میرنیوز

نشست هماهنگی سازمان های مردم نهاد برای «روز قدس»

نشست هماهنگی سازمان های مردم نهاد برای «روز قدس» 2021-05-01T17:12:18+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام امرودی، عضو هیئت امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین تاکید کرد: در آستانه روز قدس که از بهترین و جهانی‌ترین یادگارهای امام راحل (ه) است، جمعیت دفاع از ملت فلسطین با فعالان قدس و فلسطین دور هم جمع شده اند تا فعالیت های خود را در این زمینه هماهنگی کرده و هم افزایی کنند.

امرودی افزود: امسال با توجه به وضعیت کرونایی کارهای میدانی کمتر شده و برنامه ها اکثرا در فضای مجازی ارائه خواهد شد، ما هم از شما می خواهیم که برنامه های خودتان را ارائه دهید تا به بهترین وجه ان شاء الله آنها را اجرا کنیم.

وی تاکید کرد: روز قدس روزی است که بیرق مقاومت و فلسطین در سرتاسر جهان برافراشته می شود و از سوی آزادگان جهان در سطح دنیا بزرگ داشته می شود، این روز باعث شده تا قضیه قدس و فلسطین زنده نگاه داشته شود.

امرودی با اشاره به اینکه مساله قدس از سال ۱۳۳۹ از سوی امام خمینی مطرح شد، افزود:  مقاومت موجه تمایز و شاخصه اسلام انقلابی و اسلام ناب محمدی با اسلام آمریکایی است. مقاومت در همه جا معنا پیدا می کند و نمی توان آن را منحصر به یک بخش خاص کرد.

وی در ادامه به خاطره ای از دیدار خالد مشعل با زهرا مصطفوی یادگار امام و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: خالد مشعل در این گفت که زمانی تنها در دست ما شاخه زیتون (نماد صلح) بود اما موفقیت های ما از زمانی بدست آمد که فرهنگ انقلابی عاشورا و امام حسین (ع) وارد عرصه مبارزاتی ما شد.

در ادامه این نشست حسین اکبری رئیس مرکز مطالعات مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد:  خوشبختانه هر ساله در روز جهانی قدس تلاش های گسترده ای در حوزه مقاومت و جهان اسلام انجام می شود و  آخرین آمار ما در سال گذشته این بود که بزرگداشت این روز به طور همزمان در ۱۰۰ کشور دنیا برگزار شد.

وی افزود: این دومین سال کرونایی است که ابداعات  و ابتکارات خوبی در نظر داریم روز جهانی قدس را برگزار کنیم که همین چند روز پیش  نیز مقدمات برگزاری آن واکنش رژیم صهیونیستی را بر انگیخته است. امسال نیز شاهد انسجام خوب میان کشورهای برگزار کننده هستیم و شعار و هشتگ یکسان به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی با عنوان «قدس نزدیکیم» طراحی شده و به طور هماهنگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اکبری تاکید کرد: این یک صدا بودن در عرصه بین المللی و جهان اسلام بزرگترین تهدید علیه رژیم صهیونیستی است که فکر می کند با عادی سازی و اقدامات دیگر توانسته قدرت برای خودش ایجاد نماید.

وی افزود: البته امسال روز قدس متفاوت از سالهای دیگر است و بدلیل اقدامات افراطی ترامپ، همه سیاستهای غیر علنی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها (انتقال سفارت، معامله قرن، پایتختی قدس، اشغال جولان و...) افشا شده است.  در همین راستا مردم فلسطین اراده قویتری پیدا کرده اند و مقاومت هم قویتر وارد میدان شده است. حتی کشورهای منطقه نظیر اردن و ... در این باره موضع گیری کردند.

رئیس مرکز مطالعات مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: اتفاق دیگر تحولات میدانی بود که شاهد هستیم که عربستان سعودی در حال عدول از سیاست های قبلی خود است که بر خلاف خواست آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد. اتفاقی که در میدان افتاده تعیین کننده است، امروز مردم فلسطین و مقاومت فلسطین به تنهایی توان شکست رژیم صهیونیستی را دارند و نیازی به حمایت سازمان ملل و بقیه ندارد.

 وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هم اکنون در یک ساختمان شیشه ای زندگی می کند  که نمی تواند حتی به سوی دیگران سنگ پرتاب کند. از طرفی دیپلماسی نشان داد که در بحث فلسطین در هفتاد سال هیچ نتیجه ای نداشته است. یک طرح و قطعنامه سازمان ملل حتی به صورت آزمایشی  اجرا نشده است.

اکبری افزود: غرب با در دست داشتن فلسطین توانسته جهان اسلام را تضعیف کند و تا زمانی که این مساله حل نشود مشکل اصلی پابرجاست. البته این تحولات میدانی و توانمندی مقاومت باعث شده که شعار امسال قدس نزدیک است بیشتر به واقعیت نزدیک شود.

در ادامه حجت السلام محمودی نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت:  برنامه های امسال منطبق با شرایط کرونایی است، در حوزه کارهای مراسمی فرصت بسیار خوبی در شبهای احیا از تریبون شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان درباره حمایت از فلسطین و قدس وجود دارد که حتما به آن پرداخته می شود.

