میرنیوز

پورمحمدی: در جلسات شورای وحدت نظری مبنی بر دعوت از لاریجانی نبوده است/ تمایل اجتماعی و محبوبیت بالای رئیسی در بین نامزدهای احتمالی

 پورمحمدی: در جلسات شورای وحدت نظری مبنی بر دعوت از لاریجانی نبوده است/ تمایل اجتماعی و محبوبیت بالای رئیسی در بین نامزدهای احتمالی 2021-05-09T17:40:09+04:30

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت دفتر تحکیم وحدت، اعضای دفتر تحکیم وحدت در دومین نشست از سلسله نشست‌های انتخاباتی خود با احزاب به گفت‌وگو با حجت‌الاسلام پورمحمدی، دبیر شورای وحدت اصولگرایان نشستند.

پورمحمدی سخنان خود در این جلسه را با بررسی و آسیب‌شناسی اجمالی از تحزب در ایران شروع کرد.

وی با اشاره به این که پایه‌های تحزب در کشور به روشنی تعریف نشده، ریشۀ ناتوانی در سامان‌دهی رفتارهای سیاسی را توافق نداشتن در بسیاری از بدیهیات و نکات اولیۀ رفتار حزبی عنوان کرد.

پورمحمدی در این باره گفت: «حزب نمی‌تواند به نماینده خود فشار بیاورد تا مسئولیت‌پذیرانه در انتخابات حضور پیدا کند و در برابر حزبی که از آن برخاسته پاسخ‌گو باشد.»

وی با بیان این که تعریف سازو کارهای فعالیت سیاسی از موارد مهم شایسته توجه است، گفت: « باید بر مبنای مدل احزاب رایج در دنیا به مدلی بومی از فعالیت‌های حزبی برسیم.»

دبیر شورای وحدت اصولگرایان در توضیح فعالیت‌های شورا در انتخابات 1400 عنوان کرد: «از همه افرادی که به انحاء مختلف در انتخابات مطرح بودند؛ برنامه‌ای جدی داشتند و یا جریان‌های اجتماعی راغب به حضور آنها در انتخابات بودند دعوت شده است.»

**کارامدی مهمترین شاخص در انتخاب افراد دعوت شده به شورا بود

وی کارامدی را مهمترین شاخص در انتخاب افراد دعوت شده عنوان کرد و در این باره گفت: «جلسات متعددی گذاشته شد تا شاخص‌های دقیقی تبیین شود اما مبنای این شاخص‌ها مواردی است که حضرت آقا در چند سخنرانی اخیرشان به آن اشاره کرده‌اند. از مهمترین مبناها در صحبت‌های ایشان کارامدی است. طبعا این کارامدی با کارنامه افراد سنجیده میشود، نه با ادعاها»

پورمحمدی در پاسخ به این پرسش که در انتخابات مجلس شاهد ورود شورای وحدت اصولگرایان نبودیم اما الان با توجه به فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، هم عرض با شورای وحدت و وجود دو شورا برای اجماع‌سازی اصولگرایان، مذاکره‌ای برای ترکیب این دو شورا صورت گرفته یا خیر؛ گفت: « از ابتدا هم قرار بر وجود دو شورا نبود. با دوستان صحبت شد که سعی کنید فراگیر باشید و تصمیمات بر اساس مشارکت و رایزنی و تعامل همه باشد اما گره‌ها و مشکلاتی بود که همه گروه‌ها [به شانا] دعوت نشدند. تصمیمات بر اساس مباحثات و گفت‌وگوهای جدی نیست.»

