میرنیوز

هدف قطعنامه شورای حکام امتیازگیری است/ برخی بدشان نمی‌آید انقلاب را به حکومت سکولار بکشانند

هدف قطعنامه شورای حکام امتیازگیری است/ برخی بدشان نمی‌آید انقلاب را به حکومت سکولار بکشانند 2022-06-10T14:46:43+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته (۲۰ خرداد ماه) که در محل دانشگاه تهران برگزار شد، هدف از صدور قطعنامه در شورای حکام علیه ایران را گرفتن امتیاز در مذاکرات دانست و خطاب به رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی دیگر از کشورهای اروپایی، اظهار کرد: این انقلاب به کسی باج نمی‌دهد و بر دهن زورگو می‌زند.

وی همچنین با اشاره به ارتحال مبارز قدیمی و یار دیرین امام خمینی (ره)، حجت‌الاسلام سید محمود دعایی، گفت: از این منظر نگاه می‌کنم که مرحوم دعایی پای ثابت نماز جمعه تهران بود. از او پرسیدم راز و رمز این همه مداومت بر نماز جمعه چیست؟ پاسخ داد فضیلت آن که مشخص است، اما من نماز جمعه را یادگار امام و حضور در آن را نوعی بیعت با امام می‌دانم.

وی افزود: رحلت حجت‌الاسلام دعایی را به خانواده ایشان تسلیت می‌گوییم و امید داریم به پاس خدمات ارزشمند او در دوران قربت انقلاب به این نهضت، خداوند اجر جزیل به او عنایت کند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به حادثه «متروپل» آبادان و قطار مشهد-یزد تصریح کرد: این دو حادثه جگر همه ما را سوزاند. تمام ملت ایران خود را شریک غم بازماندگان می‌دانند، خداوند به خانواده‌های جان‌باختگان صبر و اجر جزیل عنایت کند و به مصدومان شفای عاجل ببخشد.

خاتمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره حادثه «متروپل» ادامه داد: مقصران این حوادث باید شناسایی شوند و مجازات عبرت‌آموزی برای آن‌ها در نظر گرفته شود تا ما بیش از این شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه امروز سالروز شهادت اولین مجتهد شهید انقلاب اسلامی، مرحوم شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی است، عنوان کرد: سال ۱۳۴۹ آیت‌الله سعیدی زیر شکنجه به شهادت رسید. اینکه در شرایط و فضای آن روز کسی بگوید «اگر مرا بکشید و خونم را بر زمین بریزید خون من روی زمین می‌گوید خمینی!» خیلی دل و جگر و بصیرت زیادی می‌خواهد.

وی بیان کرد: من در حالات ایشان نکته‌ای دیدم، سال ۱۳۴۵ که هنوز بسیاری از مرزها روشن نبود، او در مقابل لیبرال‌ها موضع داشت، معتقد بود آن‌ها امام را قبول ندارند. تأکید داشت آب ما با کسانی که امام را قبول ندارند به یک جوی نمی‌رود؛ به این می‌گویند بصیرت! شهید سعیدی در اوج خفقان مرید امام و خط‌شناس بود.

خاتمی با اشاره به سرقت اخیر از بانک ملی نیز اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه امروز، رئیس پلیس تهران تماس گرفت و گفت سارقان صندوق امانات بانک ملی دستگیر شدند و اکثر مبالغ و صندوق‌های سرقت شده، بازگردانده شده است.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: از پلیس جمهوری اسلامی کمال تشکر را داریم که به سرعت این موضوع را پیگیری کرد و از دوشنبه که این اتفاق افتاد، ظرف چند روز سارقان را دستگیر کرد. از دستگاه قضا نیز می‌خواهیم اشد مجازات را برای این سارقان خبیث در نظر بگیرند. این سارقان دزد اعتماد مردم هستند و جرم آن‌ها از دزدی معمولی بیشتر است.

