میرنیوز

هیچ فردی به برجام اضافه نخواهد شد/مصوبه کمیسیون تلفیق در دولت، با آراء بالاتر از مجلس رد می‌شد

هیچ فردی به برجام اضافه نخواهد شد/مصوبه کمیسیون تلفیق در دولت، با آراء بالاتر از مجلس رد می‌شد 2021-02-03T11:33:03+03:30

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز در جلسه هیات دولت اظهار کرد: باید خدمت جامعه جهانی و مخصوصا کشورهای برجام که حالا ۱+۴ هستند و یا در آینده ممکن است ۱+۵ باشند به صراحت بگویم هیچ بندی از برجام عوض نخواهد شد و هیچ فردی هم به برجام اضافه نخواهد شد؛ ۵+۲ یا ۵+۳ نمی شود و این حرف های ناروا نباید گفته شود.

وی ادامه داد: برای این توافق سال ها فعالیت و مذاکره شده تا به این توافق رسیده اند، این توافق چیزی نیست که به سادگی به دست آمده باشد. اگر می خواهند به توافق بیایند اهلا و سهلا و اگر نمی خواهند هم اهلا و سهلا بروند دنبال زندگی شان؛ به هر حال ما کار خودمان را انجام می دهیم. احساس ما این است که افکار دنیا و سیاستمداران جهان و حتی سیاستمداران در خود آمریکا معتقدند که برجام می تواند برای امنیت، صلح و پیوند جامعه و تعامل کشورها مفید باشد و ما هم بر این مبنا حرکت می کنیم و پیش می رویم.

روحانی افزود: آمریکایی ها باید بدانند آنها تا امروز ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ هستند و هی بحث برجام نکنند. این بحث ایران نیست. بلکه قطعنامه مورد اتفاق شورای امنیت سازمان ملل است و شما هر لحظه که صبر کنید جرم بالایی انجام داده اید. چون ۲۲۳۱ را نقض کرده اید، پس به قانون و مقررات بین المللی برگردید؛ البته اگر برگشتید ما هم به طور کامل به تعهداتمان عمل خواهیم کرد، ولی ما قطعنامه ۲۲۳۱ را نقض نکردیم که حالا بیاییم اصلاح کنیم. ما از قطعنامه خارج نشده ایم که بخواهیم به آن برگردیم.

رئیس جمهور در ادامه یادآور شد: من پیش از این هم گفته ام هفت صندلی بوده که ما شش تا روی آن نشسته ایم ولی یکی جنون ادواری گرفت و بیرون رفت. حالا یک ذره عقل پیدا کرده و آن جنون ادواری تمام شده پس به صندلی برگردد. به بقیه چه کار دارد. بقیه که سرجایشان نشسته اند. آمریکایی ها باید به قطعنامه ۲۲۳۱ و مصوبه شورای امنیت باز گردند. ما هر گونه حسن نیتی ببینیم پاسخش حسن نیت است. هر گونه اقدام در مقام عمل ببینیم پاسخش اقدام در مقام عمل است و اگر تعهد کامل ببینیم از طرف ما هم تعهد کامل خواهد بود.

روحانی در بخش دیگری از صحبت های خود خطاب به قوای سه گانه، مردم و رسانه ها گفت: الان شرایط نباید اینگونه باشد که سردارانی در میدان جنگ در برابر دشمن باشند و خدای نکرده عده ای بروند پشت دشمن علیه این سرداران سنگر بگیرند. بلکه همه باید یاری کنند، ما داخل  یک جنگ هستیم و روزهای سختی را می گذرانیم و اگر کسی این موضوع را باور نکرده باید در افکار خود تجدید نظر کند.

وی همچنین تصریح کرد: بعضی ها ناراحت هستند که ترامپ سرنگون شده است. حالا عمومی نمی گویند اما در جلسات خصوصی می گویند که اگر ترامپ می ماند بهتر بود. نمی توان جنون و قانون شکنی ترامپ و جنگ تحمیلی اقتصادی را انکار کرد. انکار دشمن ننگ و به ضرر کشور است. بعضی ها می بینند که بخش بزرگی از مشکلات کشور به خاطر تحریم هاست اما یک کلمه راجع به آمریکا حرف نمی زنند. بعضی ها که مدعی ضد آمریکایی بودن هم هستند حتی یک فحش به آمریکا نمی دهند؛ چرا که به نظرشان فحش ویژه دولت و مخصوص شخص رئیس جمهور است که باید به او فحش بدهند و توهین کنند.