وی ادامه داد: «صحبت‌های زیادی شد. تقریبا هم داشت به نتیجه می‌رسید ولی متوقف شد. مجموعه‌هایی که سراغ جامعه روحانیت مبارز آمده بودند نظرشان بر این بود که وقتی مجموعه‌ای شکل گرفته، کار را متوقف نکنیم. اما به طور کلی قرار ما بر این بود که همه را جمع کنیم؛ از شانا هم خواستیم و مفصل پیگیری کردیم. الان هم همچنان به دوستان ائتلاف توصیه می کنیم که جمع شویم و یکی باشیم»

 

**تمایل اجتماعی و محبوبیت بیشتر رئیسی در بین نامزدهای احتمالی

دبیر شورای وحدت اصولگرایان با اشاره به تمایل اجتماعی و محبوبیت بیشتر رئیسی در بین نامزدهای احتمالی و همچنین ظرفیت ویژه او برای رای‌آوری و اجماع‌سازی در انتخابات گفت: «ایشان تا الان حرفی مبنی بر حضور در انتخابات نزده؛ اما مخالفتی هم نکرده‌اند. ولی حضور ایشان به شدت بسته به شرایط است. علی‌الخصوص که ایشان مسئولیتی انتصابی دارند و بدون رضایت رهبری هم نمی‌تواند مسئولیت خود را رها کند. با همه این اوصاف با توجه به جایگاه و مسئولیت‌های چند سال اخیر رئیسی؛ با مدیریت کلان کشور آشنا شده و ظرفیت توانی او هم بالاتر رفته؛ نکاتی که هم او را مستعدتر کرده و هم رغبت دیگران نسبت به او را افزایش داده است.»

 پورمحمدی نبود شاخص و تعریفی مشخص برای حضور سیاسی و کاندیداتوری را دلیل کثرت نامزدهای احتمالی انتخابات عنوان کرد.

وی در این باره گفت: «وقتی تعریفی برای حضور سیاسی نداریم افراد مختلف خود را مناسب این مسئولیت می‌دانند. در شرایط کنونی بسیاری از افرادی که اعلام نامزدی کرده‌اند کسانی هستند که به مرحله آخر دوران مدیریتی خود رسیده‌اند. البته چون رئیسی هم اعلام آمادگی نکرده زمینه برای حضور سایرین فراهم شده است.»

وی جنبه‌های مثبتی را هم در تعدد نامزدهای انتخاباتی برشمرد و گفت:« البته این که تعداد زیادی احساس مسئولیت می‌کنند و محیط را مساعد برای حضور خود می‌دانند و مدعی هستند که برای اداره کشور برنامه دارند؛ جنبه مثبت این مسئله است.»

**اعلام آمادگی دیرهنگام نامزدها را آسیب زا است

پورمحمدی اعلام آمادگی دیرهنگام نامزدها را آسیب زا عنوان کرد و اذعان داشت: «من شخصا، این روش را نمی‌پسندم و این فضا را ناکارامد می‌دانم. جریانات سیاسی و جریانات فعال اجتماعی باید از قبل برنامه و تیم خود را اعلام کنند؛ تا به برنامه‌های آنها فکر شود و نظراتشان در مظن نقد قرار گیرد. یک سری افراد برنامه‌شان را نگه داشته اند تا پشت تلوزیون ارائه دهد!» او در ادامه گفت:« موضوعی که باعث می‌شود تا فرصتی برای نقد و گفت‌وگو شکل نگیرد. این‌ها عیب‌های فرایندی در قوانین ما است که رفتارهای سیاسی را با چالش‌های زیادی مواجه می‌کند.»

دبیر شورای وحدت اصولگرایان در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر این قوانین نیازمند تغییر قانون اساسی است یا خیر؛ گفت: «شاید برخی بندهای قانون اساسی هم نیازمند تغییر باشد؛ اما بدون تغیییر قانون اساسی هم می‌توان بخش بزرگی از این معایب را اصلاح کرد. مثلا قانون انتخبات در هر دوره به شکلی دستکاری شده؛ در حالی که بسیاری از کشورهایی که مردم‌سالار بوده و متکی به رای مردم هستند؛ قوانین انتخاباتی‌ آنها در قانون اساسی کشورشان آمده یا قوانین مدت‌دار هستند. مشخصا مسئله ای به این مهمی را نمی توان تا این حد دستخوش تغییرات قرار داد.»

