میرنیوز

بالاترین فساد ایجاد یأس در جامعه است/ آبروی غرب در جنگ میان اوکراین و روسیه رفت

بالاترین فساد ایجاد یأس در جامعه است/ آبروی غرب در جنگ میان اوکراین و روسیه رفت 2022-03-11T13:42:55+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته (۲۰ اسفند ماه) که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه تقوا موجب پیروزی بر دشمن بیرونی و درونی می‌شود گفت: تقوا مسیر هدایت، منشا بصیرت، راه پیروزی بر دشمن بیرونی و درونی و کلید باز شدن درهای خیر و رحمت است و خداوند خارج از محاسبات، به اهل تقوا خیر و نعمات می‌بخشد.

خطیب جمعه تهران عنوان کرد: یکی از راه‌هایی که انسان از تنگناها خلاصی می‌یابد، تقوای الهی است. اگر کسی تقوا را رعایت کند، یعنی آنچه خدا امر کرده را انجام دهد و به آنچه نهی فرموده نزدیک نشود، خداوند متعال که قدرت مطلق است زندگی او را آسان می‌کند.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به ایام‌الله پیش رو و اعیاد ماه شعبان که چشمه‌ای از رحمت خداوند است، افزود: این ماه نعمتی است که باید قدر آن را بدانیم و از این ماه با دست خالی خارج نشویم. ویژگی این ماه این است که لحظه، لحظه آن به رحمت پیچیده شده و مجرای رحمت الهی است.

وی با تاکید بر اینکه رضوان الهی بالاتر از بهشت است، تصریح کرد: رضوان الهی، رضایت خداوند است. کسی که عاشق خدا باشد فقط آرزو دارد که پروردگار از او راضی باشد.

امام جمعه تهران با بیان اینکه استغفار کردن راه بازگشت به مسیر رضایت الهی است، گفت: مناجات شعبانیه از مهم‌ترین اذکاری است که برکت زیادی به همراه دارد.

دست به دست هم دهیم و نگذاریم به برادرانمان سخت بگذرد

آیت‌الله صدیقی بیان کرد: نکته دیگر در ماه شعبان بخشش و توجه به فقرا است. کمک به فقرا در این ماه بسیار سفارش شده است که برکت دیگری به همراه دارد. باید دست به دست هم بدهیم و در شرایط گرانی و مشکلات معیشتی فعلی نگذاریم به برادرانمان سخت بگذرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: ایشان در این دیدار، نقش بی‌بدیل آنها را گوشزد فرمودند و از نمایندگان خبرگان رهبری خواستند نقش و وظیفه خود را در پایش رهبری انجام دهند.

خطیب جمعه تهران ضمن آرزوی سلامت برای رهبر با صلابت انقلاب اسلامی، گفت: ایشان به اعضای خبرگان رهبری توصیه کردند که مراقبت لازم را نسبت به پایش مقام رهبری داشته باشند. این نشانه کرامت، تواضع و حق‌مداری بی‌بدیل ایشان است.

آیت‌الله صدیقی در رابطه با جهاد تبیین، اظهار کرد: دشمن با فعالیت پرحجم خود، باورها و اعتقادات مردم را بمباران می‌کند و این اثر گذار است. حتی حرفی که دروغ است و همه کذب آن را می‌دانند بعد از تکرار مداوم به باور تبدیل می‌شود.

دشمن هنرمندانه و با ابزار مدرن، باورها و اعتقادات مردم را مورد هجوم قرار می‌دهد

وی اضافه کرد: اینکه از طرف مقابل دشمن هنرمندانه و با ابزار مدرن، باورها و اعتقادات را مورد هجوم قرار دهند و ذهن جوانان و اقشار مختلف را به ویرانی بکشند و از این طرف، تبیین، توجیه و دفاع مناسب وجود نداشته باشد به ما ضربه خواهد خورد.

