میرنیوز

«منتجب نیا» مسئولیتی در حزب ندارد/ دبیرکل جدید را انتخاب می‌کنیم

«منتجب نیا» مسئولیتی در حزب ندارد/ دبیرکل جدید را انتخاب می‌کنیم 2021-02-15T15:03:15+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمت الله بیگدلی فعال سیاسی اصلاح طلب در نامه‌ای به جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب، دبیرکلی «رسول منتجب نیا» در حزب اصلاح طلب جمهوریت را غیرقانونی خواند و آورده است:  ما رسما اعلام می‌کنیم و قاطعانه می‌گوییم: «آقای رسول منتجب‌نیا هیچ سمتی در حزب جمهوریت ندارد و ما که دبیرکلی آقای منتجب‌نیا را قانونی نمی‌دانیم اکثریت داریم. اکثریت اعضای شورای مرکزی بارها تشکیل جلسه داده‌اند و خواستار حضور همه اعضای حزب از جمله منتجب‌نیا در جلسات شورای مرکزی برای تعیین تکلیف دبیرکل و مسئولان دیگر واحدهای حزب شده‌اند.

وی که از اعضای هیئت موسس حزب جمهوریت است ضمن انتقاد از برگزاری مجمع این حزب که اخیرا از سوی «رسول منتجب نیا» برگزار شده است، نوشت:  اکثریت اعضای شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی در چند روز آینده با رعایت دقیق‌ترین پروتکل‌های بهداشتی برای انتخاب دبیرکل و مسؤولان دیگر واحدهای حزب در تهران جلسه حضوری دارند. خواهشمندیم که نماینده خود را به این جلسه اکثریت شورای مرکزی بفرستید تا حقیقت را گزارش کند.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

معاون محترم سیاسی وزارت کشور و رئیس کمیسیون ماده ده قانون فعالیت احزاب

با سلام و احترام

حضرت‌عالی در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری مهر در باره اختلافات موجود در حزب جمهوریت فرموده‌اید: «در شورای مرکزی حزب جمهوریت دو دسته ایجاد شده است و اکثریت هم ندارند»

در این خصوص نکات زیر را به استحضار می‌رسانم:.

۱. ما رسما اعلام می‌کنیم و قاطعانه می‌گوییم: «آقای رسول منتجب‌نیا هیچ سمتی در حزب جمهوریت ندارد و ما که دبیرکلی آقای منتجب‌نیا را قانونی نمی‌دانیم اکثریت داریم. اکثریت اعضای شورای مرکزی بارها تشکیل جلسه داده‌اند و خواستار حضور همه اعضای حزب از جمله آقای رسول منتجب‌نیا در جلسات شورای مرکزی برای تعیین تکلیف دبیرکل و مسئولان دیگر واحدهای حزب شده‌اند. برای آخرین بار هم اکثریت اعضای شورای مرکزی در تاریخ ۹۹/۱۱/۱۷ در تهران جلسه حضوری تشکیل دادند و تشکیل این جلسه را در نامه‌ای رسمی به اطلاع وزارت کشور، شخص جناب‌عالی و کمیسیون ماده ۱۰ رساندند و خواستار حضور نماینده شما در این جلسه شدند تا حقیقت و نظر اکثریت و کارشکنی‌های آقای منتجب‌نیا را با چشمان خود ببیند و رسما به شما گزارش کند.

۲. اکثریت اعضای شورای مرکزی در این جلسه حضوری که مصادف با ایام الله دهه فجر بود پس از گرامی‌داشت این ایام بزرگ و یاد شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل(قدس سره) وارد دستورات جلسه شدند و به اتفاق آرا و با نهایت احترام اعلام کردند که آقای رسول منتجب‌نیا پس از تصویب صدور مجوز پروانه فعالیت حزب جمهوریت به دبیرکلی حزب جمهوریت انتخاب نشده و هیچ سمتی در حزب ندارد و ادعای دبیرکلی وی غیرقانونی است. ما امضای اکثریت را که دبیرکلی او را غیرقانونی می‌دانند همراه با مشخصات کامل و امضاهای گرم و حضوریشان بدین شرح برای شما فرستاده‌ایم:

«۱. محمدعلی بابادی ۲. رحمت‌اله بیگدلی ۳. سیدمهدی دلجو ۴. مهدی رسول‌پناه ۵. علیرضا رفعتی ۶. محسن رفیعی‌فر ۷. افشین زبردست ۸. محمدتقی ساغری ۹. سیدجمال‌الدین سیدزاده ۱۰. محمد صدیقی ۱۱. امیرتیمور طاهری ۱۲. زهرا ططری ۱۳. محسن ظریفیان ۱۴. اسفندیار عبداللهی ۱۵. سیده آرزو فاطمی ۱۶. فاطمه قاسمی ۱۷. ایرج کاظمی ۱۸. مهدی کارگر گران‌سایه ۱۹. نیما کشوری ۲۰. محمدمهدی مازنی ۲۱. رحمت‌اله محبی ۲۲. حسین مسلمان ۲۳. مجید نصیرپور ۲۴. مرتضی نوروزپور ۲۵. حسام یزدان‌پناه.»

