میرنیوز

روحانی: مردم حق دارند ناراحت باشند

روحانی: مردم حق دارند ناراحت باشند 2021-07-19T14:34:54+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(دوشنبه) در آئین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی پس از استماع گزارشی درخصوص افتتاح سه طرح معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی به مساحت ۶۶ هزار هکتار اظهار کرد: امیدوارم در کار کشاورزی، همه مسئولان گام های بیشتری در دولت بعدی برداردند. در این دولت کارنامه قابل قبولی وجود دارد که امروز به مردم ارائه می‌شود.

روحانی تاکید کرد: آمار و ارقامی که وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد نشان می‌دهد که کشاورزان، مهندسین و همه تلاشگران در مجموع کار عظیم و بزرگی را به انجام رساندند که محصول آن را مردم در زندگی و در خودکفایی‌ها مشاهده می‌کنند.

وی ادامه داد: محصولات ما در برنج، شکر، روغن، گندم و آبزیان قابل ملاحظه است و می‌توانیم میزان این محصولات را با ۸ سال قبل مقایسه کنیم و این نشانه تلاش عزیزان برای امنیت غذایی است.

رئیس‌جمهور پس از استماع گزارشی درخصوص افتتاح افتتاح از ۴۴۰ طرح صنایع تبدیلی و غذایی گفت: صنایع تبدیلی و غذایی برای ما مهم است. وقتی به زنجیره های تولید مواد و محصولات کشاورزی تا مصرف نگاه می‌کنیم، زنجیره هایی برای حمل و نقل و  نگهداری محصولات وجود دارد. حرکت خوبی در این زمینه و همچنین بسته بندی محصولات انجام شده است.

روحانی تاکید کرد: البته یک گلایه‌ای در این زمینه وجود دارد. مصرف کنندگان نسبت به رقمی که بسته بندی به قیمت ماده غذایی اضافه می‌کند گله‌مندند. همه بسته بندی ها یک مقدار گران تمام می‌شود. ما اگر بتوانیم بسته بندی‌ها را باید بگونه‌ای سامان دهیم تا با یک قیمت ارزانتری بسته بندی های مواد غذایی در اختیار مردم قرار بگیرد، این کار بسیار ارزشمند است.

وی افزود: من به وزرای مربوطه توصیه می‌کنم که در هفته های باقی مانده در این زمینه تلاش کنند و ان شالله دولت بعدی هم در این زمینه تلاش خواهد کرد تا ما بتوانیم مواد غذایی را با قیمت مناسب تر در اختیار مردم قرار دهیم.  

رئیس‌جمهور پس از استماع گزارشی در خصوص افتتاح ۱۴ طرح پرورش ماهی و میگو و بندر صیادی گفت: خوشحالیم که شاهد توسعه ای در زمینه آبزیان هستیم. هنوز بیش از این باید تلاش شود تا مردم بتوانند با قیمت مناسب تر از ماهی و میگو استفاده کنند و هم زمینه صادرات این محصولات فراهم شود.

روحانی گفت: در زمینه پرورش ماهیان در دریا یک کار بزرگی در دولت یازدهم و دوازدهم انجام گرفت و این هم جزو کار بزرگی بود که در این دولت انجام شد و گسترش یافت و قبلا خیلی مرسوم نبود.  

وی در ادامه ضمن تبریک عید قربان، غدیر و روز عرفه، گفت: ان شاءالله مردم در سایه این روزهای نورانی، مخصوصا دعای امام حسین(ع) در روز عرفه بتوانند روح و جان خود را در این ایام متبرک، آلایش دهند و ما هم خودمان را برای خدمت بیشتر به مردم بسیار خوبمان آماده کنیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به افتتاح امروز، اظهار داشت: مساله آب و خاک برای ما بسیار مهم است. مردم فکر می‌کنند فقط آب خیلی مهم است البته آب منشاء حیات همه موجودات است و جایگاه خود را دارد اما در بحث کشاورزی، خاک هم جایگاه بسیار مهمی دارد. خاک یک نعمت و سرمایه بزرگی است که در طول صدها هزارسال یا میلیون‌ها سال به این صورت آماده شده است، بنابراین حفظ خاک برای ما مهم است.

روحانی افزود: یعنی وقتی به بحث مسکن می‌رسیم نباید خاک کشاورزی را از بین ببریم و باید مسکن را در جایی بسازیم که مناسب است. مراتع و جنگل ها باید حراست شود و خاک آنها از بین نرود، چرا که آنها ضمن آنکه برای هوا بسیار مهم است برای حفظ خاک هم بسیار حائز اهمیت است که تلاش‌های خوبی در این دولت در زمینه جنگل کاری و زراعت چوب صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در زمینه کشاورزی معیارهای خوبی داریم، خاطرنشان کرد: مدیران کشاورزی ما در طول این ۸ سال خدمات ارزشمندی انجام دادند. در دوران مهندس حجتی که وزیری پرتلاش وعلاقه‌مند به کشاورزی بود و وقتی که در دولت دوازدهم او می خواست وزارت کشاورزی را قبول نکند گفت که دوست دارم بروم خوزستان و زمین‌هایی را که به کاشت درخت برای مهار خاک و ریزگرد در آنجا شروع کردیم،  آن کار را ادامه بدهم و این حرف را از ته دل می زد. تا زمانی که بود بسیار تلاش کرد و بعد از دوران وی،  دکتر خاوازی که از معاونین او بود، این کار را ادامه داد.  

