میرنیوز

طرح جدید نحوه برگزاری تجمعات به زودی در مجلس بررسی خواهد شد/ آلمان باید از ایران عذرخواهی کند

طرح جدید نحوه برگزاری تجمعات به زودی در مجلس بررسی خواهد شد/ آلمان باید از ایران عذرخواهی کند 2022-11-28T12:11:26+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه ۷ آذر ماه) در نشست خبری خود در آستانه ۱۲ آذر، روز قانون اساسی و برگزاری «همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی»، اظهار داشت: هفته بسیج را تبریک عرض کرده و یاد همه شهدای بسیجی را گرامی می‌داریم. امام راحل فرمودند که باید بسیج جهان اسلام تشکیل شود که با مجاهدت بسیجیان لشکرهای زیادی از بسیج شکل گرفتند و گروه‌هایی چون حزب الله لبنان و انصارالله یمن ادامه دهنده همان مسیر تشکیل گروه‌های بسیجی هستند.

وی بیان کرد: دشمن جنگ ترکیبی پیچیده‌ای علیه جمهوری اسلامی طراحی و از برخی از بسترهای داخلی استفاده کرد و دشمن هم داعش را به صحنه آورد و از خوی وحشی‌گری داعش برای ترور مردم در حرم شاهچراغ، ایذه و اصفهان و در برخی دیگر از شهرها استفاده کرد.

معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: منافقین هم تمام قد وسط میدان بودند و برخی از مدافعان امنیت را شهید کردند و به دنبال کشته سازی بودند و از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای خود استفاده کردند و متأسفانه برخی از افراد غافل را هم با خود همراه کردند که ضرباتی به امنیت و اقتصاد کشور وارد شد.

دهقان متذکر شد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حق برگزاری اجتماعات و تجمعات محترم شمرده شده است و در اصل ۲۷ قانون اساسی چارچوب‌های تجمعات آمده است و در چارچوب مبانی اسلام و بدون حمل اسلحه مجاز است.

وی گفت: در یک سال گذشته کارشناسان معاونت حقوقی با همکاری نمایندگان مجلس طرح جدید نحوه برگزاری تجمعات را در مجلس پیگیری و آماده کردند و ان‌شاالله به زودی با همکاری نمایندگان مجلس به تصویب خواهد رسید.

نقایص قوانین و رفتارهای سلیقه‌ای درباره اجازه تجمعات باید اصلاح شود

دهقان تاکید کرد: نقایص قوانین و رفتارهای سلیقه‌ای درباره اجازه تجمعات و راهپیمایی‌ها باید اصلاح شود. همه مقامات جمهوری اسلامی ایران حق تجمعات و اعتراضات را به رسمیت شناخته و همواره بر آن تاکید کرده‌اند.

دهقان اظهار داشت: ما قانون اساسی را فقط یک بخش نمی‌دانیم و هر کجا که دیدیم نقض شده است، با همت معاونت حقوقی تذکرات لازم را به مسئولان ذیربط دادیم. اگر در جایی غیر از دستگاه اجرایی هم اشکالی را در اجرای قانون اساسی دیدیم، تذکرات لازم را به آنان دادیم.

وی بیان کرد: با پیگیری معاون قانون اساسی، موضوع تشکیل خانه قانون اساسی و برگزاری نشست‌هایی در آنجا را دنبال کردیم. با وزارتخانه‌های مختلف درباره اجرای قانون اساسی جلساتی را برگزار کردیم تا مشخص شود تا چه حد اصول قانون اساسی در آن وزارتخانه‌ها اجرا شده و چه موانعی برای عدم اجرای برخی از اصول قانون اساسی وجود داشته است تا شاهد نقض اصول قانون اساسی در دستگاه‌های اجرایی نباشیم.