وی اظهار کرد: از دستگاه قضایی نیز تشکر می‌کنیم که در این ماجرا با همراهی آن‌ها دستگیری سارقان صورت گرفته است؛ نباید با این افراد خبیث، رذل و پست که امانات مردم را به سرقت برده‌اند رحم کنیم، اگر به آنها رحم کنیم به مردم رحم نکرده‌ایم. اگر این جانیان آزاد بمانند امنیت رخب خواهد بست. بنابراین باید بابت برخورد با این افراد از دستگاه‌های مربوطه تشکر کنیم.

خاتمی با اشاره به زنده شدن حال و هوای حج، یادآور شد: زائران عزیز به بیت‌الله الحرام مشرف می‌شوند؛ به این عزیزان می‌گوییم که شما نماینده ملت شریف ایران هستید، طوری عمل کنید که مایه عزت ایران اسلامی باشید. حاکمان سعودی نیز باید بدانند که مکه و مدینه از آنِ همه مسلمانان است. باید امکانات رفاه همه مسلمانان را فراهم کنند. جان همه زائران به ویژه زائران ایرانی برای ما مهم است. طعم تلخ حادثه منا هنوز در کام ما است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران متذکر شد: گران کردن حج توجیهی ندارد، 60 ریال برای تبلیغ پول می‌گیرند؛ اما کدام تبلیغ؟ تبلیغی که در آن زیارت و بوسیدن خانه خدا را شرک می‌خوانند، برای این حرف‌های نادرست، غلط و بی‌اساس باید پول هم بدهیم؟ به هرحال، آرزوی حجی مقبول برای همه زائران عزیزمان داریم.

وی با اشاره رهنمودهای فراوان مقام معظم رهبری در هفته اخیر تأکید کرد: این رهنمودها هرکدام بابی از حکمت بود؛ سخنرانی مهم رهبر انقلاب در مرقد امام خمینی(ره) نیز بسیار قابل توجه بود، پیشنهاد من برای اینکه نسل بعد از انقلاب با امام راحل آشنا شوند این است که فرمایشات مقام معظم رهبری در این سی سال در مرقد مطهر را جزو کتب درسی قرار دهند.

خاتمی با تأکید بر اینکه بهترین کسی که می‌تواند امام راحل را معرفی کند، آیت‌الله خامنه‌ای هستند، تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند امام روح انقلاب است، یعنی اگر امام را از انقلاب بگیرید، انقلاب کالبدی بی‌روح است. نرم‌افزار گام دوم انقلاب باید رهنمودهای امام راحل به ویژه آنچه در وصیت‌نامه ایشان آمده است باشد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در ادامه به هفت نکته از بیانات رهبر انقلاب پرداخت و گفت: یکی از این نکات این بود که نگذارید از انقلاب هویت‌زدایی شود؛ این انقلاب انقلابی خدایی است، انقلابی که از مساجد و نماز جماعت‌ها و حسینیه‌ها شروع شد. برخی بدشان نمی‌آید این انقلاب را به سمت سکولار بکشانند، یعنی دین را از سیاست جدا کنند.

وی افزود: امام (ره) فرمودند تمام مقصد ما مکتب ما است؛ نگذارید دین را از این انقلاب جدا کنند.

خاتمی بیان کرد: نکته دوم اینکه امام روح انقلاب است، نگذارید یاد امام در جامعه کمرنگ یا تحریف شود. به امام نامه نوشتند که شما مسئله جنگ را حل کردید، مسئله آمریکا را نیز حل کنید؛ امام نامه را خواندند ولی جواب ندادند؛ پیام این پاسخ ندادن این است که امام عزیز ما با نفرت از آمریکا از دنیا رفت. همان شعاری که شما سر می‌دهید و می‌گویید «مرگ بر آمریکا» در قلب امام بود.

