میرنیوز

نشست خبری تبیین برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی| مقدم‌فر: حاج قاسم نماد در هم‌تنیدگی هویت ایرانی و اسلامی در یک عنصر انقلابی است

 نشست خبری تبیین برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی| مقدم‌فر: حاج قاسم نماد در هم‌تنیدگی هویت ایرانی و اسلامی در یک عنصر انقلابی است 2022-12-25T13:31:46+03:30

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا مقدم‌فر دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های این ستاد که در تالار وحدت برگزار شد، ضمن ابراز تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) و گرامیداشت سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تکیه بر معارف حضرت صدیقه طاهره(ع) شکل گرفت و شکوفا شد. در ادوار مختلف و در دوران دفاع مقدس تکیه رزمندگان به آن حضرت بود و رزماندگان پشت لباس‌های خود نام حضرت زهرا(ع) را می‌نوشتند.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: عاقبت‌به‌خیری نشانه‌هایی دارد و یکی از این نشانه‌ها، علاوه بر شهادت که اوج عاقبت‌به‌خیری است، این‌که دل‌ها در ایران و دنیا متوجه سردار دل‌ها شد، یک نشانه دیگر این‌که در زمان تشییع پیکرش همه افراد از افکار، مذاهب و اقوام مختلف حضور داشتند.

** شهید سلیمانی قهرمان ملی و جهان اسلام است

مقدم‌فر با یادآوری اینکه حاج قاسم به محور وحدت تبدیل شد، خاطرنشان کرد: نشانه دیگر اینکه به‌خلاف تصور دشمن، همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند راه سردار سلیمانی همچنان امتداد دارد. شهادت حاج قاسم سندی بر حقانیت و نشانه‌ای برای حیات انقلاب اسلامی بود؛ او حجتی برای زنده بودن انقلاب شد.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: حاج قاسم همیشه زنده است و امتداد داشته و خواهد داشت. او قهرمان ملی و جهان اسلام است. امروز ما به حاج قاسم مانند گذشته نیاز داریم، چراکه نماد هویت ایرانی و اسلامی است.

مقدم‌فر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که خداوند دل‌ها را متوجه حاج قاسم کرد، اعلام کرد: ما کارهایی را براساس عشق و علاقه به حاج قاسم به‌همراه مردم انجام خواهیم داد.

وی راجع به برنامه‌های سومین سالگرد شهید سلیمانی تصریح کرد: ستاد بزرگداشت مردمی است و مردم کارها را انجام می‌دهند و از هر نهاد و دستگاهی هم که قصد کمک دارد، خواستیم به ظرفیت‌های مردمی برای انجام این مهم کمک کند.

** حاج قاسم؛ «جان‌فدا»ی ملت ایران

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: ما اخیراً برای انتخاب شعار سومین سالگرد فراخوان دادیم و از مردم، نخبگان، دانشگاهیان و حوزویان برای شعار امسال کمک خواستیم و در نهایت «جان‌فدا» را انتخاب کردیم. با بررسی پیشنهادات و مطالعات در سیره و اندیشه حاج قاسم، به این شعار رسیدیم. تکیه‌گاه اصلی این شعار نیز در وصیت‌نامه ایشان آمده است؛ "برادران و خواهران عزیز ایرانی من، مردم پرافتخار سربلند که جان من و امثال من هزاران بار فدای شما باد".

مقدم‌فر اضافه کرد: در سه سال گذشته تلاش‌ها و محصولات فرهنگی و هنری تولید شده بود و امسال یک پرتال و سایت اعلام کردیم تا مردم این محصولات را آن‌جا مشاهده کنند.

وی در ادامه به تبیین برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی پرداخت و گفت: پویش‌های مردمی مانند سال گذشته انجام خواهد گرفت و امسال هم مردم برنامه‌ریزی کرده و به ما اعلام کرده‌اند. این پویش‌ها فرهنگی و اجتماعی است و ثقل اصلی برنامه‌های امسال خواهد بود. از دیگر پویش‌های معنوی می‌توان به ختم قرآن و حفظ سوره مبارکه «صف» اشاره کرد و مساجد اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: شبکه یک سیما هرشب ساعت 19 الی 20 و سه نوبت در روز پویش‌های مردمی را انعکاس می‌دهد.

** پویش‌های مردمی به‌نیت حاج قاسم

مقدم‌فر افزود: پویش وصیت‌نامه‌خوانی، زیارت نیابتی، اهدای کتاب، پویش اجتماعی به‌رسم حاج قاسم برای گره‌گشایی از زندگی مردم با کمک‌های مؤمنانه، پویش «قاسم برای همه»، پویش «یک کار خوب» به‌نیت حاج قاسم ویژه دانشجویان، پویش‌های نذر خون و نذر نان را داریم که سال گذشته مردم در هزاران نانوایی یک تا چند روز نان مجانی توزیع کردند.

