میرنیوز

تأکید رئیسی بر شکستن انحصار و رقابتی کردن خودروسازی

 تأکید رئیسی بر شکستن انحصار و رقابتی کردن خودروسازی 2022-12-26T14:18:18+03:30

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در نهمین مقصد از جلسات نظارت ستادی در دستگاه‌های اجرایی کشور صبح امروز دوشنبه به وزارت صنعت، معدن و تجارت رفت و ضمن بازدید از مرکز رصد و پایش این وزارتخانه و اطلاع از آخرین اقدامات و برنامه‌های وزارت صمت برای مدیریت تولید ،تامین وتوزیع کالا ،راهکارهای مهمی در جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت این وزارتخانه ارائه کرد.

رئیس‌جمهور در این جلسه ایجاد سامانه رصد و پایش برخط وزارت صمت را اقدامی ارزشمند در راستای جمع‌آوری، جمع‌بندی و تسهیل دسترسی اطلاعات دانست و افزود: بهره‌برداری از این اطلاعات و تبدیل وضع موجود به وضع مطلوب بر عهده تصمیم‌سازان، تصمیم‌گیران و اتاق‌های اندیشه‌ورز در این وزارتخانه است.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه وظیفه مدیران این وزارتخانه نه تولید و تجارت و تصدی‌گری در معدن، بلکه کار ستادی و هدایت، حمایت و نظارت مجموعه‌های مختلف این وزارتخانه است، افزود: مدیران وزارت صمت وظیفه دارند با بهره‌گیری از ظرفیت افراد اهل فکر و اندیشه وضع موجود را به خوبی رصد کنند و سپس با قدرت رهبری و مدیریت قوی وزارت صمت را به وضع مطلوب برسانند.

وی در ادامه بر ضرورت تدوین سیاست‌های مشخص در بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد و اظهار داشت: در این زمینه باید سیاست‌های این بخش‌ها پیش روی مجریان، ناظران و اتاق‌های اندیشه‌ورز و همچنین محافل علمی و دانشگاهی قرار گیرد.

رئیس‌جمهور توجه به زنجیره صنعت را از جمله عوامل موفقیت کشور در این بخش دانست و افزود : کشورهایی در بخش صنعت موفق بودند که در تکمیل این زنجیره از تولید تا عرضه و فروش و همچنین خدمات پس از فروش موفق عمل کردند.

رئیسی ایجاد ارزش افزوده را از دیگر وظایف بسیار مهم وزارت صمت عنوان کرد و افزود: جلوگیری از خام‌فروشی صرفاً مربوط به نفت، معادن و کشاورزی نیست و همه بخش‌ها باید برای آن چاره‌اندیشی کنند.

وی نگاه ویژه به ظرفیت‌های کشور برای ورود به بخش تولیدات پیچیده صنعتی را مورد تأکید قرار داد و گفت: با مقایسه وضعیت کشور در این بخش با کشورهای دیگر باید موانع و چالش‌های پیش‌روی تولیدات پیچیده صنعتی مرتفع شود و با توجه به ظرفیت‌های عظیم موجود در کشور شرایط فعلی بهترین زمان ممکن برای ورود به این عرصه است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه شاخصه‌ها بیانگر عملکرد بسیار مثبت و مطلوب در زمینه تولید در این دوره است، تصریح کرد: علاوه بر کارگاه‌ها و کارخانجات بزرگ صنعتی ، میزان تولید کارخانجات کوچک نیز به دقت رصد شود تا در صورت عدم رشد تولید دلایل آن بررسی و به سرعت مرتفع شود.

رئیسی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه ویژه به ترانزیت و حمل و نقل، انرژی، صنایع دریایی و صنایع دارویی به عنوان مزیت‌های کم‌نظیر کشور، گفت: به عنوان مثال در صنایع دارویی در شرایطی که 95 درصد نیاز دارویی کشور در داخل تولید می‌شود، می‌توان با اتکای به ظرفیت‌های کشور ایران را تبدیل به هاب منطقه در تولید و توزیع دارو کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات انجام شده در حوزه صادرات در دولت سیزدهم را ارزشمند و قابل تقدیر خواند و اظهار داشت: در این دوره با بسیاری از کشورهای منطقه که از ظرفیت بازارهای آن غفلت شده بود، ارتباط بسیار خوبی برقرار شده اما بسیاری از بازارهای منطقه به ما تعلق دارد که باید برای تصاحب آن به سرعت برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

رئیس‌جمهور پرهیز از خام‌فروشی و مونتاژکاری را مورد تأکید قرار داد و گفت: مدیران وزارت صمت در اتاق‌های اندیشه‌ورز این وزارتخانه خام‌فروشی و مونتاژکاری را با ابتکار و خلاقیت به تولید واقعی صنایع پیشرفته و پیشبرنده تبدیل کنند.

