میرنیوز

هزینه‌های خانوار را هوشمندانه بررسی می‌کنیم/مشکل بورس در سریع‌ترین زمان ممکن قابل رفع است

هزینه‌های خانوار را هوشمندانه بررسی می‌کنیم/مشکل بورس در سریع‌ترین زمان ممکن قابل رفع است 2021-06-17T00:24:58+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: ما یک نظام جامعی طراحی کرده ایم که دانه دانه شهروندان ایرانی از بلوچستان، بستک، بندر لنگه تا آذربایجان نزد دولت دارای یک شناسنامه شوند و معلوم شود که هزینه واقعی آنها چقدر و توان کسب درآمدشان چقدر است و آن هزینه واقعی که اینها دارند به یک ترتیبی جبران شود، اگر درآمدهایشان بیشتر از هزینه‌هایشان است اینها به صورت فزاینده باید مالیات پرداخت کنند اگر کمتر بود یارانه دریافت می‌کنند بستگی دارد به اینکه در چه وضعیتی باشند.

وی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در خصوص برنامه‌های خود برای کمک به معیشت مردم افزود: وقتی از معیشت صحبت می‌کنیم موضوعات را می‌توان به نحوه‌های مختلف دسته بندی کرد مثلاً بگوییم در خصوص نرخ بیکاری که ۱۲ ۱۳ درصد است را افزایش بدهیم یا قدرت خرید را افزایش بدهیم یا نرخ تورم که خودش ساختارهای فقرزا تولید می‌کند و هزینه‌ها را افزایش می‌دهد و فاصله طبقاتی و فقر و نابرابری را افزایش می‌دهد مرور کنیم که ما برای همه اینها برنامه داریم اما می‌خواهیم از یک سطح بالاتری به این قضایا نگاه کنیم.

وی با طرح این پرسش که چرا این قضایا این قدر مزمن شده است؟ گفت: ما چه زمانی که تحریم نبودیم و فروش نفتی خوبی قبل و بعد از انقلاب داشتیم دچار بیماری هلندی می‌شدیم و برای ما تورم ایجاد می‌کرد و چه زمانی که منابع نفتی مان کاهش پیدا کرده بود، چه زمانی که دارایی برای فروختن داشتیم و چه حالا که دارایی برای فروختن نداریم و چه زمانی که اوراق می‌توانستیم بفروشیم و کسری بودجه دولت را می‌توانستیم تأمین کنیم و چه زمانی که حتی فروش اوراق را هم نداشتیم در همه حال ما تورم را داشتیم و معلوم می‌شود که ما مسأله ای داریم که این مسأله دائماً خلق تورم می‌کند این یک مسأله نهادی و ساختاری است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه اگر این تورم زایی را در حوزه اقتصاد دنبال کنیم باید نظام پولی، مالی، بانکی و وضعیت بهره وری تولید را بررسی کنیم اما بحث مهمتر این است که ببینیم هزینه‌های اجتماعی ما چقدر است هزینه اداره کشورمان چقدر است، اندازه دولت که باید برای تأمین منابع کنیم چقدر است، سهم خدمات اجتماعی که به مردم می‌دهیم چقدر است و شکاف اجتماعی چقدر است؟

وی در خصوص شکاف اجتماعی موجود افزود: قدرت خرید و قیمت گذاری را طبقات بالای جامعه تعیین می‌کنند، کسی که پول بیشتری دارد قیمت بازار را در رقابت با کسانی که پول کمتری دارند تعیین می‌کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت‌های مختلف تلاش‌های زیادی انجام دادند تا این موارد را به عنوان یک پروژه حل و فصل بکنند اما این مسأله به اتمام نرسیده است مثلاً پروژه مسکن مهر پروژه بسیار خوبی بود برای اینکه یکی از معضلات معیشتی مردم را که مسأله مسکن است را حل و فصل کند اما ممکن است خود این پروژه وقتی که می‌خواهد واگذار شود در اختیار گروه‌های خاص ساخت و ساز قرار بگیرد و از طرفی چون ما توان خرید مردم را نتوانستیم تنظیم کنیم به آن کسی که مسکن مهر تعلق می‌گیرد مجبور شود مسکن مهرش را بفروشد و دوباره برود اجاره نشین بشود به دلیل اینکه هزینه‌های بالایی دارد و ما نتوانستیم هزینه‌هایش را کنترل کنیم.

