میرنیوز

دیدارم با کارگران هفت تپه متفاوت بود/ دولتی‌ها با مردم صادق باشند

دیدارم با کارگران هفت تپه متفاوت بود/ دولتی‌ها با مردم صادق باشند 2021-06-10T21:11:41+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدابراهیم‌رئیسی در گفتگوی زنده که در حساب کاربری او در اینستاگرام پخش شد با اشاره به سفر شب گذشته او به اهواز، گفت: مردم خوزستان شب گذشته لطف زیادی به من داشتند. البته مطالباتی هم داشتند که خواسته‌های به حقی بود که انسان از شنیدن برخی از آن‌ها متاثر می‌شد.

وی با بیان اینکه من در ماجرای هفت تپه به وظیفه خود عمل کردم، افزود: سعی کردم کاری کنم که آرامش به دل‌ها و خانواده‌های آن‌ها برگردد. دیدار دیشب ما با کارگران هفت تپه فضای متفاوتی داشت، قبلا که دیدار می‌کردیم دل پری داشتند و برافروخته بودند اما این بار خوشحال بودند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین درباره نگاه او به فضای مجازی، اظهار داشت: فضای مجازی امروز لایه‌های مختلف زندگی همه مردم را درگیر کرده است. از این فضا باید به نفع مردم و ارتباطات استفاده کرد.

رئیسی گفت: من خودم علاوه بر فضای اداری از این مسیر هم دیدگاه‌ها و درخواست‌های مردم را دریافت می‌کنم.

وی با بیان اینکه مردم حتی اگر پول ندارند، باید بتوانند حداقل نیاز خود از این فضا را تامین کنند، گفت: من پیشنهاد کردم که یک کف رایگان حجم اینترنت برای افراد تامین شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما دچار بحران بی اعتمادی به مسئولان هستیم. مسئولان باید با مردم صادقانه رفتار کنند. اینکه کسی شب بخوابد و صبح یک تصمیمی بگیرد مردم را نگران می‌کند و اعتماد را کاهش می‌دهد.

رئیسی با اشاره به اینکه با شفافیت می‌توان امید ایجاد کرد، اظهار داشت: دولت باید پشت ویترین باشد. ما در قوه قضائیه طی چند روز وضعیت حساب‌های قوه قضائیه را برای مردم گزارش و شفاف کردیم.

وی با بیان اینکه اگر با تهمت و متلک گفتن معیشت مردم حل می‌شود بگذارید بگویند، گفت: در سال ۹۶ انواع ناسزاها را گفتند، خُب مشکلات کشور حل شد؟ بنده با این کارها از میدان به در نمی‌روم. نصیحت می‌کنم که بنای‌شان را بر حل مشکلات مردم بگذارند.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

کارآفرینی مسیری به سوی رفع آسیب‌های اجتماعی

 کارآفرینی مسیری به سوی رفع آسیب‌های اجتماعی
2021-06-15T11:31:45+04:30
یکی از راهکارهای اساسی در رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی، کارآفرینی اجتماعی است؛ کارآفرینی که کمتر مورد اشاره و توجه مدیران قرار گرفته است.

عارف: حضور پای صندوق رای را موجب تداوم امنیت، یکپارچگی و پیشرفت ایران می‌دانم

 عارف: حضور پای صندوق رای را موجب تداوم امنیت، یکپارچگی و پیشرفت ایران می‌دانم
2021-06-15T11:31:44+04:30
محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ضمن دعوت به مشارکت در انتخابات اعلام کرد، روز جمعه برای آینده ایران رأی می‌دهم.

زاکانی: باید از همه فرصت‌های منطقه‌ای و جهانی سود ببریم/ باید جریان انقلاب را به شخص خود ترجیح دهیم

 زاکانی: باید از همه فرصت‌های منطقه‌ای و جهانی سود ببریم/ باید جریان انقلاب را به شخص خود ترجیح دهیم
2021-06-15T11:31:44+04:30
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: به هیچ‌وجه قبول نداریم که دور کشور دیوار کشیده شود اساس کار ما این است که مراوده درستی با سایر کشورها به ویژه کشورهای هم...

سرمدی: پایگاه‌های قدرت در جهان به رئیس جمهور با رأی بالا نگاه جدی‌تر دارد

سرمدی: پایگاه‌های قدرت در جهان به رئیس جمهور با رأی بالا نگاه جدی‌تر دارد
2021-06-15T11:14:56+04:30
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به ضرورت دعوت مردم به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از تأثیرات مثبت افزایش مشارکت در انتخابات سخن به میان آورد و گفت: ارائه...

اعرافی: پیشنهادی در مورد ریاست قوه قضاییه نداشته ام

اعرافی: پیشنهادی در مورد ریاست قوه قضاییه نداشته ام
2021-06-15T11:14:55+04:30
نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری با استقبال از رسانه ای شدن مباحث مجلس خبرگان رهبری گفت: معتقد به هر چه شفاف تر شدن تصمیمات در نهادهای تصمیم‌گیر...