بازرسان محترم حزب جمهوریت سرکار خانم زهره سرهنگی و آقای مهدی مؤمنی هم بر این امر صحه گذاشته و بارها نظر خود را در باره کارشکنی‌های گوناگون و تخلفات گسترده آقای منتجب‌نیا و ممانعت ایشان از برگزاری جلسات شورای مرکزی به کمیسیون ماده ده اعلام کرده‌اند.

۳. در جلسات حضوری هم که این‌جانب و پنج نفر از اعضای شورای مرکزی (شما فرمودید بیش از پنج نفر نیایند) با شما و به طور جداگانه با آقایان مهدی امیری اصفهانی عضو محترم کمیسیون و حمید ملانوری دبیر محترم سابق کمیسیون (با حضور آقای حمزه امرایی دبیر فعلی کمیسیون و سرکار خانم مسعودی)، داشتیم، قانون احزاب را مرور کردیم و مشخص شد و شما هر سه بزرگوار هم تأیید کردید که حزب جمهوریت پس از تصویب مجوز صدور پروانه فعالیت بایستی جلسه شورای مرکزی برگزار و اقدام به انتخاب دبیرکل کند. این در حالی است که تا کنون بعد از حدود یک سال، آقای منتجب‌نیا مانع برگزاری جلسات شورای مرکزی انتخاب دبیرکل شده است.

۴. متأسفانه آقای رسول منتجب‌نیا و دخترشان چون می‌دانند که اکثریت او را قبول ندارند از حضور در جلسات شورای مرکزی استنکاف می‌ورزند و با لطایف الحیل مانع حضور معدود حامیان خود در جلسات شورای مرکزی می‌شوند و می‌کوشند که با دروغ‌پردازی، افترازنی، اظهارات سخیف، گزارش‌های کذب به کمیسیون و نهادهای مختلف و پرونده‌سازی برای اعضای منتقد خود، مانع انتخاب دبیرکل و سامان گرفتن حزب بر اساس قانون احزاب و اساسنامه و مرامنامه شوند.

۵. آقای منتجب‌نیا می‌گوید: «آقای دکتر عرف یا آقای ملانوری در نامه‌ای که سابقا به من نوشته‌اند مرا دبیرکل خطاب کرده‌اند و همین برای من کافی است و من کار خود را با این عنوان پیش می‌برم.»

این در حالی است که طبق قانون احزاب، دبیرکلی احزاب، یک سمت انتخابی در درون حزب است، نه انتصابی توسط نهادها و مقامات خارج از حزب و این سخنان آقای منتجب‌نیا موجب وهن وزارت کشور و دولت جمهوری اسلامی است.

جناب دکتر عرف، اکثریت اعضای شورای مرکزی و اعضای حزب جمهوریت در سراسر کشور از شما انتظار دارند که اجازه ندهید آقای رسول منتجب‌نیا این‌گونه از شما هزینه و چهره کمیسیون ماده ۱۰ و وزارت کشور دولت جمهوری اسلامی را ملکوک کند!

۶.  متأسفانه ما مدتی است که شاهد پدیده‌ای خطرناک در عرصه تحزب هستیم که اگر کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب که نهادی فراقوه‌ای است در باره آن چاره‌اندیشی نکند می‌تواند تبعات ویرانگری برای تحزب در کشور داشته باشد. این پدیده خطرناک عبارت است به مضحکه گرفتن نظامات حاکم بر کشور و به بازی گرفتن قانون و اخلاق و تغییر جای حق و باطل، و اکثریت و اقلیت توسط فردی به نام آقای رسول منتجب‌نیا که با کمال تأسف به هیچ اصل شرعی وقانونی و اخلاقی پای‌بند نیست.

۷. آقای رسول منتجب‌نیا از یک‌سو مرتکب تخلفات عدیده‌ای از خیانت در امانت و دستکاری در اساسنامه حزب گرفته تا تعدی به حریم قانون و نظامات حاکم بر کشور و افترازنی و پرونده‌سازی‌های ناجوانمردانه در باره اعضای شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی شده و از سوی دیگر با استفاده از یک عنوان غیرقانونی مانع سامان گرفتن حزب جمهوریت گردیده است.

۸. آخرین تخلف بزرگ آقای منتجب‌نیا، اجرای یک نمایش مضحک تحت عنوان مجمع عمومی در غیبت اکثریت اعضای شورای مرکزی و اعضای حزب در سراسر کشور، نقض مکرر اساسنامه حزب و ایراد تهمت تخلف، ضدیت با اسلام و انقلاب و ... به مدافعان امانتداری، حاکمیت قانون و مخالفان تخلفات ایشان و به زعم باطل وی اقدام به عزل حامیان قانون و عدالت است.

