میرنیوز

لیست جاعلین، کارچاق‌کن‌ها، شهود دروغین و وکلای مسئله‌دار تهیه می‌شود

لیست جاعلین، کارچاق‌کن‌ها، شهود دروغین و وکلای مسئله‌دار تهیه می‌شود 2021-08-26T14:46:30+04:30

به گزارش ایسنا حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه با تقدیر از همه همکاران دستگاه قضا و سازمان های وابسته در سراسر کشور، در همه مقاطع به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا در یک سال و نیم اخیر با احساس مسئولیت و تلاش مضاعف به مردم خدمت رسانی کردند، بر اصلاح فرایند گزینش و جذب کارمند و قاضی برای تسریع در رفع مشکلات تأکید کرد.

وی برای کاهش نفوذ و تبعات رفتارهای غیرمتعارف عناصر مرتبط با دستگاه قضا همچون وکلا، بر لزوم اجرای کامل دستورالعمل های صادره در این زمینه از سوی رؤسای کل دادگستری ها و آگاهی بخشی مناسب به مردم تأکید کرد.

وی لزوم تداوم اقدامات نظارتی مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در شناسایی و برخورد با شبکه ها و افراد نفوذی در سیستم قضایی را مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: این مرکز در صورت نیاز به تقویت نظارت ها طرحی را در این زمینه تهیه و ارائه کند.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش درباره نحوه اِعمال ماده 477 که مورد ابهام برخی رؤسای کل دادگستری قرار داشت، گفت: قانون هیچ ابهامی ندارد و تصریح دارد بعد از قطعی شدن رأی اگر درخواستی مبنی بر تجدیدنظر و اعاده دادرسی مطرح می شود باید آن حکم خلاف شرع بَیّن باشد.

محسنی اژه ای افزود: اگر یک رأی کیفری که دادسرا، دادستان می بیند و کیفرخواست صادر می شود و دادگاه بدوی حکم می دهد و بعد به تجدیدنظر می رود و احیاناً دیوان عالی کشور هم نظر می دهد و آن را تأیید می کند، همچنان دارای اشکال بود باید روندی که در این بخش ها طی می شود اصلاح شود.

رئیس دستگاه قضا در ادامه به معاون قضایی قوه قضاییه دستور داد با توجه به پرونده های موجود بررسی کند چه تعداد درخواست اِعمال ماده 477 ارائه شده و چه تعداد از این درخواست ها در معاونت قضایی و استان ها رد شده و چه تعداد از آنها از سوی رئیس قوه پذیرفته و به دیوان عالی ارجاع و در آنجا رد شده و چند درصد درخواست ها باقی مانده است.     

وی همچنین از معاون قضایی خواست که ظرف یک ماه با کمک رئیس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و مسئولان استان ها، سازوکاری برای نحوه احراز خلاف شرع بودن احکام و شیوه رد و پذیرش و بررسی آنها پیشنهاد دهد تا در صورت نیاز در قالب یک بخشنامه ابلاغ شود.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای همچنین بر لزوم توسعه فناوری های نوین در همه شهرستان ها برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات قضایی تأکید کرد.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش اطلاع رسانی در خصوص پرونده های مربوط به مفاسد اقتصادی را برای ایجاد بازدارندگی در جامعه ضروری دانست و گفت: مرکز رسانه و سخنگوی قوه قضاییه باید به گونه ای درباره پرونده های فساد اطلاع رسانی کنند که با آگاهی بخشی به مردم از بروز موارد مشابه پیشگیری شود.

وی درباره نحوه رسیدگی به نامه ها و مطالبات مردمی در سفرهای استانی نیز از مسئولان مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه خواست ضمن توسعه ارتباطات مردمی و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنها، در عین حال برای مردم تبیین کنند که چه مسائلی را باید از دستگاه قضایی مطالبه کنند و چه وظایفی در حیطه اختیارات این دستگاه نیست.

وی تصریح کرد: بسیاری از درخواست های مردمی مربوط به اِعمال 477 می شود که باید برای آنها توضیح داده شود که چه مواردی مشمول این قانون می شود و نحوه اجرای آن چگونه است و از چه طریقی باید پیگیری کنند.

«برگزاری همایش سراسری روسای کل دادگستری سراسر کشور و دادستان‌های مراکز استان‌ها به صورت ویدئوکنفرانس در ماه جاری»


همچنین در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین «جعفر منتظری» دادستان کل کشور از برگزاری همایش سراسری روسای کل دادگستری سراسر کشور و دادستان‌های مراکز استان‌ها به صورت ویدئوکنفرانس در ماه جاری خبر داد.


