میرنیوز

اظهارات نامزدها قبل از شروع مناظره/ سومین مناظره آغاز شد

اظهارات نامزدها قبل از شروع مناظره/ سومین مناظره آغاز شد 2021-06-12T16:31:44+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، سومین و آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم تا دقایقی دیگر با موضوع «دغدغه‌های مردم» در استودیوی محل مناظره‌ها آغاز می‌شود.

موضوع اولین مناظره نامزدها در صدا و سیما، مشکلات اقتصادی و موضوع مناظره دوم، مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بود.

اجرای مناظره را «مرتضی حیدری» برعهده دارد.

مناظره انتخاباتی به صورت زنده از شبکه یک سیما، شبکه خبر، رادیو ایران و رادیو انتخابات پخش می‌شود.

۱۶:۳۶ قرعه کشی صندلی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

ترتیب صندلی نامزدها در مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قرعه‌کشی مشخص شد.

صندلی شماره یک: سعید جلیلی

صندلی شماره دو: علیرضا زاکانی

صندلی شماره سه: عبدالناصر همتی

صندلی شماره چهار: سید ابراهیم رئیسی

صندلی شماره پنج: محسن مهرعلیزاده

صندلی شماره شش: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

صندلی شماره هفت: محسن رضایی میرقائد

۱۶:۱۸ جلیلی در بدو ورود به صدا و سیما: حل مشکلات مردم، قدرتی فراتر از بازی‌های سیاسی می‌خواهد

سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به صدا و سیما گفت: دغدغه مردم چیزی نیست که با یک گزارش یا با یک حضور در جمع مردم فهمیده شود، به ویژه برای کسی که رئیس جمهور است.

وی افزود: رئیس جمهور باید دغدغه همه مردم ایران را در همه موضوعاتی که مربوط به دولت است، بداند. رئیس جمهور یک وزیر نیست که فقط یک موضوع را بداند، از آن طرف هم فقط رئیس بخشی از مردم نیست، بلکه رئیس همه کشور است و باید اداره کند. لذا نه با یک روز حاضر شدن در جمع مردم و نه با دو گزارشی که به دست رئیس جمهور می‌رسد، دغدغه‌های مردم فهمیده نمی‌شود.

جلیلی تصریح کرد: ما در هشت سال گذشته این بنا را داشتیم که در ۳۱ استان، شهرها، روستاها، شهرک‌های صنعتی و دانشگاه‌ها جلسات متعدد برگزار کنیم. همچنین با اصناف، اساتید دانشگاه و با کسانی که موضوعات مختلفی را طرح می‌کردند، جلساتی را برگزار کردیم.

وی اظهار داشت: شاید بیش از ۱۲۰ سفر داشتیم و هزاران ساعت جلسه داشتیم تا بتوانیم به معنای واقعی آن چیزی را که دغدغه مردم است و همه کشور نسبت به آن اجماع دارند، بشناسیم و سپس برای آنها راه حل و پاسخ داشته باشیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم شاید سخت‌تر از کرونا باشد اما شکل کرونا نیست که ناشناخته باشد چرا که کرونا هم خودش، هم راه حلش و هم آنچه باید برای مداوای آن صورت بگیرد، ناشناخته است.

جلیلی گفت: ما در این هشت سال، زمانی که دغدغه‌ها را شناختیم، فهمیدیم که خوشبختانه پاسخ‌های آن مشخص است و راه حل های روشن دارد، فقط اراده جدی می‌خواهد و قدرتی که فراتر از بازی‌های سیاسی و جناحی بتواند به آن دغدغه‌ها پاسخ دهد.

مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود

۱۶:۰۹ قاضی‌زاده در بدو ورود به صدا و سیما: کاری می‌کنیم که ملت ایران از مزایای «برجام» برخوردار شوند

سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز پس از ورود به صدا و سیما به منظور شرکت در سومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که برای درک عینی و شناخت دغدغه‌های مردم از چه روشی استفاده می‌کنید؟، گفت: کسی به جز بودن در میان مردم، نمی‌تواند دغدغه آنها را درک کند. دغدغه‌های مردم بدون حضور مستقیم و مداومت در ارتباط دائمی قابل درک نیست. لازمه مدیر بودن در جمهوری اسلامی همراهی با مردم است.

وی افزود: بعضی از دوستان می‌پرسند موضع شما درباره مذاکرات و آینده برجام چیست؟ باید بگویم هر دولتی که روی کار بیاید به قراردادهای بین‌المللی متعهد خواهد بود، اما حتماً کاری خواهیم کرد که ملت بزرگ ایران از مزایای آن برخوردار شوند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است؛ برای اینکه دست بالاتر را داشته باشند و طرف مقابل چیزی به دست نیاورد و فقط زبان اقتدار را متوجه می‌شوند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: البته ما دست پُری داریم و آنها به زودی خواهند فهمید که باید به مذاکرات به صورت عملی فیصله بدهند. نباید گذاشت زمان به نفع طرف مقابل سپری شود و ما حتماً چرخه زمان را به نفع ملت ایران تغییر خواهیم داد.

