میرنیوز

سردار باقری:‌ دانشجویان نباید دچار سیاست‌زدگی شوند

 سردار باقری:‌ دانشجویان نباید دچار سیاست‌زدگی شوند 2022-10-02T12:03:05+03:30

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور، با اشاره به نقش تعیین کننده دانشجویان در حوزه‌های علمی و فناوری‌های نوین،‌ اظهار داشت: بدون تردید دانشجویان موتور محرک کشور محسوب می‌شوند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر توجه به تهدیدات امنیتی و توطئه‌هایی که انقلاب اسلامی با آن مواجه است، گفت: طبیعتاً قشر دانشجو مسئولیت و رسالت خطیر و سنگینی را در عرصه مقابله با تهدیدات پیشِ رو بر عهده دارد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: از دانشجویان انتظار می‌رود که در ارتباط با مسائل مختلف روحیه پرسش‌گری و مطالبه گری داشته باشند و نسبت به مسائل آگاه و توجیه باشند و مهمتر اینکه دیگران را نیز در مواجهه با مسائل توجیه کنند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: تشکل‌های دانشجویی امروز به عنوان اصیل ترین و مهمترین تشکل‌ها محسوب می‌شوند و این مجموعه‌ها رسالت مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، خصوصا در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی عهده دار هستند.

سرلشکر باقری در ادامه ، حرکت در مسیر توسعه علم، توسعه دانش، فناوری و پژوهش را اصلی‌ترین وظیفه قشر دانشجو، عنوان کرد و گفت: جایگاه علم و فناوری در تولید قدرت و سربلندی کشور بسیار مهم است و امروز دانشجویان ما باید با تلاش در عرصه‌های علمی و پژوهشی جایگاه علمی کشور را متناسب با شأن و تراز ملت بزرگ ایران، ارتقاء بخشند. امروز یکی از مهم‌ترین اهداف جبهه علمی کشور باید دستیابی به این جایگاه رفیع باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به جایگاه رفیع دانش و فناوری نیازمند پیشرفت در حوزه‌های مختلف علمی، بویژه فناوری‌های نوین هستیم، عنوان کرد: به طور معمول دانشگاه‌ها برای همین ماموریت ایجاد شده‌اند و دانشجویان ما به ویژه دانشجویان انقلابی، متدین و حزب‌اللهی نیز باید در این زمینه هم الگو باشند و از درسخوان ترینها و محقق ترینها باشند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه درس آموزی و توسعه دانش،  به عنوان فعالیت اصلی دانشجویان نباید کمرنگ و یا به فراموشی سپرده شود، گفت: بنده معتقدم رتبه‌های برتر علمی در سطوح بین المللی باید از میان شما عزیزان باشد که البته در بسیاری موارد این مهم محقق شده است.

وی با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی ما نباید دچار سیاست زدگی حزب گرایی و جریان زدگی شوند، افزود: تشکل‌های دانشجویی به جهت انگیزه و اهداف، بسیار فراتر از جریان‌های سیاسی هستند؛ چرا که آنان به دنبال به دست گرفتن مناصب، پست‌ها و قدرت هستند، اما تشکل دانشجویی به دنبال پیشبرد اهداف اصل نظام و انقلاب و در نهایت سربلندی کشور است.

سرلشکر باقری داشتن فهم عمیق و درک ژرف سیاسی را از ملزومات دانشجویان عنوان کرد و افزود: باید توجه داشت که سیاست زدگی و حزب زدگی، آفتی هست که می‌تواند ما را از رسالت اصلی مان دور کند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: دانشجو باید نماد ترویج این باور باشد که در کشور هیچ بن بستی وجود ندارد و در واقع با عملکرد صحیح خود، فعل توانستن را در کشور نهادینه کند و کارهای سخت را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی به منصه ظهور برساند؛مانند کاری که دانشجویان نسل اول انقلاب در دوران دفاع مقدس انجام دادند.

وی با اشاره به تجاوز دشمن بعثی به انقلاب نوپای اسلامی ایران، گفت: ملت ایران در سال 1357 در شرایطی کشتی انقلاب را به ساحل پیروزی رساند که از رژیم طاغوت به عنوان جزیره ثبات یاد می‌شد و در واقع کمتر کسی باور داشت که انقلاب اسلامی در برابر آن حجم از ستمی که بر مردم، آزادی خواهان و فعالان سیاسی وارد می‌شد بتواند در نهایت به پیروزی رسد. اما با لطف خدا این انقلاب با موفقیت به پیروزی رسید.

سردار باقری گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور به واسطه تغییرات بنیادین در حوزه ساختاری و کادرهای امنیتی با مشکلات اساسی مواجه شد؛ برخی سران ارتش در آن برهه زمانی فرار کردند یا دستگیر و یا کنار گذاشته شدند؛ همچنین در کردستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و استان گلستان نیز اتفاقات نامبارک و غائله هایی به پا شد.

