میرنیوز

برنامه دشمنان «استحاله هویت امت اسلامی» / حضور سران قوا در میان مردم امید آفرین است

برنامه دشمنان «استحاله هویت امت اسلامی» / حضور سران قوا در میان مردم امید آفرین است 2021-10-22T13:02:35+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران که در دانشگاه تهران و بعد از بیست ماه وقفه به علت شیوع کرونا برگزار شد، اظهار کرد: مسئله وحدت در بین امت اسلامی یک مسئله سطحی نیست، یک روش نیست، بلکه یک راهبرد است. مهمترین مسئله در بین امت اسلامی اتحاد صفوف جان‌ها، دل‌ها و اندیشه‌های آن‌ها است، که از آن تعبیر به اخوت می‌شود. این رابطه را خداوند متعال بین مؤمنان ایجاد کرده و از آنها می‌خواهد که این رابطه را حفظ و صیانت کنند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: با بردباری و محبت، مشکلات امت اسلامی باید بین آنها به صورت داخلی حل و فصل شود. اختلاف سلیقه‌ها و دیدگاه‌های مختلف در ساحت پیامبر اعظم در محیط عمومی حل و فصل می‌شود، که این درخواست صریح خداوند است که در اخلاق نبوی وجود دارد. وحدت درونی در سیره نبوی مورد تاکید قرار گرفته است و مردم پشتوانه و حامی یکدیگر هستند.

دشمنان برای «استحاله هویت امت اسلامی» هر روز برنامه تازه‌ای دارند

وی با تاکید بر اینکه دشمنان برای «استحاله هویت امت اسلامی» هر روز برنامه تازه‌ای دارند گفت: برنامه دشمنان برای استحاله هویت امت اسلامی نشان می‌دهد، تاکید پیامبر و قرآن بر اتحاد به چه دلیل است، مسئله وحدت و اتصال ایمانی و اخوتی امّت، مسئله‌ای اساسی است، پشتوانه این وحدت تقوا است این خیر بزرگ، کلید حل همه مشکلات امت است، پشتوانه درونی می‌خواهد که این پشتوانه تقوا است.

حجت الاسلام علی اکبری تاکید کرد: قوم گرایی و اصرار بر سلیقه‌ها امت را به جان هم می‌اندازد، جریان نفاق به دنبال فتنه برای به جان هم انداختن امت اسلام است. شناسایی جریان نفاق و جلوگیری از ورود نفاق نیاز به بصیرت دارد.

جمهوری اسلامی پرچم وحدت را در جامعه اسلامی برافراشته است

حجت الاسلام علی اکبری تصریح کرد: جمهوری اسلامیایران بر اساس طبع محمدی خودش از آغاز تأسیس تاکنون مساله وحدت را در دستور کار خود قرار داده و با راهنمایی امام راحل و امام حاضر مقام معظم رهبری این خط را دنبال کرده و پرچم وحدت را در جامعه اسلامی برافراشته است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، نماز جمعه را مرکز اصلی اتصال صفوف توحیدی مؤمن به همدیگر دانست و گفت: با نماز جمعه برادری و اخوت در جامعه اسلامی تقویت و گسترش می‌یابد.

وی با اشاره به خسارات کرونا در ماه‌های گذشته گفت: یکی از بزرگترین خسارات کرونا محدود کردن مراسم معنوی و نداشتن نماز جمعه در شهر تهران بود. البته نهادهای دینی در این مدت خوش درخشیدند و هماهنگ با ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات بسیار خوبی داشتند.