وی گفت: من خیلی امیدوار هستم که خیلی زود نتایج عملی در مذاکرات در دولت سلام مشهود باشد.

مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود

۱۶:۰۱ همتی در بدو ورود به صدا و سیما: رئیس جمهور نباید از اتاق شیشه‌ای کشور را اداره کند

عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به صدا و سیما جهت شرکت در سومین مناظره انتخاباتی، در جمع خبرنگاران گفت: قبل از اینکه بپرسید رئیس جمهور باید چگونه رفتار کند، باید بگویم رئیس جمهور باید منتخب اکثریت مردم باشد. نباید منتخب اقلیت مردم باشد.

وی ادامه داد: اگر رئیس جمهور را مردم و اکثریت مردم انتخاب کنند، تعامل زیادی با مردم خواهد داشت. لذا معلوم است که رئیس‌جمهور باید در بین مردم باشد؛ درد آنها را بفهمد؛ زندگی آنها را ببیند؛ دردهای آنها را بشناسد؛ معنا ندارد رئیس‌جمهور در اتاق شیشه‌ای قرار بگیرد و از طریق گزارش‌های اطرافیان، کشور را اداره کند.

همتی افزود: فکر می‌کنم باید نگاه دیگری به رئیس‌جمهور داشت. من به رفتار و ارتباط مردم با حاکمیت فکر می‌کنم. الان ارتباط حاکمیت با مردم سست شده است و این مسئله بسیار مهم است. امیدوارم در این انتخابات این فاصله به حداقل برسد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: نکته‌ای که یکی از کاندیدا گفتند و شنیدم، این بود که گفتند بعضی از کاندیداها از زنان، اهل سنت و جوانان صحبت می‌کنند برای اینکه رای بیاورند! نه؛ زندگی ما با آنها است. برای آنها شاید تعجب‌آور است ولی این مسائل برای ما تعجب‌آور نیست.

همتی اضافه کرد: من خانمم، خانم سپیده شبستری را فرستادم که از طرف من صحبت کند و همه از من تقلید کردند و بچه‌هایشان را فرستادند.

وی افزود: می‌خواهم بگویم که می‌شود با تعامل، خیلی از کارها را انجام داد. خوشحالم که نامزدهای دیگر همین روشی را که من رفتم را در پیش گرفتند.

همتی تصریح کرد: می‌توانیم ارتباط خوبی با مردم، زنان، جوانان، اهل سنت، بقیه مذاهب کشور و با اقوام کشورمان داشته باشیم. من از جمله کسانی هستم که حتماً به طور مرتب در بین مردم خواهم بود و مشکلات آنها را خواهم شنید.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: ان‌شاءالله بتوانیم جمهوریت را هر چه بیشتر قوی کنیم.

مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود

۱۵:۴۹ رئیسی در بدو ورود به صدا و سیما: مردمی بودن در عمل از شروط موفقیت یک مدیر است

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (شنبه) در بدو ورود به سازمان صداوسیما به منظور شرکت در سومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران در رابطه با روش او برای درک عینی و واقعی مشکلات و دغدغه‌های مردم، گفت: از اولین شرایط برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با مردم است.

وی افزود: باید از مردم، در مردم و با مردم بود. از نزدیک باید با مردم سخن گفت و شکایات و دغدغه‌های مردم را شنید. من هم نامه‌هایی که مردم برای من می‌نویسند می‌بینم و هم از طریق ارتباط‌های دیجیتالی مواردی را بررسی و ارجاع می‌دهیم، یکی از بخش‌های مهم حضور من در استان‌ها ارتباط با مردم است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در سازمان اداری خود، علاوه بر ارتباط با مدیران سطوح عالی، با سطوح میانی و بخش‌های اداری هم در ارتباط هستم و خواسته‌های آنها را رصد می‌کنم.

رئیسی با بیان اینکه یکی از شروط موفقیت یک مدیر، مردمی بودن نه در ادعا بلکه در عمل است، گفت: لذا مدیرانی که انتخاب می‌کنم سه شرط اساسی مردمی بودن، ضد فساد بودن و روحیه انقلابی داشتن به معنای اهل «ما می‌توانیم» بودن را باید دارا باشند تا در مسائل بهانه تراشی نکنند و بگویند مانع بود و نشد و واقعاً کار را پیش ببرند.

مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود

۱۵:۴۲ مهرعلیزاده در بدو ورو د صدا و سیما: نگاه مسئولان به مردم نباید ارباب، رعیتی باشد

حسن مهرعلیزاده عصر امروز (شنبه) در بدو ورود به سازمان صداوسیما به منظور شرکت در سومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران، درباره درک عینی دغدغه‌های مردم و پیش بینی راه حل های برطرف کردن آنها، گفت: به نظر من دغدغه‌های مردم در صورتی شناخته می‌شوند که دولت و حاکمیت امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچ سانسور و تغییری به گوش مسئولان برسد.

وی افزود: زمانی که دولت بتواند از متخصصین امر بدون در نظر گرفتن موضوعات حاشیه‌ای استفاده کند، دغدغه‌های مردم شناخته می‌شود. همچنین زمانی که شفافیت باشد، در تمام حوزه‌ها دغدغه‌های مردم به نحو بهتری شناسایی می‌شود.

مهرعلیزاده اظهار کرد: آنچه در میان مردم و در روزگار مردم می‌گذرد، امروز در رسانه‌های متعدد در سطح دنیا منتشر می‌شوند.لذا دغدغه‌های مردم به وضوح و روشنی در این بستر مشخص است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اگر نگاه مسئولین به مردم نگاه از بالا به پایین و ارباب و رعیتی نباشد، مسئولین بهتر و دقیق‌تر می‌توانند با دغدغه‌های مردم آشنا شوند.

وی ادامه داد: اگر سیستم، متشکل از نماینده‌های واقعی مردم باشد و انتخابات در مسیری باشد که افراد متخصص و دلسوز و کسانی که آشنا به مشکلات مردم هستند، انتخاب شوند و کسانی که از طریق گروه‌های سیاسی انتخاب شده‌اند، روی کار نیایند، دغدغه‌های مردم از طریق مجلس به گوش مسئولین می‌رسد و تصمیم گیری روشن‌تر و واضح‌تری انجام می‌شود و در فرآیند سریع‌تری به قوانین و مقررات تبدیل می‌شود.

مهرعلیزاده عنوان کرد: امیدوارم با برنامه‌هایی که تدوین کردم و در مناظره امروز به بیان آنها خواهم پرداخت، بتوانم دغدغه‌های مردم را بازگو کنم، تا با همفکری مردم آینده کشور را بسازیم تا مشکلات به حداقل کاهش یافته و دغدغه‌های اساسی و خطرآفرین در جامعه نداشته باشیم.

مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود

۱۵:۳۲ رضایی در بدو ورود به صدا و سیما: منابع یارانه ۴۵۰ هزار تومانی تامین می‌شود

محسن رضایی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در بدو ورود به سازمان صداوسیما به منظور شرکت در سومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که برای درک عینی و شناخت دغدغه‌های مردم از چه روشی استفاده می‌کنید، گفت: تبریک به دختران و بانوان زمانی است که سهم آنان از اقتصاد داده شود.

وی افزود: بانوان ۵۰ درصد از جمعیت کشور ما را تشکیل می‌دهند اما تنها در ۱۰ اقتصاد ملی سهم دارند. این سهم باید افزایش پیدا کند. دولت ما طرح جامعی برای بانوان داریم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با شعار و وعده دادن نمی‌شود بر مشکلات مردم غلبه کرد، گفت: دولت باید یک شناخت کامل از وضعیت کنونی کشور و همچنین مشکلات هشت سال آینده داشته باشد تا بداند چه مشکلاتی پیش آمده و چه راهکارهایی را برای حل آنان به کار بگیرد.

رضایی تصریح کرد: دولت ما هم دولت راهبردی و هم دولت عملیاتی است. ما می‌دانیم علل مشکلات اصلی امروز کشور چیست. همچنین پیش بینی‌ها در خصوص هشت سال آینده کشور را کرده‌ایم و راهکارهایی که اتخاذ کرده‌ایم با کار پژوهشی و علمی است.

وی بی اعتمادی به مسئولین را مهمترین مساله امروز کشور دانست و ادامه داد: مردم به ما نامزدها اعتماد نمی‌کنند کما اینکه هنوز یخ‌شان آب نشده البته هفت روز دیگر تا انتخابات باقی است، ان‌شاءالله ملت ما یک تصمیم تاریخی در روز انتخابات خواهند گرفت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دلیل اصلی بی اعتمادی مردم به مسئولین را عدم سخن گفتن با آنها دانست و افزود: وقتی مشکلی در کشور به وجود می‌آید مسئولان نمی‌روند با مردم صحبت کنند و می‌گویند همینی است که هست، اشتباه می‌کنند ولی نمی‌روند از مردم عذرخواهی کنند و می‌گویند همینی که هست.

رضایی تاکید کرد: صبح مردم از خواب بیدار می‌شوند می‌بینند قیمت بنزین سه برابر شده، می‌گویند چرا این‌طور شده پاسخ نمی‌گیرند. این روند باید پایان پیدا کند و دولت ما به «همینی که هست» پایان خواهد داد.