وی افزود: ما یک نظام جامعی طراحی کرده ایم که دانه دانه شهروندان ایرانی از بلوچستان، بستک، بندر لنگه تا آذربایجان نزد دولت دارای یک شناسنامه شوند و معلوم شود که این هزینه واقعی اینها چقدر است توان کسب درآمدشان چقدر است و آن هزینه واقعی که اینها دارند به یک ترتیبی جبران شود اگر درآمدهایشان بیشتر از هزینه‌هایشان است اینها به صورت فزاینده باید مالیات پرداخت کنند اگر کمتر بود یارانه دریافت می‌کنند بستگی دارد به اینکه در چه وضعیتی باشند.

قاضی زاده هاشمی گفت: در همین داستان کرونا خیلی مشاغل مثل رستوران‌ها صدمه جدی خوردند که زیان آنها می‌تواند با یارانه‌ها جبران شود.

سامانه‌ای برای مدیریت یارانه‌ها راه اندازی می‌کنیم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سامانه‌ای ایجاد می‌کنیم که با وصل کردن تراکنش‌های مالی بتوانیم هزینه‌های واقعی افراد را بدست بیاوریم و براساس این هزینه‌ها در مورد تخصیص یارانه به او تدبیر کنیم.

آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در برنامه گفتگوی ویژه خبری افزود: ما قبلاً سامانه رفاه ایرانیان را داشتیم که قرار بود مجموعه بانک‌های اطلاعاتی در آن ادغام شود اما این سامانه کامل نشد، ما بنا داریم برای هر فرد یک اعتبارنامه ایجاد کنیم و در مورد افراد آزمون وسع انجام شود تا مشخص شود درآمدها و هزینه‌های سالیانه افراد چگونه است و بر این اساس در مورد نحوه تخصیص یارانه به او اقدام کنیم.

وی گفت: بعضی از هزینه‌ها به عهده دولت است به طور مثال دولت وظیفه دارد واکسن‌های مورد نیاز را برای واکسیناسیون تأمین کند و در اختیار مردم قرار دهد و این هزینه‌ها نباید به عهده مردم باشد، ما باید خدمات عمومی دولت را تقویت کنیم و اجازه ندهیم هزینه خدمات دولتی به عهده مردم بیفتد.

این نامزد ریاست جمهوری در پاسخ به سؤالی در مورد جای خالی شبکه توزیع در مواردی نظیر تخصیص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی افزود: برای تخصیص ارز به طور مثال ما در مورد بیماران خاص یک تجربه خوب داریم و یک ردیف برای آنها ایجاد کرده ایم که تلاش شده یارانه آنها به صورت نقطه زن شود یعنی کمک مستقیم که فقط به فرد بیمار انجام می‌شود، این مدل برای مجموعه یارانه‌های دیگر قابل اجرا است.

قاضی زاده هاشمی گفت: بعضی از یارانه‌ها مثل یارانه کالای اساسی به صورت عمومی هستند اما بعضی از یارانه‌ها اختصاصی هستند، مثلاً ما برای تأمین نهاده‌های دامی یارانه اختصاص داده ایم اما آن را به همه مردم نمی‌دهیم بلکه به یک تولید کننده خاص می‌دهیم.

وی افزود: ما باید یک مکانیزم هوشمند ایجاد کنیم تا مشخص شود چه نوع یارانه‌هایی به تولید کننده اختصاص پیدا کند و در نهایت چه نوع یارانه‌هایی به مصرف کننده نهایی اختصاص یابد.

باید ساختارهای استضعاف گر از بین برود

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ساختارهای استضعاف گر را که رشد نامتوازن را ایجاد می‌کند از بین باید ببریم.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما در خصوص برنامه‌های ضریب جینی دولت خود افزود: ما یک سری نهاد استضعاف گر داریم که به یک منطقه کشور بیشتر می‌پردازد و به بخش دیگر کمتر، ما باید تبعیض مثبت ایجاد کنیم یعنی نظام سرمایه گذاری و تخصیص بودجه ما و جاهای پیرامونی بیشتر به آن توجه شود و به آن منابع مالی بیشتری داده شود تا کم کم رشد متوازن شود.

