میرنیوز

بسیاری از مشکلات و مفاسد با ارتقاء فرهنگ عمومی حل می‌شود

بسیاری از مشکلات و مفاسد با ارتقاء فرهنگ عمومی حل می‌شود 2021-11-01T16:12:26+03:30

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه صبح امروز (دوشنبه دهم آبان ماه) شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به سالروز شهادت بسیجی شهید حسین فهمیده، اظهار داشت: شهید فهمیده با اقدامی ایثارگرانه، مخلصانه و به موقع دل‌های بسیاری از جوانان را به حقیقت و فرهنگ ایثار و شهادت متوجه کرد و نه تنها خودش در تاریخ ماندگار گردید بلکه راه او در دفاع از اسلام و وطن و ارزش‌ها برای همه به ویژه جوانان الگو شد.

رئیس قوه قضاییه همچنین با اشاره به سالروز «شهادت آیت الله قاضی طباطبایی»، از وی به عنوان انسانی وارسته و خیرخواه که عمر خود را وقف تبلیغ دین و تعلیم و تربیت کرد و در این راه به فیض شهادت نائل آمد یاد کرد و گفت: زندگی شهید قاضی طباطبایی و قاتلان و حامیان قاتلان او عبرت آموز است که ببینند این شهید عزیز در چه جایگاهی قرار گرفته و آن‌ها به چه وضعیتی دچار شده است.

محسنی اژه‌ای افزود: منافقین با شعارهای ارزشی وارد میدان شدند، اما انحراف و جدایی آن‌ها از راه حق از جایی شروع شد که در فهم دین از عالمان دین شناس استفاده نکرده و به فهم ناقص خود اکتفا، و قرآن و مکتب ناب اهل بیت را رها کردند.

وی ادامه داد: زاویه منافقین از حق در جایی بیشتر شد که اگر چه شعارهای به ظاهر خوبی سرمی دادند، اما آرام آرام به مرحله‌ای از انحراف رسیدند که عالمان دین و افرادی همچون آیت الله بهشتی، آیت الله قدوسی و ... را به عنوان سد راه اسلام به شهادت رساندند و خون ۱۷ هزار انسان بی گناه را بر زمین ریختند.

 محسنی اژه‌ای تصریح کرد: کار مدعیان حمایت از خلق و مردم به جایی رسید که با انحراف از مسیر حق به فقها، مراجع، حضرت امام و دین پشت کردند و در یک مقطع علیه مردم خودشان با صدام جنایتکار هم همدست شدند و امروز هم با آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به کشور خودشان همراهی می‌کنند.

رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان مسلمان خط امام در ۱۳ آبان ۵۸ که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده اظهار داشت: در روز ۱۳ آبان تعدادی از دانشجویان آگاه با الهام گرفتن از ذات انقلاب اسلامی و نوری که حضرت امام از اسلام و قرآن و حضرت صاحب الامر (عج) گرفته بودند، به طور خودجوش انقلاب دوم را رقم زدند.

محسنی اژه‌ای افزود: شیطان بزرگ برای خودش وجاهت و ابهتی دروغین در دنیا درست کرده بود که خیلی‌ها جرأت نمی‌کردند به او نزدیک شوند و با آن مقابله کنند و اینگونه به خود تلقین کرده بودند که باید دنیا همانطور باشد که ابرقدرت‌ها می‌خواهند.

وی ادامه داد: دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در چنین شرایطی با یک اقدام انقلابی شاخ این غول نما را شکستند و ابهت دروغینش را با عنایت خدا فرو ریختند و دنیا دید که درون این طبل توخالی چیزی نیست.

رئیس قوه قضاییه گفت: در حادثه طبس نیز جنود پنهان خدا به میدان آمدند و بار دیگر پوزه شیطان بزرگ را به خاک ذلت مالیدند و نشان دادند با تکیه بر ایمان و توکل و اعتماد به خدا می‌توان در برابر قدرت‌های استکباری ایستاد و البته ما نیز باید مراقبت باشیم که خدای ناکرده روحیه استکباری پیدا نکنیم.

محسنی اژه‌ای با اشاره به تقارن روز دانش آموز با سالروز تبعید حضرت امام گفت: دشمن تلاش می‌کرد تا نور الهی را که در امام خمینی (ره) تجلی یافته بود خاموش کند و امام را بازداشت، تبعید و محدود کردند، اما این نور نه تنها خاموش نشد بلکه در تقارنی معنادار و در همان روز ابهت دروغین استکبار فروریخت.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری ۱۴ آبان به عنوان «روز فرهنگ عمومی» اظهار داشت: اصل انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و زیرساخت قدرت، اقتدار و استقلال هم مسائل فرهنگی است.

