میرنیوز

پست‌های کلیدی دولت در اختیار اصلاح‌طلبان است/ از آرای روحانی حفاظت کردم

پست‌های کلیدی دولت در اختیار اصلاح‌طلبان است/ از آرای روحانی حفاظت کردم 2021-04-30T22:39:01+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور امشب (جمعه) در شبکه اجتماعی کلاب هاوس در پاسخ به سوالات کاربران این شبکه اظهار کرد: کلاب هاوس فرصت خوبی است؛ به همه دوستانی که نگران هستند و طوری اظهار نظر می‌کنند که از فضای مجازی و توسعه آن می‌ترسند، می‌گویم که چرا می‌ترسید؟ اتفاقاً شفافیت در همین جا معنا پیدا می‌کند؛ بگذارید مردم آزادانه صحبت کنند.

جهانگیری گفت: اپراتورها در کلاب هاوس اخلال ایجاد کرده بودند، اما آقای جهرمی پیشنهاد دادند که جرائم سنگینی برای اخلال گران در این شبکه اجتماعی ایجاد شود.

وی گفت: با پیشنهاد آقای هاشمی و اقای خاتمی و موافقت آقای روحانی، در سال ۹۶ وارد صحنه انتخابات شدم. وفای به عهد این بود که وقتی مردم را دعوت کردیم که رای بدهند، باید در دولت می‌ماندیم که مسائل را پیگیری کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: من مسئول بودم که از ۲۴ میلیون رای رئیس جمهور حفاظت می‌کردم.

جهانگیری با اشاره به مساله ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: ما با شروع دولت، سه نرخ ارز داشتیم، ارز ۱۲۰۰، ۲۴۷۷ و ارز آزاد که از اسفند ۹۱ حدود ۴ هزارتومان بود، ولی با شروع این دولت روند کاهشی پیدا کرد.

وی ادامه داد: روزهای اول، دوتا ارز اول را باهم ادغام کردیم، چون فکر می‌کردیم که باید تک نرخی شود. مدتی طولانی در زمان دولت یازدهم، نرخ دلار در محدوده ثابتی حرکت کرد. در پایان دولت یازدهم، دلار در کانال سه هزارتومان بود.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در سال ۹۵، شوکی در بازار ایجاد شد، عمدتا دیگر بازار رفت روی ساوزکارهای اقتصادی مثل عرضه سکه ولی معلوم شد که پایدار نیست.

جهانگیری اظهار کرد: در مرداد ماه که رئیس جدید بانک مرکزی آمد، جلسه سران سه قوه تشکیل شد، در آن جلسه بحث سیاست های ارزی بررسی شد؛ باید تصمیم جدی گرفته می شد، آنجا براساس اصرار برخی از سران قوای سه گانه، تصمیم بر این شد که ارز ۴۲۰۰ بماند.

وی ادامه داد: اینکه گفته می شود ارز جهانگیری، باید بگویم وقتی آن شب تصمیم گیری شد، اعضای آن جلسه شامل تیم اقتصادی دولت و غیر دولت بودند. پایان تصمیم‌گیری در آن جلسه، اعضای دولت و برخی از مشاورین رسانه ای آقای رئیس جمهور پیشنهاد کردند برای اینکه تحت عنوان تصمیم دولت در جامعه جا بیافتد، جهانگیری آن را اعلام کند، اما من مخالف بودم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: این ارز ۴۲۰۰ مصوبه جلسه سران سه قوه است؛ اینکه آقایان درموردش اظهار نظر نکردند خب بعدا به خودشان بر می‌گردد.

جهانگیری تاکید کرد: ارز کنترلی فیکس تقریبا در ۹۰ درصد سال ها انجام گرفته شد. ما در دوره آقای هاشمی، ارزهای مختلفی داشتیم، ۶۰ تومان بود، ۸۰ تومان هم داشتیم، بعد از مدتی ارز تثبیتی ۱۸۰ تومان گذاشتند؛ در دوره اقای خاتمی هم دو نرخی بود.

وی ادامه داد: در دوره آقای احمدی‌نژاد، ارز فیکس ۱۲۲۴ تومان را اعلام کردند و بعد بصورت سه نرخی شد.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: اکثر تصمیم های غیراقتصادی از جمله ارز ۴۲۰۰ تومانی به خاطر شرایط جنگ اقتصادی بود.

جهانگیری افزود: من در جلسه مربوط به ارز ۴۲۰۰ تومانی، می‌خواستم ارز ۴۲۰۰ تومانی را شناور کنم تا فیکس نباشد و با نرخ تورم تغییر کند. الان فکر می‌کنم مهمتر از ارز ۴۲۰۰ تومان این است که باید از زندگی مردم حراست بکنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا باید در انتخابات شرکت کنیم وقتی دولت شما می‌گوید نمی گذارند کار کنیم؟ گفت: من فکر می‌کنم که اگر بخواهیم به زبان جوانان شرایط را توصیف کنم، باید بگویم که اگر شهروندان کنار صندوق رای جمع نشوند، ممکن است شهر سقوط کند. هیچ راهی جز رای دادن برای اصلاح امور نداریم. اگر راه دیگری داشتیم که از طریق آن بتوانیم اصلاحات کنیم و شهر را حفظ کنیم و شهر را به مافیا واگذار نکنیم، خب کار دیگری می کردیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: نباید بگذاریم کسانی که برای رای مردم ارزش قائل نیستند، به اسم رای مردم پیروز شوند.