نامزد ریاست جمهوری افزود: ما وقتی از رشد اقتصادی صحبت می‌کنیم، یعنی اینکه میانگین رشد اقتصادی همه خانوارها ۸ درصد باشد، البته ما الان باید یک سرعت بیشتری بدهیم چرا که چند قطبی اتفاق افتاده تا آن افرادی که محروم واقع شده اند کم کم رشد پیدا بکنند.

وی گفت: ما یک عقب ماندگی ۷۰ ساله در بعضی از نقاط کشور داریم مثلاً در حوزه بهداشت و درمان یک نظام طبقاتی تشکیل شده است، تفاوت براساس نوع فعالیت قابل قبول است اما از یک حدی بیشتر شود این نظام غیر عادلانه می‌شود.

قاضی زاده هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص یارانه‌های پنهان افزود: حجم یارانه‌های پنهان خیلی بالاست ما یک بخشی از آن را به تولید، یک بخشی از آن به مصرف اختصاص پیدا کرده است، ما فعلاً باید از تولید حمایت کنیم یعنی گاز ارزان قیمت تر که به تولید اختصاص پیدا کرده باید ادامه پیدا کند اما برای ادامه بخش مصرف همان طور که خیلی از کشورهای دنیا یک عنوان، تحت عنوان اعتبار انرژی دارند باید اعتبار انرژی برای شهروندان ایران اعلام شود.

وی گفت: بهتر است به جای ارائه یارانه ۴۵۰ هزار تومان و کل انرژی را مثل بنزین گران کنیم باید سهم شهروندان را از محل یارانه پنهان به آنان اعلام شود تا با آن سهم مردم بتوانند قبوض خود را پرداخت کنند.

مشکل بورس در سریع‌ترین زمان ممکن قابل رفع است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر بورس در زمان کوتاهی ریزش کرده است در سریع‌ترین زمان ممکن نیز مشکلاتش قابل رفع است.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در ادامه برنامه گفتگوی ویژه خبری افزود: مشکل بورس از سوی یک دولت مقتدر به سادگی قابل رفع است البته اکنون بازار سرمایه دولتی است و باید دولت شرکت‌هایی که به صورت خصولتی است آنها را در اختیار مردم قرار داده و به معنای واقعی کلمه خصوصی سازی کند و آن وقت می‌توان بازار سرمایه را به معنای واقعی کلمه ارتقا داد و شاهد صف خرید از سوی متقاضیان بود.

وی گفت: پرسش ما اینجاست چرا شرکت‌های وابسته دولتی ۱۳۰ هزار میلیارد تومان در زمانی کوتاه از بازار سرمایه خارج کردند آنها باید به بازار برگردند و شرایط برای انتخاب مردم فراهم شود.

این نامزد ریاست جمهوری تأکید کرد: هم اکنون اگر ما چهار بازار مالی، پولی، بیمه تجاری و بیمه اجتماعی را در نظر بگیریم می‌بینیم که همه اینها نمایندگانی دارند که به صورت بخشی عمل می‌کنند در حالی که همه این بازارها باید فرماندهی واحد و یکسانی داشته باشند تا از بخشی نگری فاصله گرفته و در یک مدیریت واحد همه بازارها را به صورت یکسان نگاه کنند.

آشکار سازی از وقوع خیلی از فسادها جلوگیری می‌کند

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با آشکار سازی نظام مالی و جلسات مختلف بورس و دولت می‌توان از هر گونه فسادی جلوگیری کرد.

آقای سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در خصوص موضوع بازار سرمایه افزود: ما معتقدیم مجموع فرآیندهای کسب و کار باید توسط زنجیره تأمین کنندگان انجام شود و دولت سه جا بیشتر نباید ورود کند.

قاضی زاده هاشمی افزود: یکسری کالا هست که کالای راهبردی است دولت باید خریدش را در داخل کشور تضمین کند و این با خرید تضمینی اتفاق می‌افتد.

وی گفت: جای دومی که دولت باید دخالت کند در قیمت گذاری و حمایت از مصرف کننده است و نرخ تعرفه هم جای سوم دخالت دولت است و در بقیه موارد دولت نباید دخالت کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص صدای سهامداران خرد به گوش برسد افزود: ساختارهای نظام سرمایه باید به سمت مردمی شدن برود ولی کانون سهامداران حقیقی را در مجلس پیگیری کنیم تا حمایت از آنها جبران شود.