محسنی اژه‌ای افزود: بسیاری از بزرگان مسئله فرهنگ را از جمله مولفه‌ها و الزامات قدرتِ نظام و ملت می‌دانند، ولی می‌توان گفت فرهنگ زیرساخت همه مولفه‌ها از جمله اقتصاد، امنیت و علم و تکنولوژی است.

وی تصریح کرد: اگر فرهنگ صحیح عمومی اسلامی داشته باشیم بسیاری از مسائل اقتصادی ما هم خود به خود بهتر می‌شود و بسیاری از مشکلات و مفاسد با ارتقاء فرهنگ عمومی حل و ریشه کن خواهد شد.

 محسنی اژه‌ای با بیان این که اگر فرهنگ اسلامی و دینی ما ارتقاء یابد علم و معرفت ما هم افزون می‌شود و امنیت بهبود می‌یابد، خاطرنشان کرد: تعالی فرهنگ عمومی تنها با الزامات قانونی و مقررات حکومتی به وجود نمی‌آید و نیازمند فرهنگ سازی و همیاری رسانه‌ها و صاحبان قلم و خطابه است.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر کاری ۱۸ ساعته خود و همکارانش به استان خوزستان در هفته گذشته و بررسی میدانی مشکلات این استان اظهار داشت: استان خوزستان دارای مواهب غنی الهی است، اما به خاطر برخی ضعف‌ها مردم گرفتار مشکلاتی شدند که حقیقتاً مستحق آن نیستند و دشمن هم به دنبال سوءاستفاده از این ضعف هاست.

 محسنی اژه‌ای تأکید کرد: مسائل استان خوزستان باید به طور ویژه دیده شود و با اقدامات متعارف و مرسوم نمی‌توان مشکلات آب، مسائل زیست محیطی و فرهنگی و اقتصادی مردم این منطقه را حل کرد و تلاش ما این است با یک نسخه خاص به طور فوق العاده به این مسائل توجه کنیم.

تاکید رئیس دستگاه قضا بر ضرورت هوشیاری و مراقبت در حوزه سایبری

در بخش دوم نشست شورای عالی قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه با اشاره به مشکل ایجاد شده در جایگاه‌های سوخت از صبوری مردم تقدیر کرد و با هشدار نسبت به نقشه‌های دشمن در حوزه سایبری که ریشه در شکست و عدم موفقیت در توطئه‌ها و اهداف قبلی آن‌ها دارد، به مسئولان ذیربط تاکید کرد که در این زمینه هوشیاری و مراقبت لازم را مبذول دارند.

صلح و سازش بین ۲ طایفه در استان خوزستان پس از چند سال نزاع، دستاوردی کم‌نظیر است 

وی در واکنش به گزارش محمدباقر الفت در خصوص صلح و سازش بین ۲ طایفه در استان خوزستان پس از چند سال نزاع خونین (با ۲۰ کشته و چندین نفر زخمی و ...) که در جریان سفر استانی اخیر صورت گرفت، از این اقدام به عنوان دستاوردی کم نظیر یاد کرد که با عنایت خداوند متعال و تلاش‌های مسئولان استانی، علما، ریش سفیدان و متنفذین محلی و مردم استان خوزستان رخ داده است.

رئیس عدلیه بر نقش موثر پایداری این قبیل مصالحه‌ها در حصول صلح و سازش در پرونده‌های مشابه تاکید کرد و گفت: تعداد زیادی از این پرونده‌ها در عدلیه موجود است که پایداری در این مدل باعث میشود مشکل ان‌ها هم به صلح و سازش بیانجامد.

دستور رئیس عدلیه به دادستانی کل و سازمان بازرسی برای بررسی مستمر انبارهای نگهداری کالا 

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری با اشاره به بازدید از انبار بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: در هر سه انبار از سال‌های گذشته کالاهایی وجود داشت. در یکی از انبارها ۴۲۰۰ تن برنج باقی مانده که مرجوعی است و باید به کشور مورد نظر برگردانده شود.

وی افزود: در یک انبار هم ۱۴۰ هزار تن ذرت فاسد وجود داشت که ۱۲۰ هزار تن را خارج کردند و تاکید شد که مابقی آن نیز ظرف یک ماه از انبار تخلیه شود؛ چراکه آثار زیانباری برای محیط زیست دارد.

