میرنیوز

بمب ساعتی زیر پای رژیم صهیونیستی

بمب ساعتی زیر پای رژیم صهیونیستی 2022-02-16T08:06:08+03:30

سید هادی سید افقهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت راهبردی منطقه‌ی جولان خاطر نشان کرد: به طور کلی مناطقی که در ارتفاعات قرار دارند مناطق سوق‌الجیشی نامیده می‌شوند چراکه این مناطق به دلیل ارتفاعی که دارند نسبت به مناطق اطراف خود اشراف دارند و می‌توانند تمام تحرکات خودی و و غیر خودی را تحت نظر داشته باشند؛ بر همین اساس ارتفاعات جولان نیز از اهمیت راهبردی بسیاری برخوردار است چراکه به سه نقطه پایتخت و داخل سوریه، شمال فلسطین اشغالی و همچنین مناطقی از لبنان اشراف دارد.

وی افزود: جولان علاوه بر موقعیت جغرافیایی برتر، منطقه‌ای بسیار غنی از لحاظ منابع آبی و همچنین معدنی است؛ این منطقه در حوزه گردشگری نیز جاذبه‌های بسیاری دارد.

این کارشناس مسائل منطقه در ادامه به ارائه تحلیلی از وضعیت منطقه جولان پرداخت و گفت: الان جولان به ۲ بخش تقسیم شده است؛ رژیم صهیونسیتی بخش مهم آن را پس از جنگ اعراب و اسرائیل تحت اختیار خود نگه داشت و امروز تنها بخشی از جولان در اختیار سوریه است و ساکنان آن عمدتاً سوری‌های دروزی (طایفه‌ای مذهبی که به آنها «موحدون» نیز گفته می‌شود) هستند.

ساکنان مناطق اشغالی جولان همچنان خود را سوری می‌دانند و علیه رژیم صهیونسیتی شعار می‌دهند

افقهی با اشاره به تحت اشغال بودن بلندی‌های جولان پس از جنگ‌های اعراب با اسرائیل در سال‌های ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ اظهار کرد: با وجود اینکه سال‌های زیادی است که بخش عمده بلندی‌های جولان در اشغال رژیم صهیونسیتی است اما ساکنان آن همچنان خود را سوری می‌دانند و هر ساله تظاهرت می‌کنند و پرچم سوریه را در دست می‌گیرند و علیه رژیم صهیونسیتی شعار می‌دهند.

مهمترین علت خودداری سوریه از اقدام نظامی در بازپس‌گیری جولان، بحث توانمندی سوری‌ها و فرجام این جنگ است

وی همچنین درباره علت خوداری سوری‌ها از انجام اقدامی جدی در بازپس‌گیری کامل منطقه جولان از رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: مهمترین علت خودداری سوریه از اقدام نظامی در بازپس‌گیری جولان، بحث توانمندی سوری‌ها و فرجام این جنگ است؛ متاسفانه در ماجرای جولان سوریه تنها مانده است؛ در جنگ سال ۱۹۶۷ سوریه در کنار مصر بود ولی سایر کشورهای عربی به ویژه کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس خیانت کردند و به سوریه کمک نکردند.

دیپلمات پیشین ایران در لبنان با تاکید بر اینکه طبق توافقات بین‌المللی ارتفاعات جولان متعلق به سوریه است و سازمان ملل، شورای امنیت و اتحادیه عرب و همچنین سازمان همکاری‌های اسلامی این موضوع را قبول دارند، افزود: با این حال امروز تقریباً تمام قدرت‌های بزرگ دنیا حتی روسیه از پیش از فروپاشی جماهیر شوروی تاکنون، پشت اسرائیل ایستاده‌اند. درست است که سوریه از گذشته به بلوک شرق تمایل نشان می‌داد و با اتحادیه جماهیر شوروی و روسیه امروز روابط خوبی دارد ولی هیچ گاه پوتین یا قبلاً رهبران پیشین جماهیر شوروی حاضر نبودند که پشت اسرائیل را خالی کنند و از سوریه حمایت کنند.

سوری‌ها امروز را زمان مناسبی برای بازپس‌گیری جولان نمی‌دانند

افقهی با بیان اینکه «سوری‌ها امروز را زمان مناسبی برای بازپس‌گیری جولان نمی‌دانند»، اظهار کرد: سوری‌ها می‌گویند الان زمان مناسبی نیست؛ آنها می‌گویند که عجله‌ای هم برای باز پس گیری ندارند چراکه هیچ زمین و خاک اشغال شده‌ای، اشغال شده باقی نمی‌ماند؛ این قاعده کلی است که به آن عمل می‌کنند اما با این وجود در حال انجام چندین اقدام هستند.

