میرنیوز

ظریف: در مذاکرات و در هسته‌ای قوی‌تر شده‌ایم/ لاوروف: اروپا مسیر اشتباه آمریکا را پیش گرفته است

ظریف: در مذاکرات و در هسته‌ای قوی‌تر شده‌ایم/ لاوروف: اروپا مسیر اشتباه آمریکا را پیش گرفته است 2021-04-13T15:17:37+04:30

به گزارش ایسنا، سرگئی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه امروز (سه شنبه) پس از دیدار با محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در تهران در یک کنفرانس خبری مشترک با بیان اینکه دیدار خوبی با همتای ایرانی خود داشته است، گفت که تفاهم نامه امضا شده میان دو طرف اساس توسعه روابط دوجانبه در حوزه های مختلفی را مشخص می کند. ما از تقویت همکاری میان وزارتخانه ها و سازمان های دو کشور در تمام زمینه ها استقبال می کنیم.

لاوروف در ادامه صحبت های خود با اشاره به اینکه دو طرف در دیدار امروز خود درباره اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) رایزنی کرده اند، تصریح کرد: ما بارها گفته ایم که اجرا و حفظ توافق هسته ای مستلزم پایبندی کامل تمام طرف های آن است. ما می دانیم که ایران آماده است تا به تمام تعهدات خود بازگردد به شرط آنکه آمریکا نیز به تعهدات خود ذیل برجام عمل کند.

وی افزود: ما کاملا از مذاکرات وین حمایت می کنیم و هرگونه اقدام یا تلاشی برای نابود کردن این رایزنی های مهم در وین را محکوم می کنیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه در پاسخ به سوالی درباره تحریم های اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران در شرایطی که این اتحادیه نقش هماهنگ کننده در مذاکرات وین را دارد، این تحریم ها را غیرقابل قبول توصیف کرد و چنین اقدامی را در اثنای مذاکرات برای حفظ برجام یک اشتباه خواند.

وی بیان کرد: ما با هر تلاشی برای تضعیف این مذاکرات دشوار مخالفیم. ما امیدواریم که شرکای اروپایی مان درک کنند که این رویکرد غیرقابل قبول است و مذاکرات ادامه خواهد یافت، نه اینکه متوقف شود.

سرگئی لاوروف در پاسخ به سوالی درباره تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران نیز گفت: موضع ما کاملا مشخص است. واضح است که ما هر تحریم یک جانبه‌ای را از سوی واشنگتن که در نقض برجام وضع شده است، محکوم می کنیم و این تحریم ها باید برداشته شود. این موضوعی است که طرف های برجام در وین درباره آن گفت وگو می کنند. آمریکا اعلام کرده که قصد بازگشت به برجام را دارد و این، به ایران اجازه می دهد تا به تمام تعهدات داوطلبانه خود بازگردد. 

وی افزود: رفع تحریم ها به طور قطع بر بازار نفت نیز تاثیرگذار خواهد بود، چراکه در این صورت نفت بیشتری به بازار خواهد آمد؛ نفت ایران. درباره اینکه این مسئله چه تاثیری بر تلاش های اوپک پلاس دارد نیز باید بگویم که ما می بایست سیاست های خود را بر مبنای سیاست های اقتصادی بگذاریم و سیاست به حل مشکلات اقتصادی کمک خواهد کرد. ما همچنین باید بر مبنای حقوق بین الملل و قوانین بین المللی رفتار کنیم. منافع اقتصادی از طریق ابزارهای غیرقانونی به دست نمی آید.

لاوروف تاکید کرد: موضع وزارت امورخارجه روسیه این است که آمریکا باید به طور کامل به برجام بازگردد. تمام تحریم های غیرقانونی که چه به طور مستقیم (با برجام) و چه به صورت غیرمستقیم علیه شرکت هایی که با ایران تعامل می کنند، وضع شده است باید لغو شوند. من معتقدم که اتحادیه اروپا نیز امروز در حال طی کردن مسیری مشابه است و نباید چنین اتفاقی بیفتد.