دادستان کل کشور افزود: در یک انبار هم ۳۷۰۰ تن کالای مسموم از سال ۹۷ وجود دارد که مربوط به پشتیبانی امور دام است که تاکید شد زودتر تخلیه شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در واکنش به گزارش دادستان کل کشور در خصوص انبارهای نگهداری کالا که در جریان سفر استانی خوزستان مورد بازدید قرار گرفته بود با نامطلوب ارزیابی کردن وضع موجود به دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی دستور داد که به صورت مستمر این موضوع را بررسی و تدبیری برای رفع مشکل نگهداری کالا در انبارها اتخاذ نمایند.

وی با گلایه از وضعیت نگهداری کالاها در انبارهای سازمان امور تملیکی و گمرکات کشور که بعضا منجر به فاسد شدن برخی از آن‌ها می‌شود و با بیان اینکه به رئیس جمهور و رئیس مجلس اظهار کرده‌ام که این موضوع با عقل و منطق و شرع پذیرفته نیست، گفت: کالاهای زیادی می‌آید و در انبار گمرک می‌ماند و انبار را اِشغال می‌کند و وقتی انبار ِاشغال شد محلی برای کالای دیگر که باید تخلیه شود موجود نیست و باید در نوبت بماند که این موضوع هزینه بر می‌شود.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: کالا می‌ماند و به هر دلیلی ترخیص نمی‌شود درحالیکه باید در مورد کالایی که می‌آید پیش بینی صورت گیرد که آیا می‌تواند تخلیه و ترخیص شود و اگر نمی‌تواند چند وقت می‌تواند نگهداری شود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه این کالا مورد نیاز کشور است، تخلیه هم می‌شود، اما ترخیص نمی‌شود تا زمانیکه فاسد شود، از روند موجود انتقاد کرد و گفت: چه منطقی است که کالا را نیاز داشته باشیم، پول هم داده باشیم، ولی آن کالا بیاید تا در انبار بماند.

وی با اشاره به گزارش دادستان کل کشور در مورد ۱۴۰ هزار تن ذرت فاسد در یکی از انبارهای بندر امام خمینی (ره) گفت: این ذرت‌ها به کشور آمده، مانده و فاسد شده است و اکنون باید کلی پول هزینه شود تا برای این جنس فاسد فکری صورت گیرد. حال سئوال اینجاست که این کالای فاسد کجا باید امحا شود؟

ماموریت رئیس دستگاه قضا به دادستانی کل و سازمان بازرسی برای رفع مشکلات انبارهای سازمان اموال تملیکی 

رئیس قوه قضاییه با طرح این سئوال که دو نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی چه کاری انجام می‌دهند، گفت: اموال زیادی در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارد که فاسد شده و تاریخ گذشته است و یا تعداد آن از مقدار ذکر شده روی کارتن کمتر است که مشخص نیست تعدی به این کالا، در کجا صورت گرفته است؟

 محسنی اژه‌ای با تاکید براینکه هیچکس این وضعیت ورود، نگهداری و ترخیص کالا را قبول نمی‌کند به رئیس سازمان بازرسی و دادستان کل کشور ماموریت داد تا هر اقدامی که می‌شود برای رفع مشکلات موجود صورت دهند.

وی با اشاره بر اینکه ممکن است در این زمینه قانونگذاری نیاز باشد در عین حال تاکید کرد که با همین قوانین فعلی هم می‌شود بهتر از روند موجود عمل کرد.

آمادگی دستگاه قضا برای استقرار قاضی سیار یا ثابت در همه گمرکات

رئیس دستگاه قضایی آمادگی خود را برای استقرار قاضی سیار یا ثابت در همه گمرکات کشور اعلام کرد و گفت: تا جایی که جز اختیارات بنده است هر نوع همکاری را انجام می‌دهم؛ چراکه وضعیت بسیار نامناسب است.

وی ادامه داد: این موضوع از طریق وزارت اقتصاد باید دنبال شود، به صرف اینکه یک نامه نوشته شود که فلان آسیب موجود است نباید موضوع رها نشود. در مورد هر فردی که کوتاهی کرده است چه در دولت سابق چه در این دولت و چه در دستگاه‌های دیگر و در قوه قضائیه باید از نظر قضایی پیگیری صورت گیرد.

ظرف ۱۵ روز آینده به همه درخواست‌های واصله در جریان سفر به خوزستان پاسخ داده می‌شود

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس دیوان عدالت اداری نیز به ارائه گزارشی از سفر به خوزستان پرداخت و با اشاره به ملاقات خود با ۳۰۰ نفر از مردم خوزستان و دریافت ۷۰۰ نامه مکتوب در جریان سفر تاکید کرد که ظرف ۱۵ روز آینده به همه درخواست‌ها پاسخ داده می‌شود.

