میرنیوز

راه اندازی بیش از ۳۰ سامانه در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

راه اندازی بیش از ۳۰ سامانه در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 2021-06-27T12:16:14+04:30

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در آیین بهره‌برداری از دستاوردهای جدید فناوری اطلاعات و طرح‌های عمرانی قوه قضاییه که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، رئیس قوه‌قضائیه از ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان سازمان برتر در استفاده بهینه از فناوری اطلاعات و انجام اقدامات مثبت در حوزه توسعه فعالیت‌های الکترونیکی در جهت تسهیل امور مردم، قدردانی کرد.

در همین ارتباط، ذبیح‌الله خدائیان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اقدامات این سازمان در حوزه فناوری اطلاعات گفت: سازمان ثبت به عنوان یک سازمان حاکمیتی خدمات متنوعی را به سایر دستگاه‌های دولتی و همچنین آحاد مردم به صورت مستمر ارائه می‌کند که در این خصوص می‌توان به خدماتی نظیر ثبت شرکت‌ها، اجرای مفاد اسناد رسمی، اعتباربخشی به اسناد در دفاتر اسناد رسمی، ثبت علائم تجاری، اختراعات و طرح‌های صنعتی، صدور سند مالکیت برای املاک و اراضی و ... اشاره کرد.

وی ادامه داد: این سازمان به جهت سیاست‌های کلان و برنامه‌های طراحی شده در راستای شفاف‌سازی فرآیندها، کاهش مراجعات مردمی، ارایه خدمات الکترونیک و ارتقاء سلامت اداری، به تهیه و تولید سامانه‌ها و سرویس‌هایی الکترونیکی جهت ارائه خدمات بهینه اقدام نموده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه نگاه تحول‌گرایانه این سازمان، در ارائه حداکثری خدمات و استفاده از فناوری‌های نوین و همچنین اصلاح فرآیندها و دستیابی به پیشرفت ها در حوزه فناوری اطلاعات است، گفت: در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سعی شده است سامانه‌ها، نرم افزارها و زیرساخت‌هایی که در توسعه ثبت هوشمند موثر است، ایجاد شود.

خداییان تصریح کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف شفافیت، مبارزه با فساد، تسهیل در ارائه خدمات الکترونیکی و ارتقاء بهره وری، به راه اندازی بیش از ۳۰ سامانه و تبادل اطلاعات با بیش از ۷۰ دستگاه بواسطه ۴۰ سرویس الکترونیکی در کشور اقدام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در دوران تحول تمرکز بر توسعه فناوری اطلاعات در سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان یک هدف استراتژیک شتاب بیشتری گرفته است، خاطرنشان کرد: در این سازمان اقدامات مناسبی در راستای سند تحول قضایی و هوشمندسازی از طریق توسعه سیستم‌های اطلاعاتی‌و ایجاد زیرساختارهای اطلاعاتی صورت پذیرفته است.

تدوین سند جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات

عضو شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: اتخاذ استراتژی توسعه خدمات الکترونیکی بر مبنای فناوری‌های نوین با در نظر گرفتن جهت گیری‌های آینده سازمان در حوزه فناوری اطلاعات و تعیین نحوه گذر از وضع موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب از طریق طراحی و پیش بینی زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات و توسعه نرم افزاری امکان پذیر بوده و در این راستا پروژه «تدوین سند جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT Master Plan)» با هدف تغییر معماری فناوری اطلاعات سازمان با رویکرد تحول دیجیتال کلید خورده است.

