میرنیوز

انتقام خون شهدای شیراز را می‌گیریم/استحاله هویتی و تولید ناامنی راهبرد آمریکا برای مهار ایران است

انتقام خون شهدای شیراز را می‌گیریم/استحاله هویتی و تولید ناامنی راهبرد آمریکا برای مهار ایران است 2022-10-28T13:32:23+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران (ششم آبان ماه)، اظهار داشت: اگر مرزهای الهی در سخن رعایت شود و اگر برای گفته‌ها و سخنان دلایل روشنی وجود داشته باشد، در این صورت، روابط اجتماعی رو به اصلاح می‌رود و سایر عرصه‌های زیست انسانی نیز روی اصلاح را خواهد دید. امیرالمومنین علی علیه السلام نیز می‌فرماید، من ندیدم کسی از تقوای خود بهره ببرد و سود ببرد، مگر اینکه زبانش را مهار کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: این همان صحبت خداوند است که دعوت می‌کند به سخن محکم، فکر شده، سنجیده شده و حساب شده. پیامبر مکرم اسلام نیز می‌فرمایند ایمان بنده خدا به سلامت و استواری و استقامت نمی‌رسد، مگر اینکه زبان فرد به حقیقت ایمان آراسته شود.

حجت‌الاسلام علی اکبری در ادامه ضمن تسلیت به خانواده شهدا حادثه تروریستی شیراز، گفت: شهادت عزیزانمان در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) به دست شقی‌ترین و رذل‌ترین انسان‌ها و شکستن حرمت سومین حرم اهل بیت (ع) در شیراز را به محضر امام عصر، نایب بزرگوارشان رهبر عظیم‌الشأن، امت قهرمان و به ویژه مردم عزیز شیراز تسلیت عرض می‌کنیم. حقیقتاً این اتفاق تلخی بود که با بی رحمی تمام، انسان‌های مظلوم در حال عبادت و زیارت در وقت نماز را با آن وضع فجیع به شهادت برسانند و یا مجروح کنند و امام امت را داغدار کردند.

از استکبار جهانی انتقام می‌گیریم

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: ان‌شاءالله خداوند متعال این شهدای عزیز را با اباعبدالله الحسین (ع) محشور کند و مجروحان این حادثه را عافیت کرامت کند. به لطف الهی انتقام این خون‌های پاک و معصوم علاوه بر عاملان مباشر، از جانیانی که مسبب اصلی این حوادث هستند یعنی استکبار جهانی گرفته خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران گفت: در بین شهدای این حرم مطهر دانشمند نخبه جوان عزیزمان یعنی سید فریدالدین معصومی است که برای انجام مأموریت مهمی در شیراز بود و پس از انجام مأموریت برای وداع و زیارت به حرم مطهر مشرف شده بود که در این ماجرا به شهادت می‌رسد و البته این افتخار بزرگ نصیبش شد. امروز این شهید والامقام و شهید مدافع امنیت امیر کمندی که توسط اراذل داعش مسلک اغتشاش‌گر به شهادت رسیدند، مهمان نماز جمعه هستند. ان‌شاء‌الله بر پیکر این شهیدان هم نماز خواهیم خواند و سپس پیکرشان را تشییع خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب در پی جنایت تروریستی شیراز، تصریح کرد: رهبر عزیزمان در این پیامی که ارائه فرمودند تعبیر دقیقی دارند، داغ عزیزان و هتک حرمت حرم اهل بیت جز با جستجو از سررشته این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره آن جبران نخواهد شد. این مطلبی است که باید قدری بیشتر درباره آن فکر کنیم و باید نکته‌های لطیفی را که در این پیام مهم وجود دارد، دریابیم.

حجت‌الاسلام علی اکبری تاکید کرد: بین ما و استکبار جهانی از روز اول انقلاب اسلامی بر سر یک موضوع یعنی ایران قوی و مستقل، محل دعوا است. مبانی قدرت ایران عزیز ما بر اساس اسلام عزیز، ایمان به خدای متعال و رهبری حکیم ولی فقیه و حضور مردمی تمام عیار برجسته می‌شود.