۹. برخی از تخلفات ایشان در اجرای این نمایش به شرح زیر است:

یک. در بند ۶ ماده ۱۱ در شمار وظایف مجمع عمومی حزب آمده است: «استماع و رسیدگی به گزارش شورای مرکزی و بازرسان و بررسی عملکرد حزب جمهوریت در دوره گذشته.»

این در حالی است که آقای منتجب‌نیا در سال گذشته مانع برگزاری جلسات شورای مرکزی و تهیه و تصویب گزارش شورای مرکزی شده و از ارائه هرگونه اسناد درخواستی شورای مرکزی توسط شورای مرکزی و بازرسان برای تهیه گزارش استنکاف ورزیده است. و در چنین فرضی برگزاری مجمع عمومی بدون گزارش شورای مرکزی و بازرسان آن هم در غیبت اکثریت اعضای شورای مرکزی و اعضای حزب در سراسر کشور چه معنایی ندارد.

دو. در بند  ۹ ماده ۱۱ در شمار وظایف مجمع عمومی حزب آمده است است: «تصویب نحوه اداره مجمع عمومی با پیشنهاد شورای مرکزی.»

این در حالی است که آقای منتجب‌نیا در سال گذشته مانع برگزاری جلسات شورای مرکزی و تصویب نحوه اداره مجمع عمومی با پیشنهاد شورای مرکزی شده و درخواست‌های رسمی و مکرر شورای مرکزی در این زمینه را نیز نادیده گرفته است. بدون تردید، وقتی نحوه اداره مجمع عمومی در شورای مرکزی تصویب نشده است، برگزاری مجمع عمومی به صورت دیمی و در غیاب اکثریت اعضای شورای مرکزی و بازرسان و اکثریت اعضای حزب در سراسر کشور معنایی ندارد و نمایشی بیش نیست!

ج. در تبصره ۲ ماده ۱۱آمده است: «عزل اعضای شورای مرکزی بنا به پیشنهاد بازرسین یا درخواست یک سوم اعضای حزب و با اطلاع قبلی کمیسیون در دستور کار مجمع عمومی قرار می‌گیرد.»

این در حالی است که اکثریت بازرسان و اکثریت اعضای شورای مرکزی و اکثریت اعضای حزب در سراسر کشور آقای منتجب‌نیا را دبیرکل نمی‌دانند و او و چند نفر از اطرافیان ایشان را متهم به تخلفات گسترده و فاقد صلاحیت برای برگزاری مجمع عمومی می‌دانند و اکثریت اعضای شورای مرکزی در جلسه مورخ ۹۹/۱۱/۱۷ ، با تصویب مصوباتی کمیته‌ای سه نفره متشکل از آقایان مجید نصیرپور، سید جمال‌الدین سیدزاده و خانم آرزو فاطمی را برای اداره حزب تا انتخاب دبیرکل و این‌جانب رحمت‌اله بیگدلی را به اتفاق آرا به عنوان رئیس کمیته برگزاری مجمع عمومی حزب انتخاب و در این شرایط کرونایی مراتب را با امضای گرم اکثریت حاضر در جلسه به وزارت کشور و کمیسیون ماده ۱۰ اعلام کرده‌اند و آقای رسول منتجب‌نیا هیچ سمتی در حزب و در خصوص برگزاری مجمع عمومی ندارد.

۱۰. جناب دکتر عرف، به صورت رسمی به حضرت‌عالی اعلام می‌کنیم که اکثریت اعضای شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی در چند روز آینده با رعایت دقیق‌ترین پروتکل‌های بهداشتی برای انتخاب دبیرکل و مسؤولان دیگر واحدهای حزب در تهران جلسه حضوری دارند. خواهشمندیم که نماینده خود را به این جلسه اکثریت شورای مرکزی بفرستید تا حقیقت را گزارش کند و جناب‌عالی و اعضای محترم کمیسیون ببینید که اکثریت با حامیان قانون، اساسنامه و مرامنامه حزب و مخالفان تخلفات آقای رسول منتجب‌نیا است و آقای رسول منتجب‌نیا برای دور زدن قانون احزاب، اساسنامه و مرامنامه حزب و کمیسیون ماده ده قانون نحوه فعالیت احزاب و وزارت کشور مرتکب چه تخلفات سنگینی شده است!

بدون تردید، تخلفات و اتهامات سنگین آقای رسول منتجب‌نیا از طرق قانونی بالاخص دستگاه قضایی تعقیب خواهد شد.

روز، ساعت و محل برگزاری جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت برای انتخاب دبیرکل و مسؤولان دیگر واحدهای حزب را با نامه‌ای رسمی به استحضار خواهیم رساند.

رونوشت:

۱. رئیس جمهور اسلامی ایران

۲. رئیس قوه قضائیه

۳.  رئیس مجلس شورای اسلامی

۴. وزیر کشور

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)