میرنیوز

آغاز واکسیناسیون گروه‌های پرخطر از دهه فجر/ شرایط اقتصادی بهتر می‌شود

آغاز واکسیناسیون گروه‌های پرخطر از دهه فجر/ شرایط اقتصادی بهتر می‌شود 2021-01-26T12:23:08+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی سخنگوی دولت امروز در نشست خبری، با بیان اینکه با رفتن دولت ترامپ جهان نیز از حالت تنش خارج شده و شرایط جدید در فضای بین المللی ایجاد شده است، گفت:  فراموش نکرده ایم کانون توجه شرور آمریکایی، ایران عزیز ما بود و متحدان منطقه ای او نیز از هیچ توطئه ای فرو نگذاشتند.

وی افزود: ایران در این میان با مقاومت مردم به رغم همه سختی ها و رنج هایی که تحمل می کردند و تلاش‌های دولت در بی اثر کردن تحریم، با ثبات و استوار باقی مانده است و به لطف الهی در مسیر رشد و توسعه هم قرار گرفته است.  

سخنگوی دولت بیان کرد: در حال حاضر با فروکش کردن انتظارات تورمی و روند رو به رشد صادرات نفتی و غیرنفتی شرایط اقتصادی کشور به سمت بهتر شدن حرکت می کند. به رغم جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران که در ابتدا و شوک اولیه موجب نوسانات شدید نرخ ارز، کاهش تولیدات صنعتی، ایجاد گسست در چرخه تجارت خارجی و کاهش شدید درامدهای نفتی و غیرنفتی شد اما بالاخره با مقاومت مردم، صبوری و تدبیر منتخبین مردم و دولت تحولات اقتصادی فصل دوم سال ۱۳۹۹ به همت همه فعالان اقتصادی و تدابیر اندیشیده شده حاکی از روند رو به بهبود اقتصاد کشور است.

ربیعی افزود: به طوری که رشد اقتصادی و رشد اقتصادی بدون نفت در فصل دوم سال جاری به ترتیب به ۵.۱ (۵ ممیز ۱) و ۳.۲ (۳ ممیز ۲) درصد بوده و رشد ارزش افزوده تمام گروه‌های اقتصادی مثبت شده است. در تجارت خارجی میزان صادرات و واردات ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ به ترتیب ۲۵.۱ (۲۵ ممیز ۱) و ۲۶.۹ (۲۶ ممیز ۹) میلیارد دلار بوده است و روند تراز نیز رو به بهبود است.

وی با بیان اینکه در این شرایط اهمیت بازارهای اقتصادی ایجاب می کند آرامش لازم در این بازارها برقرار باشد، اظهار داشت: دولت از همگان می خواهد در این شرایط به حفظ آرامش در جامعه و بازارهای پولی و مالی کمک کنند. از سوی دیگر تدبیر در سیاست خارجی خود به رغم همه فشارهای آمریکایی و نیز فشارهای تعداد قابل توجهی از مخالفان برجام را با همه سختی ها حفظ کرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: همین تدبیر موجب عدم موفقیت دولت قبلی آمریکا در ایجاد اجماع جهانی و حتی داخلی کشور خودش شد. جنگ افروزان نتوانستند جنگ جدیدی بر ما تحمیل کنند و ما در داخل کشور زیرساخت های توسعه آتی و اقتصاد مقاوم را دنبال کردیم. ما در داخل کشور شرکت های دانش بنیان را تقویت و گسترش دادیم.

ربیعی گفت: امروز در ساخت پالایشگاه بید بلند ۶۵  درصد توسط شرکت های دانش بنیان صورت گرفته است. صنعت لوازم داخلی و صنعت کفش و پوشاک و خوراکی ها و همینطور قطعه سازی‌ها به شدت رشد کرده اند. این روزها تلاش دولت در جهت کاهش قیمت ارز به قیمت واقعی، پس گیری سهم بازار نفت جهانی با افزایش تولید نفت،  ایجاد گشایش در ورود منابع ارزی به کشور و اغاز روند مثبت در انتقال ارز و از همه مهمتر افزایش تولید داخلی است.  

وی با بیان اینکه با شکست جنگ اقتصادی، ترامپ، نگاه طرف های تجاری ایران تغییر یافته است  و مناسبات اقتصادی کشور در حال ورود به مرحله پساتحریم است، افزود: همه باید کمک کنند تا بازارهای حساس نظیر ارز در چارچوب سیاست هایی که بانک مرکزی اعمال می کند، مدیریت شود و به تعادل برسد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: ما آنچه که امروز نیاز داریم ایستادن همه جناح‌ها، نهادها و همه جامعه در حمایت از دولت است، در این شرایط دولت در صف مقدم احقاق حقوق ملت است و این را باید تقویت کنیم و هر گونه نشان دادن عدم انسجام در داخل باعث تداوم تحریم و ایجاد دو دستگی در جامعه خواهد بود.

ربیعی در رابطه با دستاوردهای مهم دولت در حوزه نفت، گفت: روز پنجشنبه افتتاح پالایشگاه گازی بید بلند خلیج فارس یکی از عظیم‌ترین پروژه‌ها در سطح منطقه و خاورمیانه بود. این طرح پس از ۱۷ سال به عنوان بزرگ‌ترین تاسیسات جمع آوری و فروش گازهای همراه نفت ایران با ظرفیت پالایشی ۲ فاز پارس جنوبی، سالانه یک و نیم میلیارد دلار درآمدزایی خواهد داشت.

وی افزود: بخش‌های مهم اجرایی این پروژه در دوران تحریم ظالمانه از سوی شرکت های مهندسی و پیمانکاران توانمند داخلی طراحی و اجرا شد. این پالایشگاه با سرمایه گذاری ۳.۴ میلیارد دلار و دارای ظرفیت فروش ۵۶.۶ میلیون متر مکعب است. ۱۵ هزار نفر در دوران ساخت و حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر در دوران بهره برداری اشتغال ایجاد کرده است.