استحاله هویتی و تولید ناامنی راهبرد آمریکا برای مهار ایران است

وی گفت: امنیت به منزله زیرساخت برای پیشرفت در همه عرصه‌ها یک شرط ضروری و غیر قابل اغماض است. راهبرد استکبار به سرکردگی آمریکا برای مهار ایران در کوتاه مدت و چه در درازمدت روی این نقطه یعنی استحاله هویتی و دوم ایجاد و تولید ناامنی قرار گرفته است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: در مورد نکته اول باید گفت که آنان یک جنگ تمام عیار فرهنگی و فکری از روز اول راه انداختند و همچنان نیز ادامه می‌دهند و هر چه به جلو آمدیم، پیچیده‌تر شده است. رهبر معظم انقلاب نیز از آن با عناوین مختلفی همچون شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی یاد کردند.

حجت‌الاسلام علی اکبری گفت: نکته دوم، مسئله تولید ناامنی است و این هم از روز اول انقلاب در دستور کار آن‌ها بوده است و با ایجاد اختلافات قومی، مذهبی، سیاسی به دنبال تولید شقاق و نفاق بین مردم و ایجاد درگیری بودند و از طرف دیگر با دامن زدن به تهدیدهای نظامی و موضوعاتی مثل ایجاد ناامنی‌های اقتصادی و ناامنی‌های اخلاقی در دستور کارشان بوده است.

وی افزود: شکستن وحدت ملی و ایجاد اختلاف و دودستگی از روز اول به هر قیمتی و آوردن سطح امنیت ملی و امنیت عمومی به درجات پایین، همواره در دستور کار همیشگی و راهبرد شیطان است.

حجت‌الاسلام علی اکبری متذکر شد: طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی برای این موضوع میلیاردها دلار هزینه کردند، از بالاترین سطح تخصص‌ها استفاده کردند و آخرین ابزارها را به کار گرفتند و این همه سرمایه گذاری هم به منظور حفظ هویت پوشالی و در حال افول خودشان بوده و هم برای مهار ایران به عنوان یک ایران جدید و یک قدرت جدید که بشارت طلوع یک تمدن نوین را از شرق به نام ایمان و اسلام به همراه دارد. این برای آنها یک کابوس بزرگ بوده است.

امام جمعه موقت تهران گفت: در راهبرد اول به دنبال کاهش انگیزه و اراده ملی ایرانیان و همچنین جلوگیری از امتداد نسلی بودند تا این حرکت الهی دوام پیدا نکند. آنها درصدد بازگشت به قبل از انقلاب اسلامی و تبدیل شدن ایران به یک گاو شیرده هستند.

در فتنه اخیر، دشمن زودتر از همیشه دستش را رو کرد

حجت الاسلام علی اکبری گفت: در این فتنه انگیزی‌های اخیر در سلسله فتنه‌های آمریکایی و توسط شیطان بزرگ به صورت ترکیبی این موضوع را دنبال می‌کنند با این ملاحظه که در جریان فتنه انگیزی‌های اخیر، دشمن زودتر از همیشه دستش را رو کرد و به سراغ اصل مسئله رفت.

وی افزود: آن‌ها به دنبال انقلاب فراگیر بودند، خطای محاسباتی داشتند و دنبال تجزیه ایران و به خیال خود براندازی بودند. اما با هوشیاری ملت قایق فتنه آن‌ها به گل نشسته و این حکایت از اوج استیصال دشمنان ما دارد.

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکایی‌ها در تحقق این دو راهبرد و برای اینکه جلوی تبدیل شدن ایران به ایران قوی را بگیرند، دائماً شکست را تجربه می‌کنند. در محور اقتصادی دنبال فلج کردن ایران و ایجاد قحطی در بازار ایران و صفر کردن صادرات نفتی ما بودند، اما مقاومت و تدابیر ملت و مسئولان ایران باعث شد تحریم‌ها خنثی شود. صادرات نفتی رونق گیرد، مراودات مالی برقرار شد و بحران جهانی غذا که فکر می‌کردند ایران را زمین‌گیر کند، کنترل شد.

