‌شناس، با آگاهی از آوردگاه جنگ ترکیبی و تغییر میدان‌های درگیری و ترفندهای فریبنده و پیچیده دشمن، نیک می‌دانیم، اکنون که شکست فراخوان‌های دشمن، بیش از پیش روشن و پروژه «اغتشاشات خیابانی» به عنوان نقطه عزیمت بی‌ثبات‌سازی به بن‌بست رسیده، اما فتنه‌های دیگر به پایان نرسیده و امپراتوری دروغ با دستاویزِ تحریم، اختلال در نظام پولی و بازار ارز با هدف ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم به انتقام از ملت روی آورده و با القائات تشدیدکننده عدم اطمینان در بازار، سعی در ایجاد حس نا امنی و القای نا امیدی و تحمیلِ موج تورمی جدید به اقتصاد ایران و افزایش حجم نارضایتی و به حاشیه بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد. از این رو از مدیران اقتصادی می‌خواهیم با همت مضاعف از هر تصمیم و اقدام تورم زا در کشور پرهیز و در مقابل این سناریوی کثیف دشمن بیش‌از پیش هوشیار بوده و از ابزارهای مختلف در اختیار خود، برای مهار تقاضا و تنظیم بازارهای سوداگرانه استفاده کنند و همچنین از عموم مردم تقاضا داریم با درک درست نقشه دشمن، نگذارند تاوان غفلت یک اقلیت زیاده‌خواه را اکثریت جامعه بپردازند.

۳. ما ملت مجاهد و مقاوم ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها، فرزند زهرا (سلام الله علیها) شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ضمن ابراز تأسف و تأثر از سکوت و عدم اقدام مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر نسبت به تروریسم دولتی و اقدام جنایتکارانه استکبار جهانی، ضمن محفوظ دانستن انتقام سخت به عنوان یک حق متقابل برای جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت، از نهادهای کشوری، لشکری، امنیتی و قضائی کشور و رسانه‌ها می‌خواهیم دست از پیگیری برنداشته و با تشکیل دادگاه مشترک منطقه‌ای بین ایران و عراق، پیگیری پرونده مطالبه خسارت مادی، معنوی و تنبیهی این جنایت فجیع را رها نکنند.

۴. ما امت غیور و غیرتمند ایران اسلامی، ضمن قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و تلاش‌ها و اقدامات نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در تحقق امنیت ملی ممتاز، همسو با مواضع مقتدرانه آنان، به کشورهای پیرامونیِ میزبان پایگاه نظامی نیروهای متخاصم اعلام می‌کنیم، هرگونه سو نیت نسبت به امنیت و تمامیت ارضی کشورمان را بر نخواهیم تافت و در صورت هرگونه تهدید احتمالی، با آمادگی کامل برای رویارویی با دشمنان، در کنار نیروهای مسلح، کشور مبدأ و متجاوز را با پاسخی پشیمان‌کننده مواجه خواهیم کرد.

۵. ما ملت بصیر و انقلابی، به سران کشورهای اروپایی در رقابت و همنوایی با لیدرهای خودخوانده و شخصیت‌های مساله‌دار اغتشاشات اخیر هشدار می‌دهیم، روایت‎‌سازی و ایده توهمی و تبلیغیِ انقلاب را از دیپلماسی واقعی منفک دانسته و نسبت به تبعات و پاسخ پشیمان کننده جمهوری اسلامی به هرگونه خطای راهبردی، مداخله و جهت‌دهی به فتنه سیاه و اغتشاشات و دامن زدن به دوگانه‌سازی مردم با مردم و مردم با حاکمیت با هدف فروپاشی اجتماعی را با واقع‌گرایی و عقلانیت نگریسته و بدانند که با گرد و خاک برخاسته از حرکت سخیف و ترکتازی چند سلبریتی معلوم‌الحال، خللی در بنیان‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نمی‌آید.

۶. ما ملت بصیر و متحد، از پیشرانی ایران اسلامی در تحقق تمدن نوین اسلامی و تغییر مختصات نظم جدید جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و تروئیکای اروپا (انگلیس، فرانسه و آلمان) آگاهیم و می‌دانیم این هم صدایی در تطهیر و بَزک اقدامات خصمانه غرب، تضعیف تعامل با شرق، نفرت‌پراکنی علیه مدافعان امنیت، نفرت‌پراکنی علیه اقشار متدین و مذهبی و سیاه‌نمایی توفیقات و دستاوردهای انقلاب اسلامی اتفاقی نیست و اتاق فکر و ساختار مشورت دهنده به حاکمیت در آمریکا با کمک دنباله‌های دشمن در داخل از هیچ‌گونه سنگ‌اندازی در مسیری که رهبری آمریکای رو به افول را دچار چالش کرده فروگذار نخواهند کرد؛ لذا برخورد قاطع و بدون مماشات با معاونین در جرم و قلم به مزدهایی که قَمه اشرار را تیز و سلاح تروریست‌ها را مسلح و جای جلاد و شهید را عوض کرده‌اند از مطالبات جدی ما می‌باشد.

۷. عفاف و حجاب، به عنوان تضمین کننده سلامت و پارسایی جامعه، تداوم بخش خط زیبای شرافت و یکی از مظاهر والایی زنان ایرانی، از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی – اسلامی بوده و بخش جداناپذیر هویت فرهنگ متعالی ما و نقشی تعیین کننده در مرز بندی و مصونیت ما از بی بند و باری و مسخ انسانیت و غلطیدن در منجلاب فرهنگ منحط غربی است؛ لذا از دستگاه‌های مسئول می‌خواهیم ضمن مدیریت شرایط موجود و اهتمام بیشتر در اجرای تکالیف مندرج در قانون حجاب و عفاف، مانع از رسوخ افکار شیطانی دنیای غرب در اندیشه زنان و جوانان غیرتمند ایرانی شده و تیرهای سمی‌ای که ایمان جوانان ما را هدف گرفته است، بی اثر کنند.

در پایان ضمن تشکر از حضور حماسی یکایک هموطنان عزیزمان در جای جای میهن اسلامی، اعلام می‌کنیم ما تا آخر ایستاده‌ایم و صفوف مان در مقابل دشمنان همیشه مستحکم خواهد بود.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)