به گفته خداییان الکترونیکی نمودن تمام فرآیندهای اجرای مفاد اسناد رسمی، برون سپاری برخی از بخش‌ها به دفاتر اسناد رسمی نظیر درخواست تعویض اسناد مالکیت جلدی به کاداستری، تثبیت عرصه، پذیرش درخواست صدور اجراییه، برون سپاری برخی خدمات ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری، ایجاد درگاه یکپارچه خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حذف دفتر سنتی ثبت وقایع ازدواج و ایجاد دفتر الکترونیکی ازدواج، حذف فیزیگی گواهی نامه‌های مالکیت معنوی و صدور گواهینامه الکترونیک، مدرنیزه سازی نظام ملی کاداستر، بکارگیری سامانه تحت وب جهت مدیریت تصاویر حاصل از پروژه تصویر برداری پوششی کشور، ایجاد درگاه ثبت درخواست تخصیص شناسه ملی اشخاص حقوقی، ارائه سرویس تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی، داده آمایی هوشمند نوع سند اوراق اسکن شده و راه اندازی سامانه مدیریت آموزش مجازی پژوهشگاه (استادیار) از جمله مهمترین اقدامات الکترونیکی این سازمان در جهت توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات موثر به اشخاص حقیقی و حقوقی جامعه است.

درگاه یکپارچه خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

وی با اشاره به درگاه یکپارچه خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، گفت: این درگاه با هدف استفاده از فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات به منظور توزیع خدمات به صورت مستقیم و ۲۴ ساعته به مردم و عدم نیاز به مراجعه حضوری برای برخی از اقدامات و خدمات دریافتی و همچنین ارائه خدمات با سرعت و اطمینان بیشتر به متقاضیان با انجام احراز هویت هوشمند ایجاد شده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پاسخگویی و ارتباط الکترونیکی در تمام فرآیندهای سازمانی را به عنوان یکی دیگر از اهداف این درگاه مطرح کرد و با اشاره به قابلیت‌های درگاه یکپارچه خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، افزود: قابلیت استفاده بصورت نرم افزار موبایلی و امکان استفاده از درگاه اینترنتی، احراز هویت هوشمند، نظرسنجی فرآیند محور و نظر سنجی عمومی، ثبت شکایات، امکان ارسال الکترونیک درخواست ثبتی، امکان جستجوی مالکیت اختصاصی متعلق به شخص مالک پس از احراز هویت، استعلام تصدیق اصالت سند، نقشه املاک از جمله قابلیت‌های این سامانه است.

جستجوی هوشمند تصاویر علائم تجاری در سامانه مالکیت معنوی

وی از امکان جستجوی هوشمند تصاویر علائم تجاری در سامانه مالکیت معنوی با استفاده از هوش مصنوعی با عنوان سرویس جهت خبر داد و تصریح کرد: این سرویس با هدف تسهیل و تسریع فرآیند کارشناسی اداره ثبت علائم تجاری در تشخیص علائم تصویری تکراری و مشابه اجرا شده است.

خداییان تصریح کرد: این ابزار با دریافت اطلاعات یک اظهارنامه و با بهره گیری از روش‌های نوین پردازش تصویر و بکارگیری الگوریتم‌های هوش مصنوعی، کلیه تصاویر مرتبط با پرونده‌های علائم تجاری که بر روی بانک اطلاعاتی مالکیت معنوی ذخیره شده اند، را مورد پایش قرار داده و نهایتا تعداد ۲۵ مورد از اظهارنامه‌هایی که بیشترین مشابهت را با اظهارنامه مورد بررسی رادارند، به کاربر نمایش می‌دهد.

ثبت وقایع ازدواج و ایجاد دفتر الکترونیکی ازدواج

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به حذف دفتر سنتی ثبت وقایع ازدواج و ایجاد دفتر الکترونیکی ازدواج، یادآور شد: این طرح با هدف مکانیزه کردن دفاتر و حذف دفاتر ثبتی آغاز گردیده و با ایجاد دفتر الکترونیکی ازدواج، تمامی ثبت وقایع ازدواج به جای ثبت در دفاتر سنتی، در بانک اطلاعاتی در ایجاد دفتر الکترونیکی ازدواج ثبت می‌شود.

