میرنیوز

زاکانی: خروج آمریکا از منطقه به عنوان بخشی از انتقام سخت، قطعی است

زاکانی: خروج آمریکا از منطقه به عنوان بخشی از انتقام سخت، قطعی است 2020-12-29T07:33:15+03:30

به گزارش ایسنا،‌ در آستانه سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر عراق در تهران روز دوشنبه ۸ دی ماه با علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که با حضور عطاءالله رفیعی آتانی قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس، رایزن سیاسی عراق و جمعی از معاونین طرفین برگزار شد، علاوه بر بررسی و مرور آخرین تحولات منطقه و سطوح مختلف همکاری‌های فی‌مابین، بر لزوم انتقام سخت از قاتلان شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تأکید شد.

زاکانی: ایران و عراق در کنار یکدیگر آینده را خواهند ساخت

علیرضا زاکانی، در ابتدای نشست با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) یاد شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را گرامی داشت و بیان کرد: من بارها به عراق سفر کرده‌ام و با مسئولان مختلف عراقی دیدار داشته‌ام و همواره به برادران عراقی گفته‌ام که نوع نگاه جمهوری اسلامی ایران به عراق با نگاه آمریکایی‌ها کاملاً‌ متفاوت است. ما عراقی مستقل و پیشرفته را می‌خواهیم و حاضریم در این مسیر تمام تجربیات خود را در اختیار ملت و دولت عراق قرار دهیم اما آمریکایی‌ها عراق را ضعیف و تجزیه شده می‌خواهند.

وی افزود: نگاهی که ما به ملت عراق داریم باعث شد آن روزی که داعش به عراق حمله کرد، شهید سلیمانی به سرعت در منطقه حاضر شود و حفاظت از نظام سیاسی عراق را بر خود فرض گیرد. همچنین در قضیه تهدید شمال عراق نیز باز حضور سردار سلیمانی و تلاش او برای یکپارچگی عراق جدی بود.

رئیس مرکز پژوهش‌ها ترور شهیدان سلیمانی و ابومهندس را جنایت بزرگ و بی‌شرمی دشمنان ملت ایران و عراق دانست و عنوان کرد: دست زدن به عمل بزدلانه‌ای چون ترور، نشان دهنده ناتوانی و شکست دشمن است. ترامپ در همه سیاست‌های چهارساله گذشته خود در منطقه شکست خورده است و امروز چون ماری زخم خورده به خود می‌پیچد.

وی ادامه داد: همانگونه که ملت ایران و عراق در مبارزه با داعش متحد شدند و آن را زمین‎گیر کردند، همین قدر باید بکوشیم تا زمینه اخراج قاتلان حاج قاسم و ابومهدی المهندس را از منطقه فراهم کنیم. انتقام سخت امری قطعی است و اخراج آمریکا از منطقه بخشی از این انتقام است که به لطف خدا قطعی خواهد بود و انتظار آن است که دولت و مجلس عراق نیز پیگیر جدی آن باشند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تصریح کرد: ایران نشان داده که همیشه در وعده‌های خود صادق است اما آمریکایی‌ها اهل خلف وعده هستند. امروز نیز همت و تلاش ما برای ساخت عراقی مستقل و پیشرفته کاملاً جدی است و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به ریشه‌های مشترک اعتقادی، سیاسی و فرهنگی مشترک بین ملت‌های ایران و عراق و مرز گسترده همسایگی دو کشور، بر چهار سطح همکاری فی ما بین اشاره کرد.

زاکانی سطح اول همکاری را «سازندگی و عمران و آبادانی عراق» دانست و در توضیح آن بیان کرد: ایران آمادگی آن را دارد تا در تمامی حوزه‌هایی که امروز عراق نیازمند سازندگی و عمران است ورود کرده و کمک‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها را بیش از پیش ارتقاء دهد. در این راستا مجالس دو کشور به عنوان ریل گذار سایر قوا می‌توانند زمینه را فراهم سازند.

وی سطح دوم همکاری با عراق را «همکاری ملت‌ها» خواند و اشاره کرد: مردم عراق و مردم ایران مردم عاطفی و دوست داشتنی هستند. و این عطوفت و مهر می‌تواند به طرق مختلف تقویت شود. برای مثال من به عنوان یک پزشک، بیماران عراقی بسیاری را درمان کرده‌ام و این سطح از همکاری می‌تواند گسترش یابد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس سطح سوم همکاری را «انتقال تجارب» بین دو کشور بیان داشت و شرح داد: ما دشمن مشترک داریم و از طرفی زمینه‌های و ریشه‌های مشترک بسیاری داریم و می‌توانیم بر اساس این مشترکات و به ویژه با محوریت اهل بیت(ع) با یکدیگر در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی متحد شویم و با انتقال مرتب تجربیات، ظرفیتی عظیم برای ظلم‌ستیزی در منطقه خلق کنیم. در این راستا مراکز پژوهشی مجالس دو کشور و گروه‌های دوستی و پارلمانی می‌توانند به صورت جدی ارتباط‌ مستمر و دقیق دنبال کنند.