« معیار ما در تصمیم گیری‌ها صرفا باید بر مبنای حق باشد»


حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد مرتضوی مقدم» رئیس دیوان عالی کشور نیز در سخنانی مردم را سرمایه نظام عنوان کرد و با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که این سرمایه حفظ شود، گفت: معیار ما در تصمیم گیری‌ها صرفا باید بر مبنای «حق» باشد.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به بالا بودن تعداد پرونده ارجاع اختلاف در صلاحیت به دیوان عالی کشور طی یک ماه، از دادستان‌های سراسر کشور درخواست کرد که در این زمینه توجه بیشتری را مبذول کنند.
وی افزود: دستورات روسای کل دادگستری استان‌ها و دادستان‌های سراسر کشور به زیرمجموعه‌های خود باید راهگشا و آموزنده باشد.

«لیست جاعلین، کارچاق‌کن‌ها، شهود دروغین و همچنین وکلا و کارشناسان مسئله‌دار تهیه شود و در اختیار همکاران قضایی قرار بگیرد»

حجت‌الاسلام «علی عبداللهی» رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در سخنانی به بیان برخی مشکلات موجود در واحدهای قضایی و انتظارات مردم از قوه قضاییه پرداخت و گفت: سامان بخشیدن به وضعیت نوبت‌دهی در حوزه‌های قضایی و رسیدگی هرچه سریع‌تر به نامه‌ها و درخواست‌های مردمی، باید به صورت جدی در دستور کار همه مسئولان قضایی در سراسر کشور باشد.

وی با اشاره به وجود برخی از روابط سببی، نسبی، نامتعارف، استاد و شاگردی و حتی دوستانه فی‌مابین قضات و وکلا که منجر به دخالت در روند پرونده می‌شود، گفت: باید تا حد امکان شرایط به نحوی باشد که این افراد نتوانند در یک مجموعه فعالیت داشته باشند؛ روسای کل دادگستری استان‌ها در صورت مشاهده چنین مواردی، به سرعت با آن برخورد کنند.

وی افزود: عدم پایبندی برخی از وکلا به تعهدات اخلاقی و شغلی و رانت ارتباطاتی و اطلاعاتی بعضی قضاتی که به حرفه وکالت مشغول هستند و از سابقه قضاوت خود سوءاستفاده می‌کنند، موجب صدور آراء غیرعادلانه‌ای می‌شود که امیدواریم روسای کل دادگستری استان‌ها و دادستانهای سراسر کشور نسبت به مقابله با این قبیل موضوعات اراده جدی داشته باشند.

عبداللهی ادامه داد: وجود روابط نامتعارف بین کارشناسان و قضات که در برخی موارد منجر به ارجاع پرونده‌ها به کارشناسانی خاص می‌شود، یکی از مسائلی است که دستگاه قضایی با چالش روبرو می‌کند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه همچنین به روسای کل دادگستری استان‌ها توصیه کرد که با همکاری نیروهای حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا، لیست جاعلین، کارچاق‌کن‌ها، شهود دروغین و همچنین وکلا و کارشناسان مسئله‌دار را تهیه و در اختیار همکاران قضایی قرار دهند تا از این طریق از بروز تخلفات احتمالی از سوی این افراد کاسته شود.

«استعلامات ثبتی باید به صورت الکترونیکی انجام شود»

«ذبیح الله خداییان» رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که از روز گذشته با حکم رئیس دستگاه قضا مسئولیت سخنگویی قوه قضاییه را نیز عهده‌دار شده است، از روسای کل دادگستری استان‌ها و دادستان‌های سراسر کشور درخواست کرد که کمافی‌السابق ارتباطات لازم را با دفتر سخنگوی قوه قضاییه داشته باشند تا اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقعی در خصوص مسائل و رویدادهای مختلف صورت بگیرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه اجرای طرح کاداستر در سال جاری نیز همچون دو سال گذشته با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد، از عدم همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی برای پیاده‌سازی طرح کاداستر در سراسر کشور انتقاد کرد و گفت: ما خواستار آن هستیم که این دستگاه‌ها هرچه سریع‌تر و با جدیت فراوان، به وظیفه خودشان در حمایت از بیت‌المال و اراضی کشور که در معرض تهدید هستند عمل کنند.

وی با بیان اینکه استعلامات ثبتی باید به صورت الکترونیکی انجام شود، گفت: در شرایط کرونایی فعلی، از تمام همکاران قضایی در سراسر کشور می‌خواهم که تمام استعلامات را به صورت الکترونیکی به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارسال کنند.

همچنین در این نشست، روسای کل دادگستری استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، اصفهان، البرز، قم و کرمانشاه به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختلف قضایی و گزارش عملکرد واحدهای قضایی استان متبوع خود پرداختند.