جهانگیری گفت: دود تحریم از دل تحریم انتخابات مثل سال ۸۴ ایجاد شد. اگر وارد انتخابات می‌شدیم، در آن سال افرادی نمی‌آمدند که پرونده ما به شورای امنیت برود.

وی با بیان اینکه ما بین جنگ اقتصادی آمریکا و تحریم ها باید تفاوت قائل باشیم گفت: در شروع کار دولت، ما با تحریم های شورای امنیت یعنی ۷ قطعنامه شورای امنیت و تحریم‌های اتحادیه اروپا مواجه بودیم؛ این تحریم ها در دو سال و نیم اول دولت فعلی هم وجود داشت.

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که دولت روحانی اصلاح طلب است یا اصولگرا؟ گفت: آقای روحانی خودش هیچ وقت نگفته است که اصلاح طلب است، هیچ وقت هم نگفته دولت اصلاح طلب تشکیل داده است، همیشه گفته دولت فراجناحی تشکیل داده است. اتفاقا پست های کلیدی در دست کسانی است که سبقه اصلاح طلبی دارند.

جهانگیری تاکید کرد: اصلاح طلبان در دو انتخابات گذشته با حمایت از روحانی می خواستند قطعنامه های تحریمی رفع شود و روند توسعه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه من قبول دارم یکی از ضعفای دولت، لکنت زبان است گفت: ما در دوره اول، درآمدهای افسانه ای را نداشتیم، اما دستاوردهایمان خوب بود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: دستاوردها توسط دولت وجود داشت اما چون سفره مردم کوچک شد نتوانستیم دستاورد ها را تشریح کنیم، لکنت زبان به این دلیل است. دوستان ما در دولت می‌گویند وقتی سفره های مردم کوچک شده است، ما بیاییم بگوییم برایتان سد ساخته ایم؟

جهانگیری گفت: مجلسی که کمتر از یکسال کار خود را آغاز کرده است بیش از  ۱۰۰ لایحه دولت را نگه داشته و این مجلس شده مجلس طرح‌ها درحالی که در نظام قانونگذاری  اصل بر لایحه است.

وی با بیان اینکه مجلس حتی ۸ لایحه دولت را اعلام وصول نکرده است گفت: مجلس حق ندارد لوایح دولت را اعلام وصول نکند. 

جهانگیری در ادامه عنوان کرد: لایحه شفافیت و تعارض منافع و هشت لایحه دیگر دولت، علی رغم گذشت زمان بسیار، حتی در مجلس اعلام وصول نشده و این حتما خلاف قانون اساسی است، البته مجلس حق دارد رد کند، ولی حق ندارد آن را اعلام وصول نکند.

وی افزود: وقتی بازار سرمایه رشد می کند، مجلسی ها می گویند ما بودیم، وقتی شاخص می آید پایین می گویند به خاطر دولت است.

معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: با اطمینان می گویم هر حمایتی که لازم باشد از بازار سرمایه و سهامداران جز انجام می دهیم، جلسه سران قوا در هفته ای آینده در همین راستا است.

جهانگیری اظهار کرد: ما کوتاهی کردیم، باید همان اول دولت، گزارش جامعی نسبت به آنچه تحویل گرفتیم از دولت قبل، ارائه می‌دادیم. وقتی پاسخ نمی‌دهیم بعضی‌ها خیلی رویشان زیاد می‌شود.

وی با اشاره به شکایت احمدی‌نژاد از او، بیان کرد: آقای احمدی‌نژاد در ۱۱ بند از من شکایت کرد، در مرحله دادسرا رفتم و از خودم دفاع کردم و در نهایت منع تقعیب صادر شد.

جهانگیری با بیان اینکه یکی از فسادهای دوره احمدی نژاد بابک زنجانی بود، گفت: (احمدی نژاد) با ۴ امضای وزیرش، بیش از ۱.۷ میلیارد دلار نفت به زنجانی داد. نفت به نیروهای مسلح دادند، به نیروی انتظامی دادند و هیچ کدام پولش برنگشت.

معاون اول رئیس جمهور افزود: ایشان یک کاری کرده که ما تا ۵۰ سال دیگر نمی‌توانیم به پول هایمان دسترسی پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: هر وقت در مورد شرایط دولت احمدی نژاد صحبت می شود، آدم اعصابش خورد می شود، چرا که شرایط بسیار بدی ایجاد کردند.

جهانگیری تاکید کرد: در بحث سفارت عربستان، نیروهای ما ضعیف برخورد کردند و باید با آنها برخورد شود. یکی از خیانت هایی که در حق مردم شد، حمله به سفارت عربستان بود.

معاون اول رئیس جمهور با ابراز علاقمندی به ارتباط با عربستان افزود: حتما علاقمند هستیم که زودتر با عربستان به یک نقطه مشترک برسیم.

وی با بیان اینکه حرف های زیادی برای گفتن با مردم دارم، در رابطه با ارتباط دوستانه اش با سردار شهید سلیمانی گفت: من با سردار سلیمانی، مثل دو برادر بودیم. من جهاد بودم در کرمان، ایشان سپاه بودند. من پشتبانی جنگ برای لشکر ثارالله درست کردم، حاج قاسم فرمانده بودند.

جهانگیری افزود: هر وقت می رفت کرمان، می رفت به مادرم سر می زد. مادرم می گفت قاسم را از شما بیشتر دوست دارم، دوتا از بچه های مادرم در رکاب حاج قاسم شهید شده بودند.

ادامه دارد...

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)