در ادامه این نشست ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: روز قدس روز جشن  نیست بلکه یک راهبرد و خط مقاومتی در کل جهان است که پس از ۴۰ سال ثمره های خود را داده و در سطح جهان اسلام نتایج متعددی داشته است. همین روز جهانی قدس ملت های مستضعف را به ملتی پیشرو  در سطح جهان تبدیل کرده است.

وی افزود: در واقع ما تنها با رژیم صهیونیستی مواجه نیستیم و با استکبار جهانی مواجه هستیم، هم اکنون در سایه تزویر و جعلی که وجود دارد ما با آمریکا و اروپا و استکبار جهانی روبرو هستیم.

در ادامه این نشست محمدرضا زنگنه نماینده حوزه هنری تاکید کرد:  حوزه هنری امسال با وجود اینکه فعالیت های میدانی میسر نشده، بیشتر فعالیت های خود را معطوف به فضای مجازی کرده است. ما یک مسابقه بین المللی با عنوان فلسطین تنها نیست، در بخش های پوستر کاریکاتور و کارتون برگزار کردیم که  ۲۵۰۰ اثر از هنرمندان ۶۶ کشور جهان بدست ما رسیده است که منتخبان به نمایش درآمده است. همچنین در هماهنگی با سازمان زیباسازی و مترو تهران در حال نصب آثار منتخب هستیم.

 وی افزود: همچنین قرار است سازمان تبلیغات اسلامی ۲۰۰ نمایشگاه از این آثار را در مساجد و اماکن دیگر برگزار کند. البته  اختتامیه این مسابقه بین المللی در روز قدس به طور زنده پخش خواهد شد. ما همچنین در استان ها اقداماتی داشته ایم که  در فضای مجازی شعر خوانی، آثار تجسمی و ...ارائه خواهد شد. همچنین حوزه هنری ۵ تله تئاتر  در حال تولید  در موضوع فلسطین و روز جهانی قدس دارد که از شبکه های تلویزیونی پخش خواهند شد.

 در ادامه این نشست مهدی شکیبایی جانشین دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین تاکید کرد: در ابتدا دعا و سلام سرکار خانم مصطفوی که مدتی است کسالت دارند را خدمت شما می رسانم و به شما خیرمقدم می گویم. امیدوارم گامی که برداشته شده باقیات صالحاتی برای همه ثبت شود و برای برادران فلسطینی نیز اطلاع رسانی شود.

 وی افزود: این روز قدس اولین روز قدس در قرن جدید شمسی است ، دومین روز قدس در فراق سردار سلیمانی است و سی دومین روز قدس در فراق امام است، این ها به این معناست که باید تاکید شود که روز جهانی قدس با وجود همه موانع و سختی ها هر ساله برگزار شده است. با برگزاری این جلسه عملا وارد هفته قدس شده ایم که قرار است از امروز نیز مستند فروپاشی از شبکه مستند پخش شود.

آیت الله محمد حسن اختری امروز در این نشست که با حضور سازمان ها و فعالان حامی فلسطین و قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شد، اظهارداشت: حرکت دفاعی و پشتیبانی مردم کشورمان از مردم فلسطین به صورت شعارها، پوسترها، دست نوشته ها و برنامه های رسانه ای بسیار ارزشمند است.

وی افزود: از وزارتخانه ها و دستگاههای مرتبط خواسته ایم که برنامه هایی را برای روز قدس در جهت زنده نگهداشتن این شعار انجام دهند تا همه مردم در سراسر کشور یکصدا ابراز انزجار و تنفر از رژیم اشغالگر را انعکاس دهند و از قدس و مسئله فلسطین و فلسطینیان برای تداوم راهشان تا آزادی کامل فلسطین حمایت کنند.

مشاور رئیس جمهور و رئیس کمیته حمایت انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با ارائه پیشنهادی گفت: از حالا برای سال آینده فکر کنیم تا با همکاری چندین نهاد و وزارتخانه یک فیلم خوب، زنده و جدید در مورد مسئله فلسطین و انتفاضه و آزادی قدس تهیه شود تا سال آینده در روز قدس پخش شود و یقینا هزینه هایی که از طریق سرمایه گذاری انجام شود، باز می گردد، این اقدامات بسیار مهم است و در سطوح مختلف می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

آیت الله اختری در بخش دیگری از این سخنان تصریح کرد: الان در داخل کشور اقدامات خوبی انجام می گیرد که جای تقدیر دارد اما در حدی که نظر حضرت امام(قدس الله نفس الزکیه) بوده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بر آن تاکید داشته اند، نتواسته در جامعه انعکاس داشته باشد.

وی با بیان اینکه ان شاء الله ثمرات این اقدامات پیروزی نهایی باشد که زوال اسرائیل است، گفت: باید با کمک فلسطینیان در کشورهای مختلف، مراکز و جمعیت های فعال در را در سطح بین الملل همصدا کنیم که این امر از طریق رسانه ها و فضای مجازی امکانپذیر است و می تواند در مقابله با رژیم صهیونیستی موثر باشد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)