وی ادامه داد: ما اگر جلوتر از خود مردم برای حل مشکلات ندویم از آنها عقب‌تر نخواهیم بود. دولت ما دولتی خواهد بود که می‌گوید بیایید نه اینکه بروید. دولت ما پایانی برای نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم خواهد بود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه‌های او برای حل مشکلات مردم، اظهار داشت: ما در سه سطح ملی، مناطق و اقتصاد زندگی برنامه داریم. در حوزه «اقتصاد زندگی» طرحی داریم که اسم آن را گذاشتم طرح کفایت زندگی که ۵ محور دارد. یکی از آنها پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی است. دائم نگویند آقای رضایی از کجا می‌خواهید پول بیاورید و یارانه بدهید، خیالتان راحت باشد منابع این کار را مشخص کرده‌ایم و حتماً در وهله اول به ۴۰ میلیون و در مرحله دوم به ۶۰ میلیون نفر یارانه ۴۵۰ هزار تومان خواهم داد.

رضایی افزود: مسکن سهل و ارزان بخش دوم برنامه‌های من در حوزه اقتصاد زندگی است. مسکن‌های ارزان با اقساط ۵۰ ساله آن هم با وام از همه بانک‌ها، نه تنها بانک مسکن و مساله سوم هم کسب و کارهای خانگی است.

وی توزیع ۳۰ درصد سهام صنعت نفت کشور را یکی دیگر از برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: اقداماتی که ما انجام می‌دهیم موجب کفایت زندگی مردم می‌شود. همچنین ۱۴ پروژه بزرگ در سطح کل کشور داریم که با این طرح‌ها معماری نوین اقتصاد ایران شکل خواهد گرفت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه معماری اقتصاد ایران بدون اصلاح از درون قدرت اتفاق نخواهد افتاد، گفت: بدون اینکه ما پشتوانه‌ای را اصلاح کنیم اقتصاد درست نخواهد شد. به همین دلیل ما از یک طرح اصلاح از درون قدرت و از سوی دیگر بازسازی اقتصاد ملی را دنبال خواهیم کرد.

مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود

۱۵:۲۰ زاکانی در بدو ورود به صدا و سیما: رقابت انتخاباتی بین غارت‌زدگان و غارت‌شدگان است

علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در بدو ورود به صداوسیما به منظور شرکت در سومین مناظره انتخاباتی، گفت: میلاد حضرت معصومه (س) را به دختران شهیدان مدافع حرم و شهدا انقلاب و دفاع مقدس تبریک عرض می‌کنم. بنده اطلاعتم را از گزارشات مختلفی که به دستم می‌رسد در ابعاد مختلف به واسطه نوع کاری که مسئولیتش را دارم به دست می‌آورم.

وی با بیان اینکه از این رو گزارشات بسیار تخصصی را در اختیار دارم، افزود: خودم هفته‌ای دو روز در بطن جامعه و بین مردم هستم، پنج شنبه و جمعه‌ها به خانه‌های مردم، کوچه و بازار حضور می‌روم و پای صحبت آنها می‌نشینم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بنابراین اطلاعاتی که به بنده می‌رسد یا از طریق کارشناسان است و یا اطلاعاتی است که به صورت عینی به دست می‌آورم.

زاکانی گفت: امروز آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری است. مردم ما عزت دارند. اگر مردم نبودند، ما به عنوان مسئول اینجا نبودیم. نامردی و ناجوانمردی است که عده‌ای نام مردم را به زبان می‌آورند، اما آنچه مردم دارند را راهزنی می‌کنند. این نامردی و ناجوانمردی است که با نام زنان، جوانان و ایثارگران، بازنشستگان و اقوام و بزرگان و مذاهب، عده‌ای به دنبال کاسبی هستند.

وی تصریح کرد: امروز رقابت بین غارت‌زدگان و غارت شدگان است. بنده خودم را صدای مردم غارت شده می‌دانم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: یک روز جانمان را کف دست گرفتیم و به میدان رفتیم تا در برابر متجاوزان خارجی قد علم کرده و از دین و میهن دفاع کنیم و امروز با تمام وجود در برابر غارت کنندگانی قرار داریم که غارت زدگی را پیشه کردند، کسانی که آبرو، عرض و جان مردم را هدف قرار دادند.

زاکانی تصریح کرد: امروز تمام قامت در برابر آنها با ادله قاطع می‌ایستم و صدای فروخفته غارت شدگان خواهم بود و امیدوارم با حرف‌های جدید و دست پُر، مشت کسانی که می‌خواهند مجدداً مردم را دچار فریب کرده و جامعه را با دروغ خود دچار تشکیک کنند، باز خواهم کرد. ان‌شاءالله موفق و پیروز باشید.

مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود

خبر تکمیل می‌شود...

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)