پورمحمدی اجماع‌سازی را در صورت عدم ورود رئیسی به انتخابات؛ بسیار سخت دانست و در این باره اظهار داشت: «ارزیابی ما این است که ظاهرا در صورت عدم ورود آقای رئیسی به انتخابات، نمی‌توانیم روی فردی به اجماع برسیم. این که ما قدرت داشته باشیم اجماع قابل قبولی ایجاد کنیم بعید به نظر می‌رسد.» پ

پورمحمدی ادامه داد: «در این صورت پیش بینی می‌کنیم کار به مرحله دوم برسد. در حقیقت ایدۀ شورای وحدت بر اساس سناریو امتداد انتخابات به دور دوم است. چرا که حتی اگر شورای وحدت و شورای ائتلاف یکی شوند که البته به دلیل تلاش‌هایی که تا کنون ادامه پیدا کرده؛ بعید نیست این اتفاق بیافتد؛ نمی‌توانند مجموع جریان ارزشی را پوشش دهند. البته پوشش بدنه زیاد است؛ منظور پوشش کاندیداها است.»

**هیچ کس در جلسات شورای وحدت نظری مبنی بر دعوت از لاریجانی نداشته است

پورمحمدی گفت: «ما باید کاری کنیم که دوستان ما بتوانند همه را به رای‌دهی دعوت کنند که جمعیت ما 1+50 شود. البته این موضوع حساسیت ها، دقت‌ها و ملاحظاتی دارد.»

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد طیفی از اصولگرایان سنتی مشوق حضور لاریجانی در انتخابات هستند، گفت:« آقای لاریجانی تا الان هیچ نظری نداده و هیچ موضعی نگرفته است. نه خودش، نه اطرافیانش، نه آشکار و نه پنهان. ضمن این که تا الان هیچ کس در جلسات شورای وحدت نظری مبنی بر دعوت ایشان به انتخابات نداشته است.»

وی در ادامه گفت: « البته غیر اصولگرایان سنتی نیروهای دیگری هم در شورا هستند که به آقای لاریجانی تمایل دارند. اگر ایشان در انتخابات ثبت نام کنند آن وقت می‌شود تحلیل‌هایی در این باره داشت و اظهار نظر کرد.»

پورمحمدی در خصوص این که با احتمال حضور رئیسی در انتخابات، احتمالا چه کسی رقیب ایشان قرار می‌گیرد ،گفت: « به نظر می‌رسد تا الان، اجماع روی سید حسن خمینی بوده؛ بعد از انصراف ایشان تمایلی به ظریف پیدا کرده‌اند. اطلاع دقیقی ندارم که نظر فعلی اصلاح‌طلبان همچنان بر حضور ظریف در انتخابات است یا خیر. البته نفی این را هم نشنیده‌ام که کنار گذاشته شده یا بروز و ظهور جدیدی داشته باشد»

پورمحمدی در ادامه گفت: «البته تندروهایی هم اعلام آمادگی کرده‌اند که خود اصلاح‌طلبان واقف به این هستند که احتمالا رد صلاحیت می‌شوند؛ نه به خاطر سوابق سیاسی آنها بلکه به دلیل نداشتن سوابق اجرایی.»

دبیر شورای وحدت اصولگرایان در رابطه با سایر کاندیدهای اصلی احتمالی جریان رقیب گفت: «صحبت های اخیر آقای جهانگیری علامتی است برای تمایل به حضور در انتخابات. با این وجود با توجه به چسبندگی او به دولت و محبوبیت اجتماعی پایین دولت به نظر می‌رسد ایشان دارد ارزیابی میدانی می‌کند تا بر مبنای بازخوردها تصمیم بگیرد.»

** با اتفاقات رخ داده ممکن است چرخشی از سوی اصلاح طلبان به لاریجانی صورت گیرد

وی همچنین در خصوص احتمال مطرح‌شدن لاریجانی از سوی اصلاح‌طلبان گفت: «لاریجانی به صورت جدی در محافل اصلاح‌طلبی مطرح نبوده اما احتمال دارد با اتفاقاتی که افتاده، چرخشی به سمت او صورت گیرد. برخی نظراتی که در این چند روز شنیده‌ام تا حدودی این نظر را بروز می‌دهد.»

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)