امر به معروف و نهی از منکر به قتل رسیده است

امام جمعه موقت تهران در ادامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر را امر ی ضروری برشمرد و عنوان کرد: خبری از امر به معروف و نهی از منکر در بطن جامعه وجود ندارد و می‌توان گفت امر به معروف و نهی از منکر به قتل رسیده است.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر فریضه مهمی است که به تعبیر امیرالمومنین علی (ع) تمام فرائض به آن مربوط هستند. امر به معروف و نهی از منکر همان تبیین است. ما قانونی سازنده‌تر، سرنوشت‌سازتر و اثرگذارتر از احساس مسئولیت برای موجودیت دینی و هویت انقلابی نداریم.

وی ادامه داد: باید همه را مثل خود ببینیم؛ یکدیگر را به خوبی وادار کنیم و از بدی بازداریم. یکی از مصادیق این احساس مسئولیت، امر به معروف و نهی از منکر در ابطال باطل و تحقیق حق است. دشمن باید بداند ما برای اثبات حق بودن خود و باطل بودن آنها کمر بسته‌ایم ساکت نخواهیم نشست.

بالاترین فساد امروز ایجاد یأس در جامعه است

خطیب جمعه تهران تصریح کرد: بالاترین فساد امروز ایجاد یأس در جامعه است. ما مملکتی داریم که بیش از چهار دهه استقلال، عزت، اقتدار خود را حفظ کرده، اقتدار جهشی داشته، نفوذ منطقه‌ای و پیشرفت‌های علمی در ابعاد مختلف جهشی داشته است.

آیت‌الله صدیقی گفت: امروز برخی افراد بی‌خبر با کسانی که سابقه کار صدساله دارند ما را مقایسه می‌کنند، درحالیکه ما در این چهل سال علیرغم جنگ، آشوب، فتنه و مشکلات بسیاری که داشته‌ایم، توانسته‌ایم تا این حد اوج بگیریم و این یکی از نقاط عطفی است که باید به آن افتخار کنیم.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره نور ۲ توسط سپاه، اظهار کرد: در تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۲ ماهواره نور یک با موفقیت پرتاب و تاکنون ده هزار بار به دور زمین چرخیده است و تا حدود یک سال دیگر نیز به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد. همچنین ماهواره نور ۲ که اخیراً پرتاب شده کاربرد بیشتر از ماهواره نور یک دارد.

خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: این گامی بلند برای سپاه پاسداران در زمینه پیشرفت‌های علوم فضایی است. این اقدام سپاه همزمان با اعیاد شعبانیه بسیار قابل توجه بود.

کشور بدون امنیت محتاج دیگران است

آیت‌الله صدیقی بیان کرد: چند نکته در این گام افتخارآمیز قابل توجه است؛ اول اینکه شرایط بین‌المللی در وضعیت کنونی نشان می‌دهد که توسعه و پیشرفت بدون امنیت کارایی ندارد کشور بدون امنیت محتاج دیگران خواهد شد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران در کنار سایر خدماتی که به جامعه در ابعاد مختلف داشته است، کمک‌رسانی از حضور بسیج در روزهای سخت کشور تا حمایت از مستضعفان، نشان داد که بدون اتکا به نیروهای خارجی و با تکیه به ظرفیت‌های داخلی می‌توان کارهایی کرد که دشمن کور شود و به وحشت بیفتد.

خطیب نماز جمعه تهران، گفت: تکیه به ظرفیت‌های داخلی و استفاده از جوانان دانشمند ما نکات بسیار مهمی است. کسانی که این اقدامات را به ثمر رسانده‌اند همگی دانشمندان جوان، انقلابی، ولایی و مردمی هستند.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه انگیزه دینی بیشترین تاثیر را در پیشرفت‌ها دارد، تصریح کرد: می‌توانیم امیدوار باشیم با آغاز به کار دولت انقلابی، ولایی، پرتلاش، جهادی، مردم‌مدار، همین جوانان پرتوان و دانشمند داخلی، مسائل اقتصادی را نیز راه‌گشا باشند و در این جنگ اقتصادی تمام‌عیاری که غرب با ما آغاز کرده پیروز شوند.