 سخنگوی دولت تاکید کرد: طرح پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس در میان فینالیست های جایزه جهانی پروژه‌های برتر و مگاپروژه‌های ۲۰۲۰ رتبه سوم را به دست آورد.

ربیعی در ادامه ضمن تبریک روز جهانی گمرک، بیان کرد: امروز روز جهانی گمرک است. بی تردید تلاش ها و عملکرد مثبت کارکنان گمرک اثرات زیادی بر توسعه و بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم دارد. این روز را به همه کارکنان گمرک تبریک می گویم. هوشمند کردن گمرک، سرعت بخشیدن به کار فعالان اقتصادی، ایجاد شفافیت و ایجاد زمینه مبارزه با فساد اهدافی بود که در چند سال اخیر در گمرک دنبال شده است.

وی اضافه کرد: گمرک جمهوری اسلامی ایران طی سالیان اخیر اقدام به توسعه سامانه‌های الکترونیکی کرده و در حال حاضر هوشمندسازی گمرک در دست اقدام است. در حال حاضر راه‌اندازی گمرک هوشمند با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین با پیاده‌سازی پروژه‌های زیر در دست اقدام است.  

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: پیاده‌سازی سامانه جامع امور گمرکی از سال ۹۲ و پنجره واحد تجارت فرامرزی و تلاش بدون وقفه برای تغییر و حرکت از گمرک سنتی و عملیاتی دستی به سمت گمرک مدرن و الکترونیکی که سبب شده تا زمان انجام تشریفات گمرکی در رویه صادرات از ۷ روز به کمتر از یک ساعت و در رویه واردات از ۲۶ روز به ۳ روز تقلیل یابد.

ربیعی گفت: راه اندازی گمرک موبایل که امکان اظهار کالا از هر کجا و هر زمان توسط صاحبان کالا را فراهم می‌کند سبب تسهیل و تسریع اظهار کالا به گمرک خواهد شد که علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های فعالان اقتصادی، دسترسی آنها به اطلاعات و آمارهای گمرکی را آسان‌تر می‌سازد.

وی اضافه کرد: به‌کارگیری کنترل‌های نامحسوس و غیرمزاحم با استفاده از تجهیزات پلمب الکترونیک، ایکس‌ری، دوربین‌های مداربسته، راهبند و پلاک خوان و…) در جهت تسهیل تشریفات و فرآیند گمرکی از دیگر اقدامات است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: بکارگیری تجهیزات ایکس ری، انعقاد قرارداد به صورت BOO با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی(با اعتباری بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد تومان) برای ساخت ۱۳ دستگاه X-Ray کامیونی که یک دستگاه آن تا پایان سال‌جاری در گمرک نصب خواهد شد.

ربیعی با بیان اینکه با به‌کارگیری مدیریت ریسک هوشمند، ارائه خدمات در مسیر سبز (سطح یک) به بیش از ۵۱ % رسیده است، اظهار داشت: اجرای برنامه فعالان اقتصادی مجاز از دیگر اقدامات گمرک در جهت ارائه تسهیلات گمرکی به منظور توسعه و تقویت صادرات و حمایت از واحدهای تولیدی بوده است که در این راستا تاکنون بالغ بر ۳۵۰ شرکت شناسایی و از تسهیلات فعالان مجاز برخوردار شده اند.  
 

وی در رابطه با اقدامات دولت در مسئله کرونا، تاکید کرد: ابتدا لازم است در مورد کرونا به این نکته اشاره کنم که با توجه به تغییر دولت در آمریکا و روی کار آمدن دولتی که دست کم ادعا دارد برخلاف دولت قبلی ضد علم نیست و ادعا می کند در مبارزه با کرونا خوب عمل خواهد کرد، انتظار می رود انتقال منابع ارزی متعلق به خود ایران را  برای مبارزه با کرونا و گسترش سلامت و تامین غذا آزاد نماید و تحریم بانکی برای اتصال منابع ارزی به سرعت پایان یابد.

سخنگوی دولت افزود: تاکنون ۱۰۰ میلیون نفر در جهان مبتلا به کرونا شده و مرگ و میر از دو میلیون نفر گذشته است. کرونا همچنان قربانی می گیرد. ویروس های جهش یافته و کشنده در برخی نقاط جهان مشاهده شده است. در تهران نیز بستری شده های سنین ۵ تا ۱۷ ساله افزایش یافته است.  

ربیعی با بیان اینکه واکسن موضوع مهم در افکار عمومی است، گفت: مراحل ساخت سه واکسن ایرانی در بنیاد برکت، انستیتو رازی و انستیتو پاستور به خوبی به پیش می رود و این امید هست که در اواخر بهار یا تابستان سال آینده مردم ما از واکسن ایرانی که کاملا در دسترس عموم خواهد بود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: با نهایی شدن قرارداد تامین واکسن، واکسیناسیون گروه‌های پرخطر در دهه فجر آغاز خواهد شد.  

سخنگوی دولت با بیان اینکه خوشبختانه هیچ شهر قرمزی در کشور وجود ندارد و فقط ۱۹ شهر نارنجی هستند، گفت: در حال حاضر موقعیت کشور در مهار بیماری ستودنی است و قابل قیاس با اروپا و دیگر کشورها نیست اما کماکان خطر عدم رعایت پروتکل و تجمع های غیر ضرور و نیز غفلت از خطر شیوع ویروس یا جهش یافته از اروپا و ایجاد موج جدید وجود دارد.

تکمیل می شود...

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)