رئیس‌جمهور ادامه داد: دولت در این ۸ سال در زمینه کشاورزی کارهای خوبی انجام داده است و در بعضی از زمینه‌ها به خودکفایی رسیدیم.  اگر شرایط آب و هوایی نرمال باشد و در خشکسالی نباشم و با کارهایی که در جهت مکانیزه شدن بخش های کشاورزی انجام شده در بعضی از محصولات کشاورزی مثل گندم و برنج و شکر خودکفا هستیم یعنی در این سه محصول در شرایط نرمال کشور می‌تواند روی پای خود بایستد.

روحانی تاکید کرد: البته در شرایط خشکسالی متاسفانه ما نمی‌توانیم خوداتکا باشیم، به دلیلآنکه بخش بزرگی از زمین‌های کشاورزی ما «دیم» است. اگر همه زمین‌های کشاورزی ما آبی بود و سدهای ما هم به اندازه کافی آب داشت، شاید خیلی دچار تنش نمی‌شدیم، اما وقتی که بسیاری از زمین‌های ما دیم است، دیم کاملا متکی به باران به اندازه کافی و به موقع است و هر دوی اینکه باران که در چه زمانی و چه مقداری است برای ما مهم است.

وی بیان کرد: متاسفانه امسال شرایط بسیار سختی را می‌گذرانیم، شرایط ما از لحاظ خشکسالی شرایط خاصی است که تقریبا در ۵۰ سال گذشته چنین خشکسالی تقریباً کم‌نظیر است و امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۵۲ درصد کاهش بارندگی داریم.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: به همین دلیل هم در مسئله آب و هم در مسئله برق دچار مشکل شدیم، در خوزستان و در بسیاری از استان‌های جنوبی دام و کشاورزی مردم در شرایط کم‌آبی دچار مشکل شد. مردم خوزستان علیرغم اینکه توصیه ما این بوده که در آنجا برنج‌کاری نشود، اما سال‌هاست برنج کاری هم انجام می‌دهند که خود آن هم مزید بر علت شده و همه دست به دست هم داده و مردم عزیز در سختی قرار گرفتند.

روحانی با بیان اینکه ما روز گذشته مصوبات بسیار خوبی در دولت داشتیم برای اینکه این مشکل را فعلا برای مردم عزیز خوزستان حل و جبران خسارت کنیم و جاهایی که باید آبرسانی شود، آبرسانی انجام گیرد، گفت: مردم هرچقدر ناراحت باشند، حق دارند زیرا تا وقتی که انسان دامپروی و کشاورزی نکرده باشد، معنای آن را نمی‌داند. وقتی مسئول دامپروری می‌بیند دام پیش چشمش غذای کافی یا حتی گاهی آب به اندازه کافی در اختیار او نیست، یا درخت باغ او خشک می‌شود یا محصول کشاورزی او از بین می‌رود فقط بحث مالی نیست که پول و اموال وی از دست می‌رود.

وی افزود: بلکه مانند این است که جان او از دست می‌رود یعنی به‌قدری برای او مهم است و همه محصولات کشاورزی، نخلستان‌ها و باغ‌ها که شبیه فرزندانش است و بسیار برایشان سخت است و به لحاظ عاطفی هم در فشار قرار می‌گیرند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: اولا به مردم عرض کنم که دولت لحظه‌ای نیست که به فکر مردم نباشد و اگر، جایی خشکسالی مردم را در آزار قرار می‌دهد، جایی اگر زلزله یا سیل است، ما همه توانمان را به‌کار می‌گیریم. حالا گاهیِ وقت‌ها توان ما به اندازه خسارت‌های مردم نیست و گاهی با تأخیر مواجه می‌شود من خدمت مردم عزیز عرض می‌کنم که دولت با همه توان در خدمت مردم است.

روحانی با بیان اینکه برای من و همه وزیران و همه مسئولین هیچ تفاوتی نمی‌کند که هفته‌های آخر دولت یا هفته اول است، عنوان کرد: ما تا ساعت آخر مسئول هستیم و بار مسئولیت بر دوش ما است و باید تلاش کنیم، ساعتی هم که تحویل دولت بعدی دادیم، دولت بعدی مسئولیت می‌پذیرد و همه باید دولت بعدی را یاری کنیم زیرا بدون یاری و کمک مردم کار پیش نمی‌رود.  