همتی: خوشحال می شوم آقای مهرعلیزاده به من کمک کند

همتی: خوشحال می شوم آقای مهرعلیزاده به من کمک کند
2021-06-15T11:14:55+04:30
همتی درباره احتمال ائتلاف با محسن مهرعلیزاده در انتخابات، گفت: صحبتی با جناب مهرعلیزاده نداشتم. ملاقاتی هم با ایشان نداشته‌ام. من به مردم عزیز همان روز اول ا...

رضایی: جهاد همگانی برای افزایش مشارکت در انتخابات صورت گیرد

رضایی: جهاد همگانی برای افزایش مشارکت در انتخابات صورت گیرد
2021-06-15T11:14:54+04:30
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اولین استراتژی و راهبرد را مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و گفت که باید مشارکت و جهاد همگانی از طر...

خدمت‌رسانی نهاجا به بیش از ۸۰ هزار بیمار کرونایی

خدمت‌رسانی نهاجا به بیش از ۸۰ هزار بیمار کرونایی
2021-06-15T11:11:42+04:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: بیمارستان بعثت نیروی هوایی به بیش از ۸۰ هزار بیمار کرونایی خدمات ارائه کرده است.

اعرافی: هیچ پیشنهاد یا صحبتی در مورد ریاست قوه قضاییه با بنده نشده است

اعرافی: هیچ پیشنهاد یا صحبتی در مورد ریاست قوه قضاییه با بنده نشده است
2021-06-15T11:01:35+04:30
نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری با استقبال از رسانه ای شدن مباحث مجلس خبرگان رهبری گفت: معتقد به هر چه شفاف تر شدن تصمیمات در نهادهای تصمیم‌گیر...

زاکانی انصراف نداده است

زاکانی انصراف نداده است
2021-06-15T11:01:34+04:30
سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، انتشار اخباری درباره انصراف زاکانی از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی را تکذیب کرد. ...

رئیسی: حمایت از اهالی فرهنگ و هنر نباید لفظی باشد

رئیسی: حمایت از اهالی فرهنگ و هنر نباید لفظی باشد
2021-06-15T11:01:34+04:30
نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، اهالی فرهنگ و هنر را جریان پیشتازی معرفی کرد که با هشدار بموقع نسبت به تهدیدات، جامعه را از خواب‌رفتگی و خواب‌ماند...

برخی افراد در رابطه با پرونده فایل صوتی ظریف تفهیم اتهام شدند

برخی افراد در رابطه با پرونده فایل صوتی ظریف تفهیم اتهام شدند
2021-06-15T11:01:33+04:30
سخنگوی قوه قضاییه گفت: از تمام شهروندان دعوت می کنم حتما در انتخابات ۲۸ خردادماه حضور داشته باشند.

تاکنون ۳۹۰۰ نفر از کارکنان نهاجا واکسن کرونا زده اند

تاکنون ۳۹۰۰ نفر از کارکنان نهاجا واکسن کرونا زده اند
2021-06-15T10:58:19+04:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تاکنون سه هزار و ۹۰۰ نفر از کارکنان نیروی هوایی ارتش واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

اعرافی: احتمال ریاست بنده بر قوه قضاییه مطرح نیست/ هرجا جوانان ورود کردند پیروزی به‌دست آوردیم

 اعرافی: احتمال ریاست بنده بر قوه قضاییه مطرح نیست/ هرجا جوانان ورود کردند پیروزی به‌دست آوردیم
2021-06-15T11:05:04+04:30
آیت‌الله اعرافی درباره اظهارات اخیر حیدر مصلحی گفت: شورا در حال بررسی مساله است و سخنگو در روزهای آینده اعلام خواهد کرد.

همتی: خوشحال می‌شوم جبهه اصلاحات به من کمک کند

همتی: خوشحال می‌شوم جبهه اصلاحات به من کمک کند
2021-06-15T10:48:13+04:30
یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دوستان اصلاح‌طلب و بخشی عظیمی از آنان در ستادهای من حضور دارند، اظهار کرد: خیلی خوشحال می‌شوم که جبهه اصلاحات...

نهاجا اقدامات بسیاری در حوزه مقابله با کرونا انجام داده است

نهاجا اقدامات بسیاری در حوزه مقابله با کرونا انجام داده است
2021-06-15T10:44:59+04:30
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش به واسطه بیمارستان بعثت کارهای ارزشمندی را در حوزه مقابله با بیماری کرونا انجام داده است.

حق نداریم با سرمایه‌های مردم بازی کنیم/ لزوم وحدت در جریان انقلاب

حق نداریم با سرمایه‌های مردم بازی کنیم/ لزوم وحدت در جریان انقلاب
2021-06-15T10:44:59+04:30
نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به نامزدهای جریان انقلاب، گفت: خواهش می‌کنم، دوستان منطق و استدلال را جای احساس بگذارند و به جای دعوت به خود، مردم را به  جر...

واکنش همتی به انتشار نامه‌اش در باره قیمت بنزین

 واکنش همتی به انتشار نامه‌اش در باره قیمت بنزین
2021-06-15T10:51:43+04:30
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت‌: من در آن نامه بیشتر هدفم رسیدگی به وضعیت معیشت مردم بود اما چون به آنچه که گفته بودم انجام نشد ما نتوانستیم نه موضوع افزای...