وی همچنین با اشاره به جلسات با تامین اجتماعی، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان آب و برق و احصای پرتکرارترین پرونده‌هایی که مردم با آن درگیر هستند، از تعیین مهلت دو هفته‌ای برای اجرای احکام صادره در این زمینه‌ها خبر داد.

در ادامه رحیمی وزیر دادگستری با اشاره به رایزنی با معاونت حقوقی قوه قضاییه به منظور ارائه طرح‌ها و لوایح قضایی، به پیش نویس تفاهم نامه‌ای اشاره کرد که به منظور همکاری با مجلس از سوی معاونت اول قوه قضاییه، معاونت حقوقی و حوزه ریاست دستگاه قضا تهیه شده است.

دستگیری باند جعل ثنا در قم و مازندران

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به گزارشی از سفر خوزستان پرداخت و از آزادی ۳۵۸ زندانی، تهیه جهیزیه برای خانواده ۱۴ زندانی، اهدای ۷۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان، دیدار با صنعتگران و حل مسئله پرداخت حقوق هفت تپه، ملاقات با ۵۳۰ مراجعه کننده و صدور دستورات لازم در خصوص چهار پرونده مطرح استان خبر داد.

وی همچنین از دستگیری باند جعل ثنا در قم و مازندران خبر داد.

بازداشت دو مدیر سابق بانکی

علی القاصی مهر دادستان تهران طی گزارشی در ارتباط با پرونده یکی از بانک‌ها گفت: این بانک از طریق ادغام با موسسه مالی و اعتباری و چند شرکت تعاونی اعتبار دیگر تشکیل شده است که در اموال انتقالی از جانب شرکت‌های تعاونی اعتبار به بانک از طریق ارزیابی غیرواقعی املاک، تضییع گسترده حقوق بانک صورت گرفته است.

وی افزود: دو نفر از مدیران سابق این بانک در حال حاضر بازداشت هستند و در ارزیابی فقط ۶ فقره پلاک ثبتی، رقمی بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال ارزیابی غیرواقعی صورت گرفته است.

القاصی مهر به خرید و فروش ارز سهیمه‌ای اشخاص اشاره کرد و با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این زمینه گفت: بانک مرکزی بابت هر کارت ملی حدود ۲ هزار دلار ارز واگذار می‌کند که این اقدام باعث ایجاد بازار سیاه شده است به نحوی که عده‌ای از طریق اجاره کارت ملی، ارز تعلق گرفته به آن‌ها را دریافت کرده و در قبال آن، رقم ناچیزی بابت اجاره کارت ملی به آن‌ها پرداخت می‌نمایند.

وی ادامه داد: در این پرونده ۵ متهم که از طریق کارت ملی حدود ۳ هزار نفر، چند میلیون دلار ارز از بانک مرکزی دریافت کرده اند دستگیر شده اند.

القاصی مهر در ادامه خاطرنشان کرد: در پرونده یکی از شرکت‌های مطرح پتروشیمی واگذاری سهام دولتی به طور غیرواقعی مطرح رسیدگی است که با پیگیری‌های انجام شده توسط دادسرای تهران بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال به بیت المال بازگشته است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه نیز با تشریح جزییات عفو اخیر سه هزار و چهارصد و پنجاه و هشت تن از محکومان گفت: ۱۰۰ نفر محکومان به اعدام بودند که یک درجه تخفیف در مورد آن‌ها اعمال شد و در این میان دو نفر از اتباع خارجی بودند.

وی همچنین از عفو ۷۶ محکوم امنیتی خبر داد.

بررسی کمی و کیفی وضعیت استان‌ها با توجه به جرائم اولویت‌دار

اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از احصای طرح و برنامه‌هایی که به دلایل مختلف در حوزه پیشگیری متوقف شده است خبر داد.

وی گفت: کارنامه پیشگیری برای هر استان طراحی شده است تا از نظر کمی و کیفی وضعیت استان‌ها با توجه به جرائم اولویت دار بررسی شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه همچنین از دستور کار قرار دادن پیشگیری اورژانسی خبر داد تا نتایج آن برای مردم ملموس باشد.

در پایان این نشست رئیس قوه قضاییه ضمن تشکر از اقدامات حجت الاسلام درویشیان در سازمان بازرسی کل کشور در زمینه تهیه گزارش‌های متعدد و شناسایی بسترهای فساد با آرزوی موفقیت وی در مسولیت‌های اتی، برای دکتر خداییان رئیس جدید سازمان بازرسی از درگاه خداوند متعال توفیق در انجام مسئولیت را مسئلت نمود.

وی همچنین با اشاره به درخواست رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح برای بازنشستگی از اقدامات وی نیز تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)