میرنیوز

حُسن نیتی از دولت جدید آمریکا ندیدیم/ طرح «سلامت الکترونیک» را به زودی نهایی می‌کنیم

حُسن نیتی از دولت جدید آمریکا ندیدیم/ طرح «سلامت الکترونیک» را به زودی نهایی می‌کنیم 2021-02-11T11:16:40+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی در برنامه افتتاح طرح‌های ملی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: در وهله اول از مردم ایران زمین که روز گذشته حماسه آفریدند و با شکل جدید به دلیل مراعات پروتکل‌های بهداشتی، روز بزرگ انقلاب و جشن ملی را به خوبی گرامی داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

روحانی بیان کرد: در این دولت شاهد انقلاب در بخش سلامت بودیم، از حد توسعه و تحول گذشته و کار بسیار بزرگی انجام شده است. در طول رژیم گذشته کمی بیشتر از ۵۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور وجود نداشت، در کل، ۱۳ هزار پزشک در ایران بود و برخی از پزشکان مورد نیاز را از کشورهای دیگر چون پاکستان و بنگلادش می‌آوردند اما امروز ما کشوری هستیم که پس از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دارای بهداشت و درمانی تقریباً در تراز کشورهای توسعه‌یافته هستیم.

وی اظهار داشت: امروز نه تنها مردم کشور ما نیاز به خارج ندارند، بلکه بسیاری از ایرانیان خارج‌نشین هم برای درمان به ایران مراجعه می‌کنند. همچنین بسیاری از مردم منطقه برای درمان خود به ایران می‌آیند. درواقع، ما در گذشته از نظر درمان و پزشک، واردکننده و از نظر بیمار، صادرکننده بودیم اما امروز صادرکننده دارو و تجهیزات پزشکی هستیم.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: بخش درمان ایران یکی از مراکز مهم گردشگری است، ان‌شاءالله به زودی از دوران کرونا عبور می‌کنیم، بیمارستان‌های استان‌های مهم کشور همواره پذیرای بیماران از خارج از کشور هستند و این برای مردم ما بسیار حائز اهمیت است.

روحانی ادامه داد: ما در زمینه بهداشت و درمان در این دولت تلاش کردیم تا مردم از جیب خودشان برای درمان کمتر پرداخت کنند. آقای حریرچی هم امروز بیان کرد که قبل از این دولت، اگر کسی بیماری سرطان داشت، باید چند میلیون تومان پرداخت می‌کرد اما امروز ۵۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کند. پرداختی مردم از ۳۷ درصد در تخت‌های بیمارستانی و بستری شدن به ۱۰ درصد و در روستاها به ۶ درصد رسیده است.

وی گفت: از یکسو، به مردم کمک بسیار خوبی شده و از سوی دیگر، وزیر بهداشت و درمان در این جلسه بیان کرد که ما در همین ایام حدود ۲۵۰۰ تخت ICU اضافه کرده‌ایم و تحول بزرگی در بخش سلامت اتفاق افتاده است. همچنین ما از لحاظ اکسیژن می‌توانستیم به ۲۰ هزار نفر خدمت‌رسانی کنیم اما امروز می‌توانیم به ۶۰ هزار نفر خدمت ارائه دهیم و این آمار سه برابر شده است.

نیازهای بیمارستان‌ها در بخش‌های مختلف را از طریق تولید داخلی تأمین کردیم

رئیس‌جمهور بیان کرد: بنده در این ایام تلاش وزیر بهداشت و درمان برای تأمین اکسیژن را دیدم و امیدوارم که مشکلات در این زمینه به طور کامل رفع شود. همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان اقدامات مهمی در این زمینه انجام داده‌اند و بخش اعظم نیازهای امروز توسط دانشمندان و تولیدکنندگان داخلی ما انجام می‌شود.

روحانی تصریح کرد: مردم ما دیدند که در یک زمان بسیار کوتاهی و روزهای اول شیوع بیماری کرونا در کشورمان، ماسک کم و گران بود اما به سرعت ماسک به اندازه کافی و با قیمت مناسب به مردم عرضه شد که نشان‌دهنده فعالیت تولید ما در بخش شرکت‌های دانش‌بنیان است.

رئیس‌جمهور افزود: همچنین نیازهای بیمارستان‌ها در بخش‌های مختلف را از طریق تولید داخلی تأمین کردیم و در برخی از زمینه‌ها نه تنها نیاز داخلی را تأمین کردیم بلکه می‌توانیم این تجهیزات را به خارج از کشور صادر کنیم. تولیدکنندگان داخلی توانستند ماسک‌های N۹۵ تولید کنند. کادر درمان و شرکت‌های دانش‌بنیان به خوبی مشکلات مردم را حل کردند.

وی متذکر شد: به هر حال، یک سال از شیوع بیماری کرونا در کشورمان گذشت، در این یک سال کادر سلامت فداکاری‌های بسیار زیادی انجام دادند، بسیاری از شب‌ها بیدار ماندند و خستگی‌های بسیار زیادی را متحمل شدند. آنها شبانه‌روز در صحنه بودند، چندین هفته در بیمارستان‌ها می‌ماندند، حتی به خانه خود نمی‌رفتند و خدا را شکر از روز سه‌شنبه ما واکسیناسیون را برای کادر درمان آغاز کردیم.

روحانی گفت: بنده از همه کسانی که تلاش کردند تا هر چه سریع‌تر واکسن به کشور برسد، تشکر می‌کنم که وزارت بهداشت و درمان، وزارت امور خارجه و بانک مرکزی تلاش‌های زیادی را در این زمینه انجام دادند و ما امیدواریم که تا پایان سال کسانی که بیشتر در معرض خطر هستند، از این واکسن برخوردار شوند، سپس برای سال بعد با واکسیناسیون عمومی‌تر و گسترده‌تر بتوانیم مردم را از این نظر ایمن کنیم.