سوری‌ها برای بازپس‌گیری جولان درحال پیگیری حقوقی هستند

وی ادامه داد: سوری‌ها برای بازپس‌گیری جولان درحال پیگیری حقوقی موضوع با استفاده از قوانین بین‌المللی و انجام اقداماتی دیپلماتیک هستند؛ امروز دنیا قبول دارد که این سرزمین اشغال شده است. گرچه ترامپ دو سال پیش بر خلاف تمام قطعنامه‌ها و قوانین بین‌المللی به فلسطین اشغالی رفت و اعلام کرد که جولان از این پس به خاک اسرائیل ملحق می‌شود و حتی در نقشه‌های جدیدی که از سوی رژیم صهیونسیتی منتشر شده، ارتفاعات اشغالی جولان به اسرائیل ملحق شده است، اما دنیا این موضوع را قبول نکرد و در تمام سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای این حرکت محکوم شد چراکه آمریکا حق و صلاحیت قانونی برای این کار را ندارد.

سوری‌ها معتقدند مناطق اشغالی جولان باید از طریق مذاکره سیاسی یا از طریق نظامی بازپس‌گیری شود

این کارشناس مسائل منطقه با تاکید بر اینکه سوری‌ها معتقدند مناطق اشغالی جولان باید از طریق مذاکره سیاسی و یا از طریق نظامی باز پس‌گیری شود، گفت: سوری ها فعلاً در مرحله مبارزه سیاسی، دیپلماتیک و حقوقی هستند. یکی دیگر از احتمالاتی که در این زمینه وجود دارد این است که روزی از طریق مذاکره اسرائیل و سوریه یا از طریق قطعنامه‌های شورای امنیت وضعیت مناطق اشغالی جولان مشخص شود.

سوریه هیچ‌گاه زیر بار روابط صلح با اسرائیل نرفته است

افقهی افزود: اگر سوریه صلح و عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی را بپذیرد و آمریکایی‌ها نیز به این نتیجه برسند که سوریه دیگر خطری برای اسرائیل ندارد، ممکن است خودشان قطعنامه‌ای به شورای امنیت ببرند و مانند معاهده کمپ دیوید (معاهده‌ای که میان پادشاه مصر و نخست‌وزیر اسرائیل در سال ۱۹۷۸ به امضا رسید و منجر به باز پس گیری بخش عمده‌ای از صحرای سینای مصر در قبال برقراری روابط دوستانه و روابط کامل دیپلماتیک میان دو طرف شد) و توافقنامه وادی عربه (پیمان صلح بین پادشاهی اردن هاشمی و رژیم صهیونیستی که به منظور عادی سازی روابط و صلح بین اسرائیل و اردن در سال ۱۹۹۴ به امضا رسید) توافق‌نامه‌ای میان سوریه و رژیم صهیونیستی برقرار کنند. البته باید یادآور شد که سوریه نه در زمان مرحوم حافظ اسد و نه در زمان فرزند او بشار اسد رئیس‌جمهور کنونی این کشور هیچ‌گاه زیر بار روابط صلح با اسرائیل نرفته است.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

مهم‌ترین توافق‌ها و طرح‌های صلح میان کشورهای عربی و اسرائیل

هر آن ممکن است که حزب الله لبنان با طراحی و هماهنگی ارتش سوریه برای بازپس‌گیری جولان خیز بردارند

وی در ادامه با بیان اینکه «امروز آتشی زیر خاکستر جولان وجود دارد و هر آن ممکن است که حزب الله لبنان با طراحی و هماهنگی ارتش سوریه خیز بردارند و ارتفاعات جولان را بازپس‌گیری کنند»، به نقش نیروهای جبهه مقاومت در بازپس‌گیری جولان اشاره و خاطر نشان کرد: شکل دیگر مبارزه برای بازپس‌گیری جولان، تقویت جبهه مقاومت است؛ هر از چندگاهی می‌شنویم رژیم صهیونسیتی ارتفاعات جولان را مورد حمله نظامی قرار می‌دهد چون می‌داند آتشی زیر خاکستر است و هر آن ممکن است که حزب الله لبنان با طراحی و هماهنگی ارتش سوریه خیز بردارند و ارتفاعات جولان را باز پس بگیرد؛ لذا جنب و جوش و آتشی زیر خاکستر در ارتفاعات جولان وجود دارد و عماد مغنیه (از فرماندهان حزب‌الله لبنان که در سال ۲۰۰۸ به شهادت رسید) نیز در همین راستا فعالیت می‌کرد. یکی از گزینه‌های مهم و مورد توجه شهید سلیمانی (فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در سال ۱۳۹۸ به شهادت رسید) در محور مقاومت نیز موضوع جولان بود.

