میرنیوز

مجلس در هفته گذشته| از معرفی وزیر کار تا تعیین حقوق جانبازان فاقد شغل

 مجلس در هفته گذشته| از معرفی وزیر کار تا تعیین حقوق جانبازان فاقد شغل 2022-09-24T15:31:27+03:30

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس بعد از 2 هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابیه در این هفته در روز سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی داشتند که قالیباف رئیس مجلس در ابتدای جلسه علنی روز سه‌شنبه در نطق پیش از دستور خود به راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی امسال اشاره کرد و گفت «مردم با وجود برخی مشکلات و سختی‌ها در راهپیمایی امسال اربعین، پر شورتر از گذشته خود را به کربلا رساندند، رئیس مجلس همچنین متذکر شد «با توجه به علاقه روزافزون مردم به شرکت در این مراسم معنوی-سیاسی، با برنامه‌ریزی بهتر در سال آینده کاستی‌های زیرساختی و خدماتی موجود، به خصوص در مرزها را مرتفع کنند تا سیل مشتاقان امام حسین(ع) بتوانند با کمترین سختی در مراسم باشکوه اربعین حسینی حاضر شوند.

* ماموریت مجلس به کمیسیون شوراها برای اصلاح ساختار و شیوه اجرای گشت امنیت اخلاقی

رئیس مجلس در ادامه نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه کمیسیون امور داخلی مجلس با حداکثر دقت و موشکافی کامل باید تمامی زوایای پرونده درگذشت «مهسا امینی» را در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع نمایندگان و مردم شریف ایران برساند، گفت کمیسیون مذکور وظیفه دارد علاوه بر بررسی مصداقی درگذشت این مرحومه، برای جلوگیری از تکرار این قبیل موارد، فرایندها و شیوه اجرا در گشت‌های امنیت اخلاقی فرماندهی کل انتظامی را مورد بررسی قرار دهد.

طبق دستورکارهای نظارتی مجلس در روزهای سه‌شنبه بررسی موضوعات و اقدامات نظارتی در دستورکار امروز مجلس قرار داشت.

*موافقت با تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به عنوان نخستین دستور چهارشنبه مجلس در صحن مطرح و بررسی شد که نمایندگان در نهایت با انجام تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با 120 رأی، موافقت کردند.

*قرائت گزارش بررسی عملکرد دستگاه‌ها در تحقق اهداف دولت الکترونیک

قرائت گزارش کمیسیون صنایع و معادن دباره بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در تحقق اهداف دولت هوشمند و ارائۀ خدمات دولت الکترونیک در ادامه نشست علنی چهارشنبه مجلس توسط روح الله عباس پور سخنگوی این کمیسیون انجام شد. بر اساس این گزارش با وجود اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته و پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه تحقق دولت الکترونیک و هوشمند، به علت وجود برخی از خلأهای نظارتی و ساختاری در این حوزه آنچنان که شایسته است، اهداف مقرر در قوانین و اسناد بالادستی محقق نشده است.

رئیس مجلس در جمع‌بندی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی عملکرد دستگاههای مسئول در تحقق اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک، گفت: اساس تحول دولت و تحقق برنامه‌های5 ساله و بودجه در گرو دولت الکترونیک است زیرا اگر بخواهیم عدالت اقتصادی، اجتماعی و صرفه‌جویی و شفافیت را برقرار و محقق کنیم و همچنین با فساد مبارزه کنیم، برای اینکه نشان دهیم در این راه جدی هستیم باید به دنبال تحقق دولت هوشمند باشیم.

 *اعلام وصول نامه معرفی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی کار به مجلس

در ادامه جلسه نامه معرفی محمدمهدی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی هیئت رئیسه اعلام وصول شد.

*موافقت نمایندگان با دوفوریت لایحه اصلاح قانون فرآیند اسقاط خودرو

بررسی دو فوریت لایحه الحاق یک تبصره به ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو در ادامه انجام و نمایندگان نظر موافق خود را با آن اعلام کردند.

*رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جهاد کشاورزی گلستان

همچنین نمایندگان مجلس در این جلسه پس از استماع نظرات درخواست‌کنندگان تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از سال 92 تا 1400، در نشست امروز با اجرای این تحقیق و تفحص موافقت نکردند

*اعلام وصول سوالات ملی چند نماینده از وزرای خارجه و ارتباطات

نادری در ادامه، سوالات نمایندگان از وزرای ارتباطات و امور خارجه را قرائت کرد. بر همین اساس چهار سوال درباره مورد عدم اجرای تکالیف قانونی درباره شبکه ملی اطلاعات و کاهش سرعت اینترنت، عدم رعایت خطوط قرمز نظام و منافع ملت در مذاکرات اخیر اعلام وصول شد.