ظریف نیز در این باره گفت: آمریکایی ها باید یک حقیقت را بدانند، اینکه تحریم ابزاری برای امتیاز گرفتن از ایران نیست. تحریم ها یک بار بر دوش سیاست خارجی آمریکا است که تا امروز تنها نتیجه عکس داشته است. آنها نباید فراموش کنند که وقتی آقای ترامپ روی کار آمد ایران 300 کیلو ذخیره اورانیوم غنی شده داشت اما اکنون ایران بالای چهار هزار کیلو ذخیره در اختیار دارد. زمانی که ترامپ شروع به کار کرد، ایران فقط از سانتریفیوژهای IR-1 استفاده می کرد، امروز زنجیره های IR-6 فعال هستند. آمریکا فراموش نکند که پیش از اقدام تروریستی اخیر پنج هزار سانتریفیوژ  IR-1فعال بود اما بعد از این اقدام تروریستی اگر قرار باشد برگردیم حتما به سانتریفیوژ پیشرفته تر برمی گردیم.

وی تاکید کرد: این را آمریکا باید بعد از 42 سال فهمیده باشد که راه برخورد با ایران تهدید و تحریم نیست. راه برخورد با ایران تروریسم هسته‌ای نیست. اگر آمریکا می خواهد قادر به بازگشت به برجام باشد، باید کلیه تحریم ها را لغو کند. باید فهرست تمام تحریم ها را طبق وظیفه ای که بر اساس برجام دارد، ارائه دهد. البته ما یک فهرست مثالی، نه یک فهرست کامل به آنها ارائه کردیم تا بدانند که با چه چیزی طرف هستند. طبق برجام آمریکا وظیفه دارد که فهرست تمام تحریم ها را رائه کند و سپس همه شان را بردارد. این سیاست غیرقابل تغییر ماست.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران خاطر نشان کرد: ما بارها اعلام کرده ایم، این ما نبودیم که از برجام خارج شدیم. دولت ایران به تعهداتش پایبند بود. این ما نبودیم که به دنیا گفتیم علیه ایالات متحده جنگ اقتصادی راه انداخته ایم، این آمریکا بود که چنین کاری کرد. ما کاری نداریم که آقای پمپئو وزیر خارجه ترامپ بود یا کسی دیگر. ویر امورخارجه آمریکا اعلام کرد که اگر ایران می خواهد شهروندانش غذا بخورند، باید به حرف ما گوش کند. آن آقا الان در خانه‌اش با یک موجود نامریی شطرنج بازی می‌کند و چیپس چینی می‌خورد. اینها (دولت بایدن) باید بفهمند که آن آقا به زباله‌دان تاریخ رفت و اگر بخواهند همان سیاست را اجرا کنند، باید بدانند که یک سیاست دو نتیجه نخواهد داد.

وی همچنین گفت: آمریکا باید این تفکر را فراموش کند که از طریق فشار، از راه رژیم صهیونیستی و اقدام تروریستی می تواند از ایران امتیاز بگیرد. اگر این فکر را از سر خود بیرون کند، همین فردا تحریم ها را برمی دارد و ما پس از راستی آزمایی تاثیر آن در مدت زمانی معقول، به تعهدات خود همان طور که قبلاگفته ایمم، بازمی گردیم. ما نگفته ایم که توافق را نصفه و نیمه اجرا می کنیم، ما اما و اگر نکرده ایم. اما اینکه آمریکایی ها گفته اند این تحریم ها را برمی داریم و آن یکی را لغو نمی کنیم، قبول نیست. آمریکا که نمی خواهد صدقه بدهد، آمریکا می خواهد به وظایفش عمل کند. هر تحریمی که در دوران ترامپ وضع شد با هدف نابودی برجام بود که می بایست به طور کامل لغو شود.

دیپلمات ارشد کشورمان تاکید کرد: ما نشست وین را با حضور روسیه، چین و سه کشور اروپایی برگزار می کنیم. آمریکا در این مذاکرات حضور ندارد زیرا عضو برجام نیست. ما داخل برجام هستیم. بنابراین آن

کسی که باید بلیط عضویت در توافق را بخرد، ایران نیست بلکه آمریکایی ها هستند. قدرت آنها بیرون از اطاق برجام است اما ما در داخل اطاق هستیم. ما نیازی به ورود نداریم پس آنها نمی توانند شرط بگذارند.