وی در تشریح دیگر برنامه‌ها گفت: نذر رهایی و گلریزان برای زندایان معسر و محکومان جرائم غیرعمد که بیش از پارسال انجام می‌گیرد، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم، برپایی میز خدمت از سوی ادارات، نذر آموزش، نذر سلامت و توزیع اقلام پزشکی، نذر شادی و اهدای اسباب بازی تهیه‌شده توسط مردم، پویش شیفت ایثار را خواهیم داشت که کارگران در نظر دارند برای تولید بیشتر، یک شیفت اضافه‌تر مجانی به‌نیت قاسم کار کنند.

** مراسم ملی بزرگداشت، عصر 13 دی‌ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی درباره مراسمات و همایش‌های در نظر گرفته‌شده خاطرنشان کرد: برنامه ملی بزرگداشت شهید سلیمانی 13 دی‌ماه ساعت 14 در مصلای تهران با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد و یکی از مقامات عالی کشور سخنران آن خواهد بود.

مقدم‌فر بیان کرد: کنگره و همایش علمی تحت عنوان «قهرمان جهانی مقاومت» 14 دی‌ماه با حضور شخصیت‌های بین‌المللی در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود راجع به سایر برنامه‌ها اظهار داشت: برنامه‌های معنوی دعای کمیل، دعای ندبه و عزاداری برگزار خواهد شد، هم‌چنین اجتماع فرهنگیان در حرم حضرت امام(ره) را خواهیم داشت.

** تقدیر از ورزشکاران وفادار به آرمان مقاومت

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم بین‌المللی تقدیر از ورزشکاران وفادار به آرمان مقاومت با حضور ورزشکاران ایرانی و غیرایرانی که در میادین ورزشی در برابر نمایندگان رژیم صهیونیستی حضور پیدا نکردند، برگزار می‌شود.

مقدم‌فر گفت: ضمناً همایش «دختران حاج قاسم» در ورزشگاه 12هزارنفری آزادی برگزار می‌شود و مراسم‌ها و همایش‌ها بسیار زیاد خواهد بود.

وی عنوان کرد: رویدادهای قرآنی همچون محافل انس با قرآن مانند سال گذشته برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: رویداد هنری «جان‌فدا» در هفته گذشته به‌مدت سه روز تشکیل شد و حدود 250 نفر در حوزه‌های هنری شهر مشهد کارگاهی تشکیل دادند و 250 اثر خلق کردند.

** ارکستر «نگین سلیمانی»/ اکران مستندهای حاج قاسم

مقدم‌فر با اعلام اینکه "امسال ارکستر «نگین سلیمانی» در صداوسیما اجرا می‌شود"، افزود: مستندهای زیادی در این سه سال برای ایشان ساخته شده است و مستندهایی همچون بوکمال، محافظان و... در دهه مقاومت پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایش میدانی و سرودهای بسیار زیادی اکران خواهد شد؛ در بوستان ولایت تهران نمایش میدانی از کودکی تا تشییع حاج قاسم به نمایش گذاشته خواهد شد، ضمنا در تالار وحدت سرود روایت سرباز اجرا می‌شود و شب شعر مقاومت در برج آزادی را خواهیم داشت.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: ما از متولیان رویدادها خواستیم به‌صورت مستقل نشست خبری برگزار کنند و اطلاع‌رسانی کنند.

مقدم‌فر بیان کرد: همانند سال گذشته، امسال نیز کاروان فرهنگی و هنری حبیب در استان‌ها را خواهیم داشت. مردم برای برپایی مواکب برنامه‌ریزی کرده‌اند و سال گذشته بیش از 100 موکب در تهران برپا شد که پیش‌بینی می‌شود امسال ده برابر شود.

** ویژه‌برنامه‌های مردم کرمان در سومین سالگرد

وی ابراز کرد: از دیگر برنامه‌ها کاروان‌های زیارتی حاج قاسم هست که راهی کرمان می‌شوند، پیاده‌روی‌های خانوادگی در شهرهای مختلف و به‌خصوص کرمان، مسابقه دوی امدادی از فرودگاه بغداد محل شهادت حاج قاسم تا کرمان برگزار می‌شود و برج‌نگاره در برج آزادی در 13 دی‌ماه خواهیم داشت.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی درخصوص برنامه‌های رسانه ملی گفت: 237 ساعت برنامه درباره این شهید از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد که از شب گذشته آغاز شده است. معاونت صدای سازمان سال گذشته خوب درخشید و رادیو مقاومت هفته گذشته راه افتاد؛ در مجموع شبکه‌های رادیویی 1492 ساعت در 138 عنوان برنامه دارند.

مقدم‌فر با اشاره به برنامه‌های ستاد در فضای مجازی یادآور شد: برنامه‌های خوبی در این عرصه شروع شده است؛ علی‌رغم اینکه شبکه‌های اجتماعی خارجی تلاش کردند نام و تصویر حاج قاسم را حذف کنند، اما نام او ترند شد.