زاکانی: به هیچ‌وجه قبول نداریم که دور کشور دیوار کشیده شود/ باید جریان انقلاب را به شخص خود ترجیح دهیم

 زاکانی: به هیچ‌وجه قبول نداریم که دور کشور دیوار کشیده شود/ باید جریان انقلاب را به شخص خود ترجیح دهیم
2021-06-15T10:51:43+04:30
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: به هیچ‌وجه قبول نداریم که دور کشور دیوار کشیده شود اساس کار ما این است که مراوده درستی با سایر کشورها به ویژه کشورهای هم...

جلیلی: کادر درمان کشور ربات نیستند/ رئیس جمهور سلامت را فقط از وزارت بهداشت نخواهد

 جلیلی: کادر درمان کشور ربات نیستند/ رئیس جمهور سلامت را فقط از وزارت بهداشت نخواهد
2021-06-15T10:51:42+04:30
سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: یکی از بحث‌هایی که در نظام سلامت و نقش رئیس جمهور خیلی اهمیت دارد این است که رئیس جمهور سلامت را فقط از وزارت به...

گانتس: باید همکاری با آمریکا برای ممانعت از تبدیل ایران به قدرت هسته‌ای ادامه یابد

گانتس: باید همکاری با آمریکا برای ممانعت از تبدیل ایران به قدرت هسته‌ای ادامه یابد
2021-06-15T10:35:00+04:30
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر ضرورت تداوم همکاری این رژیم با آمریکا برای ممانعت از آنچه که ''تلاش ایران برای دستیابی سلاح هسته‌ای'' خواند، تاکید کرد. ...

شهروندان حتما در انتخابات ۲۸ خردادماه حضور داشته باشند

شهروندان حتما در انتخابات ۲۸ خردادماه حضور داشته باشند
2021-06-15T10:35:00+04:30
سخنگوی قوه قضاییه گفت: از تمام شهروندان دعوت می کنم حتما در انتخابات ۲۸ خردادماه حضور داشته باشند.

برای آینده ایران رأی می‌دهم/ ناکارآمدی‌ها سرعت توسعه را گرفته است

برای آینده ایران رأی می‌دهم/ ناکارآمدی‌ها سرعت توسعه را گرفته است
2021-06-15T10:31:39+04:30
رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: برای آینده ایران رأی می‌دهم و حضور آگاهانه جوانان، زنان و همه ایرانیان را پای صندوق های رای موجب پایداری و تداوم امنیت و پیشرفت...

دلایل عدم احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری به آنان اعلام می شود

دلایل عدم احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری به آنان اعلام می شود
2021-06-15T10:21:35+04:30
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: دلایل عدم احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری به آنان اعلام می شود، اما اعلام عمومی این مسئله جای کار بیشتری دارد. ...

همتی: نمی شود کشور را با تهاتر اداره کرد

همتی: نمی شود کشور را با تهاتر اداره کرد
2021-06-15T10:21:35+04:30
یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری خارجی گفت: در شرایط فشار حداکثری دشمن ما مقاومت کردیم و جلوی فروپاشی اقتصادی که هدف آنان بود...

بزرگترین مرکز تخصصی دندانپزشکی نیروی هوایی ارتش افتتاح شد

بزرگترین مرکز تخصصی دندانپزشکی نیروی هوایی ارتش افتتاح شد
2021-06-15T10:18:19+04:30
بزرگترین مرکز تخصصی دندانپزشکی نیروی هوایی ارتش صبح امروز با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش در شرق تهران افتتاح شد.

ساختار بودجه را در دو سال اصلاح می‌کنم/ با قوت در صحنه باقی می‌مانم

ساختار بودجه را در دو سال اصلاح می‌کنم/ با قوت در صحنه باقی می‌مانم
2021-06-15T10:18:18+04:30
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ساختار بودجه قابل اصلاح است و دستور رهبری را حتما اجرا خواهم کرد، گفت: ظرف دو سال ساختار بودجه را اصلاح می‌کنم.

رئیسی در تالار بورس تهران حضور یافت

 رئیسی در تالار بورس تهران حضور یافت
2021-06-15T10:25:02+04:30
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در تالار بورس تهران حضور یافت.

موسوی: برای برگزاری انتخابات کاملا آماده هستیم

 موسوی: برای برگزاری انتخابات کاملا آماده هستیم
2021-06-15T10:25:02+04:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مجریان ما آماده أخذ رأی از شهروندان عزیز کشورمان هستند.

اعرافی: احتمال ریاست بنده بر قوه قضاییه مطرح نیست/ هرجا مردم ورود کردند پیروزی به‌دست آوردیم

 اعرافی: احتمال ریاست بنده بر قوه قضاییه مطرح نیست/ هرجا مردم ورود کردند پیروزی به‌دست آوردیم
2021-06-15T10:25:01+04:30
آیت‌الله اعرافی درباره اظهارات اخیر حیدر مصلحی گفت: شورا در حال بررسی مساله است و سخنگو در روزهای آینده اعلام خواهد کرد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)