وی بیان کرد: یقین دارم که اگر به جوانان مستعد میدان داده شود طولی نمی‌کشد که ملت ایران در جنگ اقتصادی هم به پیروزی می‌رسد.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین بیان کرد: لجن‌پراکنی بوق‌های تبلیغاتی غرب و بعضی وابستگان آنها در این مسئله، باعث شده انگشت اتهامی به سوی نظام جمهوری اسلامی ایران گرفته شود و برخی ابهامات را ایجاد کردند.

آیت‌الله صدیقی اضافه کرد: ایران، بر اساس مبنای انقلابی و دینی خود، حامی مظلومان و طرفدار حق علیه باطل است. اگر ایران در سوریه و لبنان حضور پیدا می‌کند و برای فلسطین یک حامی قدرتمند به حساب می‌آید برای آن است که جنگ میان اسرائیل غاصب و فلسطین جنگی میان حق و باطل است. همچنین جنگ میان یمن و ائتلاف سعودی جنگ حق و باطل است؛ اما در مسئله اوکراین و روسیه شرایط نوع دیگری است.

وی تاکید کرد: دنیای غرب زمان شوروی، وقتی برای متحد کردن آلمان، به عقب‌نشینی شوروی نیاز داشتند، تعهد دادند که ناتو را توسعه ندهند اما به این تعهد خود عمل نکردند و همچنان نیروهای نظامی ناتنو در کشورهای مختلف پایگاه‌های نظامی ایجاد می کنند.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: غرب مثل همه تعهدات خود این بار هم عهدشکنی کرد. این بار به مرز روسیه آمدند و به عنوان یک تهدید جدی کاری خلاف آنچه متعهد شده بودند انجام دادند.

آبروی غرب بار دیگر در جنگ میان اوکراین و روسیه رفت

آیت‌الله صدیقی تاکید کرد: ما با جنگ مخالف هستیم؛ نظام اسلامی با تخریب زیرساخت‌ها و کشتار مخالفت دارد. اما این جنگ در تضاد منافع است و جنگ حق و باطل نیست. اگر این جنگ میان حق و باطل بود ما تکلیف دیگری داشتیم. لذا تکلیف اخلاقی نداریم.

وی تصریح کرد: در جنگ میان اوکراین و روسیه بار دیگر آبروی غرب رفت. علیرغم شهدای فراوانی که در یمن از زنان و کودکان کشته شدند، قربانیان فلسطین و سوری و غارت منابعی که سال‌هاست صورت می‌گیرد، هیچگاه به نفع هیچ مظلومی موضع نگرفته‌اند اما در این جنگ بوق‌های خود را به نفع اوکراین به صدا درآوردند.

تبعیض و ممتاز دیدن سفیدپوستان و اروپایی‌ها برگ ننگین غرب است

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: این تبعیض و جدا کردن سفید پوستان و اروپایی‌ها و تصور برتری آنها، یکی از برگ‌های ننگین نژادپرستی غرب است.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه در آستانه پایان سال ۱۴۰۰ هستیم، گفت: پایان سال مصادف است با میلاد امام زمان (عج) که انقلاب ما برای ظهور ایشان و تحقق توحید و عدل جهانی بوده است.

وی ادامه داد: دوستان ما برای خیابان ولیعصر (عج) تهران برنامه‌های مفصلی تدارک دیده‌اند. همچنین در سایر خیابان‌ها هرکسی با هر ابتکاری می‌تواند عشق و انتظار خود برای امام زمان (عج) را نشان بدهد و به دنیا اعلام کنیم که انقلاب ما برای ظهور ایشان و نجات بشریت است.

خطیب نماز جمعه تهران، اظهار کرد: باید در این ایام به داد ضعفا برسیم تا خانواده‌ای نباشد که برای معیشت خود با مشکل مواجه باشد. همچنین با توجه به تاکید رئیس‌جمهور برای رسیدگی به خانواده‌های کم‌درآمد در آستانه سال نو، برنامه جدی و مجاهدانه‌ای برای کمک به مردم در نظر گرفته شده است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)