وی گفت: سهامداران خرد کسی را در حمایت ندارند و برای مجموعه آنها بخش خاصی فراهم شود.

وی در خصوص افراد با سرمایه یا اطلاعات خاص و تحت تأثیر قرار دادن بازار گفت: نظام مالی شفافیت باید دنبال شود و هیچ تصمیم را هیچ دولتی یا نهادی نمی‌گیرد مگر اینکه نهاد مربوطه آن را تأیید کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: این یعنی خود شورا باید مردمی باشد و یک نهاد مردمی هم باید مراقبت کند و دوم نظام مالی شفافیت باشد و جلسات بورس باید برخط باشد و هر جایی که دارد تصمیم می‌گیرد برخط همه باید مطلع باشند که چه اتفاقی دارد می‌افتد و دلایل موافقان و مخالفان چیست؟

وی ادامه داد: این سبب می‌شود که من مجبور شوم کار کارشناسی کنم و به نظر نخبگان توجه کنم، با آشکار سازی خیلی از فسادها جلویش گرفته می‌شود.

وی در خصوص ریسک بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه، بازار با ریسکی است اما ریسک معمولی یا ریسک ایجاد کردن، با اینکه یک عده منافع خودشان را جمع کنند متفاوت است، می‌توان مکانیزم‌های بیمه را راه اندازی کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: یعنی کسی که می‌آید سرمایه گذاری می‌کند، تا حدی هم ریسک خود را بیمه کند که حالا این مدل‌ها هم زیاد است.

قاضی زاده هاشمی در خصوص تأمین مالی بازار سرمایه افزود: ما انواع راه‌های تأمین مالی را داریم مثل مدل‌های صندوق پروژه‌ها یا انواع شرکت‌های تأمین مالی که باید ایجاد شود، از اینها می‌توان گرفت تا جایی که وقتی کسی تأمین مالی می‌کند بخشی از آن را ببرد در جای توسعه تولید و نو کردن فناوری که در این بخش سرمایه افزوده تولید می‌شود.

وی گفت: باید دید این منابع جدید کجا می‌رود آیا باعث رشد اقتصادی جدید می‌شود؟ که ما دو طرح داریم مثل صندوق ذخیره فرهنگیان که سهامش به فرهنگیان بر می‌گردد یا شصتا که مصوبه‌ای هم دارد که قسمتی از سهامش را بتوان پخش کرد، این طور می‌توان یک عدالت اجتماعی ایجاد کرد و آنها را ثروتمند کرد و ضریب جینی را افزایش داد و رونقی در بازار سرمایه ایجاد کرد.

وام‌های ۵۰۰ میلیون تومانی مسکن خواهیم داشت

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور گفت: در طرح تسهیلات مسکن، وام‌های ۵۰۰ میلیون تومانی خواهیم داشت.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در استودیو گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما در خصوص برنامه‌هایش در حوزه مسکن افزود: دو طرح در قالب طرح جوانان داریم و آن تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای جوانان و هرکدام از زوجین در نظر گرفته‌ایم که این مبلغ هم به درد تهیه جهیزیه و هم مسکن و هم به کار اشتغال آنها می‌آید.

او ادامه داد: ما مردم را به سه گروه تقسیم کرده ایم ۳ دهک در گروه اول، سه دهک در گروه دوم و سه دهک در گروه سوم.ما به این سه دهک سه گروهی تسهیلات خانه پرداخت می‌کنیم و این تسهیلات را ۳۰ ساله پس خواهیم گرفت بازپرداخت این تسهیلات هم به توان پرداخت افرادبستگی داردو توان پرداخت اقساط مردم هم بر منطقه و قیمت مسکن که تهیه خواهد کرد مؤثر خواهد بود. ضمناً آورده و بازپرداخت دهک دوم و سوم به ترتیب هفتاد به ۳۰ و پنجاه پنجاه خواهد بود.

ما برای پرداخت این تسهیلات از هفت منبع مالی تأمین اعتبار کرده‌ایم تا بتوانیم منابع اولیه را ایجاد کنیم. بازپرداخت دهک دوم ۲۰ سال و بازپرداخت دهک سوم ۱۵ ساله خواهد بود.