وزیر امورخارجه کشورمان خاطر نشان کرد: اتحادیه اروپا در سال های گذشته با ناتوانی در اجرای تعهداتش ذیل برجام تحت فشارهای آمریکا نشان داده است که در حال از دست دادن جایگاه خود در موضوعات بین الملل است. آنها به جای اینکه اقدام آمریکا علیه امنیت غذایی و دارویی علیه 80 میلیومن ایرانی را محکوم کنند، آنها به جای اینکه علیه حمله به تاسیسات غنی سازی ایران که تحت نظر آژانس اقدامی بکنند، نشان دادند که در برابر فشار (آمریکا) رفتار می کنند و ثابت کردند که اروپایی ها مستقل نیستند و در همه جا از آمریکا پیروی و از رفتارهای افراط گرانه حمایت می کنند. این باعث شرمندگی است.

ظریف ادامه داد: به طور قطع جمهوری اسلامی پاسخ خواهد داد و حال بررسی واکنش مناسب به این اقدام غیرقانونی و وضع تحریم علیه شخصیت های سیاسی اروپایی است که از این رفتارهی حمایت می کنند. ما برای احقاق حقوق مردم و رفع تحریم ها مذاکره می کنیم.

وی اظهار داشت: ما امیدواریم که عقل سلیم حاکم شود و ژست های توخال و بی اساس و اصطلاحا حقوق بشری اتحادیه اروپا متوقف شود و آنها به واقعیات نگاه کنند. آنها باید بدانند که در جایگاه برتر اخلاقی قرار ندارند و اروپا نمی تواند دنیا را موعظه کند. اروپایی که بیگانه ستیزی و اسلام ستیزی در آن شرایط وحشتناکی را برای مسلمانان ایجاد کرده است، این اروپا نه آبرویی دارد و نه جایگاهی که بخواهد مقامات ایرانی را تحریم کند.

در ادامه این نشست خبری رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "ارزیابی برخی رسانه های غربی از خرابکاری اخیر در تاسیسات نطنز این است که غنی سازی در ایران حداقل 9 ماه به تاخیر افتاده و دست ایران در مذاکرات وین خالی شده است"، بیان کرد: آنها خیال می کنند که با آنچه در نطنز انجام شد، اهرم های ما کم شده است. در واقع، این به ایران اجازه می دهد که به طور قانونی و مشروع برای جبران این حماقت تروریستی از هر ابزاری که در اختیار دارد، استفاده کند. پیش از این نیز آنها از ویروس استاکس نت استفاده کردند اما چه اثری دیدند؟ این بار هم همان خواهد شد. من به شما اطمینان می دهم که در آینده نزدیک نطنز با سانتریفیوزهای پیشرفته تر و با قدرتی بیشتربه کار خود ادامه می دهد و اگر فکر کرده اند که با این کار مانع از پیگیری ما برای رفع تحریم ها از مردم ایران می شوند، گمان بسیار بدی برده اند.

محمجواد ظریف افزود: ما تحقیقات خود را در این زمینه انجام می دهیم. اگر ثابت شود که اسرائیل مسئول آن است، در این صورت اسرائیل پاسخ آن را خواهد گرفت و خواهد دید که چه حماقتی انجام داده است. مطمئن باشید که دست ما هم در مذاکرات و هم در آینده هسته ای قوی تر شده است.

همچنین وزیر امورخارجه روسیه علاوه براین با تاکید بر لزوم بازگشت کامل آمریکا به برجام اظهار داشت: آمریکا برجام را نقض کرد و مانع از آن شد که دیگران نیز به تعهدات خود ذیل قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل عمل کنند. هیچ جایگزینی برای برجام وجود ندارد. اما آمریکا تحریم های زیادی را علیه ایران وضع کرد. اکنون زمان زیادی برای احیای این توافق باقی نمانده است و شرکای اروپایی مان باید بدانند که آینده برجام در دستان آنهاست و نباید این فرصت را از دست بدهند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)