«یدالله موحد» رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به نشست روز گذشته رئیس قوه قضاییه با شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری گفت: برگزاری این نشست تخصصی هم می‌تواند از اطاله دادرسی جلوگیری کند و هم در اتقان آرا منشا آثار بسیار خوبی باشد.
وی توجه به بحث صلاحیت جغرافیایی کارشناسان در انتخاب آنها از سوی قضات را امری ضروری دانست و در عین حال این نکته را هم متذکر شد که گاهی اوقات مشغله‌های متفاوت کارشناسان موجب می‌شود که هم نظریات کارشناسی با تاخیر انجام شود و هم از کیفیت نظر کارشناسی کاسته شود.


«موسی خلیل اللهی» رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه نوسازی و بازسازی واحدهای قضایی در برخی مناطق این استان، گفت: طی 2 سال گذشته قدم‌های موثری در زمینه کمبود فضاهای فیزیکی واحدهای قضایی استان آذربایجان شرقی برداشته شد که این اقدامات را باید در راستای ارتقاء کرامت ارباب رجوع و همکاران قضایی قلمداد کرد.
وی همچنین موضوع «داوری» و «میانجیگری» را مصداق بارز اجرای سیاست قضازدایی دانست و در عین حال متذکر شد که این حوزه نیازمند تصویب و اجرای قوانین و مقررات ویژه‌ای است.

حجت‌الاسلام «ابراهیم حمیدی» رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی به ذکر نکاتی در خصوص بخشنامه تفویض اختیار به روسای کل دادگستری‌ها پرداخت و پیشنهاداتی را در راستای ارتقاء ابعاد مختلف این بخشنامه مطرح کرد.
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به حجم وسیع تقاضاهای مردمی در خصوص اعمال ماده 477 برای پرونده‌هایشان، خواستار اتخاذ تدابیر جدی از سوی حوزه ریاست قوه قضاییه در خصوص این موضوع شد.

«محمدجعفر عبداللهی» رئیس کل دادگستری سمنان هم در این نشست، منشا ظهور و بروز برخی از فسادها در دستگاه قضایی را از جانب وابستگان به سیستم قضایی مانند کارشناسان و وکلا عنوان کرد و گفت: باید به صورت جدی‌تری بر فعالیت کارشناسان و وکلا نظارت و با تخلفات صورت گرفته از ناحیه آنها برخورد کرد.
وی از مختومه شدن 70 درصد از پرونده های مُسن و 34 درصد از پرونده های اجرای احکام استان سمنان در سال جاری خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات پایان مرداد ماه، همکاران ما در واحدهای قضایی استان سمنان توانستند هزار و 112 پرونده را مختومه کنند.

«محمدرضا حبیبی» رئیس کل دادگستری اصفهان نیز با اشاره به رشد قابل توجه آمار پرونده‌های مختومه‌شده در واحدهای قضایی این استان، گفت: تلاش مجدانه همکاران ما بر آن است که با سرعت و دقت بالا به پرونده‌های مُسن رسیدگی کنند.
وی همچنین با بیان اینکه یک سوم جمعیت کیفری استان اصفهان در اردوگاه کاردرمانی به سر می‌برند، خواستار تامین تعداد بیشتری پابند الکترونیک برای زندانیان این استان شد.

«حسین فاضلی هریکندی» رئیس کل دادگستری البرز از کاهش 23 درصدی موجودی پرونده‌ها در این استان طی 5 ماه سپری شده از سال جاری خبر داد و گفت: همچنین در این 5 ماه بیش از 3 هزار هکتار از اراضی تغییر کاربری داده شده استان البرز آزادسازی شدند.


وی افزود: 29 سامانه الکترونیکی منحصربفرد در استان البرز از ابتدای سال 99 تا امروز راه اندازی شده که بخشی از این سامانه‌ها جهت بهره‌برداری در سطح گسترده‌تر به مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه ارائه شده است.
رئیس کل دادگستری البرز همچنین از احیاء 17 واحد تولیدی در این استان در پی تلاش‌های دستگاه قضایی خبر داد و گفت: در نتیجه این اقدامات بیش از 2 هزار نفر مجددا شاغل شدند.

حجت‌الاسلام «علی مظفری» رئیس کل دادگستری قم در سخنانی با اشاره به وجود قریب به 80 زندانی جرایم مالی در استان قم گفت: زندانی کردن این افراد که در زندان توان پرداخت بدهی خود را ندارند، هیچ فایده و ثمری نخواهد داشت و باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که تا حد امکان از زندانی کردن این افراد جلوگیری شود.

«پرویز توسلی زاده» رئیس کل دادگستری کرمانشاه هم در سخنانی گفت: برنامه‌های گسترده‌ای در حوزه‌های کاهش موجودی پرونده‌های کثیرالشاکی و مُسن و همچنین صلح و سازش در دعاوی پیشبینی کرده‌ایم و با جدیت در حال اجرای آنها هستیم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)