* بیانیه تقدیر نمایندگان از مردم و دولت عراق درباره مراسم اربعین

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس در ادامه جلسه علنی قوه مقننه ، بیانیه 220 نفر از نمایندگان در خصوص حضور پرشور و گسترده مردم در پیاده روی اربعین را قرائت کرد. نمایندگان در این بیانیه از مهمان‌نوازی گرم و صمیمانه ملت معزز و دولت محترم کشور دوست و برادر عراق و حمایت‌های مراجع و علمای گرانقدر و همچنین از تلاش‌های مجدانه و بی‌وقفه و معاضدت‌های پلیس، نیروهای نظامی، حشدالشعبی، مرزبانی و امنیتی و موکب‌داران شریف و سایر دست‌اندرکاران در بسترسازی و فراهم نمودن تسهیلات برای برگزاری این مراسم تقدیر و سپاسگزاری کردند.

*تعیین تکلیف افزایش حقوق رزمندگان و جانبازان فاقد شغل

بر اساس این گزارش جلسه علنی روز چهارشنبه (30 شهریور ماه) با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد که تعیین تکلیف حقوق رزمندان و جانبازان فاقد شغل  و کاهش حقوق گمرکی برخی از کالا‌ها یکی از مهمترین دستورکارهای نمایندگان در این جلسه بود.

*انتخاب نمایندگان در شوراها الکترونیکی انجام می‌شود/ تکلیف هیات رئیسه برای حراست از آراء نمایندگان

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح یک فوریتی انتخاب نمایندگان در نهادها، هیأت‌ها، مجامع و شوراها با دستگاه الکترونیکی در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی روز چهارشنبه قرار داشت که وکلای‌ملت در این جلسه با ماده واحده طرح مذکور با 163 رأی موافق، 10 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 204 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

ماده واحده طرح مذکور به شرح زیر است: هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌تواند انتخاب نمایندگان در نهادها، هیأت‌ها، مجامع و شوراها را با دستگاه‌ الکترونیکی انجام دهد.

هیأت رئیسه موظف است پیش‌بینی‌های لازم را برای عدم امکان دسترسی به آرای رأی دهندگان فراهم کند.

*افزایش حقوق رزمندگان و جانبازان فاقد شغل به 5 میلیون و 600 هزار تومان

بررسی طرح دوفوریتی استفساریه بند(هـ) تبصره(12) قانون بودجه سال 1401 کل کشور درباره افزایش حقوق جانبازان فاقد شغل نیز در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی مجلس قرار داشت.

وکلای‌ملت در نهایت ، با متن این استفساریه با 158 رأی موافق، 7 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در جلسه علنی مجلس موافقت کردند.

بر اساس این گزارش، مطابق بند هـ تبصره 12 قانون بودجه سال 1401 کل کشور: بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است از محل اعتبارات موضوع ردیف 131600 جدول شماره (7)‌ این قانون به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد شغل و درآمد که بر‌اساس قوانین نیروهای مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی‌باشند، تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند، ماهانه کمک‌ معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت کند. آیین‌نامه اجرائی این بند به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه می‌شود و به‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

متن استفساریه- آیا مقصود قانونگذار از “معادل حداقل حقوق کارکنان دولت” در بند هـ تبصره 12، مبلغ 56.000.000 ریال بر اساس جزء 1 بند الف تبصره 12 قانون بودجه 1401 می باشد ؟ جواب- بله.

*موافقت مجلس با کاهش حقوق گمرکی برخی از کالا‌های وارداتی

رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره کلیات لایحه اصلاح تبصره‌های 1 و 7 ماده واحده قانون سال 1401 کل کشور در دستورکار نمایندگان قرار داشت که وکلای‌ملت با 160 رأی موافق، 12 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر در جلسه علنی این لایحه را به تصویب رساندند.

*افزایش حقوق کارکنان دولت برای شش ماهه دوم سال عملیاتی شود

به گزارش تسنیم، محمد وحیدی نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در اخطاری گفت:درباره دریافتی کارکنان دولت با توجه به اینکه در سال جاری به میزان 10 درصد افزایش حقوق صورت گرفت و همچنین با توجه به اینکه افزایش قیمت‌ها صورت گرفته است باید برای کارکنان دولت نیز اقدامی در جهت افزایش حقوق انجام شود.

نماینده بجنورد در مجلس در همین راستا بیان کرد: با توجه به اینکه دولت محترم خواستار افزایش حقوق کارکنان دولت است اما این اقدام تا کنون صورت نگرفته است که از سازمان برنامه و بودجه می خواهم خساست خرج ندهد و حداقل افزایش حقوق ها را برای شش ماهه دوم سال عملیاتی کند.

*تذکر نماینده ارومیه درباره همسان‌سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها

در پایان جلسه علنی چهارشنبه سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

-تذکر سید محمد پاک‌مهر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت وجه گندم کشاورزان. همچنین تذکر به وزیر کشور : ضرورت صدور کد روستایی برای روستاهای دارای 20 خانوار در خراسان شمالی.

-تذکر نماینده ارومیه به رئیس جمهور درباره همسان‌سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها
متن تذکرات را اینجا بخوانید

انتهای‌پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)