وی ادامه داد: البته در بخش کشاورزی بار کشاورزی بر دوش کشاورزان عزیز است و زحمت را آنها می‌کشند، مدیران ما هم تلاش می‌کنند و دولت هم برنامه‌ریزی و تلاش می‌کند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در طول این ۸ سال کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است، اظهار داشت: شما ببینید زمین‌هایی که امروز آبیاری قطره‌ای مدرن در آنها انجام می‌شود، تقریبا دو برابر شده است. یعنی اگر به عنوان مثال قبلا یک میلیون و ۲۰۰ هزار بوده در آبیاری نوین یک میلیون و ۲۰۰ هزار هم اضافه شده، یعنی از این دو میلیون و ۵۰۰ هزار تقریبا نصف آن در دولت یازدهم و دوازدهم انجام گرفته است که این کار عظیم و بزرگی است  که انجام گرفته است.

روحانی با تاکید بر اینکه در زمینه محصولات کشاورزی که ۹۷ میلیون تن بود و امروز به ۱۳۰ تن رسیده است، در سایه تلاش دولت برای مکانیزه شدن کشاورزی بوده است، گفت: ما با کشاورزی سنتی نمی توانیم محصول مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دهیم و باید آنها از سنتی به صنعتی تبدیل شود و لازم است با فناوری های نوین همراه شود و لازم است آبیاری ما در زمین بر مبنای فضای مجازی و فضای سایبری انجام شود و اینترنت اشیاء را در بخش های کشاورزی و حتی دامپروری و آبزیان و گلخانه ها نیاز داریم.

وی افزود: این کارها یک به یک در حال انجام است و دارد مدرن می شود و شهرک های کشاورزی یکی از آن کارهای ارزشمند است که در دولت یازدهم و دوازدهم شروع شده و بسیار اهمیت دارد و امروز شهرک های زیادی را در استان های مختلف افتتاح کردیم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در مسأله آبزیان کار بزرگ و مهمی انجام شده است و ماهیان در دریا در این دولت مورد توجه قرار گرفت و سرمایه گذاری شد و از شرکت های خارجی هم کمک گرفتیم و امروز روی پای خود ایستادیم و خودکفا شدیم. ماهیان زینتی یکی از صادرات خوب ما است که در حال انجام است. در زمینه ماهی و میگو و بخش های مختلف بخشی از نیاز غذایی ما در حال تامین است.

روحانی با اشاره به آمار ارائه شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی، گفت: این آمار بسیار اهمیت دارد که روی زمین هایی که در سراسر کشور مخصوصا خوزستان، ایلام و کرمانشاه و به طور کلی در منطقه غرب کشور و همچنین در سیستان و بلوچستان و گلستان است، کار زیادی انجام گرفته و در خصوص کانال کشی ها، مدرن شدن آبیاری و زه کشی هایی که صورت گرفته کار بزرگی انجام شده و تجهیز زمین ها در دولت یازدهم و دوازدهم ۶۱۸ هزار هکتار است، در حالی که در دولت های قبل در مجموع ۴۰۰ هزار هکتار بوده است.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در سفر به خوزستان که حدودا در ۱۸ سال پیش صورت گرفت توصیه کردند که در آنجا ۵۰۰ هزار زمین تجهیز شود، پیشرفتی نبود و از دولت یازدهم شروع به اجرا کردیم و ۲۹۵ هزار هکتار در خوزستان و ایلام را تجهیز کردیم که «زه کشی» و کانال کشی شده است. ۴۶ هزار هکتار طرح در سیستان و بلوچستان و حدود ۱۰۰ هزار هکتار در گلستان و ۱۲۷ هزارهکتار در منطقه غرب بوده که کار بسیار بزرگی انجام گرفته که کشاورزی صنعتی شود.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مردم بدانند دارایی کشاورزان افزوده شده است، گفت: ارزش و قیمت زمین آنها با کانال کشی و زهکشی که انجام شده است ۱۰ تا ۱۲ برابر شده است، بنابراین هم ثروت و هم محصولات آنها بیشتر شده است و هم باعث صرفه جویی در آب شده است.

روحانی بیان کرد: منابع آب کشور محدود است و مهم است که از آب چگونه و با چه دقتی استفاده شود. در این زمینه‌ها حرکت‌های خوبی شروع شده است. امروز فرصتی است که از همه کشاورزان و مدیران و آنهایی که در بخش کشاورزی در این مدت تلاش کردند تشکر کنم.  

وی افزود: برای مردم مهم است که از نظر کشاورزی و محصولات، حتی الامکان خودکفا باشند. در این دوران کرونا حس کردیم که ارزش محصولات کشاورزی بالاتر شده است.  کشورهای صادرکننده الان کمتر محصولات خود را صادر می کنند. قیمت محصولات کشاورزی در دنیا حدود ۶۰ درصد افزایش پیدا کرد.

رئیس‌جمهور گفت: بنابراین این کاری که امروز در زمینه کشاورزی انجام شده بسیار مهم است. امیدواریم همین روند در دولت سیزدهم ادامه پیدا کند تا مردم شاهد ثمره کار خوداتکایی و خودکفایی در بخش کشاورزی باشند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)