دشمن یک جنگ حقوقی علیه مردم ما تدارک دیده است

معاون حقوقی رئیس جمهور تاکید کرد: ما بین اعتراضات و اغتشاشات تفکیک قائل هستیم. دشمن یک جنگ حقوقی علیه مردم ما تدارک دیده است و ما از ظرفیت‌های خود برای مقابله با دشمن استفاده می‌کنیم. از همه افراد جامعه دفاع می‌کنیم و در مقابل هیچ ظلمی ساکت نمی‌مانیم و پیگیری می‌کنیم و تا الان هم نشست‌هایی را با دانشجویان برگزار کردیم و اصل ظلم وارده با دشمن است که این حوادث را در کشور ما تدارک دیده است.

معاون امور حقوقی ریاست جمهوری ادامه داد: در طرح جدید نحوه برگزاری تجمعات قرار است نقایصی که مربوط به تجمعات است، برطرف شود. قانون اساسی حق طبیعی مردم را برای اعتراض، تجمع و راهپیمایی به رسمیت شناخته است.

وی بیان کرد: به محض تشکیل دولت سیزدهم دست به کار شدیم و برای مردمی سازی اجرای قانون اساسی جلسات متنوع و متعددی برگزار کردیم. ما دستورالعمل مسئولیت نحوه اجرای قانون اساسی را تدوین و آماده کردیم و برای دفتر رئیس جمهور ارسال شد و سپس در مرداد ماه امسال این دستورالعمل ابلاغ شد. این اولین بار بود که دستورالعمل جدید با این مضمون تدوین شد.

دهقان بیان کرد: در این دستورالعمل مفاد متنوعی پیش‌بینی شده است؛ برای مثال برای دفاع از آزادی‌های مشروع ملت و حقوق مردم و اجرای همه اصول قانون اساسی، سامانه‌ای طراحی شده است که مردم سراسر کشور می‌توانند به معاونت حقوقی ریاست جمهوری دسترسی داشته باشند و موارد نقض قانون اساسی را اعلام کنند.

وی اظهار داشت: این سامانه با همکاری بخش فناوری ریاست جمهوری پیگیری و راه اندازی شده است و روز شنبه هفته آینده و در «همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی» رونمایی رسمی خواهد شد.

دهقان گفت: تمام موضوعاتی که در کشور اتفاق می‌افتد، توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری رصد می‌شود. موضوعاتی که درباره طراحی دشمن است، به صورت مجزا در این معاونت پیگیری می‌شود تا با عوامل دشمن برخورد شود. در داخل کشور هم کسانی که به جان و مال مردم آسیب زدند، تحت تعقیب قرار می‌گیرند و با کسی تعارف نداریم.

وی در رابطه با برخی فضاسازی‌ها درخصوص لزوم برگزاری رفراندوم گفت: ادامه داد: در قانون اساسی موضوع رفراندوم آمده است اما رفراندوم سازوکار خودش را دارد. رفراندوم در قانون اساسی پیش‌بینی شده است و اگر مصالح کشور اقتضا کند، با نظر مقام معظم رهبری و رأی دو سوم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هر موضوعی قابل پیگیری است، اما این موضوعات باید در شرایط ثبات و آرامش کشور انجام شود، نه در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش در کشورمان است.

دهقان اظهار داشت: یکسری بخش‌ها قابل همه پرسی و رفراندوم نیست. قانون اساسی اجازه تغییر در مسائلی مثل جمهوریت و اسلامیت نظام را نداده و کسی نمی‌تواند بگوید جمهوری اسلامی را نمی‌خواهیم. همچنین مبنای نظام بر پایه ولایت شکل گرفته است که این موضوع هم قابل رفراندوم نیست.

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره اقدام حقوقی این نهاد در واکنش به اقدامات رسانه‌های معاند مانند اینترنشنال و بی بی سی، گفت: مرکز امور حقوقی بین‌الملل که زیر نظر معاون حقوقی ریاست جمهوری است، در حال پیگیری برخورد قانونی با رسانه‌های معاند که به عنوان بازوی گروه‌های تروریستی در کشور ما عمل کردند، است. این رسانه‌ها برخلاف قوانین رسانه‌ای، آموزش و ساخت سلاح و مواد آتش‌زا را می‌دادند و دیگر این رسانه‌ها، رسانه نیستند بلکه گروه تروریستی هستند و کاملاً از مسیر حرفه ای خود دور شده‌اند. مستندات لازم جمع‌آوری شده که اگر به نتیجه برسد و نهادهای بین‌المللی به مستندات ما توجه کنند، آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