وی در خصوص برنامه‌های مردم کرمان در سومین ساگرد شهید سلیمانی گفت: کرمانی‌ها اعلام کردند "خانه‌های ما پذیرای عاشقان حاج قاسم است."، و در شهرهای مختلف استان نیز مراسم‌هایی برگزار می‌شود.، ضمنا در بیت‌الزهراء(ع) که منزل حاج قاسم بود برنامه‌هایی هست و علاقه‌مندان به ایشان حضور می‌یابند. 17 دی‌ماه از میدان شهدای کرمان تا مزار حاج قاسم به‌طول 8 کیلومتر راهپیمایی خانوادگی برگزار خواهد شد و در کرمان گردهمایی بزرگ تقریب مذاهب را داریم.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در ادامه این نشست خبری در پاسخ به سؤالی درباره برنامه‌های ستاد در سایر کشورها خاطرنشان کرد: ما از دولت‌های خارجی عموماً انتظار نداریم که کاری کنند؛ کار برای حاج قاسم در خارج از کشور دست خود مردم‌شان است و مردم خودشان برنامه‌هایی پیش‌بینی کردند.

** برگزاری بزرگداشت در کشورهای مقاومت

مقدم‌فر اضافه کرد: در کشورهای مقاومت از جمله سوریه و لبنان برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد و یک سمفونی به‌زبان عربی را شاهد خواهیم بود، هم‌چنین قسمتی از یک موزه که با حاج قاسم پیوند خورده است در جنوب لبنان افتتاح می‌شود و لوازم و بخشی از آثار حاج قاسم در آن موزه به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: در عراق برنامه ویژه‌ای برگزار خواهد شد؛ سال گذشته در لحظه شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس مراسمی برگزار شد و حماسه‌ای رقم خورد و امسال نیز پیش‌بینی شده است که این مراسم برگزار شود و جمعیت بسیار بیشتری در فرودگاه بغداد حضور یابند، هم‌چنین در یمن راهپیمایی و اجتماع بزرگی را شاهد خواهیم بود. در ترکیه، آذربایجان، روسیه و حتی آمریکا هم مردم برنامه‌هایی برگزار خواهند کرد.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در پاسخ به سؤال دیگری اظهار داشت: ما درباره مجامع بین‌المللی تأسف و تأثر داریم که ادعای حقوق بشری دارند اما نسبت به یک ترور در سکوت کامل هستند و هیچ اقدامی نکرده‌اند، این‌ها باید در آینده تاریخ بشریت پاسخگو باشند، بنا دارند به هر دلیلی ادعای حقوقی ما را نپذیرند اما افکار عمومی دنیا هم ترامپ را محاکمه کرد و هم درباره او داوری و قضاوت کرد.

** رسانه‌ها دست از پیگیری ترور شهید سلیمانی برندارند

مقدم‌فر تصریح کرد: افکار دنیا، رژیم آمریکا را تروریسم می‌دانند؛ آن‌ها قهرمان مبارزه با تروریسم را که میهمان کشوری دیگر بود ترور کردند. ما از رسانه‌ها می‌خواهیم از پیگیری دست برندارند، در کشورمان اقداماتی صورت‌گرفته است و آقای کدخدایی مسئول این موضوع هستند.

وی خاطرنشان کرد: نگذاریم این موضوع فراموش شود و تا مجازات ترامپ این مطالبه باید باقی بماند، مجامع بین‌المللی تقصیر دارند که خودشان را به‌خواب زده‌اند؛ قصور ندارند بلکه تقصیر دارند.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در پاسخ به سؤالی درباره برنامه ستاد برای پذیرایی و اسکان زوار در کرمان گفت: ستاد مردمی در کرمان تشکیل شده است و همه برای میزبانی آماده هستند؛ امسال که کرونا به حداقل رسیده است، پیش‌بینی می‌کنیم که استقبال از برنامه‌ها چندین برابر باشد.

مقدم‌فر در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درخصوص برنامه‌های ستاد برای اهدای محصولات فرهنگی عنوان کرد: بنیاد حاج قاسم در طول سال فعالیت و تولیداتی دارند و تاکنون بیش از 700 عنوان کتاب درباره حاج قاسم منتشر شده است. یادآوری می‌کنیم که این کارها توسط خود مردم انجام گرفته است. ما از مردم خواستیم آثار در پرتابلی بارگذاری و به اشتراک گذاشته شود تا همگان امکان دسترسی به آن را داشته باشند.

وی اضافه کرد: از همه دستگاه‌ها و نهادها خواستیم هر کدام امکاناتی دارند، به گروه‌ها و نهادهای مردمی بدهند. یکی از وظایف ستاد بزرگداشت ایجاد هماهنگی و پشتیبانی از گروه‌های مردمی است که با تمام توان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/+

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)