قاضی زاده هاشمی در خصوص تهیه و تأمین آب و برق مسکن‌هایی که برای این قشر از مردم ساخته خواهد شد گفت: این بخش قضیه را روی اصلاح بافت فرسوده حساب خواهیم کرد به گونه‌ای که ما از تجربه مسکن مهر استفاده کرده‌ایم فقط به جای اینکه ساختمان‌ها را به خارج از محدوده بافت و خارج از شهر ببریم آنها را در محدوده بافت فرسوده متصور شدیم این در حالی است که ما به مقدار ۳۰ درصد از مساحت کل تهران زمین فریز و بلااستفاده داریم این وظیفه دولت است که این زمین‌ها را از این وضعیت در بیاورد این زمین‌ها را به عنوان آورده‌ای اولیه قرار دهد. طراحی ما به گونه‌ای است که می‌توانیم ۶۰ درصد بافت حاشیه و بافت فرسوده شهرها و روستاهای کشور را در این مکانیزم با تولید چهار و نیم میلیون مسکن تا انتهای ۴ سال بتوانیم احیا کنیم.

او افزود: با توجه به ازدواج‌هایی که در حال وقوع است تعداد ۲ میلیون واحد هم به این تعداد واحدی که عرض کردم اضافه خواهد شد به این ترتیب رشد خانوار اتفاق خواهد افتاد و به تناسب آن نیازمند رشد و ایجاد نیروگاه‌های برق و انرژی هستیم.

او گفت ما ۳۰ درصد وضعیت موجود تولید انرژی را نیاز داریم تا انرژی جدید تولید کنیم تا به آن رشد اقتصادی ۴،۵ درصد برسیم.

قاضی زاده هاشمی در خصوص بازار اجاره کشور هم گفت ما در این باره اجاره داری حرفه‌ای را دنبال خواهیم کرد.

برنامه قاضی زاده هاشمی گفت، برای حل مشکل آب روستاها به همت و عزم جهادی نیازمندیم در اوایل انقلاب هم ما پولی نداشتیم اما با حضور نیروهای جهادگر ما در عرصه‌های مختلف کشور توانستیم این مشکل را حل کنیم

هاشمی تصریح کرد: در تقابل علیه غارتگران سفره انقلاب باید قیام کرد، برخی از مردم حتی یک وعده غذا هم برای خوردن ندارند باید همه تلاش کنیم تا این افراد را از محرومیت خارج کنیم.

او اضافه کرد: من قاضی‌زاده‌هاشمی جوان‌ترین کاندیدای ریاست آمده ام تا تحولی در مدل حکمرانی کشور ایجاد کنم فقط بر این نیستم که بیایم و بگویم من کارنامه‌ای دارم به جوانان باید اجازه داد تا کارنامه دار شوند و توانایی خودشان را نشان ومشروعیت نظام سیاسی و ثبات سیاسی کشور را ارتقا دهند.

قاضی زاده هاشمی گفت: درست است که وعده‌هایی که به مردم عملی نشده، اما مردم نباید نا امید شوند، دردهای مزمن تنها با جراحی‌های بزرگ رفع خواهد شد، این در گرو اعتماد مردم به جوانان این مرز و بوم خواهد بود.

او ضمن تشکر از رهبر انقلاب، همه مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و با تکیه بر فرمایشات رهبری افزود، تنها با رأی بالاست که رئیس جمهور می‌تواند قدرت داشته باشد مردم باید همت کنند و رأی دهند و در میان افراد باقیمانده به بهترین نفری که تشخیص می‌دهند رأی دهند، انتخابات نباید دو مرحله‌ای شود مردم باید در مرحله اول بهترین را انتخاب و با رأی بالا کمک کنند تا دولتی مقتدر ایجاد شود، انتخابات رقابتی بوده الان هم رقابتی است ما باید به جای اینکه رقابت را به درگاه دعواهای سیاسی بکشانیم رقابت را به عرصه خدمت سوق دهیم انشالله که دولت سلام بتواند سلامی باشد به همه ملت ایران. او ابراز امیدواری کرد که ۲۸ خرداد روز شکوفایی ایرانی جدید باشد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)