خاتمی اظهار کرد: نکته سوم، رهبری فرمودند نگذارید رده‌های ارتجاع در کشور جای بگیرند و مقصود از مرتجع را نیز معنا کردند؛ همان کسانی که دلداده غرب هستند و تفکر غرب، تفکر حاکم بر اذهان آن‌ها است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: نکته چهارم، رهبری تأکید کردند که دروغ و فریب جنگ روانی دشمن را افشا کنید و نگذارید جنگ روانی در کشور تأثیر بگذارد. این نکته یعنی ما دو جور فضای مجازی داریم، یکی آنکه علما، مراجع و حزب‌اللهی‌ها دارند و از این ابزار علیه دشمن استفاده می‌کنند، این فضا خوب بوده، هست و خواهد بود و مورد تأیید قرار دارد، نوع دیگر از فضای مجازی آن است که از دشمن و آمریکا خط می‌گیرد.

وی افزود: امیدوارم حرف ما را تحریف نکنند، ما هیچ وقت با اصل فضای مجازی دشمن نبوده‌ایم، اما با فضای مجازی که آمریکا به آن خط می‌دهد دشمن بوده، هستیم و خواهیم بود.

خاتمی عنوان کرد: نکته پنجم بیانات رهبری این بود که از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیرید، این سرمایه امروز اگر از اوایل انقلاب بیشتر نشده باشد، لااقل به اندازه همان روزها هست. جلوه‌های تدین بسیار است که رهبری نیز به آن اشاره کردند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران اضافه کرد: نکته ششم از فرموده‌های رهبر انقلاب این بود که نگذارید وانمود کنند که کشور به بن‌بست رسیده است. این همان کاری است که دقیقا در اوایل انقلاب برخی لیبرال‌ها می‌کردند و می‌گفتند انقلاب به بن‌بست رسیده است، امام به آن‌ها گفت که انقلاب اسلامی به بن‌بست نرسیده و نخواهد رسید، شما به بن‌بست رسیده‌اید.

وی تصریح کرد: نکته هفتم بیانات رهبری این بود، امروز که دشمن در صدد تخریب مسئولان انقلابی است باید از مسئولان انقلابی تشکر کرد.

خاتمی درباره قطعنامه ضدایرانی اخیر شورای همکاری انرژی اتمی گفت: سرانجام با گزارش غلط و نادرست مدیرکل آژانس، این قطعنامه ضدایرانی در حقیقت توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی صادر شد. مدیرکل آژانس قبل از آنکه این قطعنامه صادر شود به دیدار رئیس رژیم صهیونیستی رفت، این دیدار نشان می‌دهد هماهنگی کاملی میان این دو اتفاق افتاده و این قطعنامه علیه ایران صادر شده است، اینجا حق اسرائیل است که ایرانیان شعار ضد این رژیم سر بدهند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران بیان کرد: همه اطلاعات آژانس بین‌المللی پخته شده توسط رژیم صهیونسیتی است و مطلقا بی‌طرفانه نیست. نکته دیگر آن است که مسئولان محترم ما در مواجهه با دوستان رژیم صهیونیستی از جمله مدیرکل آژانس در زمینه اطلاعات دادن باید بسیار بخیل باشند، بسیاری از بازرسانی که به کشور می‌آیند چشم آمریکا و اسرائیل هستند و گزارش می‌دهند که مراکز هسته‌ای و دانشمندان ما مورد حمله قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: به این‌ها می‌گویم که شما بیش از چهل سال است که این انقلاب را تجربه کرده‌اید، باید بدانید این انقلاب به کسی باج نمی‌دهد و در دهان زورگویان می‌زند.

خاتمی خاطرنشان کرد: نسخه بیش از چهل ساله انقلاب اسلامی، نسخه مقاومت است. قطع تعدادی از دوربین‌های فراپادمانی آژانس بین‌المللی اولین گام در برخورد با آن‌هاست؛ اگر شیطنت آن‌ها ادامه پیدا کند، این گام‌ها نیز ادامه خواهد داشت. دشمن کور خوانده اگر گمان می‌کند می‌تواند ایران را به موضعی که می‌خواهد بکشاند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)