علی اکبری در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به حوادث رخ داده در ۲۰ ماه گذشته گفت: در این مدت حوادث تلخ و شیرین بسیاری در جهان داشتیم. البته اولین آن، پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر فتن‌ها و توطئه‌ها بود از یک سو کرونا و آسیب‌هایی که به زندگی مردم وارد شد و تعدادی از مردم ما متأسفانه از دست رفتند و از سوی دیگر ظلم مضاعف و جنایت آمریکایی‌ها در شرایط کرونا را شاهد بودیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: کم تدبیری‌های مسئولان نیز مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد و اینها در شرایطی بود که ما با یک جنگ رسانه‌ای علیه ملت ایران رو به رو بودیم اما ملت بی نظیر ایران در برابر دشمن ایستادند و از این جنگ تمام عیار سربلند و پیروز بیرون آمدند و توانستند زیباترین صحنه‌ها را در میدان خدمت و کمک مومنانه بیافرینند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مردم و سایر دستگاه‌ها در مقابله با شیوع کرونا گفت: مردم و نیروهای مسلح و گروه‌های جهادی با حضور در میدان خدمت، خدمات بسیاری را به مردم ارائه دادند و در این مدت به خوبی درخشیدند.

علی اکبری با اشاره به خدمات کادر درمان در مقابله با شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: ۲۰ ماه است کادر درمان در صف اول مبارزه با شیوع کرونا حضور دارند و در این مسیر مجاهدت‌های فراوانی کردند و شهدایی را نیز اعطا کردند که جا دارد به همه آنها خدا قوت بگوییم و در برابر شهدای سلامت سر تعظیم فرود آوریم.

شکست آمریکا در افغانستان را آخرین حلقه زنجیره شکست‌های آمریکا در منطقه و جهان دانست

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به حوادث رخ داده در ۲۰ ماه گذشته در سطح منطقه و جهان گفت: در این ماه‌ها مجموعه‌ای از حوادث را در سطح منطقه و جهان شاهد بودیم که همه آنها نشان دهنده شکست آمریکاست. آمریکایی‌ها در داخل با آن افتضاحاتی که در انتخابات ریاست جمهوری‌شان رخ داد شکست خوردند و بعد از انتخابات نیز این شکست ادامه پیدا کرد. در سطح منطقه و جهان نیز شکست‌های آمریکا سرعت بیشتری به خود گرفت و ما هر روز شاهد شکست آنها هستیم.

وی ادامه داد: روند افول آمریکا با ترور شهید سلیمانی شروع شد و با عملیات نیروهای مسلح ایران در در هم کوبیدن عین الاسد و تصویب خروج نیروهای آمریکایی از عراق در مجلس این کشور ادامه پیدا کرد. آمریکایی‌ها در توطئه‌های خود در لبنان و سوریه شکست خوردند و این روند ادامه دارد.

علی اکبری با اشاره به تحولات رخ داده در رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی نیز در نبرد ۱۲ روزه سیف القدس شکست خورد و مقاومت مردم یمن نیز با عزت و اقتدار ادامه دارد و ان شاءالله در آینده‌ای نزدیک پیروزی آنها رقم خواهد خورد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران شکست آمریکا در افغانستان را آخرین حلقه زنجیره شکست‌های آمریکا در منطقه و جهان دانست و گفت: شاهد بودیم آمریکا بعد از ۲۰ سال چگونه از افغانستان فرار کرد. البته توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ادامه دارد و این توطئه‌ها را در شمال غرب ایران و حوادث اخیر در لبنان و انفجار در دو نماز جمعه شهرهای افغانستان مشاهده کردیم که جا دارد با ملت افغانستان همدردی کنیم و از مسئولان این کشور بخواهیم که حافظ جان مسلمانان باشند و عاملان این جنایت‌ها را به سزای اعمال شأن برسانند.