داده آمایی هوشمند نوع سند

خداییان به عنوان اقدام بعدی در حوزه فناوری اطلاعات، داده آمایی هوشمند نوع سند اوراق اسکن شده در خصوص آرشیو الکترونیک در سامانه جامع املاک را مورد اشاره قرار داد و گفت: در راستای هوشمندسازی آرشیو الکترونیک و به منظور سهولت در جستجوی اوراق اسکن شده در نواحی ثبتی و ارتقاء بهره‌وری از سامانه آرشیو الکترونیک، الگوریتم جدیدی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی درحال پیاده‌سازی است که در آن ۶ نوع سند مربوط به اوراق پرونده‌های ثبتی شامل بازداشت، استعلام، اظهارنامه ثبتی، خلاصه معامله، پیش سند و سند مالکیت بطور اتوماتیک و توسط سیستم برچسب گذاری می‌شوند.

طرح برونسپاری پذیرش درخواست تعویض اسناد مالکیت جلدی به کاداستری

برونسپاری پذیرش درخواست تعویض اسناد مالکیت جلدی به کاداستری از طریق پیشخوان دفاتر اسناد رسمی اقدام دیگری بود که رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به آن اشاره کرد.

وی گفت: این طرح به منظور عدم مراجعه حضوری متقاضی و کاهش ترددهای ناشی از درخواست تعویض اسناد صورت گرفته است.

معاون رئیس قوه قضاییه یادآور شد: از جمله قابلیت‌های این طرح می‌توان به ارسال درخواست الکترونیکی صدور سند مالکیت از دفاتر اسناد به واحدهای ثبتی و همچنین ارسال اسکن مستندات از دفاتر به واحدهای ثبتی اشاره کرد.

ارائه سرویس تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی

وی با خاطرنشان کردن سرویس تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی، افزود: برقراری ارتباط فی مابین دفاتر اسناد رسمی و سامانه مالکیت معنوی با هدف تسهیل و تسریع فرایندها در مرکز مالکیت معنوی، از اهداف این سرویس است.

خداییان تاکید کرد: بررسی اصالت اوراق ارسالی از سوی متقاضی و صحت سنجی اسناد تنظیم شده در دفاتر اسناد رسمی که مرتبط با فعالیت‌های مرکز مالکیت معنوی است از طریق سامانه مالکیت معنوی مقدور است.

تبادل اطلاعات با دستگاه‌ها به صورت مکانیزه

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دستاورد دیگر سازمان در حوزه فناوری اطلاعات را تبادل اطلاعات با دستگاه‌ها به صورت مکانیزه عنوان کرد و ادامه داد: سرویس استعلام اراضی کمیسیون ماده ۵۶ منابع طبیعی از سازمان جنگل ها، تبادل اطلاعات با سازمان جنگل‌ها با هدف حذف فیزیکی مکاتبات کاغذی و عدم مراجعه حضوری و امکان ارسال استعلام اراضی کمیسیون ماده ۵۶ منابع طبیعی از سازمان جنگل‌ها و دریافت پاسخ الکترونیکی راه اندازی گردیده است واکنون در استان قم و قزوین به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

تبادل الکترونیک اطلاعات با سازمان امور اراضی

خداییان با اشاره به تبادل الکترونیک اطلاعات با سازمان امور اراضی گفت: این اقدام موجب جلوگیری از مکاتبات فیزیکی با سازمان امور اراضی می‌گردد.

وی تاکید کرد: در این سامانه امکان ارسال مکاتبه و اقلام اطلاعاتی فی مابین سازمان ثبت و امور اراضی جهت تهیه پاسخ استعلام فراهم است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: همچنین این سامانه در راستای تسریع و تسهیل در خدمات سرویس مکاتبات مکانیزه با شهرداری تهران و سازمان امور اراضی کشور برقرار گردیده است که امکان ارسال و دریافت مکاتبات بصورت مکانیزه را فراهم کرده و در نتیجه موجب پیشگیری از جعل مکاتبات و تسریع در ارسال پاسخ مکاتبات خواهد شد.

سرویس استعلام علامت تجاری به وزارت صمت

وی از ارائه سرویس استعلام علامت تجاری به وزارت صنعت، معدن و تجارت به جهت تبادل اطلاعات با این وزارتخانه خبر داد که به موجب آن مجوزهای بهره برداری به صورت بر خط از وزارت صنعت و معدن اخذ می‌گردد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)