ما هنوز هم در دولت جدید آمریکا آثار جدید و حُسن نیتی ندیدیم

رئیس‌جمهور تصریح کرد: اگر ۷۵ درصد مردم واکسینه شوند، زنجیره این بیماری قطع می‌شود. علاوه بر این، عده زیادی این بیماری را گرفته و به طور طبیعی واکسینه شده‌اند اما در عین حال، هر چه نیاز کشور باشد و وزارت بهداشت و درمان اعلام کند، ما در کنار این وزارتخانه خواهیم بود.

وی تأکید کرد: ما در شرایط سخت مالی و ارزی بودیم اما به هر حال، تأمین ارز را به صورت فوری انجام دادیم و آن جنایتکاری که در کاخ سفید سر کار بود، نمی‌گذاشت پول ما در بانک‌ها گردش کند و ما هفته‌ها درگیر بودیم که پولی را از یک بانک به بانک دیگر منتقل کنیم.

روحانی ادامه داد: ما هنوز هم در دولت جدید آمریکا آثار جدید و حُسن نیتی ندیدیم البته کلامشان تغییر کرده اما عمل مهم است، باید در مقام عمل ببینیم که چه کار می‌کنند و چگونه می‌خواهند آن جنایت را جبران کنند. یک تروریست بزرگی که الان برکنار و در سطح کشورش و جهان بی‌آبرو شده است، جنایت‌های زیادی را در این مدت انجام داد و این دولت جدید آمریکا باید به فکر باشد که اولاً از آن راه به طور کامل برگردد چرا که مشخص شد آن راه غلط بود، آن مسیر شکست خورد و هیچ‌کس در دنیا تردیدی ندارد که فشار حداکثری و جنگ اقتصادی نسبت به مردم ایران شکست خورده است.

روحانی ادامه داد: البته هنوز رنج و مشکلات در میان مردم ما وجود دارد، به همین دلیل اگر دولت جدید آمریکا در شعارهای خود راستگو است، باید بلافاصله راه خودش را عوض، راه جدید را آغاز و گذشته را تا حد ممکن جبران کند.

وی بیان کرد: بهداشت و درمان در بحث سلامت به مردم، یک پایه مهم است اما نباید آنان را تنها بگذاریم و همه باید در کنار آنها باشیم. ورزش و جوانان باید در کنار بهداشت و درمان باشد، چرا که بهداشت جامعه و توانمندی بدن را در برابر بیماری افزایش می‌دهد.

محیط‌زیست می‌تواند به بخش بهداشت و درمان کشور کمک کند

رئیس‌جمهور اظهار داشت: همچنین محیط‌زیست می‌تواند به بخش بهداشت و درمان کشور کمک کند. امروز ۷۶ میلیون لیتر بنزین یور و۴ و یورو ۵ در روز به مردم تحویل می‌دهیم درحالی‌که در ابتدای این دولت صفر بود که کمک زیادی به بخش بهداشت و درمان می‌کند. زمانی که شرایط تالاب‌های ما تغییر می‌کند، می‌توانیم آب آشامیدنی تصفیه شده و سالم به مردم ارائه دهیم و فاضلاب را جمع‌آوری کنیم، همه این اقدامات تأثیر خود را در بخش بهداشت و درمان جامعه می‌گذارد.

روحانی تأکید کرد: بخش کشاورزی تأثیر بسزایی روی بهداشت و درمان جامعه دارد، باید محصولاتی در بخش کشاورزی تولید شود که تأثیر خود را روی سلامت مردم بگذارد و ویتامین‌های لازم به مردم برسد بنابراین کشاورزی در کنار بخش بهداشت و درمان است.

وی گفت: همچنین آموزش و پرورش در بخش بهداشت و درمان تأثیرگذار است و زمانی که غربالگری دانش‌آموزان، انجام و وضعیت شنوایی و بینایی آنان سنجیده می‌شود، همه این اقدامات روی بخش بهداشت و درمان اثر می‌گذارد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: بنده می‌گویم که در این دولت در بخش بهداشت و درمان انقلاب رخ داده، این انقلاب کاری عمومی است، همه بخش‌هایی که متکفل بخش سلامت هستند، این موضوع را بر دوش گرفته‌اند و امروز شاهد تحول بزرگی در این حیطه در کشور هستیم.

روحانی اظهار داشت: در این دولت شاهد سلامت الکترونیک بودیم و پرونده سلامت الکترونیکی برای مردم تشکیل شده و نسخه‌پیچی از طریق الکترونیکی است که اقدامات مهمی است. ان‌شاءالله طرح «سلامت الکترونیک» را به زودی نهایی می‌کنیم و قدم‌های بزرگی در این زمینه برداشته شده است.

وی گفت: این طرح باعث می‌شود که مردم راحت‌تر باشند، بسیاری از کارها از راه دور انجام می‌شود و لازم نیست که افراد به بیمارستانی مراجعه کنند. امروز برای ما روز مفیدی بود چرا که بیش از ۸۰۰ تخت بیمارستانی افتتاح شد و امیدواریم هزاران تخت دیگر تا پایان این دولت افتتاح شود. در یک استانی مشخص شد که صرفاً هزار تخت بیمارستانی داشته اما در این دولت ۷۰۰ تخت بیمارستانی دیگر در آن استان افتتاح شد که البته آن تخت‌های قبلی هم تأمین شده است.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: ما این راه را تا پایان دولت ادامه می‌دهیم. بنده بار دیگر از مدافعان سلامت، وزیر بهداشت و درمان، معاونان وزیر بهداشت و همه کسانی که در طول این یک سال برای سلامت مردم تلاش کردند، سپاسگزاری می‌کنم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)