رئیس جمهور اضافه کرد: باید دست به دست هم دهیم و از تحریم فرصت بسازیم؛ البته تحریم مشکلاتی را درست می کند. این شرکت های دانش بنیانی که دیروز اعلام شد عدد آنها به ۵۷۰۰ شرکت رسیده که در آغاز این دولت ۵۰ شرکت دانش بنیان بوده، اینها از فرصت تحریم استفاده می کنند. اگر این تحریم نبود شاید بعضی از این عزیزان ما خیلی انگیزه نداشتند. کرونا برای ما یک معضل و مشکل بود اما در عین حال توانست یک فرصت ایجاد کند. امروز می بینید چقدر از افراد ما در ساخت واکسن، دارو و تجهیزات تلاش می کند. همه این کار را در فرصت کرونا کردند. ما در این فرصت کرونا ایثار و فداکاری در این ملت دیدیم، تمام کارخانه های بزرگ و عظیم ما شبانه روز کار کردند. راننده های عزیز ما کار کردند و در بنادر کار صورت گرفت و یک روز نبود که بگویند چون کروناست ما کار نمی کنیم. ما از همه اینها و از کشاورزان و صنعتگران تشکر می کنیم؛ چرا که کار عظیمی شد و خدمات ما تعطیل نشد.

وی افزود: مردم شما می بینید که وقتی یک ساعت برق می رود چه می شود؟ وقتی نعمت از دست می رود انسان نعمت را لمس می کند. این برقی که در طول سال هست و ممکن است یک روز یا یک نیمروز دچار مشکل شود و یا این آب که در طول سال هست و ممکن است نیم ساعتی دچار مشکل شود و این خدماتی که انجام گرفته از برق و آب و گاز گرفته تا بهداشت و آموزش و کاری که در اقتصاد دیجیتال و توسعه باندها و پهن باندها ایجاد شد را می بینیم، که در همین دوران صورت گرفته است.

رییس جمهور بیان کرد: من خدمت مردم عزیز ایران می گویم اگر کسی در دنیای امروز تصور کند پیشرفت اقتصادی بدون اقتصاد دیجیتال امکان پذیر است خطا کرده یا اگر می خواهیم اقتصادمان پیشرفت کند باید بخش دیجیتال مان یا شبکه ملی اطلاعاتمان پیشرفت کند و باندهایمان تحمل این کار را داشته باشد. شما الان می بینید که چقدر کسب و کار از طریق همین شبکه مجازی بین مردم است و اگر این فضای مجازی در همین دوران کرونا نبود باید چه کار می کردیم؟ ما باید قدردانی کنیم و از این فرصت استفاده کنیم.

روحانی ادامه داد: ما با همه توان برای اینکه فشار اقتصادی مضاعف نشود در حال تلاش هستیم. در همین یک ماه گذشته که به آمار اقتصادی مراجعه کنیم، روند کاهنده در رشد تورم و روند افزاینده در رشد اقتصادی با وجود همه فشارها و مشکلاتی که بوده و به دولت وارد می شود را شاهد هستیم. شما ببینید در این دو ماه چقدر وقت صرف کردیم و دولت و مجلس برای بودجه تلاش کردند اما در نهایت حاصل جمع آن صفر شد و همه چیز روی هوا رفت.

رئیس جمهور با اشاره به آنچه دیروز در موضوع بودجه در مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: ما طبق زمان و قانون بودجه را تقدیم مجلس کردیم و در ستاد اقتصادی دولت جلسات زیادی را به بودجه اختصاص دادیم و در حد توان مان بهترین بودجه تهیه و تقدیم مجلس شد. توقع ما این بود که روند بودجه طی و تصویب شود. البته حق نمایندگان است که بودجه ای را تصویب یا رد کنند و ما نمی توانیم به آنها بگوییم چه کار کنند.