دهقان گفت: مستندات و گزارش‌هایی جمع آوری شده است و مرکز امور بین‌الملل نیز که زیر نظر معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حال کار کردن است، تمام این مستندات را جمع‌آوری و ساماندهی کرده و در حال تطبیق با قواعد بین المللی است که به زودی در دادگاه‌ها و مراجع بین المللی اقدام به شکایت خواهد شد و نتیجه آن به زودی به ملت ایران گزارش داده خواهد شد.

ما درباره فیلترینگ تصمیم‌گیر نیستیم

وی درباره فیلترینگ برخی از شبکه‌های اجتماعی خارجی، گفت: ما از هرگونه آزادی عمل برای اطلاع رسانی اقدام می‌کنیم، اما زمانی که برخی از شبکه‌های خارجی با دشمنان ما همراه شدند و تا وقتی که یک شبکه اجتماعی برای ناامن کردن کشور اقدام می‌کند و ابزار دست تروریست‌ها باشد، کسی نمی‌تواند از آن حمایت کند.

دهقان تاکید کرد: ما در این زمینه تصمیم‌گیر نیستیم و مسئولان امنیتی کشور باید تصمیم بگیرند که وضعیت استفاده از این شبکه‌های خارجی چه خواهد شد. البته بسیاری از مردم از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی داخلی استفاده می‌کنند و به این سمت مهاجرت کردند.

وی متذکر شد: بنده نماینده مجلس بودم و روزی نبود که جلوی مجلس تجمع نباشد. تجمعات در کشور ما نهادینه شده است. ما بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قائل هستیم. در قانون اساسی هم تفاوت اعتراض و اغتشاش آمده است، اما زمانی که فردی سلاح و چاقو حمل می‌کند، این کار ممنوع است. فردی در تجمعات نباید علیه مبانی اسلام اقدام کند. اعتراض و تجمعات برای رعایت نظم عمومی باید دارای مجوز باشد و کسی که اعتراض دارد، نباید به زور کسب و کار مردم را تعطیل و آنان را وادار به اعتصاب اجباری کند و تهدیدش کند. ما اعتراض را تهدید برای کشور نمی‌دانیم، چرا که موجب رشد و پیشرفت کشور است.

دهقان درباره حجاب، گفت: حجاب یکی از نمادهای جمهوری اسلامی است و اجباری شدن حجاب توسط امام راحل مطرح و در مجلس تبدیل به قانون شد. اینکه ما بگوییم که حجاب دیگر در کشور آزاد شود، با مبانی و مظاهر جمهوری اسلامی در تضاد است. ما جلساتی در این زمینه گذاشتیم و منظومه نظر خود درباره حجاب را به مسئولان ذیربط اعلام خواهیم کرد.

وی درباره صدور قطعنامه حقوق بشری علیه ایران، بیان کرد: آلمان نقش مهمی در این کار داشت و آلمان خودش مهمترین ناقض حقوق بشر است. آلمان باید هزاران سال از ایران به جهت جنایاتی که علیه کشور ما مرتکب شده است، عذرخواهی کند و ادعاهای حقوق بشری از سوی آلمان پذیرفتی نیست و آنان سلاح شیمیایی به صدام دانند تا علیه کشور ما به کار گرفته شود. برخی از مسائل یک طرفه دیده شده است. فضایی که در آنجا ایجاد شد، یک طرفه بود و ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

دهقان اظهار داشت: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز را تبریک می‌گویم و خواهش بنده از بازیکنان تیم ملی این است که همان طور که غیرت ایرانی را در آن بازی نشان دادند، باید این غیرت را به مراتب بیشتر در مقابل آمریکا هم نشان دهند و به وسوسه‌های رسانه‌های آمریکایی و سعودی توجه نکردند و نخواهند کرد. ان شاءالله روز چهارشنبه جشن پیروزی مقابل آمریکا را خواهیم گرفت.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)