نظامیان آمریکایی از سیر کردن خانواده‌هایشان ناتوان هستند

وی افزود: البته بر اساس گزارش‌هایی که داریم این بحران به خود آمریکا و اروپا برگشته است و ۵۰ میلیون گرسنه روی دست آمریکایی‌ها است که باعث روسیاهی بزرگترین اقتصاد جهان شده است. نظامیان آمریکایی از سیر کردن خانواده‌هایشان ناتوان هستند. این گزارش‌ها بر اساس منابع رسانه‌های غربی از جمله آسوشیتدپرس است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: می‌خواستند ایران عزیز را در منطقه منزوی کنند که ارتباطات به لطف خداوند متعال بیشتر و بیشتر شد. ارتباط گسترده با همسایگان تا قراردادهای راهبردی با قدرت‌های بزرگ اقتصادی، موفقیت در شانگهای و سازمان‌های منطقه‌ای، از جمله خبرهای خوبی بودند که همین ایام شما شنیدید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: همچنین ۲۲ کشور طالب پهپادهای ایرانی هستند، نام ۵۲ دانشگاه ما در فهرست بهترین‌های دانشگاه‌های جهان ثبت شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی مجبور شد قرارداد مرزی با لبنان را امضا کند و این پیروزی بزرگی است که بانی این پیروزی بزرگ حزب الله لبنان است. در عراق طرح‌های پیچیده آمریکا شکست خورد. شما ملاحظه کردید ملت عراق بعد از عبور از این توطئه‌های پیچیده آمریکایی الحمدالله موفق شدند رئیس جمهور و نخست وزیر جدیدشان را انتخاب کنند و این هم یک موفقیت بزرگ دیگر است. در یمن نیز مقاومت توانست توطئه‌های آمریکا را در آن منطقه زمین گیر کند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری بیان کرد: عصبانیت آمریکایی‌ها را در رفتار داعشی اراذل اجاره‌ای آن‌ها در خیابان‌های تهران تجربه کردیم. داعش رسماً مسئولیت حادثه تروریستی شیراز را بر عهده گرفت، وقتی با امنیت کشور بازی می‌شود، این اتفاقات می‌افتد. امنیت یک موضوع به هم پیوسته است که کسی نباید با امنیت بازی کند. داعش همان آمریکای ریش‌دار و خونخوار است و آمریکا همان داعش ادکلن زده با قیافه بزک کرده است. داعش باطن آمریکا است.

مشکلات ایران ربطی به دیگران ندارد

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: ما مشکلات زیادی در کشور داریم، اما مشکلات ایرانی راه حل ایرانی و سرپنجه ایرانی می‌خواهد و ربطی به دیگران ندارد. به لطف خداوند متعال و با همت جوانان و مسئولان، مشکلات را حل و فصل خواهیم کرد. اتفاقاً یکی از ابعاد این اغتشاشات و ناآرامی‌های گوشه و کنار، ضربه زدن به جریان خدمت است و این‌ها در صدد هستند که خدمات کاهش پیدا کند و حرف مستضعفین و نیازهای آنها شنیده نشود.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: به یاری خداوند منتقم، به فضل پروردگار متعال، این خون‌های پاک و معصوم که متعلق به همه ملت ایران است و ما خود را صاحب خون‌های مطهر می‌دانیم و انتقام خون مطهر و مقدس‌شان بر عهده ما است، از این جریان منحوس و منشأ اصلی و سرچشمه‌های آن تا انتقام نگیریم، از پای نخواهیم نشست.

وی افزود: ما این خون‌ها، خسارت‌ها و گرفتاری‌هایی را که برای ملت ما طی سال‌های گذشته پیش آمده است، بر گردن شیطان بزرگ و صهیونیسم بین الملل می‌دانیم. آن‌ها را بی نصیب نخواهیم گذاشت. شیطانک‌های آن‌ها را نیز بی نصیب نخواهیم گذاشت. همواره منتظر انتقام ملت غیور ما باشد. فرزندان رشید ایران و اسلام از آنجایی که فکرش را نمی‌کنند به سراغشان خواهند رفت و درس‌های فراموش نشدنی به آنها خواهند داد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: روی دیگر سکه انتقام نیز این است که ما با تقویت برادری، محبت و وحدت در داخل و رونق بخشی به مراکز تعلیم و تربیت، با تقویت دانش‌بنیان‌ها، با تقویت گروه‌های جهادی، با رونق بخشی به صنعت و کشاورزی و با دستان کارگران و مهندسانمان و همچنین با همت قهرمانانمان در میدان‌های ورزشی انتقام خواهیم گرفت.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)