وی ادامه داد: اما در این بودجه دیدید دو ماه حرف هایی زده شد و مصاحبه ها و وعده هایی داده شد و تخریب هایی صورت گرفت که اگر رسانه ای و یا نماینده ای گفت، مورد انتظار ما نبود. ما می خواستیم بودجه در کمیسیون ها و صحن کامل تر شود، اما متاسفانه اهداف ما در بودجه مورد توجه نمایندگان در کمیسیون تلفیق قرار نگرفت. هدف ما بالا بردن ارزش پول ملی بود که اگر در سال آینده دلار ۱۲ هزار یا ۱۶ هزار تومان شد بودجه ما لنگ نشود. اگر بودجه را بر مبنای ارز ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی ببندیم و ارز پایین بیاید می خواهی چه کار کنی؟ این می شود درآمدی که واقعی نیست.

روحانی در ادامه تاکید کرد: خدا را گواه می گیرم تمام تلاش ما در این مدت و در یکسال گذشته این بوده که به دو آرزو برسیم؛ کشوری که از یک طرف در برابر کرونا و از یک طرف در برابر تحریم هاست از مشکلات اصلی عبور کرده باشد. در بودجه هم همین را گفته ایم. ما وقتی در بودجه با ارز ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی به دنیا علامت می دهیم همه دنیا می فهمند یعنی چه؟ و وقتی می گوییم ارز را متعادل می کنیم یعنی درآمد خیلی بیشتر از امسال خواهد بود و دنیا پیام فروش دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت روزانه را می گیرد. ما پیام های مهمی در بودجه دادیم ولی متاسفانه بعضی ها به این پیام توجه نکردند.

رئیس جمهور همچنین اظهار کرد: ما در بودجه می خواستیم مردم امید داشته باشند و جهش تولید را ادامه دهیم. مثلا نمی خواستیم در معادن با وضع مالیات سنگین کاری کنیم که طرف در معدن را ببندد و یا در قیمت محصولات و سایر موضوعات صنعتی و در همه جا مشکلاتی پیش بیاید و یا قیمت سوخت را برای صنایع پنج برابر کنیم، این شد درآمد؟ این را که ما هم بلد بودیم بنویسیم. این یعنی گران کردن. تورم شاخ و دم ندارد و این روشن است و با تصمیمات کمیسیون تلفیق روشن بود که چه اتفاقی می افتد.

وی اضافه کرد: من از موضوعی نگران بودم و می ترسیدم و متاسفانه همان اتفاق هم افتاد و آن موضوع این بود که صدا و سیما مصوبات کمیسیون تلفیق را تبلیغ کند و این موضوعات به میان مردم برود و بازار به هم بریزد و خراب شود و در آخر هم تصویب نشود. دیدیم که همان شد و نمایندگان آن مصوبه کمیسیون تلفیق را رد کردند. مصوبه کمیسیون تلفیق ربطی به آنچه دولت نوشته ندارد و زمین تا آسمان با آن فرق دارد؛ چرا که همه چیز آن را به هم ریخته است و اگر تصویب می شد آثارش خطرناک بود.

رئیس دولت دوازدهم در ادامه عنوان کرد: اینکه ماشین لوکس را از مناطق آزاد وارد سرزمین اصلی کنیم و بعد یک رانت بزرگی برای عده ای درست کنیم چیزی است که ما در بودجه نمی خواستیم. ما بلد بودیم اینها را بنویسیم اما چون نمی خواستیم رانت به وجود بیاید ننوشتیم یا مثلا در دولت معتقدیم که ارز ۴۲۰۰ تومانی به تدریج تغییر کند، نه اینکه همین جوری یک دفعه تغییر کند. چون این دیگر شعار نیست. بعضی ها حساب می کنند و مثلا ۴۲۰۰ تومان را در چیزی ضرب می کنند و بعد می گویند قیمت فلان چیز باید فلان باشد. مگر فقط همان ۴۲۰۰ تومان بوده، بقیه موارد مرتبط با قیمت و یا عوارض و گمرک و سایر هزینه های را کنار می گذارند و بعد می گویند با ارز ۴۲۰۰ قیمت فلان چیز فلان قدر می شود. ما ۱۰ بار در ستاد اقتصادی و در حضور سران قوا حساب کردیم و دیدیم راه حل تغییر تدریجی ارز ۴۲۰۰ تومانی است. به همین دلیل به تدریج برنج و شکر و حبوبات را از آن خارج کردیم ولی نه یک مرتبه و در یک لحظه، چرا که نگران درآمدهای توهمی بودیم.