رئیسی همچنین با تأکید بر ضرورت بکارگیری نیروهای تحول‌گرا و باانگیزه در مجموعه وزارت صمت، اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین وظایف و برنامه‌های وزارت صمت اقدامات تحول‌محور در بخش‌های مختلف این وزارتخانه است و این مهم ممکن نیست جز با نگاه تحول‌‌گرایانه و نیروهای باانگیزه و تحول‌خواه.

وی در ادامه نگاه ویژه به بخش معادن و فعال‌سازی معدن‌های راکد را مورد توجه قرار داد و گفت: در این راستا نباید مسایل و مشکلات بی مورد اداری، محیط‌زیستی، کشاورزی باعث توقف و رکود شود بلکه باید با نگاه مسأله‌محور موانع و مشکلات پیش‌روی فعال‌سازی و بهره‌برداری از معادن راکد را مرتفع کرد.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود تأسیس 12 دفتر تجارت خارجی در کشورهای منطقه را از دیگر اقدامات ارزشمند و مثبت وزارت صمت عنوان کرد و افزود: وظیفه این دفاتر شناساندن ظرفیت‌های عظیم موجود در جمهوری اسلامی به بخش‌های اقتصادی دولتی و خصوصی و همچنین تجار منطقه است.

رئیسی تبیین و اطلاع‌رسانی درباره اقدامات و خدمات وزارت صمت و افکار عمومی را امری بسیار مهم و ضروری خواند و گفت: در شرایطی که در اکثر رسانه‌ها به کمبودها و کاستی‌ها پرداخته می‌شود بخش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صمت موظف است اقدامات و خدمات بسیار خوب این وزارتخانه را برای آحاد مردم تبیین کند و با پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های وزارت صمت صاحبان فکر و اندیشه و محافل علمی و دانشگاهی را به مشارکت بطلبد. خوشبختانه امروز بسیاری از دانشجویان و اساتید دانشگاهی برای همکاری با این وزارتخانه آمادگی دارند.

وی با اشاره به اهمیت نقش سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در نظارت بر تنظیم بازار و ایجاد رضایتمندی در مردم، خاطر نشان کرد: ضروری است هر دو بخش عنوان این سازمان توأمان مورد توجه قرار گیرد و گاهی به سمت مصرف‌کننده و گاهی به سمت تولیدکننده گرایش پیدا نکند و با ایجاد تعادل از اجحاف در حق تولیدکننده و مصرف‌کننده جلوگیری نمایند.

رئیس‌جمهور در ادامه با تأکید بر ضرورت بیان شفاف دلایل گران شدن یک کالا به مردم، تصریح کرد: اینکه کالایی توسط واحدهای صنفی به شکل ناگهانی گران می‌شود حتماً برای مردم گره ذهنی ایجاد خواهد کرد و ضروری است اگر اتحادیه های صنفی دلایل قانع‌کننده دارند، صریح و شفاف برای مردم بیان کنند و اگر دلیل قانع‌کننده نیست، با آن مقابله شود.

رئیسی در بخش دیگری از این نشست از مسئولان این وزارتخانه خواستار ارایه توضیحات درباره دلایل گران شدن قیمت خودرو شد که در این بخش یکی از مسئولان وزارت صمت پاسخ داد ما از هجدهم آبان 1400 به استثنای برخی موارد در بورس قیمت پایه انواع خودروهای داخلی را حفظ کرده‌ایم و در دو ماهه اخیر نیز رکورد تولیدخودرو شکسته شده، اما افزایش قیمت خودرو مربوط به آن بخش از خودروهایی است که وارد چرخه فروش و معامله نمی‌شوند.

رئیسی با بیان اینکه متأسفانه بخش خودرو به محلی برای فضاسازی علیه دولت تبدیل شده، تصریح کرد:وزارت صمت نباید در قامت خودروساز ظاهر شود بلکه علاوه بر مقابله جدی با انحصار و فراهم کردن شرایط رقابتی باید در جایگاه تنظیم‌گری داشته باشد و با حمایت، هدایت و نظارت، کمیت و کیفیت خودرو را از خودروساز مطالبه کند.

وی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته بی‌توجهی نسبت به بازار خودرو آسیب های جدی به این بخش مهم صنعتی وارد کرده است، گفت: باید با برنامه‌ریزی و اقدام سریع و دقیق در مسیر سامان دادن به این بخش و پایان دادن به انحصارگری در آن حرکت کرد.

رئیس‌جمهور در پایان وزارت صمت را جزو مهم‌ترین وزارتخانه‌های مرتبط با اشتغال زندگی مردم و جلوه بیرونی پیشرفت کشور عنوان کرد و اظهار داشت: با نگاه راهبردی فناورانه و دانش‌بنیان ایجاد رفاه اجتماعی برای مردم را دنبال کنید.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)