وی تصریح کرد: همه اتفاقاتی که در حال رخ دادن است نشانه استیصال ابر جنایتکار زمان ما یعنی آمریکاست، آمریکایی‌ها بعد از ۲۰ سال و هزینه‌های هنگفتی که برای ایجاد خاورمیانه جدید کردند و با ثبت بیش از ۸ هزار تریلیون دلار هزینه باید از منطقه بروند و به آنها می‌گوئیم اگر ۸۰۰ هزار تریلیون دلار هزینه کنید راهی ندارید و باید منطقه ما را ترک کنید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اتفاقات رخ داده در ۲۰ ماه گذشته در کشورمان اظهار داشت: در داخل کشور نیز در ماه‌هایی که گذشت تحولات بزرگی داشتیم. از سویی شاهد اقتدار نیروهای مسلح در دفاع از کشور و شکست توطئه‌های آمریکا و برگزاری رزمایش‌های مختلف بودیم که آنها توانستند در برابر توطئه‌های آمریکا خوش بدرخشند همچنین شاهد شکل گیری یک مجلس انقلابی با یک رئیس جهادی هستیم.

علی اکبری ادامه داد: قوه قضائیه هم بعد از طی دو سال تحول با ریاست جدید روند تحولی خود را ادامه می‌دهد و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این قوه هستیم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان گفت: تشکیل دولت خدمتگذار نیز اقدام بسیار خوبی بود که در ماه‌های گذشته اتفاق افتاده و در دو ماه گذشته دولت خدمتگزار موفقیت‌های خوبی را در حوزه‌های مختلف مانند کنترل کرونا با گسترش واکسیناسیون و همچنین حضور در جمع مردم و جمعه‌های خدمت داشته است.

رویکرد فسادستیزی دولت، قوه قضائیه و مجلس، امیدآفرین است

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به حضور سران قوا در بین مردم گفت: جریان حضور مردمی رؤسای قوا بسیار پسندیده و موافق سیره نبوی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است. این رفتار روحیه آفرین و دلگرم کننده برای مردم ماست.

حجت الاسلام علی اکبری وجود فاصله با مردم با هر بهانه‌ای را خواست شیاطین دانست و گفت: مردم باید مسئولین را از خود بدانند و حضور مسئولان در بین مردم و شنیدن مشکلات آنها بسیار پسندیده است.

وی گفت: فضای اداری ما نیاز به یک تحول در کارآمدسازی و مهربان سازی دارد. عزت مراجعه کنندگان باید در ادارات ما حفظ شود.

وحدت قوا شاخ غول، تورم و گرانی را می‌شکند

خطیب موقت نماز جمعه تهران رویکرد فسادستیزی که در دولت، قوه قضائیه و مجلس به وجود آمده است را بسیار امیدآفرین دانست و گفت: این رویکرد فسادستیزی نویدبخش تحقق اهداف انقلاب اسلامی است و امیدواریم این عیب و مشکلاتی که با بروز فساد در گوشه و کنار کشور ما به وجود آمده است از بین برود.

حجت الاسلام علی اکبری نقش مجلس را در فسادستیزی بسیار مهم دانست و گفت: زنجیره فساد با اصلاح قانون توسط مجلس باید از بین برود و فرآیندها باید اصلاح شود و قوه قضائیه هم باید با رعایت کلیه موازین با مفسدان مبارزه کند و کمر مفسدین را بشکند و دستشان را قطع کند و منابع ملی نیز از حلقوم مفسدین بیرون کشیده شود.

وی با اشاره به اهمیت وحدت قوا گفت: وحدت قوا کار را پیش خواهد برد و در شکست شاخ غول بی شاخ و دم گرانی که مردم ما را دچار مشکلات فراوانی کرده است مؤثر خواهد بود. البته مردم ما صبور هستند و شرایط را به خوبی درک می‌کنند.

خطیبان جمعه ۶۰ هزار مشکل کشور را استخراج و به رئیس جمهور ارائه دادند

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پایان با اشاره به اقدامات نهاد نماز جمعه در ۲۰ ماه گذشته گفت: با همکاری ائمه جماعت و خطیبان نماز جمعه بیش از ۶۰ هزار مساله کشور را استخراج کرده‌ایم و در اختیار رئیس جمهور محترم قرار داده‌ایم. البته با استقبال ایشان نیز رو به رو شد. ما این مسائل را دنبال خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)