این دیپلمات پیشین با تاکید بر اینکه ارتفاعات جولان مانند یک بمب ساعتی زیر رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: شهید سمیر قنطار (از اعضای لبنانی سازمان آزادی‌بخش فلسطین که در سال ۲۰۱۵ به شهادت رسید) خودش حدود ۳۰ سال در زندان‌های رژیم صهیونسیتی بود بلافاصله بعد از آزادی روانه ارتفاعات جولان شد و در آنجا تشکیلاتی چریکی برای بازپس‌گیری جولان به راه انداخت. این را اسرائیلی‌ها به خوبی می‌دانند که ارتفاعات جولان مانند یک بمب ساعتی است که ممکن است هر لحظه زیر پای‌شان منفجر شود اما زمان و چگونگی آن بستگی به محاسبات نظانی و امنیتی دارد.

سوریه هنوز درگیر نبرد در داخل قلمروی خودش است

افقهی یادآور شد: سوریه هنوز درگیر نبرد در داخل قلمروی خودش است و بیش از دوازده سال است که توان اصلی نیروهای مسلح و بودجه و امکانات خود را برای مبارزه با تروریسم داخلی و جلوگیری از تقسیم و تجزیه تمامیت ارضی خرج کرده است و با وجود همه فشارهایی که آمریکا تحت عنوان قانون سزار (تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه حکومت بشار اسد) بر سوریه وارد کرده، دمشق در تحقق اهداف خود تا حد زیادی در این راه موفق بوده است .

در این زمینه بیشتر بخوانید:

قانون "سزار" علیه سوریه امروز اجرایی می‌شود/ خط و نشان واشنگتن برای دمشق

آمریکا: تحریم‌های قانون "سزار" مرحله اول طرح ما علیه نظام اسد است

امروز شرایط نظامی و اقتصادی و شرایط روانی جامعه سوریه ایحاب نمی‌کند که این کشور وارد جنگ با رژیم صهیونسیتی شود

وی تاکید کرد: اگر شرایطی پیش بیاید که محور مقاومت آن‌چنان قوی شود و فعالیت‌های خود را هماهنگ کنند و رژیم صهیونیستی نیز در داخل آن‌چنان درگیر مشکلات عدیده شود و تحولات دیگری در منطقه به نفع محور مقاومت رخ دهد، زمینه برای کمک به سوریه برای بازپس‌گیری ارتفاعات جولان فراهم می‌شود.

این کارشناس مسائل منطقه با تاکید بر اینکه امکان ندارد هیچ مردم تحت اشغالی آرام بنشینند و دست از اعتراض بردارند، گفت: تصور می‌کنم که الان صحبت از حمله مستقیم سوریه خیلی بعید است اما تظاهرات و اعتراضات مردم تحت اشغال سوریه در ارتفاعات جولان ادامه دارد و این اعتراضات در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود و در هر اعتراض نیز تعدادی به شهادت می‌رسند و عده‌ای به اسارت رژیم صهیونیستی درمی‌آیند.

در حال حاضر محور مقاومت نمی‌خواهد جبهه‌ای جدید ایجاد کند

افقهی با بیان اینکه «در حال حاضر محور مقاومت نمی‌خواهد جبهه‌ای جدید ایجاد کند»، ادامه داد: الان نواری از شمال و شمال غرب سوریه تحت اشغال نیروهای ترکیه و تندروهایی نظیر تروریست‌های جبهه‌النصره و دیگر گروه‌های مورد حمایت ترکیه است و سوریه در استان ادلب برای مقابله با باقی‌مانده این تروریست‌ها با ترکیه درگیر است. از سوی دیگر ایالات متحده آمریکا هنوز در شمال شرق سوریه حضور دارد و سازمان‌های تروریستی که آمریکا تأسیس کرده و آموزش داده است هم هستند؛ بنابراین سوریه که در حال حاضر در دو جبهه درحال جنگ داخلی است و با تحریم‌های خارجی نیز دست و پنجه نرم می‌کند، سخت است که در یک جبهه ثالثی که بسیار قوی و خطرناک است و آمریکا، روس‌ها، ناتو و کشورهای جنوب خلیج فارس را شامل می‌شود، قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)