روحانی در ادامه تاکید کرد: آنچه کمیسیون تلفیق تهیه کرده بود نه با واقعیت منطبق بود و نه برای معیشت مردم متناسب بود و نه متناسب با شکستن تحریم ها بود. مجلس هم آن را رد کرد که حق مجلس بود. اگر به دولت می آمد هم با آرای بالاتری نسبت به مجلس در دولت رد می شد و در نهایت باید به شورای نگهبان می رفت که با همین روند در شورای نگهبان هم رد می شد، چون شاکله آن به هم ریخته بود.

رئیس قوه مجریه با اشاره به این موضوع که مانند این اتفاق پارسال هم صورت گرفت یادآور شد: پارسال بعد از این اتفاق رئیس مجلس آمد و گفت که گزارش در صحن رد شده و باید به کمیسیون تلفیق برگردد و آن را اصلاح کند. چرا عین آن کار پارسال امسال نشده است؟ اینکه دولت دوباره اصلاحیه بنویسد از کجا آمد؟ این رویه و قانون نبوده و مگر رنگ آسمان از پارسال تا حالا عوض شده که چنین اتفاقی افتاده؟ درست است اسم مجلس از دهم به یازدهم فرق کرده اما مجلس، قانون و آئین نامه همان است. دولت رسما به مجلس اعلام می کند استنباط ما از آنچه در آئین نامه راجع به برنامه نوشته شده این است که بودجه به کمیسیون تلفیق  برگردد و مجددا بررسی شود. امروز هم نقطه نظرمان را به مجلس اعلام می کنیم و امیدواریم با همکاری هم به نقطه مطلوب برسیم.

روحانی در بخش دیگری از صحبت های خود با گرامیداشت دهه فجر و همزمانی آن با میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) اظهار کرد: سیره حضرت زهرا (س) به خصوص برای خانم ها یک الگوست و ولادت ایشان زمانی برای گرامیداشت مقام زن و مادر است. در اسلام زن مثل مرد حائز اهمیت است و از لحاظ جایگاه انسانی هیچ تفاوتی با مردم ندارد. ما در دولت افتخار می کنیم که در آغاز دولت سهم مدیریت میانی و رده بالای خانم ها پنج درصد بوده و الان به ۲۵ درصد رسیده و امیدوارم تا پایان دولت به ۳۰ درصدی که هدف ما بوده نزدیک شویم. ما امروز سفرای زن داریم که بی سابقه بوده، یا در صنعت برق و پتروشیمی مدیر بلندمرتبه زن داریم و یا فرماندار زن که بلوچ هم هست. اینها اهداف دولت بوده که به آن رسیده ایم. یکی از شاخص ها برای انقلاب اسلامی جایگاه زنان است که حقانیت این انقلاب را نشان می دهد و در انقلاب مشخص شد آن حرف هایی که می گفتند انقلاب اسلامی زن ستیز است باطل است.

رئیس جمهور در پایان با یادآوری خاطراتی از دوران پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: دهه فجر از افتخارات بزرگ تاریخ ما بوده، کسی فکرش را هم نمی کرد که یک نظام مردم سالار اسلامی به جای نظام شاهنشاهی بیاید و حتی در سال ۵۵ و ۵۶ بعضی از بزرگان انقلاب فکر نمی کردند که در سال ۵۷ چنین اتفاقی بیفتد، اما خدا نشان داد که منطق و کلام بر شمشیر پیروز است. امام با منطق و کلام بر قدرت نظامی پیروز شد و یک کار بزرگ انجام داد و مردم هم با خلوص ایثار به صحنه آمدند. امام حتی به یک رهبر دنیا تلفن نکرد و نامه ننوشت که آقا ما بر حقیم و شما بیایید به ما کمک کنید. چون به قدرت مردم اعتماد داشت. ما باید مراقبت کنیم انقلاب در مسیر خود و خط امام و مسیر اخلاق حرکت کنیم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)