وی تصریح کرد: کشور در یک چنین فضایی قرار داشت که به ناگاه با یک تهاجم سراسری از سوی ارتش منسجم رژیم بعثی مواجه شد و بدین ترتیب بخش‌های وسیعی از استان‌های غربی کشور به تصرف دشمن درآمد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: به واقع در ماههای نخست دفاع مقدس با مشکلات عمده ای مواجه بودیم؛ اگرچه ارتش با تمام توان برای دفاع از کشور وارد میدان شده بود اما به واسطه تغییرات اساسی ناشی از انقلاب و از دست دادن پشتیبانی‌های لجستیکی و بازگشت مستشاران فنی از انسجام و قدرت کافی برخوردار نبود؛ از طرفی وحدت فرماندهی وجود نداشت و بنی صدر در اداره جنگ با نیروهای مسلح و نیروهای انقلابی اختلاف نظر داشت.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: افراد نظامی که در ارتش زمان انقلاب‌ حضور داشتند غالبا سابقه فرماندهی کلان نداشتند و کار فنی عمیقی نیز در حوزه تعمیر و نگهداری جنگنده‌ها، ناوها و بالگردها بلد نبودند و از طرفی سپاه پاسداران نیز تازه تشکیل شده بود و با سلاح کلاشینکف در کردستان و دیگر مناطق ناامن درگیر بود و این در شرایطی بود که جنگ را نمی‌شناخت و ضمن اینکه تجهیزات کافی نداشت و از دانش نظامی کافی برخوردار نبود.

وی افزود: از ماههای نخست جنگ به یاد داریم که دشمن بعثی به راحتی جلو می‌آمد و پیشروی می‌کرد؛ اگرچه نیروی هوایی در دومین روز جنگ عملیات خوبی انجام داد و عملیات‌های زمینی با پشتیبانی بالگردی بعضا انجام می‌گرفت اما اینها به واقع جلودار ارتش منسجم بعثی نبود.

سردار باقری گفت: در غرب دزفول، هویزه، آبادان و ماهشهر سه الی چهار عملیات نسبتا بزرگ توسط ارتش انجام شد که همگی به دلیل نبود راهبرد و طراحی مناسب با شکست مواجه شد.

وی یادآور شد: در ماههای آذر و دی سال 1359 یأس و ناامیدی و آثار مخرب ناشی از شکست بر همه کشور مستولی شده بود و حتی تصور بچه‌های انقلابی هم این بود که در برابر دشمن بعثی کاری نمی‌توان کرد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: وضعیت بر همین منوال پیش می رفت تا اینکه در دی ماه سال 1359 جوانان انقلابی کشور کم کم مطرح کردند که استراتژی جنگ باید تغییر کند؛ جوانانی که تنها سه ماه از حضورشان در میادین جنگ می‌گذشت این بار حرفهایی از جنس راهبرد و استراتژی می‌زدند که قابل تأمل بود.

وی بیان داشت: از این پس رویکرد جدیدی در مدیریت صحنه نبرد شکل گرفت و در پرتو آن عملیات‌های بسیار کوچک با رویکرد شناسایی عمیق از دشمن و طراحی مناسب انجام شد؛ این عملیات‌ها از 40 الی 50 نفر به سمت عملیاتهای گردانی و تا حد هزار نفر پیش رفت و ظرف 6 ماه نیز تقریباً 25 عملیات در جبهه‌ها با موفقیت انجام شد و طی آن یک اعتماد به نفسی در میان نیروها ایجاد شد و همه فهمیدند که به شرط تلاش جهادی توکل به خدا و اعتماد به داشته‌ها و ظرفیت‌های داخلی می‌توان بر دشمن غالب شد.

سرلشکر باقری اظهار کرد: در نهایت در مهر سال 1360 عملیات ثامن الائمه برای شکست حصر آبادان با موفقیت کامل انجام شد از آن به بعد نیز زنجیره عملیات‌هایی تا پیروزی بیت المقدس و فتح خرمشهر در خرداد 1361 صورت گرفت؛ به واقع این مقطع تاریخی برای همه ما می‌تواند به عنوان یک الگوی تاریخی مطرح باشد.

وی درس گرفتن از مقاطع حساس تاریخی کشور را یکی از بهترین راهکارهای برون رفت از مشکلات فعلی عنوان کرد و افزود: الزاما این گونه نیست که اگر کشور با مشکلاتی روبرو شد تمامی امکانات باید فراهم باشد تا ما با یک تصمیم ساده کار را پیش ببریم و مشکلات و مسائل را حل کنیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: بنده آن مقاطع حساس را درک کرده و از نزدیک شاهد بودم؛ به واقع عرض می‌کنم که وضعیت و مشکلات امروز کشور با وضعیت پاییز 1359 قابل قیاس نیست؛ لذا باید تحقیق و بررسی دقیقی شود تا متوجه شد که چه اتفاقاتی رخ داده تا انقلاب اسلامی بعد از گذراندن آن روزهای تاریک و سیاه توانست عملیات ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس را رقم بزند به واقع این مقطع تاریخی قابل مطالعه و کندو کاو است.

سرلشکر باقری گفت: باید سعی کنیم رمز پیروزی آن مقطع تاریخی را پیدا کرده و با کمک آن و مشابه سازی و مطابقت دادن با شرایط امروز، بستر برون رفت از مشکلات فعلی را ایجاد کنیم و مسیر رشد را بهتر از قبل ادامه دهیم. اگرچه مقتضیات زمان با گذشته متفاوت است و نسل نیز تغییر کرده است اما می شود از تاریخ درس گرفت.

وی عنوان کرد: به طور کلی فلسفه تاریخ نیز همین است که از آن نقاط ضعف و قوت درس بگیریم. مطالعه تاریخ دفاع مقدس صرفاً به خاطره گویی و خاطره انگاری خلاصه نمی‌شود در مطالعه دفاع مقدس باید دلایل پیروزی و شکست‌ها را مد نظر قرار داد و دلایل و ریشه‌های شکست و پیروزی را بازسازی کرد و از آن برای حل مشکلات کنونی بهره گرفت.

سرلشکر باقری گفت: در میان تمامی حوادث تاریخی که کشورمان با آن مواجه بوده دفاع مقدس به عنوان یک قله  مطرح است که می‌بایست بر روی آن وقت گذاشت و مطالعه کرد و برای امروز و آینده از آن بهره گرفت.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)