زاکانی سطح چهارم همکاری دو کشور را «سطحی جهانی» دانست و گفت: با عظمتی که ملت‌های ایران و عراق از آن برخورددار هستند و با اشتراکات فراوانی که دارند می‌توانند بر اساس سناریویی دقیق و عالمانه و با اراده‌ای عظیم در مقابل زیاده خواهان جهان به خصوص غده سرطانی رژیم صهیونیستی ایستاده و آرمان‌های عظیمی چون آزاد سازی قدس شریف را دنبال کنند.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در پایان تأکید کرد: ما به هیچ وجه قانع به میزان و سطح تعامل فعلی نیستیم و معتقدیم در هر چهار سطح به کوری چشم دشمنان و بدخواهان دو ملت بایستی تعاملات را افزایش داد تا بتوانیم ان‌شاءالله آینده را با یکدیگر بسازیم.

نصیر عبدالله: مجلس و دولت عراق خروج بیگانگان از منطقه را دنبال خواهند کرد

نصیر عبدالمحسن عبدالله، سفیر عراق در ایران نیز در این جلسه بیان داشت: ملت عراق همیشه از مردم، ‌مقامات و دولت ایران برای مبارزه با داعش سپاسگزار است. ایران اولین کشوری بود که در مبارزه با داعش به کمک ما آمد و ملت عراق هیچ‌گاه مجاهدت و فداکاری‌های حاج قاسم سلیمانی و کمک‌های همجانبه ملت ایران را فراموش نخواهد کرد. اگر کمک‌های مستشاری و همه جانبه ایران نبود داعش نابود نمی‌شد.

سفیر عراق تصریح کرد: از افتخارات من ملاقات مکرر با شهیدان سلیمانی و ابومهندس است. هر بار که این دو مرد را دیدم تواضع و انسان دوستی در آن‌ها موج می‌زد. عشق این دو شهید در قلب همه مردم عراق و ایران زنده خواهد بود. و حضور عکس‌های فراوان این دو شهید در پیاده‌روی زیارت اربعین گذشته گواهی بر این عشق است.

نصیر عبدالله مجازات عاملان جنایت‌کار ترور شهیدان سلیمانی و ابومهندس را قطعی دانست و گفت: در این راستا کمیته‌های حقوقی مشترکی تشکیل شده است که پرونده را دنبال می‌کنند. جنایت مشخص و عاملان آن نیز مشخص است. میان دستگاه‌های قضایی دو کشور نیز همکاری‌های خوبی وجود دارد. پارلمان عراق نیز اخراج نیروهای بیگانه را تصویب کرده و ان‌شاءالله اخراج در عمل نیز که مطلوب ماست، آغاز خواهد شد.

سفیر عراق بیان کرد: مرز مشترک ما و ایران در حدود ۱۴۵۰ کیلومتر است و کمتر مرزی به این طول بین دو کشور وجود دارد و با توجه به اشتراکات فراوان دو کشور روابط و تعاملات عمیقی میان دو کشور وجود دارد که گوشه‌ای از آن هزاران زائری است که سالانه از ایران به عراق و یا از عراق به ایران می‌آیند.

نصیر عبدالله تصریح کرد: جنگی که صدام در آن سال‌ها بر دو ملت تحمیل کرد، اقتصاد و زیرساخت‌های دو کشور را نابود کرد و خسارت‌های بسیاری را به جا گذاشت که موجب شد ظرفیت‌های بسیاری از دست برود و اتحاد ملت‌های ایران و عراق برای سال‌ها از دست برود. امروز نیز دست‌های بسیاری در منطقه فعال است تا مانع همکاری‌ها و نزدیکی دو ملت شوند.

سفیر عراق ادامه داد: جنایت‌هایی که در سال‌های اخیر بر مردم عراق گذشت واقعاً بی‌سابقه است و رسانه‌ها حق این مطلب را نتوانستند به خوبی ادا کنند. بیش از صد کشور برای داعش نیرو ارسال می‌کرد. امروز هم که بحمدالله داعش شکست خورده است باید بدانیم که داعش فقط یک اسم بود و اصلاً‌ جای تعجب ندارد که داعشی دیگر با اسمی جدید سربرآورد. ترامپ در همه سیاست‌های چهارساله گذشته شکست خورد و حتی متحدان اروپایی‌اش را نیز از دست داد. امیدواریم روزهای آتی به خیر بگذرد چرا که همیشه بازندگان به دنبال فتنه جدید هستند.

سفیر عراق در تهران اظهار داشت: در حال حاضر کشورهای مختلفی برای سرمایه‌گذاری در عراق حضور دارند اما خواست ملت عراق این است که بیشترین سهم سرمایه‌گذاری به ملت ایران تعلق داشته باشد. ما عملاً به همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف نیازمندیم و امیدواریم این چنین دیدارهایی موجب تقویت این همکاری‌ها در سطوح مختلف شود.

وی بار دیگر تأکید کرد: ملت عراق، ملت ایران را دوست دارد و هیچ‌گاه یاد شهید سلیمانی در قلبش نمی‌میرد. ما این را در میان مردم کوچه و خیابان شاهد هستیم و آرزوی ماست که همکاری‌ها بیشتر شود و در این مسیر می‌توانیم مطالعات راهبردی بسیاری داشته باشیم.

نصیر عبدالله افزود: نخبگان ایرانی و عراقی در مراکز فکری می‌توانند تعاملات سازنده‌ای داشته باشند و ما باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا دیدگاه‌هایمان را به هم نزدیک‌تر کرده و طرح‌های مشترک راهبردی در راستای منافع دو کشور داشته باشیم. از خدا می‌خواهیم ما را در خدمت به ملت دو کشور کمک و یاری رساند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)